Sinä taidat ajatella enemmän omaa kärsimystäsi

miksköhänihmettelenees

Päättelen sen siitä että loukkaannut niin helposti. Minä olen kyllä tuonut oman puoleni asiassa esille... joten minun toiminnan ei pitäisi olla epäselvää sinulle. En vain mahda sille minkää että elämä on minut muovannut tällaiseksi... muutokset eivät kuitenkaan hetkessä tapahdu (tapahtuvatko sinulle muutokset hetkessä?). Joka päivä yritän kuitenkin olla parempi kuin eilen. Edelleen minua ihmetyttää sinun toimintasi.

26

638

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miettisin

Onko tässä kovinkin tuore juttu kyseessä? 🙂

• aivansama

Ja miksi hän kirjoittaa tänne? Arvostelee toista palstalla. Tunteeko hyvin ja ovatko hyvinkin tuttuja.. Näitä minä aina ihmettelen kun käyn täällä.

• aloittajalta

Viimeisen puolen vuoden aikana tapahtunut.

• aloittajalta
        aivansama kirjoitti:

Ja miksi hän kirjoittaa tänne? Arvostelee toista palstalla. Tunteeko hyvin ja ovatko hyvinkin tuttuja.. Näitä minä aina ihmettelen kun käyn täällä.

Miksi ihmettelet? Tämä on ajatusvirtaa... jos et tunnista mitään itseesi kohdistuvaa niin silloin kommentoidaan yleisestä näkemyksestä. Jos et pysty yleisesti kommentoimaan etkä löydä mitään tunnistetta niin tarvitseeko silloin kommentoida?

• aivansama

Anteeksi.
        En kommentoi enempää.
        Kiitän ohjeista kommentoimiseen.

• Nytkärsimään

Millaiselle ihmiselle tämä edes on?

Pitääkö tässä nyt ruveta kärsimään? Muuttumaan jotenkin?

Ehkä sinulla on mielessäsi pakonomainen tarve muuttua. Minulla ei.

• aloittajalta

Sinä olet vähän hakoteillä.

• Ystävällisesti
        aloittajalta kirjoitti:

Sinä olet vähän hakoteillä.

Totta helvetissä olen :D kommentoin tuntemattoman kirjoitusta

• Katkeronkatkeraa

Huh huijaa mitä tilitystä.

• Lukijaväliin

Huhhuhhuijaa Juha mikä moka taas!

Älä tunnistele. Et osu oikeaan. Laske itsevarmuutta palstoilla.

• aloittajalta

Onko? Hmm... miksi totesit suorilta katkeraksi?

• Eimitenkään
        aloittajalta kirjoitti:

Onko? Hmm... miksi totesit suorilta katkeraksi?

Tunnistelee päin honkia vaan ja mokaa niinkuin 5 vuotta on täällä tehnyt

Ei mene Juhalle oppi perille

• Pööö

Siinähän ihmettelet//// aloitukselle

• kaipaamalleni

Tule käymään niin näytän mitä minä ajattelen.

• Niin no ainakin olen erään kovan kuoren hyväksynyt.
      Itsellänikin on aika kova kuori mutta ehkä olen helpompi tapaus kuitenkin.

• mäkinihmettelen

Selvennätkö vähän että mikä toiminta?

• universuminlahjaolet

Jos ei halua sua ja on sen osoittanut niin mitähän ihmettelemistä sellaisessa on että on torjuva? Aaaiiniin sä olet se Universumin lahja joooooo....

• olikohantässä

Kenties katkeruutta... joo kuule! Olen universumin lahja!

• LuotanHäneen

Minkälaista toimintaa ihmettelet?

• Puolesiaina

Tuot esiin ja tuomattakin ne tiedän jo ennestään. Joskus on ollut aikoja, että puolet ovat meillä menneet tasan ja yksiin.
      Jostakin kaukaa muutaman sanan saattelemana kumusi esiin menneiden vuosien mustat pilvet ja muistan ne mustat vuodet. Muistoja, puolia sinusta joita en enää koskaan halua elämääni. Pidä ne ominasi ja minä pidän itsestäni enemmän ilman sinua .

• hyjuki

Ei kukaan voi tietää muiden kärsimyksestä vain omastaan. Tosin tavallaan lääkärit, johtajat ja opettajat tietävät mitä ovat tehneet mutta eivät tee asialle mitään. Tässä maailmassa mikään ei muutu ennenkuin käyttää väkivaltaa minkäänlaista oikeutta ei tule tapahtumaan.

• Minun_vastaus

Täytyy nyt todeta tähän että minkäs minä sille voin että olen herkkä..,meillä on jokaisella omat luonteenpiirteemme.

Onko se mielestäsi jotenkin vähäpätöinen asia jos kokee että toinen kohtelee kuin ilmaa? Tietysti se tuntuu enemmän kun on tunteita mukana. Mutta eihän se sinun vikasi ole.
      En voi 100% tietää että olisit hän.

Toisekseen mitä olemme kasvotusten jutellut? Jos tarkoitat jotain mitä olet tänne kirjoitellut , eihän näistä voi varma olla..

Mielestäni olet käyttäytynyt välillä vähän ristiriitaisesti tuolla IRL:ssa joten senkään perusteella en voi olla sata varma mitä ajattelet ja haluat.

Tiedän , muutokset eivät tapahdu hetkessä.
      Mitä minuun tulee , minulla ei ole tunteiden on/off nappia jota voisi kytkeä tarpeen mukaan. Minulla nyt vaan on tunteita sinua kohtaan. Enkä voi sille mitään ,jos ymmärrät.
      En halua olla sinulle häiriöksi tarkoituksella jos koet asian niin..
      Välillä tuntuu että meidän pitäisi jutella naamatusten että nämä asiat selviäisivät.
      Enemmän minulla on ollut ajatuksissa joku muu kuin omat "kärsimykset".

• aloittajalta

Luulen että tämä ei ollut sinulle. Hyvin kyllä kirjoitettu ja osuu omaan tilanteeseen muutamalta kohdalta.

• sekötässä

nyt on se tarkoitus, että joku joutuu kärsimään.

• aloittajalta

Se ei todellakaan ole tässä tarkoitus. Vaan päinvastainen... ainakin aluksi oli tietääkseni tarkoitus päinvastainen. Enää en tiedä :(

• envoiunohtaa

Olet varmaan oikeassa.. Kun en ole oikein sellainen luonteeltani, että joka päivä on joku uusi viritys. Ihastun harvoin ja kun se ei sitten olekaan kuin yksipuolista niin kärsin siitä sitten tosi pitkään. Minä pelkään jo etukäteen oman sydämen puolesta ja helposti luovutan jopa ennen aloittamista. Pelkään omaa kärsimystäni kun tiedän sen olevan pahempaa mitä enemmän niitä tunteita on. Tiedän, että olen käyttänyt ristiriitaisesti IRL. Se on johtunut siitä ympäristöstä jossa olemme kohdanneet. Olen pahoillani siitä.
      Viimeinen puoli vuotta on ollut yksipuolisen ihastumisen jälkeistä kärsimystä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      241
      2518
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1878
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      76
      1843
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      82
      1318
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      65
      1248
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1198
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1078
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1060
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      914
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      71
      913
    Aihe