Nyt on valitettavasti käynyt niin, että Evijärveläiset itse mollaavat oman kuntansa kerta toisensa jälkeen julkisesti (esim. Järviseudun Sanomat). Saatiin hyvä tie (Kaustisentie), mutta eipä kelvannut pyöräilijöille. Käsittääkseni tie tehtiin kasvaneelle ajoneuvoliikenteelle. Hyvin vaikea on tien tekijöiden tietää, että siinä on kova pyöräliikenne (onko oikeasti?), he eivät taida olla selvännäkijöitä eli siis tehtiinkö asia heille selväksi ETUKÄTEEN ja varmistettiinko se? Elämä on opettanut, että ei kaikki tapahdu aina yhdellä sanomisella.
Toinen asia on tämä Evijärven ympäristö. Mietin juttua lukiessani, että eikö tällaisia asioita pystytä hoitamaan Evijärven sisällä vai onko tässä kuitenkin kyseessä jonkinlainen henkilösota? Olen aina ajatellut, että jos jokin asia on hullusti, otetaan yhteyttä siihen tahoon joka asioista päättää/hoitaa.
Täällä myös hautausmaata haukutaan. Onhan se helppoa huudella, mutta mitä konkreettista on asian eteen tehty? Onko oltu yhteyksissä seurakuntaan? Entä nimien keruu asian puolesta? Yhtäkkiä ajatellen ei mikään pikku homma muuttaa nurmeksi, mutta kaikkihan on mahdollista.
Valitettavasti annatte lähikunnille negatiivisen kuvan kunnastanne ja sen asukkaista.
Yrittäkää saada enemmän niitä positiivisia asioita esille.
Haloo Evijärveläiset!
9
637
Vastaukset
- Virheetkorjataanvaitoive
Haloo? Vai mollaa omaa kuntaa, kun tuodaan nimenomaan esille puutteet liikenneturvallisuudessa! Keskityppä nyt itse asiaan ja mieti, mitä olisi voitu tehdä toisin!Tärinäura jätetty pois, niin tilanne aivan toinen! Virheet olisi syytä korjata ja olen kuullut, että sillä rintamalla jotain tapahtuu!!
- Lehdenluin
Evijärvellä voi olla toivoa, jos kunnanhallitus vaihtuu ja nyt vallassa olevat töppäilijät alkavat tekemään sitä, mitä osaavat. Se tosin ei ole tiedossa, mitä osaavat. Kunnanhallituksessa istuvat kyky-kepu-puolueen jäsenet ovat täysin onnettomia päättäjiksi.
Evijärven kunnalle nauravat jo kaikki. Kuinka tuollainen porukka on voitu valita kunnanhallitukseen? Todennäköisesti asialliset kykenevät kuntalaiset eivät ole kiinnostuneita siivoamaan nykyisten roskapesää.
Mielenkiinnolla ja kauhulla saa lukea lehtiä, että mitä siellä taas on töppäilty. Ja uutisia näyttää riittävän töppäilyistä loputtomasti. - tietämättömyyttäkaikki
Mikä on tärinäuran merkitys? Olisitko niin ystävällinen "virheetkorjataanvaitoive" ja kertoisit sen minulle, kun minä luulin, että se on osa liikenneturvallisuutta. Mutta sekö onkin VAARAKSI liikenteelle? Olen pahoillani, jos sain jonkun suivaantumaan väärän tietoni johdosta. Oikaiseppa nyt minun tietämystäni. Kiitos etukäteen.
- tärrrisyttttäää
Haastattelututkimus:
https://julkaisut.liikennevirasto.fi/pdf2/4000608-v-taristavat_tiemerkinnat.pdf - tärinääää
tietämättömyyttäkaikki kirjoitti:
Mikä on tärinäuran merkitys? Olisitko niin ystävällinen "virheetkorjataanvaitoive" ja kertoisit sen minulle, kun minä luulin, että se on osa liikenneturvallisuutta. Mutta sekö onkin VAARAKSI liikenteelle? Olen pahoillani, jos sain jonkun suivaantumaan väärän tietoni johdosta. Oikaiseppa nyt minun tietämystäni. Kiitos etukäteen.
Ilmeisesti kuulut niihin henkilöihin, jotka luulevat, että tiet on vain autoja varten. Mennääpä sitten vaikka siihen, että autoilijat nukkuvat entistä vähemmän, tärinät herättää, kaiteet suojaa, kaistavahdit piipittää..jne! Mitä vielä. Ajakaa järkevästi, oikeaa NOPEUTTA, NUKKUKAA, KUNNON RENKAAT AUTOON, KÄNNYKÄT POIS JNE.
Juppolallit vaan rellestää ja vetää hanskaan kaupan penkillä
- Bongaus
Antti Kurvinen keskustasta on nähty Evijärvellä.
- Jukkisss
Kävi varmaan sanomassa kunnankepuille että lopettakaa töppäileminen, kun KEPU:n maine on muutoinkin jo aivan kuralla ja kannatuskäyrät pohjamudissa.
- Pohjaanpalanu
Kävi sanomassa metsurille, että kattila palo pohjaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83316MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681848Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411556Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin751156Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja60966Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758