Ihan sama, onko sekopää tai ei, niin tykkään silti hänen anarkistisesta, aggressiivisesta, ivallisesta ja radikaalista tyylistään. On lisäksi todella omistautunut asialleen, kun on kerran jatkanut samaa toimintaa keskustelupalstoilla jo 17 vuoden ajan.
Kansainvälinenkin Looseri on, kun seuraa aktiivisesti jenkkiläisten ATM-foorumien keskusteluja ja liputtaa jenkkiläisten ATM-soturien terroritekojen puolesta. On siis aivan toista maata kuin vaikkapa DarkFear, joka ei osaa edes englantia kunnolla ja on jämähtänyt omaan nurkkakuntaiseen impivaaralaiseen hämäläisyyteensä.
Lisäksi Naisasialooser11 pysyy tiukasti asiassa ja aatteellisissa kannanotoissa, eikä harrasta samanlaista tyhjänpäivästä sosiaalista lörpöttelyä ja rinkirunkkaamista palstalla kuten monet muut kirjoittajat palstalla.
Naisasialooser11 on mielestäni paras palstalainen
29
754
Vastaukset
- Höpöhöpl
Vissiin olet itse yhtä pettynyt naisiin? Sori vaan, mutta ei noissa, sen sekopääkirjoituksissa ole mitään järkee, eikä faktoja.. Aika tyhjää täytyy ihmisen elämä olla, jos ei muuta kun tämä palsta.
- Naisasialooser11
Kerrohan tarkemmin tuosta"ei ole faktoja" Pystytkö perustelemaan väitteesi. Kerro yksi väittämäni asia ja perustele miksi se ei ole faktaa? Voit vaikka aloittaa naisen kaavamaisesta ja ennalta-arvattavasta käytöksestä Tinderissä
Naisasialooser11 kirjoitti:
Kerrohan tarkemmin tuosta"ei ole faktoja" Pystytkö perustelemaan väitteesi. Kerro yksi väittämäni asia ja perustele miksi se ei ole faktaa? Voit vaikka aloittaa naisen kaavamaisesta ja ennalta-arvattavasta käytöksestä Tinderissä
Keskimäärin ihmisten käytös on kaavamaista ja ennalta arvattavaa.
Niin sinunkin.- Naisasialooser11
Ei ole ja vaikka olisikin niin se ei ole naisille mikään puolustus. Naiset ovat toistensa kopiota, miehet taas ovat yksilöitä.
- Glmooria
Kaikki ihmiset ovat yksilöitä.
- Naisasialooser11
Eivät ole. Jos olisivat niin naiset eivät käyttäytyisi Tinderissä(kin)kaavamaisesti ja ennalta-arvattavasti.
- uytrewql
vauvanraiskaaja
On varmasti naisasialuuserilla jäänyt jotain traumoja naisista nuoruudessaan, kun hän on kohta parikymmentä vuotta näitä samoja juttuja eri nettipalstoilla kirjoitellut. Eikä taida hänen tasonsa olla kovinkaan paljoa hc-ätmin yläpuolella, kun on niin kovasti perehtynyt noihin amerikkalaisiin incel-foorumeihin, joissa niitä hänen kaltaisia ätmejä kirjoittelee.
Sanoisin Periksen olevan paljon parempi palstalainen, sillä hän on kirjoittanut jo vuosien ajan täne pelkästään hyvätasoisia ja asialisia kirjoituksia. Hän on myös impivaaralaisia, kun hän käy Turussa Impivaaran uimahallilla:))))))))))))))))))))))))))))
Tuolla samalla hallilla se Bicky Royal-mies käy myös tekemässä niitä penislihas-treenejään:))))))))))))))))))))))))))))))))))- hmmmmmmmmm
Pah! Perishän on pelkkä nöösipoika Naisasialooserin rinnalla. NAL on palstan kingi.
hmmmmmmmmm kirjoitti:
Pah! Perishän on pelkkä nöösipoika Naisasialooserin rinnalla. NAL on palstan kingi.
Kummasti vaan Peris tuntuu tällä palstalla sitä keskustelua ja tunteita muissa kirjoittajissa herättävän, sanoisin että enemmän hänestä tehdään täällä aina uusia aloituksia, kun mitä naisasialuuserista.
- Niinseon_
DarkFear kirjoitti:
Kummasti vaan Peris tuntuu tällä palstalla sitä keskustelua ja tunteita muissa kirjoittajissa herättävän, sanoisin että enemmän hänestä tehdään täällä aina uusia aloituksia, kun mitä naisasialuuserista.
Peris ”kiinnostaa” palstalaisia tasan yhdellä tavalla: kaikki ovat kyllästyneitä hänen timppa make, bicky ym. trollauksiinsa.
Niin olinhan mäkin aluksi vähän samankaltainen kuin NAL ja olen edelleen joissain asioissa samaa mieltä hänen kanssaan, mutta olen koittanut päästä eroon siitä ajattelumallista että leimaa itse itsensä ATM:ksi tai incel-mieheksi. En silti edelleenkään ryhtyisi leikkimään mitään kotileikkiä naisen kanssa kenellä on lapsia, en kiistä omakohtaista kokemattomuutta, en kiistä naisten kaavamaista hypergamista käyttäytymistä jne. mutta olen koittanut kanavoida energiaa muuhunkin kuin pelkkään vihaamiseen.
- 1448
peris234 kirjoitti:
Niin olinhan mäkin aluksi vähän samankaltainen kuin NAL ja olen edelleen joissain asioissa samaa mieltä hänen kanssaan, mutta olen koittanut päästä eroon siitä ajattelumallista että leimaa itse itsensä ATM:ksi tai incel-mieheksi. En silti edelleenkään ryhtyisi leikkimään mitään kotileikkiä naisen kanssa kenellä on lapsia, en kiistä omakohtaista kokemattomuutta, en kiistä naisten kaavamaista hypergamista käyttäytymistä jne. mutta olen koittanut kanavoida energiaa muuhunkin kuin pelkkään vihaamiseen.
Älä suotta pelkää peris, ei sua vedetä mukaan mihinkään kotileikkiin. Ei epämääräisiä hanttihommia tekevä, äitinsä nurkissa asuva aikamiespoika ole aisuriainesta. Nainen kenellä on ennestään lapsia, ei halua aikuislasta miehekseen.
Sun Timppa-hahmonkin vahvuus pariutumismarkkinoilla oli nimenomaan säännölliset tulot ja niiden mahdollistama asuntolaina. - ihmetyttää_
1448 kirjoitti:
Älä suotta pelkää peris, ei sua vedetä mukaan mihinkään kotileikkiin. Ei epämääräisiä hanttihommia tekevä, äitinsä nurkissa asuva aikamiespoika ole aisuriainesta. Nainen kenellä on ennestään lapsia, ei halua aikuislasta miehekseen.
Sun Timppa-hahmonkin vahvuus pariutumismarkkinoilla oli nimenomaan säännölliset tulot ja niiden mahdollistama asuntolaina.Mua on aina ihmetyttänyt periksen alituinen pakkomielle aisuruuteen. En minäkään tuollaiseen touhuun todellakaan lähtisi, mutta eipä se multa ole toisaalta mitenkään poiskaan, jos joku aikuinen normaalijärkinen mies haluaa tuollaista elämää viettää. Jollekulle (HC-)ATM-miehelle aisuriksi rupeaminen voi olla ainoa keino saada parisuhde, joten vaikkei tuollainen elämä järin kadehdittavaa ole, niin en toisaalta tuollaisia miehiä tuomitsekaan.
Ja mikäli peris on tavallista komeampi kuten on väittänyt, niin tuskin hänen silloin tarvitsisi elää sen enempää ikiselibaatissa kuin jonkun YH:n betaelättäjänäkään. Luulisi, että huomattavan komealle miehelle tulvii pillua ihan ovista ja ikkunoista ilman, että tarvitsisi naisille edes aloitteita tehdä. Ja tuskin periksen tarvitsisi edes miettiä mitään ylipainoisia wt-janicoja, kun voisi valita aina parhaat päältä. Mistä sitä nyt aloittaisi... En ole aikamiespoika enkä aikuislapsi vaan nuori sinkkumies. Timppa ei ole myöskään mikään hahmo vaan turkulainen perheenisä. Tai siis aisuri :)
Eikä mulla ole aiheeseen mitään pakkomiellettä, mutta sinkut-palstalla kun puhutaan pariutumisesta yms. niin nouseehan se keskusteluissa toisinaan esille että en ole halukas parisuhteeseen "lapsellisen" naisen kanssa. Enkä mäkään aisureita tuomitse, ei heidän vaimot ole multa mitenkään pois. Enemmänkin jotain pilkan ja säälin välimuotoa tai yhdistelmää tunnen.
Mitä ulkonäkööni tulee niin sanoisin olevani ehkä kasin tai ysin mies jos asteikkona on 0-10. Tottakai jokaisella on oma mieltymyksensä miehen ulkonäön suhteen. Siihen en valitettavasti osaa vastata miksi pussyä ei tulvi ovista ja ikkunoista eikä edes kohtuudella. Ehkä mä olen liian asiakeskeinen jännämieheksi mut toisaalta liian epäluotettavan oloinen perheen perustamista ajatellen. Eräänlainen väliintippuja.peris234 kirjoitti:
Mistä sitä nyt aloittaisi... En ole aikamiespoika enkä aikuislapsi vaan nuori sinkkumies. Timppa ei ole myöskään mikään hahmo vaan turkulainen perheenisä. Tai siis aisuri :)
Eikä mulla ole aiheeseen mitään pakkomiellettä, mutta sinkut-palstalla kun puhutaan pariutumisesta yms. niin nouseehan se keskusteluissa toisinaan esille että en ole halukas parisuhteeseen "lapsellisen" naisen kanssa. Enkä mäkään aisureita tuomitse, ei heidän vaimot ole multa mitenkään pois. Enemmänkin jotain pilkan ja säälin välimuotoa tai yhdistelmää tunnen.
Mitä ulkonäkööni tulee niin sanoisin olevani ehkä kasin tai ysin mies jos asteikkona on 0-10. Tottakai jokaisella on oma mieltymyksensä miehen ulkonäön suhteen. Siihen en valitettavasti osaa vastata miksi pussyä ei tulvi ovista ja ikkunoista eikä edes kohtuudella. Ehkä mä olen liian asiakeskeinen jännämieheksi mut toisaalta liian epäluotettavan oloinen perheen perustamista ajatellen. Eräänlainen väliintippuja.Mut en silti leimaa itseäni miksikään HC-ATM:ksi vaan olen ikuinen optimisti, tiedostaen kuitenkin reaaliteetit.
- ihmetyttää_
peris234 kirjoitti:
Mistä sitä nyt aloittaisi... En ole aikamiespoika enkä aikuislapsi vaan nuori sinkkumies. Timppa ei ole myöskään mikään hahmo vaan turkulainen perheenisä. Tai siis aisuri :)
Mitä ulkonäkööni tulee niin sanoisin olevani ehkä kasin tai ysin mies jos asteikkona on 0-10. Tottakai jokaisella on oma mieltymyksensä miehen ulkonäön suhteen. Siihen en valitettavasti osaa vastata miksi pussyä ei tulvi ovista ja ikkunoista eikä edes kohtuudella. Ehkä mä olen liian asiakeskeinen jännämieheksi mut toisaalta liian epäluotettavan oloinen perheen perustamista ajatellen. Eräänlainen väliintippuja."Ehkä mä olen liian asiakeskeinen jännämieheksi mut toisaalta liian epäluotettavan oloinen perheen perustamista ajatellen. Eräänlainen väliintippuja."
- Jos olet ulkonäöllisesti 8:n tai 9:n mies, niin luulisi että saisit pussyä tämän tästä jo ihan sen ulkonäön perusteella, vaikket mikään jännämies olisikaan. peris234 kirjoitti:
Mitä ulkonäkööni tulee niin sanoisin olevani ehkä kasin tai ysin mies jos asteikkona on 0-10. Tottakai jokaisella on oma mieltymyksensä miehen ulkonäön suhteen. Siihen en valitettavasti osaa vastata miksi pussyä ei tulvi ovista ja ikkunoista eikä edes kohtuudella. Ehkä mä olen liian asiakeskeinen jännämieheksi mut toisaalta liian epäluotettavan oloinen perheen perustamista ajatellen. Eräänlainen väliintippuja.Niin eipä se Timppa mikään hahmo ole, vaan ihan turkulainen perheenisä, jonka on itsekin nähnyt usein Prismassa ostoksilla joko yksin, yhdessä perheineen tai kaverinsa Ekin kanssa:)))))))))))))
Uskon että onnellisempi sä oot varmasti sinkkuna, kun että olisit joku Timpan kaltainen perheenelättäjä, eli kuten itsekin sanoit että aisuri:)))))))))))))))))))))))))peris234 kirjoitti:
Mut en silti leimaa itseäni miksikään HC-ATM:ksi vaan olen ikuinen optimisti, tiedostaen kuitenkin reaaliteetit.
Niin tollainen ätmiksi tai hc-ätmiksi itsensä leimaaminen olisi vaan silkkaa tappion myöntämistä ja sellainen sopiikin vaan näille naisasialuuserin kaltaisille incel-foorumeiden vakiojäsenille.
Parempi vaan kun pitää mielialan korkealla ja usko itseensä, niin silloin se elämä ja tulevaisuus on paljon parempi, kun että luovuttaisi ja keskittyisi vaan joidenkin incel-palstojen seuraamiseen.
- DaDruben
minunkin mielestä Nalli on ykkönen, ainoa hänen tasoisensa MAT-analyytikko on 12121212
- 7576mbm7657
Miten niin? Kaiken vaivannäön jälkeen seksiseurana "lapsellinen" nainen. Ajoi itsensä nurkkaan liian hienolla pukeutumisella -rentoudella ja trendikkyydellä vetoaisi suurempaan määrään naisia. Kukaan ei siitä täällä pidä, joten kukaan ei pidä missään muuallakaan. Uhkaa rikosilmoituksella, jos on eri mieltä. Teoria hallussa, mutta ei osaa soveltaa sitä käytäntöön. Ei tiedä, missä mennään tällä hetkellä, kokemus puuttuu. Opit 80` jenkeistä, jolloin juppikultturi oli muodissa.
- 7576mbm7657
7576mbm7657 kirjoitti:
Miten niin? Kaiken vaivannäön jälkeen seksiseurana "lapsellinen" nainen. Ajoi itsensä nurkkaan liian hienolla pukeutumisella -rentoudella ja trendikkyydellä vetoaisi suurempaan määrään naisia. Kukaan ei siitä täällä pidä, joten kukaan ei pidä missään muuallakaan. Uhkaa rikosilmoituksella, jos on eri mieltä. Teoria hallussa, mutta ei osaa soveltaa sitä käytäntöön. Ei tiedä, missä mennään tällä hetkellä, kokemus puuttuu. Opit 80` jenkeistä, jolloin juppikultturi oli muodissa.
Osaisin tehdä jokaisesta palstan miehestä sellaisen, että se kelpaisi naisille. Ilmaiseksi.
Ei se ketään kiinnosta. Muistan aina, kuinka joku nainen tarjosi täällä apua pientä korvausta vastaan. Silmitön viha, ja lopuksi joku poistatti ketjun. Ei täällä kukaan oikeasti mitään halua.
- OnanistiHöpöttäjä
Kumma kun puhutte 12121212 vaikka hän on harmaaritarin sivupersoona.
- kuneikaluseiso
NAL on elämäänsä katkeroitunut impotentti
- 2568434
Nal on vähän sellainen että kun on lukenut yhden hänen juttunsa, on lukenut ne kaikki. Sama näköalattomuus vuodesta toiseen. Toisaalta, mitä muutakaan trollilta voidaan odottaa.
- 1212
Periksen trollaukset sentään elää ajan hengen mukana. Timpan Skodan jakoketjuongelmat, isänpäivänä pidetty läheistenpäiväateria, Bicky Royal miehen taksiyritys jne. :DD Omalla tavallaan nerokasta satiiria ajankohtaisista aiheista
- Uula_Poronkusi
1212 kirjoitti:
Periksen trollaukset sentään elää ajan hengen mukana. Timpan Skodan jakoketjuongelmat, isänpäivänä pidetty läheistenpäiväateria, Bicky Royal miehen taksiyritys jne. :DD Omalla tavallaan nerokasta satiiria ajankohtaisista aiheista
Harmi että peris pilaa satiirinsa inttämällä että bickyt ja muut on todellisia henkilöitä.
Umpimielinen autisti, jonka jutut ovat epäempaattisia ja todellisesta maailmasta vieraantuneita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu162310- 1682249
- 1121808
- 1491789
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4791389- 921215
- 551011
Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa420933- 49921
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä236874