Hormonikierukka yhdynnässä

Tuntuuko hormonikierukan langat yhdynnässä? Olen aikeissa laitattaa Kyleenan tai Jaydessin, mutta mietin tunteeko mies sitä yhdynnässä. Varsinkin, kun hänellä on isohko ja tykkään että hän työntyy pohjaan asti.
Ja kuinka kipeää kierukan asentaminen tekee synnyttämättömälle? Onko kenelläkään kokemusta juuri noista ed. mainituista merkeistä?
Ilmoita

Olen myös harkitsemassa mirenaa tai kyleenaa. Työkaveri sanoi että hänen miehensä tunsi langat. Ei eritellyt oliko siitä nyt erityisemmin haittaa.
Ilmoita
Itellä on kyleena. Aluks mies tunsi ne mut ei oo tuntenu enää, tai ainakaan ei oo sanonu asiasta/myöntäny ku oon kysyny.

Kierukka pitäis asettaa menkkojen aikoihin, sillon ei satu niin paljoo mut mulla oli kierto n. puolessa välissä ja kyllä se sattu. Lisäks oli vielä ensimmäinen kerta gynellä joten jännitin ihan hirveesti.

Kipuilu ei kestäny kauaa, vuoto n. 2 viikkoa mut muuten oon ollu tosi tyytyväinen.
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Hormonikierukka yhdynnässä

Tuntuuko hormonikierukan langat yhdynnässä? Olen aikeissa laitattaa Kyleenan tai Jaydessin, mutta mietin tunteeko mies sitä yhdynnässä. Varsinkin, kun hänellä on isohko ja tykkään että hän työntyy pohjaan asti.
Ja kuinka kipeää kierukan asentaminen tekee synnyttämättömälle? Onko kenelläkään kokemusta juuri noista ed. mainituista merkeistä?

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta