Autoilun suurin vastustaja?

Pidän_autolla_ajamisesta

Vihreät on varmasti autoilun suurin vastustaja. Jos pidät autoilusta kannattaa ajatella äänestääkö vihreitä.
Mitä muita puolueita tiedät?

32

668

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • herätkääBernerKuuhun

      Kaikki puolueet keräävät vain ääniä typeryksiltä ohjaamalla heitä pelastamaan maailmaa ja puhdistamaan ilmastoa. Meidän tekomme liikenteessä ei vaikuta hyttysenpierun vertaa maailman ilmastoon, mutta sillä varjolla on kiva pelotella ja saada myönteinen ilmapiiri verojen nostoon jne.... Suomi on harvaan asuttu maa kokonaisuutena ja päättäjät oleilevat siellä tiukkaan pakatussa Tzadissa eivätkä halua ymmärtää kokonaisuuksia.

    • 4354634634

      Vaikka suhtaudun Keskustaan muuten neutraalisti, Berner on kyllä ollut autoilijan pahimpia vihollisia joten ihan Bernerin takia en todellakaan aio äänestää Keskustaa.

      Vihreät toki autoilijan kaikista pahin vihollinen, kaupunkilaishippien mielestähän autoilun saisi kieltää kokonaan. Sekin hyvä muistaa että muut vasemmistopuolueet kuten vasemmistoliitto ja SDP myös nykyään viherpuolueita. SDP:llä ehkä jotain järkeä jäljellä ettei ihan täysin hävitetä autoilua.

      Kokoomus myös melko kaupunkilaispuolue mutta ei ehkä pahin autoilijan kannalta. RKP toki hyvänä oikeistovaihtoehtona, ns "sivistysoikeisto" verrattuna kokoomukseen.

      Perussuomalaiset taitaa olla paras vaihtoehto autoilijan näkökulmasta, ainoa puolue joka asettaa talouskasvun ja ihmisten ostovoiman ilmastoverotuksen edelle. Suomen päästöt kuitenkin mitättömät maailman mittakaavalla ja samalla monet kehittyvät suurmaat saastuttaa vapaasti. Olisi noin yleisesti vähän fiksumpaa porukkaa persuissa niin mielelläni äänestäisin heitä koska ideat kuitenkin hyviä, valitettavasti sinne mahtuu kaikenlaisia vähemmän älyllä siunattuja tällä hetkellä.

      • 345534

        RKPn ongelma on liian kielipoliittinen suuntaus. Toisivat itseään esille mielummin sivistyneenä oikeistovaihtoehtona kokoomukselle niin saisivat enemmän ääniä. RKP kuitenkin myös yrittäjien ja maaseudun puolustaja eikä pelkkä kaupunkipuolue kuten kokoomus. Mutta siinä mielessä sivistyneempi ettei esim koulutuksesta leikata valtavia summia eikä nuoleskella EUta samoin kuin eurooppapuolue kokoomus.


      • autoilunvastustajista

        Keskusta, Kokoomus (muuttui hiljattain autoilua vihaavaksi), KD, SKP, SDP, Vasemmistoliitto, Vihreät, Köyhien asialla, Muutos2011 eivät ole autoilijan kannalta hyviä puolueita. Vaan nämä puolueet toisivat autoilijoille surutta lisää veroja, rajoituksia yms. Monet eläkeläisethän ajavat autolla, joten näitä puolueita äänestämällä eläkeläiset tekevät virheen.

        Edellisestä kuntavaalikoneesta saa hieman näytettä yksityistä autoilua vihaavista henkilöistä. Osiossa ''Raha'.' He vastaavat tähän kysymykseen yleensä aina ''osittain samaa mieltä'' tai ''täysin samaa mieltä.''

        3. Yksityisautoilijoita suositaan liikaa kaavoitusratkaisuissa.

        https://vaalikone.yle.fi/kuntavaalit2017

        Myös edellisestä eduskuntavaalikoneesta saa osvittaa yksityisen autoilun vastustajista. Kysymykset vaihtelevat hieman vaalipiirikohtaisesti.
        http://vaalikone.yle.fi/eduskuntavaalit2015

        He vastaavat tähän kysymykseen usein ''Täysin erimieltä'' tai jonkin verran erimieltä:
        5. Tienpidon määrärahat on Keski-Suomessa suunnattava seuraavalla vaalikaudella alemmalle tieverkolle biotalouden tukemiseksi.

        Tähän kysymykseen he vastaavat jonkinverran samaa mieltä tai täysin samaa mieltä.
        1. Helsingin seudulla pitää ottaa käyttöön ruuhkamaksut.


        Uuutisia:
        https://www.lansivayla.fi/artikkeli/495125-vaalikone-paljastaa-autopuolue-jyraa-espoossa
        https://www.aamulehti.fi/kotimaa/yhdeksan-isoa-kysymysta-etelapuistosta-veronkorotuksiin-nain-puolueiden-kannat-eroavat-tampereella-24386816/
        https://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/279490-autoilua-rajoitettava-helsingissa-he-vaativat-sita-katso-miksi


      • ihan.ok.kait.neki.on
        345534 kirjoitti:

        RKPn ongelma on liian kielipoliittinen suuntaus. Toisivat itseään esille mielummin sivistyneenä oikeistovaihtoehtona kokoomukselle niin saisivat enemmän ääniä. RKP kuitenkin myös yrittäjien ja maaseudun puolustaja eikä pelkkä kaupunkipuolue kuten kokoomus. Mutta siinä mielessä sivistyneempi ettei esim koulutuksesta leikata valtavia summia eikä nuoleskella EUta samoin kuin eurooppapuolue kokoomus.

        ei se kieli ole ongelma onhan suomessa ruotsinkielisiä paikkoja ja ihan hyvä muutenkin ruotsia olis osata ja monilla on paljon ruotsissa sukulaisia johtuen osittain 60-70luvun muuttotulvista ruotsiin että kyllä minä ymmärrän "pakkoruotsia" ei se minua häiritse minun mielestä se on osa suomea ja onhan suomessa historiaa ruotsinkielen kanssa jo ennen itsenäistymistä.


    • kalliiksihansetulee

      Vaikka yksityisautoilenkin paljon, äänestän silti Vihreitä ihan vain siksi, että persuja vituttaa vaikka en heidän näkemyksiään jaakkaan.

      • etgsdgds

        Olet siis näitä typeryksiä jotka aktiivisesti haluaa kahtiajakaa kansan sen sijaan että yritettäisiin yhtenäistä linjaa. Luontoa hyvä suojella ja antaa turvapaikkoja niille jotka oikeasti tarvii. Mutta raiskaajien pakkopalautuksia turha alkaa vastustelemaan viivyttämällä lentoja ja ihmisten ostovoimaa (joka suuresti vaikuttaa maan talouteen) turha pilata ylisuurilla autoilun veroilla kun Suomen päästöt kuin kärpäsenp*ska saharassa maailman mittakaavalla.

        Niin vihreillä kuin monella persullakin puuttuu se tolkun linja. Molemmat yhtä populistisia.


      • kalliiksihansetulee

        Persut on kaksinaamaisia paskoja. Jonkun hörhön lentokonehäiriköinti on muka niin kamalaa ja maailman suurin rikos, niin että voi lähettää tappouhkauksia. Samoin jos joku homostelee ruotsalaisella homoklubilla ilman paitaa. Sillä välin nostetaan sankariksi oman puolueen ikisuosikki joka on huijannut kymmenien tuhansien eurojen edestä tukiaisia. Ja taisihan siinä olla seksuaalinen häiriköinti sekä pahoinpitelykin. No, jakoihan ne fanipojat siinäkin tappouhkauksia, tosin kokoomuslaiselle uhrille =D

        Terveisin keskusta-oikeistolainen äänestäjä.


      • rehellinenveronmaksaja
        kalliiksihansetulee kirjoitti:

        Persut on kaksinaamaisia paskoja. Jonkun hörhön lentokonehäiriköinti on muka niin kamalaa ja maailman suurin rikos, niin että voi lähettää tappouhkauksia. Samoin jos joku homostelee ruotsalaisella homoklubilla ilman paitaa. Sillä välin nostetaan sankariksi oman puolueen ikisuosikki joka on huijannut kymmenien tuhansien eurojen edestä tukiaisia. Ja taisihan siinä olla seksuaalinen häiriköinti sekä pahoinpitelykin. No, jakoihan ne fanipojat siinäkin tappouhkauksia, tosin kokoomuslaiselle uhrille =D

        Terveisin keskusta-oikeistolainen äänestäjä.

        Hakkaraisen äänestäjissä ja faneissa kun ei ole veronmaksajia niin ei tuollainen tukien huijaaminen ole heiltä pois....


    • wehtrwewer

      no en todellakaan äänestä näitä todellisuudesta erkaantuneita maailmanpelastajia jotka lopettaisi autoilun ja antaisi maan tulla täyteen siirtolaisia. minä äänestän perussuomalaisia nyt kun soini lähti sieltä ja intellektuelli halla-aho astui puikkoihin. tuli järkeä öyhötyksen tilalle.

    • ebsoosta

      Vihreät ovat niin vastenmielistä porukkaa että en äänestäis niitä vaikka olisivat ainoa puolue, ja minun autossa ei koskaan tule yksikään vihreä matkustamaan, polkekoot niillä pyörillään.

    • hyvätulevaisuudennäkymä

      Hyi helvetti, pelkkä ajatuskin elämänkoulupersuista hallituksessa saa voimaan pahoin. Onneksi ei ole pelkoa moisesta, sillä yksikään todennäköisimmistä pääministeripuolueista (KOK, KES tai SDP) ei persuja kelpuuta mukaan.

      • KEPU.RULES

        no ei perkele sosialisteja ainakaan niillä on vain käsi toisen taskussa ite ei haluta tehä mitään ja sitte niiltä viijään jotka helevetinmoisella vaivalla ovat ahertaneet itselle omaisuutta.


      • haistakaapaska

        Jaa, nykyinen porvarihallitusko ei ole käynyt muiden taskuilla? Jatkuvasti kiusaavat pienituloisia jotta rikkaat saisi lisää.


      • better.dead.than.red

        sosialisteilta joutaakin leikata ite huijaavat minkä kerkeävät! Perkele muka työväenpuolue ja niiden ehdokkaat kun olin työttömänä niin silmin kirkkain yrittivät esittää mulle työkokeilupaikkoja vaikka juuri olivat kusettaneet ja pakottaneet tekemään työtä ilman paikkaa ja sanoivat että hyvät mahdollisuudet työllistyä ko paikkaan kas kummaa kun aika oli täysi niin yllättäen oli tilaukset vähissä ettei voi palkata työvoimaa ihme että kumminkin töitä oli niin maan perkeleesti harjoitteluaikana läähätin hikipäissäni kuin koira että siinä oli sosialistien kiitos vittu minua eivät enää huijaa persereikä koko vasemmistoaate puhuttiinpa sitten ääri tai maltillisesta. Miten on mahdollista että ainakin itselläni on porvarien takia nykyisellään ollut työtä ja nimenomaan palkkatyötä. Keskusta ja perussuomalaiset parhaat vaihtoehdot muita en edes harkitse en etenkään sosialisteja muilta varastavia rosvoja ovat jotka eivät itsensä eteen halua tehdä mitään valittavat vaan kun jääpuikko sulaa persereijässä ja maa on märkää ja aurinko polttaa ja aktiivimalli puree ja oikeisto leikkaa haista itse paskaasi.


      • voiluojamillaistapaskaa
        better.dead.than.red kirjoitti:

        sosialisteilta joutaakin leikata ite huijaavat minkä kerkeävät! Perkele muka työväenpuolue ja niiden ehdokkaat kun olin työttömänä niin silmin kirkkain yrittivät esittää mulle työkokeilupaikkoja vaikka juuri olivat kusettaneet ja pakottaneet tekemään työtä ilman paikkaa ja sanoivat että hyvät mahdollisuudet työllistyä ko paikkaan kas kummaa kun aika oli täysi niin yllättäen oli tilaukset vähissä ettei voi palkata työvoimaa ihme että kumminkin töitä oli niin maan perkeleesti harjoitteluaikana läähätin hikipäissäni kuin koira että siinä oli sosialistien kiitos vittu minua eivät enää huijaa persereikä koko vasemmistoaate puhuttiinpa sitten ääri tai maltillisesta. Miten on mahdollista että ainakin itselläni on porvarien takia nykyisellään ollut työtä ja nimenomaan palkkatyötä. Keskusta ja perussuomalaiset parhaat vaihtoehdot muita en edes harkitse en etenkään sosialisteja muilta varastavia rosvoja ovat jotka eivät itsensä eteen halua tehdä mitään valittavat vaan kun jääpuikko sulaa persereijässä ja maa on märkää ja aurinko polttaa ja aktiivimalli puree ja oikeisto leikkaa haista itse paskaasi.

        Epäilen vahvasti, että kukaan haluaisi sinua palkata. Taidat olla vieläkin työtön.

        Miten on demareiden/ sosialismin vika jos jokin yritys ei ole sinua halunnut palkata työkokeilun jälkeen?

        Nythän tuo Sipilän hallitus ihmisiä juuri pakottaa työkokeiluun, jotta aktiivimalli täyttyy ja saadaan kaunisteltua työttömyystilastoja.

        Tosin pohdin oletko edes vakavissasi. Tuo kirjoitus on kamalaa luettavaa.


      • AlliKuikamoinen
        better.dead.than.red kirjoitti:

        sosialisteilta joutaakin leikata ite huijaavat minkä kerkeävät! Perkele muka työväenpuolue ja niiden ehdokkaat kun olin työttömänä niin silmin kirkkain yrittivät esittää mulle työkokeilupaikkoja vaikka juuri olivat kusettaneet ja pakottaneet tekemään työtä ilman paikkaa ja sanoivat että hyvät mahdollisuudet työllistyä ko paikkaan kas kummaa kun aika oli täysi niin yllättäen oli tilaukset vähissä ettei voi palkata työvoimaa ihme että kumminkin töitä oli niin maan perkeleesti harjoitteluaikana läähätin hikipäissäni kuin koira että siinä oli sosialistien kiitos vittu minua eivät enää huijaa persereikä koko vasemmistoaate puhuttiinpa sitten ääri tai maltillisesta. Miten on mahdollista että ainakin itselläni on porvarien takia nykyisellään ollut työtä ja nimenomaan palkkatyötä. Keskusta ja perussuomalaiset parhaat vaihtoehdot muita en edes harkitse en etenkään sosialisteja muilta varastavia rosvoja ovat jotka eivät itsensä eteen halua tehdä mitään valittavat vaan kun jääpuikko sulaa persereijässä ja maa on märkää ja aurinko polttaa ja aktiivimalli puree ja oikeisto leikkaa haista itse paskaasi.

        Noin pahasta psykoosista kärsivän kannattaisi hakeutua sairauslomalle.


      • vaalikopilta
        better.dead.than.red kirjoitti:

        sosialisteilta joutaakin leikata ite huijaavat minkä kerkeävät! Perkele muka työväenpuolue ja niiden ehdokkaat kun olin työttömänä niin silmin kirkkain yrittivät esittää mulle työkokeilupaikkoja vaikka juuri olivat kusettaneet ja pakottaneet tekemään työtä ilman paikkaa ja sanoivat että hyvät mahdollisuudet työllistyä ko paikkaan kas kummaa kun aika oli täysi niin yllättäen oli tilaukset vähissä ettei voi palkata työvoimaa ihme että kumminkin töitä oli niin maan perkeleesti harjoitteluaikana läähätin hikipäissäni kuin koira että siinä oli sosialistien kiitos vittu minua eivät enää huijaa persereikä koko vasemmistoaate puhuttiinpa sitten ääri tai maltillisesta. Miten on mahdollista että ainakin itselläni on porvarien takia nykyisellään ollut työtä ja nimenomaan palkkatyötä. Keskusta ja perussuomalaiset parhaat vaihtoehdot muita en edes harkitse en etenkään sosialisteja muilta varastavia rosvoja ovat jotka eivät itsensä eteen halua tehdä mitään valittavat vaan kun jääpuikko sulaa persereijässä ja maa on märkää ja aurinko polttaa ja aktiivimalli puree ja oikeisto leikkaa haista itse paskaasi.

        Sipilä esitteli sote-nuijansa ja arvosteli oppositiota: Teidän jälkiänne olen viimeiset vuodet korjannut.


      • lestaaneivoiluottaa
        vaalikopilta kirjoitti:

        Sipilä esitteli sote-nuijansa ja arvosteli oppositiota: Teidän jälkiänne olen viimeiset vuodet korjannut.

        Unohti jostakin syystä mainita, että Kokoomus on ollut hallituksessa myös viimeiset 10 vuotta sekoilemassa.


      • Keskusta.FI
        voiluojamillaistapaskaa kirjoitti:

        Epäilen vahvasti, että kukaan haluaisi sinua palkata. Taidat olla vieläkin työtön.

        Miten on demareiden/ sosialismin vika jos jokin yritys ei ole sinua halunnut palkata työkokeilun jälkeen?

        Nythän tuo Sipilän hallitus ihmisiä juuri pakottaa työkokeiluun, jotta aktiivimalli täyttyy ja saadaan kaunisteltua työttömyystilastoja.

        Tosin pohdin oletko edes vakavissasi. Tuo kirjoitus on kamalaa luettavaa.

        Kato kato katkera sosialisti meinaa avautua. Suutele sinä vaan lenin patsasta ja elä kuplassasi minua ei kiinnosta. Minun ei tarvi sinulle duunejani todistella fakta on se että porvari hallitus on poikinut minulle jo kaksi työpaikkaa. Mikä helvetin marakatti sinä olet sanomaan kuka mut ottaa töihin ja kuka ei vitun palikka mikä luulet olevas? Käytännössä työt olen saanut keskustan kokoomuksen ja perussuomalaisten ansiosta. Demari pellejen syytä oli se 9e kusetus hommat olin säätiöllä ja sielä oli niitä virkailija naisia ja se joka yritti itseä kusettaa oli sdp kunnallisvaaliehdokas ja valittukin ikävä kyllä. Sosialisti rosvo rotat pitäisi kieltää lailla neuvostoliitto on kuollut ja kuopattu siinä samalla sosialisti kommunistit teidän parasta ennen päivä on jo mennyt ja kaikki maat muutenkin missä on sosialismia on vain korruptiota murhia ja nälkäkuolemia siinä on teidän perseenreikä poliitikkanne ihan unelmahöttöä ilman realismia vajakit ja hullut siihen vain yhä uskoo.


      • voiluojamillaistapaskaa

        Nyt on kyllä sellaista tekstiä, että vain persu kykenee moiseen =D


      • Punainenleimaonsyöpä

        Otan osaa sosialisti on tyhmä.


      • voiluojamillaistapaskaa
        Punainenleimaonsyöpä kirjoitti:

        Otan osaa sosialisti on tyhmä.

        Ainakin olen kouluja käynyt ja osaan kirjoittaa ymmärrettävää suomen kieltä, mikä näyttäisi elämänkoulupersulle olevan ylivoimaisen vaikeaa =D


      • täälärällätäänrattoreill
        voiluojamillaistapaskaa kirjoitti:

        Ainakin olen kouluja käynyt ja osaan kirjoittaa ymmärrettävää suomen kieltä, mikä näyttäisi elämänkoulupersulle olevan ylivoimaisen vaikeaa =D

        no voi että kiva kuulla ettei koulunkäynti ole mennyt polusta. Sen sijaan sopimaton ja herjaava asenteesi perussuomalaisia kohtaan tuo esille sen että olet ollut koulukiusaaja halveksin tuollaista pikkusieluista omassa kuplassaan elävää vajakkia. Otan osaa... Varo ettet nää painajaisunia natseista katso vaikka ennen nukkumaanmenoa muumipeikon tarinoita niin tulet paremmalle mielelle ja saat järkeä päähäsi.


      • voiluojamillaistapaskaa
        täälärällätäänrattoreill kirjoitti:

        no voi että kiva kuulla ettei koulunkäynti ole mennyt polusta. Sen sijaan sopimaton ja herjaava asenteesi perussuomalaisia kohtaan tuo esille sen että olet ollut koulukiusaaja halveksin tuollaista pikkusieluista omassa kuplassaan elävää vajakkia. Otan osaa... Varo ettet nää painajaisunia natseista katso vaikka ennen nukkumaanmenoa muumipeikon tarinoita niin tulet paremmalle mielelle ja saat järkeä päähäsi.

        Eli sinä saat pilkata sosialisteja omassa kuplassasi mutta sama ei ole sallittua minulle kun kyseessä on persut? Käyttäydyt samoin kuin minä, eli olet myös itse ollut koulukiusaaja.

        Miten natsit liittyvät tähän mitenkään? En ole koskaan sellaisiin edes törmännyt.


      • idiootti.on.idiootti

        sosialistit kusettaa joka asiassa ne joutaakin banniin niistä ei ole koskaan seurannut mitään hyvää. Yleisesti ottaen vittuilen vain mulkuille ja kusipäille jotka tahallaan provosoi ja vittuilee vääristää totuutta ja kusettaa ja sosialistit on siinä mestareita siksi oksettaa ja vituttaa kaikki vitun sosialisti rotat. Muuta sinäkin venezuelaan sielähän menee nyt lujaa ja kaikki asiat on kunnossa kun on sosialisti hallitus. Turhaa kait näistä sullekin jauhaa idiootti on idiootti vaikka voissa paistas


      • voiluojamillaistapaskaa
        idiootti.on.idiootti kirjoitti:

        sosialistit kusettaa joka asiassa ne joutaakin banniin niistä ei ole koskaan seurannut mitään hyvää. Yleisesti ottaen vittuilen vain mulkuille ja kusipäille jotka tahallaan provosoi ja vittuilee vääristää totuutta ja kusettaa ja sosialistit on siinä mestareita siksi oksettaa ja vituttaa kaikki vitun sosialisti rotat. Muuta sinäkin venezuelaan sielähän menee nyt lujaa ja kaikki asiat on kunnossa kun on sosialisti hallitus. Turhaa kait näistä sullekin jauhaa idiootti on idiootti vaikka voissa paistas

        Eli taas jatkat tuota kiusaajalinjaasi. Minäkin kiusaan vain mulkkuja ja kusipäitä.

        Mielenkiintoista kirjoittaa totuuden vääristelystä kun itse teet sitä jokaisessa viestissäsi. Esimerkiksi pidät minua sosialistina vaikken ole missään väittänyt sellainen olevani.

        Jatka vaan varastoduunarin hommia, on varmasti älyllesi tarpeeksi haastavaa työtä.


      • viisas.on.viisas

        Harmi että korkeasti kouluja käyneenä sinulla ei ole jäänyt mieleen muuta kuin kielioppi mutta pää näyttää kyllä muuten pehmentyneen aika pahasti. Varastoduunarin työ onkin haastavaa ei kannata aliarvioida siinä ei kirjaviisaus auta pitää olla käytännön viisautta. En ole varastotyöntekijä mutta fyysisen työntekijä kylläkin. Eipä sinunkaan älyä liiemmin voi kehua jaksat tuntikaupalla väitellä "varastoduunarin" kanssa! Vaikka eräs viisauskin sanoo että viisaampi vaikenee mutta itse kun en ole viisas voin väitellä vaikka tuomiopäivään saakka.

        Perun sanani kyllä muuten on mennyt koulunkäynti kohdallasi polusta olet kouluttautunut mutta ajatusmaailma on vain raukka roisto sosialistien. Luet itsesi helvetinmoisella vaivalla ylös sitten pilaat kaiken jollakin kommunisti öyhötyksellä ja sellaisen keskiaikaisen liikkeen puolustamiseen mineen ymmärrä.


      • voiluojamillaistapaskaa
        viisas.on.viisas kirjoitti:

        Harmi että korkeasti kouluja käyneenä sinulla ei ole jäänyt mieleen muuta kuin kielioppi mutta pää näyttää kyllä muuten pehmentyneen aika pahasti. Varastoduunarin työ onkin haastavaa ei kannata aliarvioida siinä ei kirjaviisaus auta pitää olla käytännön viisautta. En ole varastotyöntekijä mutta fyysisen työntekijä kylläkin. Eipä sinunkaan älyä liiemmin voi kehua jaksat tuntikaupalla väitellä "varastoduunarin" kanssa! Vaikka eräs viisauskin sanoo että viisaampi vaikenee mutta itse kun en ole viisas voin väitellä vaikka tuomiopäivään saakka.

        Perun sanani kyllä muuten on mennyt koulunkäynti kohdallasi polusta olet kouluttautunut mutta ajatusmaailma on vain raukka roisto sosialistien. Luet itsesi helvetinmoisella vaivalla ylös sitten pilaat kaiken jollakin kommunisti öyhötyksellä ja sellaisen keskiaikaisen liikkeen puolustamiseen mineen ymmärrä.

        Tämä on minulle mukavaa viihdettä.

        Olisi sinunkin kannattanut käydä peruskoulun tunneilla, niin tietäisit ettei kommunismi ja sosialismi ole sama asia.

        Olet väärässä, en kannata sosialismia sillä se olisi tilanteessani omaan jalkaan ampumista. Tuo sinun mihinkään perustumaton oikeistopopulistinen hyökkäävyys vaan ärsyttää, sillä et perustele väitteitäsi etkä pohjaa niitä mihinkään faktoihin.


      • Jatkatokiystävähyvä

        Kyllä niitä faktoja löytyy jos viitsisit googlettaa. Turha yrittää valehdella olet oikein veri kommunisti sosialisti demari et olisi muuten ottanut onkeesi näitä viestejä. Minä en sulle rupea valmiita linkkejä laittamaan koska et niitä katsoisi kuitenkaan änkytät vaan omaa mantraasi kuin uhmaikäinen lapsi (tyypillistä sosialisteille) minä puhun myös omasta elämänkokemuksesta jossa sosialisti huijari kusettajat on kusettanu ne on kaikki rosvoja halutaan muitten hikihatussa hankittu omaisuus jakaa kaiken maailman hampeille ja mulateille solidaarisuuden nimissä nuin kieroa paskaa on kommunismi siis sairasta paskaa siis niin oksettavaa paskaa ettei pahemmasta väliä sosialismi on irvotuksen ja iljettävyyden ja porttouden äiti ei mitään järkeä veri kiehuu päässä kun näkee niitten syytöksiä ja valheita.


      • voiluojamillaistapaskaa
        Jatkatokiystävähyvä kirjoitti:

        Kyllä niitä faktoja löytyy jos viitsisit googlettaa. Turha yrittää valehdella olet oikein veri kommunisti sosialisti demari et olisi muuten ottanut onkeesi näitä viestejä. Minä en sulle rupea valmiita linkkejä laittamaan koska et niitä katsoisi kuitenkaan änkytät vaan omaa mantraasi kuin uhmaikäinen lapsi (tyypillistä sosialisteille) minä puhun myös omasta elämänkokemuksesta jossa sosialisti huijari kusettajat on kusettanu ne on kaikki rosvoja halutaan muitten hikihatussa hankittu omaisuus jakaa kaiken maailman hampeille ja mulateille solidaarisuuden nimissä nuin kieroa paskaa on kommunismi siis sairasta paskaa siis niin oksettavaa paskaa ettei pahemmasta väliä sosialismi on irvotuksen ja iljettävyyden ja porttouden äiti ei mitään järkeä veri kiehuu päässä kun näkee niitten syytöksiä ja valheita.

        Joo-o. Meikäläinen lopettaa nyt tähän. Jokainen voi tehdä johtopäätöksensä meidän viesteistä.


      • Porisevakattila

        Ainakin sen että ei kovin paljon autoiluun liittyny


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1759
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1381
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1357
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1335
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1304
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe