Minulla aloitettiin reilu 2 viikkoa sitten hoito C-hepatiittia vastaan sen nimisellä lääkkeellä kuin Epclusa. Onko kenelläkään täällä kokemuksia siitä lääkkeestä? Luin tuoteselosteen mutta siinä ei mainittu juuri mitään esim. siitä että sopiiko lääke Opamoxien kanssa, sekä Suboxonen kanssa.
Ensimmäisen viikonlopun aikana oli hirveitä päänsärkyjä, pahoinvointia ja huimausta. Nyt ei ole mitään. Mutta jäin vain miettimään että sopiiko tämä lääke mun muiden lääkkeiden kanssa. Jos muilla kokemuksia niin olisin kiitollinen jos vastaisitte ja kertoisitte. Nimittäin kun lääkärikään ei osannut kertoa tuosta lääkkeestä mulle mitään paitsi sen että 1 pilleri päivässä 12 viikon ajan.
Epclusa -lääkkeen kokemuksia?
25
5670
Vastaukset
- Rigresva
Mä aloitan se sama lääke 13.9 koska minulla on 4 asteikon maksaa kiiroosi. Voimme olla yhteydessä ja jaakaa kokemukset. Laittaa mulle sähköpostiin viesti ja puhutaan lisää : [email protected]
- Anonyymi
Itsekkin kävin 3kk hoidon ja otin sinä aikana alkoa kyllä aika reippaasti , torstaina kontrolliin ja sit tieto että onko lähtenyt pois .. Mutta siis tuo epclusa hoito on kyllä ihan huippu , ei sivuoireita ei mitään ongelmia elää normaali arkea ja käydä töissä vaikka onkin lääkitys päällä ! Suosittelen ihan jokaiselle kenellä c-hepatiitti todettu! Velpanat (Epclusan rinnakkaislääke) ilman reseptiä - https://onlinecheappills.com/velpanatfi.html Kyllä rinnakkaislääkkeet toimii ihan samalla tavalla ku alkuperäinenki ja huomattavasti halvempaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsekkin kävin 3kk hoidon ja otin sinä aikana alkoa kyllä aika reippaasti , torstaina kontrolliin ja sit tieto että onko lähtenyt pois .. Mutta siis tuo epclusa hoito on kyllä ihan huippu , ei sivuoireita ei mitään ongelmia elää normaali arkea ja käydä töissä vaikka onkin lääkitys päällä ! Suosittelen ihan jokaiselle kenellä c-hepatiitti todettu! Velpanat (Epclusan rinnakkaislääke) ilman reseptiä - https://onlinecheappills.com/velpanatfi.html Kyllä rinnakkaislääkkeet toimii ihan samalla tavalla ku alkuperäinenki ja huomattavasti halvempaa!
Moikka moi minä otin vuonna 2003 vastaan meidän kaikkien rakastaman ceehepan. Olen ollut 5 vuotta vetämättä mut silti C otsaan tatuoituna ei ota mennäkseen. Täällä pitäisi olla aivan raivoraitis että saisi oikeeta hoitoo
- skuubadiiver
hyvin siedetty. itsellä ei mitään haittavaikutuksia metadonin ja rivatrilin sekä mirtazapiinin kanssa.
- Minävaanyli50
Sopii hyvin.puoltoista kk syöneenä, todella tyytyväinen.raittius jatkuu.
- Nuohooja77
Mul on viimeinen kk menossa Eplican kanssa. Mul s.xone ja rivat normaaliannoksena. Ei vaikuta hoitoon. Mun piti vaan siirtää epluca iltaan kun tuli kuume piikkijä päivisin. Ja jaloista lihakset tavallaan maitohapoil la kokoajan.
- vil321
pitääkö paikkansa että tämä lääke nostaa bubrenorfiini pitoisuutta
- Jukijuki
Kyllä se pitää, mutta osta apteekista pumppu, ja sekoitat normaalisti subun ja Epclusa lääkkeen sinne. Otat housut kintuihin, ja tunget seoksen peräsuoleesi. Kohta huomaat olevasi todella hyvissä! Erittäin hyvin toimii.. Käytin koko Epclusa hoidon näin ja hepatiitti lähti täysin.
- Dunkelheit
1,5kk takana, en nyt ole huomannut mitään varsinaisia sivuoireita..mieliala kun heittelee ilman lääkkeitäkin, väsymystä nyt saattaa olla normaalia enempi. Jospa se tehoaa niinkuin luvataan. Aiempi lääkitys tehosi ensin mutta 6kk jälkeen lääkkeen lopettamisesta tilanne oli taas sama.
- Tiiimo12
Mulla alkaa ensviikolla.
Tällä viikolla maksa ultrattiin, rasvamaksa, mutta ei sidekudosta, eikä kirroosia. Maksan verenkierto normaali.
2 vuotta sitten elastografiassa F 1. Eli on luultavasti pysynyt samana.
Onneksi ei kerennyt tulemaan kirroosia! - Dunkelheit
Viikko jäljellä, vointi on huonontunut koko ajan, väsymystä ja öllöttävää oloa ja mieliala perseestä. Zombi olo. Erokin tuli sopivasti että otapa tässä selvää mistä mikäkin johtuu..
- LanaD
Käsitykseni mukaan seuraavat lääkkeet ; rivat suboxon metadon temgesic norspan gabapentin gabrion neurotin melatoniini klotriptyl Mite eivät anna yhteisvaikutuksia hoidon ajan.hoito on pääsääntöisesti 3 kuukauden kestoinen.
kyseisen tabletti sisältää kahta eri lääke ainetta ,tämän vuoksi on voimakas valmiste ja tehoaa c hepatiitin . Kuukauden lääkkeet kerralla ja kuukauden välein infektiopolille tulo,jota ennen annettava labrat ja seula.
Tämä rutiini jatkuu hoidon ajan.
Ihmiskohtaisia sivuoireet.Laitan mitä on havaittu; nenän ja suun lima kalvojen kuivuus,yskä joka irroittaa limaa keuhkoista,kohonnut pulssi,joillekkin tulee huono olo ja oksentavat ,toiset taas kokevat vatsan olen ripulilla,pääkipu,todella korkea veren paine,flunssan oireita,kuulon huonontuminen,valo arkuus,mielialojen vaihtelu,herkempi asioille mm;itkulle kuin aijemmin,väsyttää,uuvuttaa,muistikatkot.
Nuo olivat oireita,mitä on noin 40;ltä ihmiseltä kerättyjä sivuvaikutuksia hoito lääkkeestä.
Joakinen on yksilö ,toiselle ei tule kuin pääkipu ja toiselle tulee kymmenen eri sivuvaikutusta.
Tsemppiä ja tämän lääke hoidon jälkeen
C-hepatiitti kuolee, eli hoito on tärkeä.
Jatkossa huoli ,ettet voi saada enää hepatiittia,sillä niitä ei lähdetä uudelleen hoitelemaan,liian kallista sairaalalle ja yleensäkin valtiolle. Koko hoidon pidettävä ehkäisyä käytössä ja mieluiten kondoomia,
sillä suojattava genitaalien alueet mahdollisilta kantajilta.
Lääkärit suosittelevat kondomia,
enemmän kuin ehkäisy kierukkaa tai kapseleita.
Hoidon loputtua on vähintään 4kk pidettävä huoli,ettei tule raskaaksi,
sillä keho kantaa vielä lääke ainetta,joka aiheuttaa vaikeita epämuodostumia sikiölle.
Raskaudesta haaveileville käykää hoito ja odottakaa siihen sen päälle vielä 6kk ennen kuin yritätte lasta.
Aurinkoista kevään alkua ja paranet kyllä.- Anonyymi
Kiitos kun valaisit kysyin näistä nimittäin oprilta minulle ei vastattu oikein mitään... Huh ja huh olin nimittäin juuri vaiheilla lapsen teosta.. Niin eipä tarvii enään vaiheilla vaan hoitaa sitten se ehkäisy ja nopeasti.. Nm:järkytyin..
- Anonyymi
Hei osaat varmaan sanoa voiko 3kk lääke kuurin jälkeen käyttää ollenkaan alkoholia ennen viimeisiä verikokeita? Vai voiko hoidon teho heikentyä jos käyttää alkoholia ennen kuin 3kk hoidoista kulunut?.. ilman alkoholia olo ei mikään ongelma minulle mutta haluaisin tietää 😁
- skuubadiiver
minkälaisia oireita on tiedossa kun lopettaa EPCLUSA lääkkeen? omaako EPCLUSA vieroitusoireita?
ps. mirtazapiinin lopetin ja huomasin että olin syönyt sitä turhaan. niinku yleensä nuita tuon lääkeryhmän aineita syödäänkin, kun lekurit turhaan bentsoja pelkäävät. offtocpic mut hyvä artikkeli -> http://www.potilaanlaakarilehti.fi/uutiset/bentsodiatsepiineja-ei-pida-kauhistella/ - Hoitojuurialkanut
Onko hoito tehonnut?
- Anonyymi
Mä oon nyt ollut epclusa lääkityksellä viikon ja maha tosi kovalla ja ruokahaluttonuutta
- Anonyymi
Epclusalla ei ton opamoxin kans pitäis olla vaittavaikutuksia ja luin myös, että metadonin ja pupren kanssa ei myöskään mitään merkittäviä. Jotku epilepsia lääkkeet oli kielletty ja joku sydänlääke. Buprenorfiinin pitoisuus veressä saattaa nousta hieman.
- Anonyymi
Oon syönyt kohta 2 kk tuota lääkettä ja voin sanoa , että uupumus, lihakset maitohapoilla .. hermot kireällä, limakalvot kuivat, järjetön pään ja kasvojen kipu.
- Anonyymi
Moi! Miehen kanssa vielä 2 viikkoa jäljellä. Veden juonti tosi tärkeä siihen puhdistamaton merisuola luontaistuotekaupasta auttaa noihin täältä luettuihin sivuoireisiin. Puurtamiselta tuntuu, askel kerrallaan rakkaat ihmiset. Mies johtui keskeyttämään interferonihoidon kuurin sisältämän laktoosin takia 7kk jälkeen,oli kuulemma ihan helvettiä. Väsymystä kyllä on mut ollaan silti käyty päivittäin punttisalilla, uimassa, kävelylenkillä mutta sen sitten huomaa käyneensä. Lepoa tarvii KOLME KERTAA ENEMMÄN. Ellei lepoa anna ja viuhtoo vaan menemään niin tuntuu että kaikki täällä ilmoitetut sivuoireet on varmasti läsnä. Mulla itsellä ollut mielialavaihteluita, joita muutenkin mutta huomaa kyllä niiden jyrkentyneen, mut ne on vähentyneet kun on antanut itselle aikaa. Tiukka kuurin kyseessä, joten ottakaa tekin aikaa itsellenne! Ja juokaa suolavettä ja levätkää. 2 litraa vettä 2tl puhdistamatonta merisuolaa ja lisäksi vielä 2l pelkkää vettä per päivä! Ja varmasti vähenee haittavaikutukset!!
- Anonyymi
Kannattaa kysyä lääkäriltä noista lääkkeistä sopiiko Epclusan kanssa. Tuoteselosteessa on lueteltu lääkkeet, joita ei saa käyttää saman aikaisesti. Uskon, että noista mainitsemistasi lääkkeistä ei ole haittaa. Kuitenkin hoitava lääkäri on viimekädessä se taho, jolta kannattaa varmistaa asia. Näihin voi vaikuttaa moni asia, maksa-arvot jne. Minulla aloitettiin 4 viikkoa sitten Epclusa. Lääkäri tarkisti todella huolella kaikki lääkitykseni sopiiko yhdessä Epclusan kanssa. Konsultointiin tuu ylilääkäriäkin. Aluksi mulla tuli päänsärkyä, sellaista todella nihkeää joka tuntui korvissa asti. Nyt se on rauhoittunut. Tällä hetkellä alkanut tulla ihottumaa. Mulla taipumusta sijottumaan kyllä, plus kovat pakkasetkin, jotka varmasti vaikuttaa osaltaan. Mutta pakkaset ei varmasti selitä sitä, että ihottumaa on tullut alapäähänkin. Joo, noloa edes sanoa tällästä, mutta kyllä tällästä. Kädet, naama, perse (!) aivan sika kuivat ja kipeät sen takia. Lääkäri totesin että suupielien aukeaminen ei johdu vitamiinin puutteesta, syön kuitenkin hyvin ja sen päälle lisäksi vitamiineja. Määräsi voiteen, joka parantanut tän oireen lähes kokonaan. Mietin, että helvetti pitääkö mun persettäkin alkaa rasvaamaan ?!? 😄 Joo, mutta tässä mun kokemukset tästä lääkkeestä kohta neljän viikon jälkeen aloituksesta. peace ja tsemppiä kaikille hoitoon. Hittoon C!
- Anonyymi
Minulla 11 viikko alkamassa. Haittavaikutuksia ollut, lihakset hapoilla, korvat soi ja ennen kaikkea pinna koko ajan katkeamis pisteessä. Aivan hermorauniona.
Nyt vasta tajusin lukea näistä haitoista. Kuulemma hyvin siedetty, minulle kerrottiin.
Normaalisti olen kuin viilipytty, nyt ajattelin olenko sekoamassa täysin. Ikääkin sen verran, etten ihan pienistä säikähdä
Nyt kun tietää, mistä pinnan kireys johtuu, niin seisoo vaikka päällään loppu ajan.
Hienoa, että tällaiseen hoitoon pääsee. Tsemppiä!
- Anonyymi
Hei,. Olen syönyt nyt Epclusa lääkettä ja muutuin heti kuin kuu aurinkoon. Kaikki järkyttävät c hepatiitin oireet hävisi. Aivan mieletön. Vaikka oli röyhtäilyä ja ilman päästöä muutenkin niin 1 kpl 15mg Opampx vei ne ahdistukset pois. Kiitos Jumalalle tästä lääkkeestä
- Anonyymi
Minulla meinas ekoina päivinä tulla niin paha olo et lanssi piti soittaa mut löytyi kotikonstein lääke joka vei kuumeen yms oireet pois. Tämä lääke nimittäin laskee sokeriverenarvoa niin ruokalusikka-2 sokerivettä hoidon aikana per päivä tai miksi ei 3 niin se vei suurimman osan sivuvaikutuksista
- Anonyymi
Joo, Epclusaa kannattaa sekoittaa isoon pumppuun subun, rivatrilin, opamoxin, venlafaxinin ja kuraveden kanssa. Tätä sitten roiskaisee molempiin korviin pari kertaa päivässä, niin hepsikka on enää historiaa. Sitten, kun hepatiitista on päässyt eroon, niin kannattaa retkahtaa uudelleen piikkihuumeisiin ja hommata itselleen uudestaan jonkin toisen genotyypin hepsikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185181- 472849
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302508Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231909En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101650- 1181647
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231405- 971397
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101358