https://incels.me/threads/anders-breivik-was-an-incel-turned-gymcel.66363/
Incelit ovat hyvin tietoisia asiasta, Breivikillä oli poikuus tallella. Tiesin kyllä, että hän roinasi parantaakseen ulkonäköään, mutta en tiennyt hänen myös käyneen palsiikkakirurgiassa korjauttamassa rumaa HC-ATM naamaa. B myös valehteli, että hän ei ole neitsyt.
Myös Breivik on HC-ATM vaikka muuta väitetäänkin
8
240
Vastaukset
- Naisasialooser11
P.S. Tuossa ketjussa myös keskustellaan siitä, kelpaako naisille neitsytmies. Suurimmalle osalle ei toki kelpaa ja niille kenelle kelpaa niin he ajattelevat neitsyttä joka on chad, mutta pysnyt neitsyenä esim. uskonnollisten syiden takia.
Eli neitsytmies todentotta kelpaa joillekkin naisille kunhan se neitsytmies on komea eikä ole neitsyt siksi, ettei ole kelvannut yhdellekkään naiselle. Ehkä oli, mutta ei ole enää. Veikkaan, että hänelle kirjoittaa muutamakymmentä naista vankilaan.
- Parkkiintunut
Muistin jonkin lehtijutun, minkä mukaan hänen vartijansa ainakin joskus olivat vaihtuvaa väkeä. Vartija on yleensä sellainen pekkaperuskansalainen, jollainen tässä tapauksessa meni hieman henkisesti shokkiin, kun ei voi ymmärtää breivikin kaltaista, joka teki mitä teki osoittamatta jälkeenpäin mitään katumusta, lienee miehen käsialanäytekin edelleen yhtä säännöllinen ja kurinalainen, kuin lehtikuvassa, esiintymisensähän on, tai oli kohteliasta ja muodollista. Sitten se nöyryysoppiin ja seurauksilla pelotteluun kasvanut kohtaa tuollaisen, niin saattaapi pää hieman hämmentyä, mitä sitten psykologit sekaantuvat paikkailemaan. Tuli vain mieleen.
- Farud
Tanskalainen Steen Christensen tappoi vuosikausia sitten 2 suomalaista poliisia kylmäverisesti ja sai sen jälkeen vankilaan läjäpäin rakkaus/seksikirjeitä suomalaisilta naisilta..ja että miksikö? Koska hän oli komea YT-jännämies, siksi..
Kunnollinen ja nuhteeton mutta sikaruma hcätmi ei saa pillua näiltä naisilta, mutta murhaaja kyllä, näin se vain menee. Eli te jotka väitätte että MAT ei ole 100% oikeassa puhutte kyllä täyttä paskaa- tuhannennenkerran
Niin sai se Sanna Sillanpääkin miehiltä postia, siis hän joka ampui pari ihmistä kuoliaaksi Helsinki Shooting Clubilla. Turha yleistää niidenkään kirjoittelijoita "suomalainen mies", kyse kun on aina vähän erikoisemmista ihmisryhmistä näissä tapauksissa.
Samoin Breivikille kirjoittelijoiden joukossa voi olla yhtä häiriintyneitä naisia mitä ABB itse on. Toisaalta ilmeisesti myös kaikenlaisia käännyttäjiä, jotka luulevat parantavansa tai eheyttävänsä hänet omalla uskonnollaan, koska heidän uskonsa ohjaa heidät näin tekemään. Turha näitäkään kirjoittelijoita on yleistää "norjalaiset naiset", koska kyse on pienistä vähemmistöistä. - doggypanija
tuhannennenkerran kirjoitti:
Niin sai se Sanna Sillanpääkin miehiltä postia, siis hän joka ampui pari ihmistä kuoliaaksi Helsinki Shooting Clubilla. Turha yleistää niidenkään kirjoittelijoita "suomalainen mies", kyse kun on aina vähän erikoisemmista ihmisryhmistä näissä tapauksissa.
Samoin Breivikille kirjoittelijoiden joukossa voi olla yhtä häiriintyneitä naisia mitä ABB itse on. Toisaalta ilmeisesti myös kaikenlaisia käännyttäjiä, jotka luulevat parantavansa tai eheyttävänsä hänet omalla uskonnollaan, koska heidän uskonsa ohjaa heidät näin tekemään. Turha näitäkään kirjoittelijoita on yleistää "norjalaiset naiset", koska kyse on pienistä vähemmistöistä.panisitko Sanna Sillanpäätä takaapäin jos se olisi nelinkontin ja alasti? Edestä sitä ei varmaan edes uskaltaisi nussia:DD
- aivotoiminta
Breivik on erittäin sairas ihminen, mutta en tiedä, huomaatko juuri sinä sitä. Vai onko hän sinulle henkisesti tutumman oloinen kuin moni muu.
- totanoinnii
Breivik ei ole varsinaisesti sairas. Psykopaateille ei nimittäin ole tautiluokitusta. Luonnehäiriöisiksi heidät kyllä pystytään diagnosoimaan.
Nalli varmasti tuntee yhteenkuuluvuutta B:n kanssa! Sama luonnehäiriöhän molemmilla on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915248
- 534086
- 252209
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271997Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151454
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201056- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991