Kysymys olisi kaupan-alan iltalisistä...Maksetaanko iltalisää myös sunnuntailta ja lauantailta vaikka niistä tulee omat korvaukset lauantailisä ja sunnuntaityökorvaus???? kun tes:in teksti on niin vaikee selekosta....auttakee pulassa PIAN KIITOS
iltalisät ja sunnuntaikorvaus kaupan-ala????
7
24859
Vastaukset
- myymälä vastaava
Hei!
lauantailta ei makseta iltalisää,vain lauantailisä!klo:13-18 on siis lauantailisää!
sunnuntailta saat siis sunnuntai eli tupla palkan.sekä klo 18 jälkeen iltalisä.eli sunnuntai työ kerryttää sunnuntain ja iltalisän.- minä taas
Entä siinä tapauksessa kun kauppa menee kiinni kello 18.00 ja työaika päättyy 18.15
- m:vastaava
minä taas kirjoitti:
Entä siinä tapauksessa kun kauppa menee kiinni kello 18.00 ja työaika päättyy 18.15
Eli menee kiinni sunnuntaina 18?silloin iltalisää tulee vain 15.minuuttia.täytättekö itse tuntilistat aina?Muista merkitä lisät.ja jos taas on esim työvuoro vaikka torstaina ja perjantai on pääsiäisen pitkäperjantai,tulee torstaista silloin pyhäpäivän aattoilta lisä"joka on lauantai lisän suuruinen,tämä siis klo 18 jälkeen...kun taas esim joulusta eli aatosta ei tule mitään lisiä...
- minä taas
m:vastaava kirjoitti:
Eli menee kiinni sunnuntaina 18?silloin iltalisää tulee vain 15.minuuttia.täytättekö itse tuntilistat aina?Muista merkitä lisät.ja jos taas on esim työvuoro vaikka torstaina ja perjantai on pääsiäisen pitkäperjantai,tulee torstaista silloin pyhäpäivän aattoilta lisä"joka on lauantai lisän suuruinen,tämä siis klo 18 jälkeen...kun taas esim joulusta eli aatosta ei tule mitään lisiä...
Kiitos avusta..tieto oli tarpeen.
- lisä lisät
Sanot:
"on siis lauantailisää"
Mitä on sitten palkkanauhassani mainittu "Lauantai iltalisä", onko se vielä lauantailisän lisäksi maksettava lisä?
Toinen on "Iltatyökorvaus". Maksetaanko sitäkin iltalisän lisäksi?
Sitten on vielä "Pyhätyö" ja "Arkipyhäkorvaus."
Vielä on vähennykset. Vähennetäänkö nämä lisät sitten tässä kaikki pois?
"Työttömyysvakuutusmaksu" on vielä "Tt-tellin" lisäksi.
Onko minun mentävä lääkäriin ennen palkkanauhassa olevaa pidätystä. Siinä kun sanotaan että:Laskettava enn.pidät.
Mihin laskettava, sinne lääkäriinkö?
Hoh.. hoijaa... nyt otan ne lääkkeet.
Unohdin vielä "Sairauskassamaksun". Saako tämän, jos sairastaa jotain fyysistä vai psyykkistä? - m.vastaava
lisä lisät kirjoitti:
Sanot:
"on siis lauantailisää"
Mitä on sitten palkkanauhassani mainittu "Lauantai iltalisä", onko se vielä lauantailisän lisäksi maksettava lisä?
Toinen on "Iltatyökorvaus". Maksetaanko sitäkin iltalisän lisäksi?
Sitten on vielä "Pyhätyö" ja "Arkipyhäkorvaus."
Vielä on vähennykset. Vähennetäänkö nämä lisät sitten tässä kaikki pois?
"Työttömyysvakuutusmaksu" on vielä "Tt-tellin" lisäksi.
Onko minun mentävä lääkäriin ennen palkkanauhassa olevaa pidätystä. Siinä kun sanotaan että:Laskettava enn.pidät.
Mihin laskettava, sinne lääkäriinkö?
Hoh.. hoijaa... nyt otan ne lääkkeet.
Unohdin vielä "Sairauskassamaksun". Saako tämän, jos sairastaa jotain fyysistä vai psyykkistä?-lukeeko sinulla lauantai iltalisä?ja on siis rahakin siinä?ei vain tyhjä kohta?
- raha
m.vastaava kirjoitti:
-lukeeko sinulla lauantai iltalisä?ja on siis rahakin siinä?ei vain tyhjä kohta?
Lukee: Lauantai iltalisä 2, 4,98, 9,96.
Eli olin lauantaina työssä klo 8-15.00.
Lauantai iltalisä tulee klo 13.00 jälkeen tehtävästä työstä.Meillä ei palkkanauhoissa ole tyhjää kohtaa, vaikka se joskus siltä näyttäisikin. Aina siinä on jotain ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831519Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671315Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2081281Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2301265Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121080Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041029Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134989Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65943- 88913
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123828