Haloo Evijärveläiset!

eimilläänpahalla

Nyt on valitettavasti käynyt niin, että Evijärveläiset itse mollaavat oman kuntansa kerta toisensa jälkeen julkisesti (esim. Järviseudun Sanomat). Saatiin hyvä tie (Kaustisentie), mutta eipä kelvannut pyöräilijöille. Käsittääkseni tie tehtiin kasvaneelle ajoneuvoliikenteelle. Hyvin vaikea on tien tekijöiden tietää, että siinä on kova pyöräliikenne (onko oikeasti?), he eivät taida olla selvännäkijöitä eli siis tehtiinkö asia heille selväksi ETUKÄTEEN ja varmistettiinko se? Elämä on opettanut, että ei kaikki tapahdu aina yhdellä sanomisella.

Toinen asia on tämä Evijärven ympäristö. Mietin juttua lukiessani, että eikö tällaisia asioita pystytä hoitamaan Evijärven sisällä vai onko tässä kuitenkin kyseessä jonkinlainen henkilösota? Olen aina ajatellut, että jos jokin asia on hullusti, otetaan yhteyttä siihen tahoon joka asioista päättää/hoitaa.

Täällä myös hautausmaata haukutaan. Onhan se helppoa huudella, mutta mitä konkreettista on asian eteen tehty? Onko oltu yhteyksissä seurakuntaan? Entä nimien keruu asian puolesta? Yhtäkkiä ajatellen ei mikään pikku homma muuttaa nurmeksi, mutta kaikkihan on mahdollista.

Valitettavasti annatte lähikunnille negatiivisen kuvan kunnastanne ja sen asukkaista.
Yrittäkää saada enemmän niitä positiivisia asioita esille.

9

660

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Virheetkorjataanvaitoive

Haloo? Vai mollaa omaa kuntaa, kun tuodaan nimenomaan esille puutteet liikenneturvallisuudessa! Keskityppä nyt itse asiaan ja mieti, mitä olisi voitu tehdä toisin!Tärinäura jätetty pois, niin tilanne aivan toinen! Virheet olisi syytä korjata ja olen kuullut, että sillä rintamalla jotain tapahtuu!!

• Lehdenluin

Evijärvellä voi olla toivoa, jos kunnanhallitus vaihtuu ja nyt vallassa olevat töppäilijät alkavat tekemään sitä, mitä osaavat. Se tosin ei ole tiedossa, mitä osaavat. Kunnanhallituksessa istuvat kyky-kepu-puolueen jäsenet ovat täysin onnettomia päättäjiksi.
        Evijärven kunnalle nauravat jo kaikki. Kuinka tuollainen porukka on voitu valita kunnanhallitukseen? Todennäköisesti asialliset kykenevät kuntalaiset eivät ole kiinnostuneita siivoamaan nykyisten roskapesää.
        Mielenkiinnolla ja kauhulla saa lukea lehtiä, että mitä siellä taas on töppäilty. Ja uutisia näyttää riittävän töppäilyistä loputtomasti.

• tietämättömyyttäkaikki

Mikä on tärinäuran merkitys? Olisitko niin ystävällinen "virheetkorjataanvaitoive" ja kertoisit sen minulle, kun minä luulin, että se on osa liikenneturvallisuutta. Mutta sekö onkin VAARAKSI liikenteelle? Olen pahoillani, jos sain jonkun suivaantumaan väärän tietoni johdosta. Oikaiseppa nyt minun tietämystäni. Kiitos etukäteen.

• tärrrisyttttäää

• tärinääää
        tietämättömyyttäkaikki kirjoitti:

Mikä on tärinäuran merkitys? Olisitko niin ystävällinen "virheetkorjataanvaitoive" ja kertoisit sen minulle, kun minä luulin, että se on osa liikenneturvallisuutta. Mutta sekö onkin VAARAKSI liikenteelle? Olen pahoillani, jos sain jonkun suivaantumaan väärän tietoni johdosta. Oikaiseppa nyt minun tietämystäni. Kiitos etukäteen.

Ilmeisesti kuulut niihin henkilöihin, jotka luulevat, että tiet on vain autoja varten. Mennääpä sitten vaikka siihen, että autoilijat nukkuvat entistä vähemmän, tärinät herättää, kaiteet suojaa, kaistavahdit piipittää..jne! Mitä vielä. Ajakaa järkevästi, oikeaa NOPEUTTA, NUKKUKAA, KUNNON RENKAAT AUTOON, KÄNNYKÄT POIS JNE.

• Juppolallit vaan rellestää ja vetää hanskaan kaupan penkillä

• Bongaus

Antti Kurvinen keskustasta on nähty Evijärvellä.

• Jukkisss

Kävi varmaan sanomassa kunnankepuille että lopettakaa töppäileminen, kun KEPU:n maine on muutoinkin jo aivan kuralla ja kannatuskäyrät pohjamudissa.

• Pohjaanpalanu

Kävi sanomassa metsurille, että kattila palo pohjaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1399
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      68
      1197
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      214
      1184
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      202
      1174
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1039
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      993
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      913
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      128
      891
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      788
    10. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      755
    Aihe