Äitini uusi mies suuteli

Ucuvvkvkk

En tiedä miten puhuisin tästä. Olen tällä hetkellä todella hämmentynyt ja sekaisin. Vanhempani erosivat kun olin ala-asteella. Nyt olen 21-vuotias ja äitini 45-vuotias.

Äitini tapasi noin kaksi vuotta sitten uuden, itseään kuusi vuotta nuoremman miehen. Pidin miehestä alusta asti ja olemme tulleet juttuun vähän liiankin hyvin. Huomasin pitäväni miestä komeana (hän on komea ja hyvässä fyysisessä kunnossa). En kuitenkaan antanut itseni ihastua vaikka vetoa tunsinkin.

Viime viikolla sain sitten kuulla että mies on jättänyt äitini täysin varoittamatta ja yllättäen. Olin tietenkin järkyttynyt äitini puolesta.

Tänään se sitten tapahtui. Mies ilmestyi oveni taakse. Hän tunnusti olevansa ihastunut minuun, olleensa jo pitempään ja sanoi ajattelevansa koko ajan. Minäkin tunnustin ajatelleeni häntä. Voitte vain kuvitella kuinka sydämeni hakkasi kun mies silitti poskeani ja kertoi kuinka ihana olen. Lopulta hän sitten suuteli ja se tuntui niin hyvältä.

Kävi myös ilmi että syy miksi mies erosi äidistäni, olen minä. Nyt kaipaan ja haluan miestä niin että sattuu, mutta samalla tuntuu pahalta. Mitä ihmettä teen? Olen ihan neuvoton.

24

1087

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eri.varusteet

      Joskus tuntuu että joiltain puuttuu tai sitten minulla on ylimääräinen ominaisuus, nimittäin sukulaisten ja jopa kavereiden puolisot ja suhteet on melko lailla turn off. Vastenmielistä. Kannattaisko vähän miettiä hetkeä pidemmälle suhdettasi ja seurauksia. Miten sellainen vaikuttaisi ensinnäkin sinuun ja muihin..?

    • Kaunis.nainen

      Onko suhde sen arvoinen, että äitisi kanssa menisi välit? Jos sinulle tulisikin miehen kanssa, joskus ero niin onko kaikki ollut, sitten sen arvoista, että menetit äitisi? Sanoisin, että aika lailla outo asetelma ja sinuna unohtaisin tuon miehen.

    • Gsus

      Unohda koko mies. Olen äitisi ikäinen nainen ja jos minun tyttäreni tekisi minulle jotain tuollaista se olisi vielä pahempaa kuin se, että mies jätti.

    • salattusuru

      Jos äitisi on fiksu ja haluaa sinun parastasi, eikä ajattele sitä että tekosi on tahallista, itsekästä tai äitiäsi kohtaan täysin tunteetonta, niin kyllä hän aikuisena tuon asian pystyy käsittelemään ja kestämään. Parasta minun mielestäni olisi nyt, että istuisit alas äitisi kanssa keskustelemaan miten asian laita on ja kuinka näin pääsi tapahtumaan, vaikka et sinä eikä mies niin tahtoneet, ettekä sitä suunnitelleet. Kukaan ei voi valita sitä keneen rakastuu tai keneen ne tunteet syttyvät. Äitisi ei voi syyttää sinua, eikä miestä mistään. Elämää ei voi ohjata tai suunnitella pelkän järjen kautta, sillä meitä ohjaavat myös tunteet, joita meidän pitää kuunnella. Äitisi kanssa välit kyllä säilyvät, kun käytte asian läpi yhdessä sekä järjellä että tunteella. Kumpikaan teistä äitisi etkä sinä ette halua hylätä toisianne jonkun välillenne tulleen asian takia, oli se sitten mikä tahansa. Käy rohkeasti kiinni onneesi ja tuo asia rohkeasti esille äitisi kanssa. Parasta mitä voit tehdä on olla äitiäsi ja itseäsi kohtaan rehellinen.

      • Tytönheitukkaunelmoi

        Kokeile toki, kun niin narttu olet, mutta äidiltäsi et saa koskaan anteeksi. Olet osannut keikistellä ja flirtata miehelle...
        Miksi aina selitetään, että rakkauden kohdetta ei voi valita? Kyllä aina voi jos se satuttaa muita! Järki päähän...
        Todellakin on sanaton sääntö ja kuuluu jo hyviin tapoihin, että sukulaisten ja ystävien entisiin ei kajota!! Tässä tapauksessa tuo lapsellinen äijä ei ole kunnonllinen mies ja äitisi onni on päästä hänestä eroon...


      • Yksilöitä

        Samaa mieltä, et kannattaa keskustella äidin kanssa. Ehkä äitikin tietää miehestä jotain sellaista, jonka takia syytä varoa miestä? Kaikki ei ole aina niin komeeta ja hyvää, vaikka päälle päin näyttäisikin siltä? Onko äitillä syytä suojella sinua joltain? Mies voi olla peluri, joka vain hyväksi käyttää ja unohtaa sen jälkeen. Tiedän tällaisiakin olevan olemassa eli ottavat ns. rusinat pullasta.

        Näistä syistä hyvä keskustella mitä äitisi on ylipäätään mieltä seurustelusta tai olemisesta miehen kanssa? Meitä on moneksi.


    • uskomatonta

      Tiedätkö mitä LOJAALIUS sana merkitsee?

      Hyi miten inhottavaa, että annat äitisi kaverin suudella itseäsi!

    • Älätee

      Älä tee äidillesi tuota. Mieti, antaisitko itse anteeksi jos tilanne olisi toisinpäin.

    • oppeliini1

      Mikä sika mieheksi!
      Ensin antaa äitisi ihastua ja kenties rakastua itseensä ja sitten jättääkin äitisi kuin nallin kalliolle huomatessaan että sinä! nuorempana ja nätimpänä suostut olemaan hänen himojensa kohde.

      Teet valtavan vääryyden itseäsi ja äitiäsi kohtaan suostumalla tuon miehen verkkoihin. Suuntaa ihastuksesi oman ikäisiisi ja jätä nuo vanhat huoripukit omaan arvoonsa.

      • Kggcjjvj

        Ikä on vain numero kun molemmat ovat aikuisia. Itse aloin parikymppisenä seurustella yli 10 vuotta vanhemman miehen kanssa ja rakastetaan toisiamme täysillä.


      • oppeliini1
        Kggcjjvj kirjoitti:

        Ikä on vain numero kun molemmat ovat aikuisia. Itse aloin parikymppisenä seurustella yli 10 vuotta vanhemman miehen kanssa ja rakastetaan toisiamme täysillä.

        oliko tuo mies äitisi rakastaja? Mitä äitisi tuumasi kun menetti Unelmien Urponsa sinulle?


    • Annan rakkauden liekin palaa roihuten. Jos se hiipuu hiljaa ole onnellinen kokemuksesta ja vaikene. Jos rakkaus on pysyvää niin seurustelkaa julkisesti.

    • olelojaaliäidillesi

      Ei ollut rakkautta.

      Jos tytär sallii että äitinsä kaveri suutelee häntä, niin ei ole kyse "rakkaudesta" äitiään kohtaan.
      Iljettävää ruveta neuvomaan vääriä arvoja.

    • keski-ikäinenperheenäiti

      Onhan teillä paljon ikäeroa, 18 vuotta on paljon. Mietipä tätä noin pidemmällä aikavälillä. Eikö oman ikäisesi pojat kiinnosta, tai sanotaanko nyt max.- 5-7 vuotta vanhemmat, sitten ? On se 10 vuottakin jo aika paljon ikäeroa. Jos äitisi on ollut miehestä innostunut ja kokee raskaana, että on tullut jätetyksi, onhan se hänen kannaltaan aivan kauhukuva, että oma tytär alkaisi tuollaisen miehen kanssa seurustella. Olet vielä nuori ja viaton, ja tuollainen vanhempi mies pystyy näköjään sinua johdattelemaan mennen tullen ja palaten. Olet näköjään hänen himojensa kohde. Ja miehessä voi olla jotain, mitä sinä tiedä, mutta on äitisi tiedossa. Ehdotan, että kerrot äidillesi heti kaiken ja miettikää yhdessä, mitä tehdä. Kaikkien tunteidensa vietävänä ei tarvitse olla. Todennäköisesti juttunne ei kuitenkaan tulisi onnistumaan, varsinkaan, jos saat äitisi vihat päällesi.

    • Cityl

      Et ole ensimmäinen joka rakastuu siskon tai äitinsä ihastukseen etkä viimeinen.
      Anna palaa vaan,oma on elämäsi vain sinä päätät siitä.

    • Lumppuliisa

      Tollaselle naiselle on ihan nimityskin...

      • 4jgnl

        Älä nimittele, ääliö! Oletko naistenvihaaja?
        Ei nuori tyttö voi mitään sille jos ihastuu komeaan mieheen. Ei ap:n tapauksessa mies ole ap:n isä .
        Ja mies on vanhempi, hän on aloitteentekijä. Hän on vastuullinen, ei tyttö.

        Mikset siis nimittele miestä? Sinä siis olet naistenvihaaja!


    • Nordman1111

      Äidillä varmasti tulle mieleen että mitä on tapahtunut hänen seurusteluaikana selkänsä takana. Onko peitto jo silloin heilunut ;-)

    • Anonyymi

      Mikä on äitisi versio erosta?

    • Anonyymi

      Elämä täytyy elää. Jos tunne patistaa kohti miestä, seuraa tunnetta. Koeta, mitä rakkaudella on tarjota.
      Puhu paljon. Vähän kaikille. Se auttaa. Elämä ja ajatukset selkiää.

      • Anonyymi

        Mies jättää sinut kun on saanut tarpeeksi hyväksikäyttää.


    • Anonyymi

      Saat varmaan muitakin. Jätä se mies äläkä kerro äidillesi episodista mitään.

      • Anonyymi

        Kerro äidille, sillä mies saattaa yrittää takaisin äitisi luo.


    • Anonyymi

      Mies käytti asemaansa väärin sinua kohtaan, halut meni hänellä järjen edelle? Tuskin ajattelee sinusta mitään pitempi aikaista, halusi vain kokea nuorempaa? Oli otettu sinun arkuudesta häntä kohtaan, mutta näki siinä mahdollisuuden? Osasi lukea sinua, ehkä äitisikin kertonut sinusta asioita hänelle, jota käytti hyväksi, että pääsi sinun kanssa näinkin pitkälle? Älä rakastu, ota etäisyyttä häneen, ymmärrät asian myöhemmin ja olet kiitollinen tästä päätöksestä, mies on tässä tapauksessa hyväksikäyttäjä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1873
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1436
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1384
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1344
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1327
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1197
    Aihe