Tuntuuko hormonikierukan langat yhdynnässä? Olen aikeissa laitattaa Kyleenan tai Jaydessin, mutta mietin tunteeko mies sitä yhdynnässä. Varsinkin, kun hänellä on isohko ja tykkään että hän työntyy pohjaan asti.
Ja kuinka kipeää kierukan asentaminen tekee synnyttämättömälle? Onko kenelläkään kokemusta juuri noista ed. mainituista merkeistä?
Hormonikierukka yhdynnässä
Kierukkahankinnassa
2
233
Vastaukset
- Ksjfnkfnxbk
Olen myös harkitsemassa mirenaa tai kyleenaa. Työkaveri sanoi että hänen miehensä tunsi langat. Ei eritellyt oliko siitä nyt erityisemmin haittaa.
Itellä on kyleena. Aluks mies tunsi ne mut ei oo tuntenu enää, tai ainakaan ei oo sanonu asiasta/myöntäny ku oon kysyny.
Kierukka pitäis asettaa menkkojen aikoihin, sillon ei satu niin paljoo mut mulla oli kierto n. puolessa välissä ja kyllä se sattu. Lisäks oli vielä ensimmäinen kerta gynellä joten jännitin ihan hirveesti.
Kipuilu ei kestäny kauaa, vuoto n. 2 viikkoa mut muuten oon ollu tosi tyytyväinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod223874- 162795
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3862107Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391909- 271791
- 311677
- 321619
- 141307
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681220- 121151