Tosta ulkonäöstä

eeeeeeeeeeeeeeeee

Tapasin tosi kivan naisen nettideittien kautta (siis tavattiin oikeasti ja juteltiin paljon), mutta en oikein pitänyt hänen ulkonäöstään. Eli ei ole oikein fyysistä vetovoimaa multa päin.

Harmittaa naisen puolesta.

Aina tää menee näin.

11

791

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ProfiiliPoistettu

      Nooh, tapasin miehen, joka oli koko olemukseltaan puoleensavetämätön, lisäksi henkensä haisi niin pahalle ettei tehnyt mieli jutellakaan, vaikka juttunsa olivat suht ok luokkaa. Valitettavasti tuollaisia miehiä on treffipalstat pullollaan.

      Komeitakin on tullut vastaan, mutta heillä ajatuksen juoksu on olematonta ja puheet pyörivät omassa navassa.

      • Deittikumppanisi

        oisiko kuitenkin ajatuksenjuoksu


    • noinvoiolla

      Taidan olla minä. Sanoitko jo naiselle, että jotenkin ei vaan natsaa. Sehän on ihan luonnollista, ei vaan kaikki miellytä.

      • eeeeeeeeeeeeeeeee

        Oli ihan eri näkönen luonnossa kuin kuvissa.... Ehdotan että ollaan kavereita...


      • noinvoiolla

        no en se ollutkaan minä, tänään hän osoitti jotenkin pitävänsä minusta ja sovimme seuraavan tapaamisen - olen onnellinen (ihan kauhistuttaa miten epävarma sitä on aikuisenakin itsestään ja olen kuitenkin aika viehättävä omalla tavallani)

        Tuo kaveriehdotus on tosi hyvä juttu. Kun tutustut häneen, ihmeitä voi tapahtua : )


      • Tapauskohtaista

        Juu tuo on totta yleisestikin ottaen.
        Itse en ole kovin ulkonäkökeskeinen ihminen, vaikka tietysti joitain toiveita minullakin ko asian tiimoilta.
        Mutta olen huomannut sen, että jos vaikka toinen ei olisikaan sellainen ulkonäöltään, mikä vetoaisi minuun mitään kauheita ainakaan, mutta jos kemiat natsaa niin kyllä se fyysinenkin puoli tulee siihen mukaan.
        Eli kuitenkin haluaa toista myöskin fyysisesti ja pitää viehättävänäkin, vaikkei tosiaan toinen ei olisikaan sitä alkujaan, mikä vetoaa. Jos vain toinen on muuten luonteeltaan miellyttävä ja jonka kanssa tulee juttuun.
        Eli ihan esimerkkinä jos vaikka nyt tykkäisikin paljon vaaleasta ja hoikasta, niin kyllä sellainen tumma pullukkakin vetoaa, jos kemiat natsaa.
        Ja ulkonäöstä itsellä ainakin on se mikä merkkaa mulle, niin se että millaiset silmät ja katse toisella on sekä hymy. Jos ne on mieluisat, niin en mä ainakaan muusta sitten piittaakaan.
        Oudosti ehkä selitän, mutta kyllä varmaan tuo asian pintti selviää tuostakin:) Ja kun pitkässä juoksussa ainakin se merkkaa enempi, miten tulee toimeen ja asiat sujuu muutenkin toisen kanssa kuin se, että miten timmi kroppa toisella on.


      • noinvoiolla

        Älykäs fiksu vastaus ja olet syvällinen ihminen, pointti selvisi oikein hyvin. Kiva, että on olemassa myös ihmisiä, jotka ajattelevat noin. Törmäsin myös jossakin pseudo seksuulisuus termiin, jossa älykkyys kiehtoo ulkonäköä herkemmin, itse sanoisin, että jotenkin se toisen persoonallisuus ja se koko paketti, nyt puhun siis miehistä. Toki voin katsoa että huh huh on tosi komea mies, mutta pitkän päälle kaikki muu on tärkeämpää,

        Summasummaarum. Olemme erilaisia - ihanaa. Ja koemme erilaisia rakkaudenkieliä jne, toivotaan vain, että jokainen löytää sen itselle sopivan,oli se sitten komea tai muuten mukava pakkaus : )

        Jännittää ihan älyttömästi mennä tänään taas tapaamaan..


    • Syyslemmikki

      Ajattelepa mies itseäsi, et ollut sinäkään sellainen kuin ajattelin. Kuvassa paremman näköinen olit. Ja ryhdikäskään et ollut. Joten hyvinhän tässä kävi, kun kumpikaan emme olleet tyytyväisiä toisiinsa.

    • aina.sama

      Itse olen huomannut että ihmisillä todellakin on tasot ja he ovat todella tietoisia niistä.
      Jos menet treffeille epäviehättävän naisen kanssa niin hän haluaa jatkoa.
      Jos menet treffeille nätin hoikan naisen kanssa niin hän ei ole kiinnostunut.

    • Oletko varma, ettei nainen kokenut samoin?

    • hööh

      kaunis nainen, mutta ei ollut kiva

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      158
      6527
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3908
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2015
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1969
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1809
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1646
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1563
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1518
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      19
      1499
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1390
    Aihe