Haloo Evijärveläiset!

eimilläänpahalla

Nyt on valitettavasti käynyt niin, että Evijärveläiset itse mollaavat oman kuntansa kerta toisensa jälkeen julkisesti (esim. Järviseudun Sanomat). Saatiin hyvä tie (Kaustisentie), mutta eipä kelvannut pyöräilijöille. Käsittääkseni tie tehtiin kasvaneelle ajoneuvoliikenteelle. Hyvin vaikea on tien tekijöiden tietää, että siinä on kova pyöräliikenne (onko oikeasti?), he eivät taida olla selvännäkijöitä eli siis tehtiinkö asia heille selväksi ETUKÄTEEN ja varmistettiinko se? Elämä on opettanut, että ei kaikki tapahdu aina yhdellä sanomisella.

Toinen asia on tämä Evijärven ympäristö. Mietin juttua lukiessani, että eikö tällaisia asioita pystytä hoitamaan Evijärven sisällä vai onko tässä kuitenkin kyseessä jonkinlainen henkilösota? Olen aina ajatellut, että jos jokin asia on hullusti, otetaan yhteyttä siihen tahoon joka asioista päättää/hoitaa.

Täällä myös hautausmaata haukutaan. Onhan se helppoa huudella, mutta mitä konkreettista on asian eteen tehty? Onko oltu yhteyksissä seurakuntaan? Entä nimien keruu asian puolesta? Yhtäkkiä ajatellen ei mikään pikku homma muuttaa nurmeksi, mutta kaikkihan on mahdollista.

Valitettavasti annatte lähikunnille negatiivisen kuvan kunnastanne ja sen asukkaista.
Yrittäkää saada enemmän niitä positiivisia asioita esille.

9

584

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Virheetkorjataanvaitoive

      Haloo? Vai mollaa omaa kuntaa, kun tuodaan nimenomaan esille puutteet liikenneturvallisuudessa! Keskityppä nyt itse asiaan ja mieti, mitä olisi voitu tehdä toisin!Tärinäura jätetty pois, niin tilanne aivan toinen! Virheet olisi syytä korjata ja olen kuullut, että sillä rintamalla jotain tapahtuu!!

      • Lehdenluin

        Evijärvellä voi olla toivoa, jos kunnanhallitus vaihtuu ja nyt vallassa olevat töppäilijät alkavat tekemään sitä, mitä osaavat. Se tosin ei ole tiedossa, mitä osaavat. Kunnanhallituksessa istuvat kyky-kepu-puolueen jäsenet ovat täysin onnettomia päättäjiksi.
        Evijärven kunnalle nauravat jo kaikki. Kuinka tuollainen porukka on voitu valita kunnanhallitukseen? Todennäköisesti asialliset kykenevät kuntalaiset eivät ole kiinnostuneita siivoamaan nykyisten roskapesää.
        Mielenkiinnolla ja kauhulla saa lukea lehtiä, että mitä siellä taas on töppäilty. Ja uutisia näyttää riittävän töppäilyistä loputtomasti.


      • tietämättömyyttäkaikki

        Mikä on tärinäuran merkitys? Olisitko niin ystävällinen "virheetkorjataanvaitoive" ja kertoisit sen minulle, kun minä luulin, että se on osa liikenneturvallisuutta. Mutta sekö onkin VAARAKSI liikenteelle? Olen pahoillani, jos sain jonkun suivaantumaan väärän tietoni johdosta. Oikaiseppa nyt minun tietämystäni. Kiitos etukäteen.


      • tärrrisyttttäää

      • tärinääää
        tietämättömyyttäkaikki kirjoitti:

        Mikä on tärinäuran merkitys? Olisitko niin ystävällinen "virheetkorjataanvaitoive" ja kertoisit sen minulle, kun minä luulin, että se on osa liikenneturvallisuutta. Mutta sekö onkin VAARAKSI liikenteelle? Olen pahoillani, jos sain jonkun suivaantumaan väärän tietoni johdosta. Oikaiseppa nyt minun tietämystäni. Kiitos etukäteen.

        Ilmeisesti kuulut niihin henkilöihin, jotka luulevat, että tiet on vain autoja varten. Mennääpä sitten vaikka siihen, että autoilijat nukkuvat entistä vähemmän, tärinät herättää, kaiteet suojaa, kaistavahdit piipittää..jne! Mitä vielä. Ajakaa järkevästi, oikeaa NOPEUTTA, NUKKUKAA, KUNNON RENKAAT AUTOON, KÄNNYKÄT POIS JNE.


    • Juppolallit vaan rellestää ja vetää hanskaan kaupan penkillä

    • Bongaus

      Antti Kurvinen keskustasta on nähty Evijärvellä.

    • Jukkisss

      Kävi varmaan sanomassa kunnankepuille että lopettakaa töppäileminen, kun KEPU:n maine on muutoinkin jo aivan kuralla ja kannatuskäyrät pohjamudissa.

      • Pohjaanpalanu

        Kävi sanomassa metsurille, että kattila palo pohjaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1868
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1808
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1791
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1577
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1128
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    10. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1125
    Aihe