pvv ja ttk

teriaa

olisiko mahdollista että ovat samat henkilöt? alterego pvv on ttk --> siksi paljon pilkkaa ateisteja kohtaan koska itse on ja multinikkeilee. Mitä mieltä teoriasta, onko m.o.t. ?

52

661

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei mitään mahdollisuutta tietää m.o.t

      • teoriaaaaa

        mitä veikkaat? etkö itse kirjota ttk:na myös?


      • teoriaaaaa kirjoitti:

        mitä veikkaat? etkö itse kirjota ttk:na myös?

        Minulla ei ole mitään tarvetta veikata ja asiaa ei voi mitenkään tietää joten veikkaamisessa ei ole juuri järkeä.


      • teriaa
        Eerikatässämoi kirjoitti:

        Minulla ei ole mitään tarvetta veikata ja asiaa ei voi mitenkään tietää joten veikkaamisessa ei ole juuri järkeä.

        kuitenkin kommentoit joten eikö silloin m.o.t. kiinnosta aihe joten, veikkaa vaan tai sano edes, valistunut mielipide.


      • teriaa kirjoitti:

        kuitenkin kommentoit joten eikö silloin m.o.t. kiinnosta aihe joten, veikkaa vaan tai sano edes, valistunut mielipide.

        Onko sinulla jotain sitä vastaan, että kommentoin?


      • teroriaa
        Eerikatässämoi kirjoitti:

        Onko sinulla jotain sitä vastaan, että kommentoin?

        ei ole mutta, sanoisit sitten jotakin muuta kin kuin ei mitään.


      • teroriaa kirjoitti:

        ei ole mutta, sanoisit sitten jotakin muuta kin kuin ei mitään.

        Onko sinun vaikea sietää sitä, että kommentoin siten kuin haluan?


      • Eerikatässämoi kirjoitti:

        Onko sinun vaikea sietää sitä, että kommentoin siten kuin haluan?

        Onko sinun oltava aina ensimmäisenä kommentoimassa, vaikka asia ei sinua koskisikaan???


      • taskuttäynnäkiviäkö kirjoitti:

        Onko sinun oltava aina ensimmäisenä kommentoimassa, vaikka asia ei sinua koskisikaan???

        Miten niin ei koske? Eikö tässä esitetty ihan yleinen kysymys yleisessä keskustelussa julkisella palstalla?


      • teriaa
        Eerikatässämoi kirjoitti:

        Miten niin ei koske? Eikö tässä esitetty ihan yleinen kysymys yleisessä keskustelussa julkisella palstalla?

        kommentoit aina eikä, koksaan oikein sano mitään, mitä haluat sanoa ?


      • teriaa kirjoitti:

        kommentoit aina eikä, koksaan oikein sano mitään, mitä haluat sanoa ?

        Julkiset keskustelupalstat ovat siitä kurjia, että kuka tahansa voi kommentoida tavallaan. Kuten sinäkin tässä teet.
        Onko sinun vaikea sietää sitä, että kommentoin omalla tavallani?
        Minä haluan kirjoittaa sen minkä kirjoitan. Juuri sen haluan sanoa. Sopiiko se sinulle?


      • Eerikatässämoi kirjoitti:

        Miten niin ei koske? Eikö tässä esitetty ihan yleinen kysymys yleisessä keskustelussa julkisella palstalla?

        Toki!!! Jälleen kerran kuitenkin oli tällainen sinun inhoamasi henkilöön käyvä aloitus!!! Miksi siis kävit ruokkimaan tätäkin aloitusta, vaikka vastustat tällaisia aloituksia, eikä tässä sinusta puhuttu mitään???!!!

        Kavahtakaa kuitenkin pvv:aa!!!


      • taskuttäynnäkiviäkö kirjoitti:

        Toki!!! Jälleen kerran kuitenkin oli tällainen sinun inhoamasi henkilöön käyvä aloitus!!! Miksi siis kävit ruokkimaan tätäkin aloitusta, vaikka vastustat tällaisia aloituksia, eikä tässä sinusta puhuttu mitään???!!!

        Kavahtakaa kuitenkin pvv:aa!!!

        Siksi kun se on mahdollista. Miksi sinä olet minun kimpussani huutomerkkeinesi?


      • Eerikatässämoi kirjoitti:

        Siksi kun se on mahdollista. Miksi sinä olet minun kimpussani huutomerkkeinesi?

        Jos et todellakaan pidä tämän tyylisistä aloituksista, miksi ruokit niitä??? Olet yleensä ensimmäisenä kommentoimassa!!!


      • lopetamultinikkeily
        taskuttäynnäkiviäkö kirjoitti:

        Jos et todellakaan pidä tämän tyylisistä aloituksista, miksi ruokit niitä??? Olet yleensä ensimmäisenä kommentoimassa!!!

        Huomaatko ttk, sinun jutuillesi ei aamenta sano enää edes kaikkien hihhuleiden ystävä, nimimerkki usko.vainen? Olet todella sekaisin.


      • taskuttäynnäkiviäkö kirjoitti:

        Jos et todellakaan pidä tämän tyylisistä aloituksista, miksi ruokit niitä??? Olet yleensä ensimmäisenä kommentoimassa!!!

        Miksi sinua niin suunnaattomasti kiinnostaa minun tekemiseni? Teen asioita siksi että se on mahdollista ja siksi että haluan. Miksi sinä kirjoitat vaikka tässä aloituksessa?


      • Eerikatässämoi kirjoitti:

        Miksi sinua niin suunnaattomasti kiinnostaa minun tekemiseni? Teen asioita siksi että se on mahdollista ja siksi että haluan. Miksi sinä kirjoitat vaikka tässä aloituksessa?

        Kirjoitan, koska minut mainittiin aloituksessa!!!


      • taskuttäynnäkiviäkö kirjoitti:

        Kirjoitan, koska minut mainittiin aloituksessa!!!

        Kiva.


      • taskuttäynnäkiviäkö kirjoitti:

        Kirjoitan, koska minut mainittiin aloituksessa!!!

        Sinänsä aika hauska, että kirjoitat täällä , koska sinut mainittiin ja kuitenkin kovistelet minua :)


      • Eerikatässämoi kirjoitti:

        Sinänsä aika hauska, että kirjoitat täällä , koska sinut mainittiin ja kuitenkin kovistelet minua :)

        Kommentoin aloitukseen, jossa minut on mainittu, loogista!!! Sinä taas toistuvasti mainitset, kuinka et pidä henkilöön käyvistä aloituksista. Kuitenkin lähes poikkeuksetta ensimmäinen kommentti niihin tulee sinulta. Epäloogista!!!


      • taskuttäynnäkiviäkö kirjoitti:

        Kommentoin aloitukseen, jossa minut on mainittu, loogista!!! Sinä taas toistuvasti mainitset, kuinka et pidä henkilöön käyvistä aloituksista. Kuitenkin lähes poikkeuksetta ensimmäinen kommentti niihin tulee sinulta. Epäloogista!!!

        Niin siinä aloituksessahan me nyt keskustelemme jostakin muusta kuin aloituksesta.
        Onko sinun jotenkin vaikea hyväksyä minun tapaani olla tällä palstalla?


      • Eerikatässämoi kirjoitti:

        Niin siinä aloituksessahan me nyt keskustelemme jostakin muusta kuin aloituksesta.
        Onko sinun jotenkin vaikea hyväksyä minun tapaani olla tällä palstalla?

        "Onko sinun jotenkin vaikea hyväksyä minun tapaani olla tällä palstalla?"

        On!!!


      • taskuttäynnäkiviäkö kirjoitti:

        "Onko sinun jotenkin vaikea hyväksyä minun tapaani olla tällä palstalla?"

        On!!!

        Hiukan sellainen kuva minulle on muodostunutkin. Se on aika kurjaa sinun kannaltasi, mutta onneksi noita huutomerkkejä riittää, ehkä se hiukan helpottaa sinua.


      • Eerikatässämoi kirjoitti:

        Hiukan sellainen kuva minulle on muodostunutkin. Se on aika kurjaa sinun kannaltasi, mutta onneksi noita huutomerkkejä riittää, ehkä se hiukan helpottaa sinua.

        "Se on aika kurjaa sinun kannaltasi"

        Aika pieni ja merkityksetön sivujuonne kaikessa tässä valtavassa herätyksessä, joka on meneillään!!!


      • taskuttäynnäkiviäkö kirjoitti:

        "Se on aika kurjaa sinun kannaltasi"

        Aika pieni ja merkityksetön sivujuonne kaikessa tässä valtavassa herätyksessä, joka on meneillään!!!

        Ni itse sanoit, että sinun on vaikea hyväksyä minun tapaani olla täällä ja kun en ole menossa minnekään....mutta kiva , jos se kuitenkin on sinulle merkityksetön sivujuonne. Ja kasvattaahan se sietokykyä, kun näet minut täällä :)


      • Eerikatässämoi kirjoitti:

        Ni itse sanoit, että sinun on vaikea hyväksyä minun tapaani olla täällä ja kun en ole menossa minnekään....mutta kiva , jos se kuitenkin on sinulle merkityksetön sivujuonne. Ja kasvattaahan se sietokykyä, kun näet minut täällä :)

        En ymmärrä miten julkeat olla, sen jälkeen kun nimimerkki aivot.hoi aikoinaan paljasti kaksinaamaisuutesi!!! Aivot.hoi oli ateisti, mutta poikkeuksellisesti kohtelias ja sivistynyt sellainen, joten tällaisen pienen tunnustuksen voin hälle suoda, hänelläkin oli lahja nähdä naamioiden taa!!!


      • ap-joors
        taskuttäynnäkiviäkö kirjoitti:

        En ymmärrä miten julkeat olla, sen jälkeen kun nimimerkki aivot.hoi aikoinaan paljasti kaksinaamaisuutesi!!! Aivot.hoi oli ateisti, mutta poikkeuksellisesti kohtelias ja sivistynyt sellainen, joten tällaisen pienen tunnustuksen voin hälle suoda, hänelläkin oli lahja nähdä naamioiden taa!!!

        Äääähhä-hä...sinullako jotakin näkemisen armolahjoja? Aivot.hoi oli pvv, itse sen joskus myönsi. Siinä sulle "hyvä" ateisti ;D


      • taskuttäynnäkiviäkö kirjoitti:

        En ymmärrä miten julkeat olla, sen jälkeen kun nimimerkki aivot.hoi aikoinaan paljasti kaksinaamaisuutesi!!! Aivot.hoi oli ateisti, mutta poikkeuksellisesti kohtelias ja sivistynyt sellainen, joten tällaisen pienen tunnustuksen voin hälle suoda, hänelläkin oli lahja nähdä naamioiden taa!!!

        Kuule kehtaampa hyvinkin. Minulla kun ei ole mitään hävettävää. En omi toisten nikkejä , enkä myöskään ole " näkijä" , mutta en myöskään ole tyhmä 😁


      • Eerikatässämoi kirjoitti:

        Kuule kehtaampa hyvinkin. Minulla kun ei ole mitään hävettävää. En omi toisten nikkejä , enkä myöskään ole " näkijä" , mutta en myöskään ole tyhmä 😁

        "mutta en myöskään ole tyhmä"

        Tämä on oma näkemyksesi. Mitä tulee tuohon nikkiasiaan, tämä nikki ei ole koskaan ollut kenelläkään muulla!!!


      • voi.voi.voi
        taskuttäynnäkiviäkö kirjoitti:

        Onko sinun oltava aina ensimmäisenä kommentoimassa, vaikka asia ei sinua koskisikaan???

        Tämä on julkinen keskustelupalsta jolla kuka tahansa saa sinulta lupaa kyselemättä kommentoida.


      • voi.voi.voi kirjoitti:

        Tämä on julkinen keskustelupalsta jolla kuka tahansa saa sinulta lupaa kyselemättä kommentoida.

        Miksi kommentoida jos ei ole koskaan mitään sanottavaa???


      • taskuttäynnäkiviäkö kirjoitti:

        "mutta en myöskään ole tyhmä"

        Tämä on oma näkemyksesi. Mitä tulee tuohon nikkiasiaan, tämä nikki ei ole koskaan ollut kenelläkään muulla!!!

        Juu hoe sinä vaan....kyllä tänne tekstiä mahtuu :)


      • taskuttäynnäkiviäkö kirjoitti:

        Miksi kommentoida jos ei ole koskaan mitään sanottavaa???

        Hyvä kysymys. Miksi sinä kommentoit?


      • Eerikatässämoi kirjoitti:

        Hyvä kysymys. Miksi sinä kommentoit?

        MINÄ kirjoitan, minkä HERRA kirjoitettavakseni antaa. HERRA suokoon, että kohta saisin lopettaa tänne evankelioinnin!!! Tämä on TAAKKA!!!


      • taskuttäynnäkiviäkö kirjoitti:

        MINÄ kirjoitan, minkä HERRA kirjoitettavakseni antaa. HERRA suokoon, että kohta saisin lopettaa tänne evankelioinnin!!! Tämä on TAAKKA!!!

        Herra kuulee kyllä toiveesi ja vastaa tavallaan. Kun Hän kutsuu työhän, Hän antaa myös voiman.


      • ap-joors kirjoitti:

        Äääähhä-hä...sinullako jotakin näkemisen armolahjoja? Aivot.hoi oli pvv, itse sen joskus myönsi. Siinä sulle "hyvä" ateisti ;D

        " Aivot.hoi oli pvv"

        Mahdoton ja TYPERÄ ajatus!!! Kuka tahansa palstalla kyllin pitkään ollut ja kommentteja todella LUKENUT on nähnyt, etteivät ole saman tyylisiä ollenkaan!!! Pvv oli Luciferin kätyri, aivot.hoi pelkkä tympeä ateisti, kohtelias, mutta tympeä!!!


      • Eerikatässämoi kirjoitti:

        Herra kuulee kyllä toiveesi ja vastaa tavallaan. Kun Hän kutsuu työhän, Hän antaa myös voiman.

        Aamen, aamen, aamen!!!


      • taskuttäynnäkiviäkö kirjoitti:

        Aamen, aamen, aamen!!!

        Jos sinua kovin taakoittaa evankeliumin julistus täällä, enkä kannattaa pohtia sitä miksi se on sellainen taakka? Ja miksi Herra antaa puhuttavaksi, huudettavaksi, jotain agressiivista, kun kuitenkin on kyse ilosanoman julistuksesta?


      • Eerikatässämoi kirjoitti:

        Jos sinua kovin taakoittaa evankeliumin julistus täällä, enkä kannattaa pohtia sitä miksi se on sellainen taakka? Ja miksi Herra antaa puhuttavaksi, huudettavaksi, jotain agressiivista, kun kuitenkin on kyse ilosanoman julistuksesta?

        Se on raskasta, mutta voi minua, ellen ilosanomaa julista!!! Miksi se sinusta ehkä kuulostaa aggressiiviselta, niin siksi, että maailmallinen ajattelutapa on tyystin toinen kuin Hengen ajattelutapa!!! Ilosanoma, evankeliumi, on pelastuksen sanoma, MUTTa pelastus ei ole tässä ajassa, vaan tulevassa. Ilosanoma hajottaa tämän maailman illuusion, eli on hyvin aggressiivista sille, joka elää tämän ajan mukaan, se on, himoelämää!!! Evankeliumi on todellista iloa Kristuksen omille, iloa televassa, mutta jo tässä ajassa, koska kellä on Kristus, hän on jo erottautunut tämän maailman himosynneiistä!!! Miksi et sinäkin ottaisi Kristusta sydämeesi ja lakkaisi himoitsemasta tätä maailmaa???


      • taskuttäynnäkiviäkö kirjoitti:

        Se on raskasta, mutta voi minua, ellen ilosanomaa julista!!! Miksi se sinusta ehkä kuulostaa aggressiiviselta, niin siksi, että maailmallinen ajattelutapa on tyystin toinen kuin Hengen ajattelutapa!!! Ilosanoma, evankeliumi, on pelastuksen sanoma, MUTTa pelastus ei ole tässä ajassa, vaan tulevassa. Ilosanoma hajottaa tämän maailman illuusion, eli on hyvin aggressiivista sille, joka elää tämän ajan mukaan, se on, himoelämää!!! Evankeliumi on todellista iloa Kristuksen omille, iloa televassa, mutta jo tässä ajassa, koska kellä on Kristus, hän on jo erottautunut tämän maailman himosynneiistä!!! Miksi et sinäkin ottaisi Kristusta sydämeesi ja lakkaisi himoitsemasta tätä maailmaa???

        Evankeliumia julistetaan niille, jotka eivät ole uskossa. Ja agressiivisuus karkoittaa kuulijat.
        Evankeliumia ei julisteta uskoville ja minä olen uskossa. Kiitos kuitenkin.
        Annat kuvan , että ilosanoman julistaminen on taakka, jota pitää kuvata isoilla kirjaimilla ja tehostaa huutomerkeillä. Eikö siis Jumala annakkaan voimaa, kun noin taakkaa kuvaat?


      • Eerikatässämoi kirjoitti:

        Evankeliumia julistetaan niille, jotka eivät ole uskossa. Ja agressiivisuus karkoittaa kuulijat.
        Evankeliumia ei julisteta uskoville ja minä olen uskossa. Kiitos kuitenkin.
        Annat kuvan , että ilosanoman julistaminen on taakka, jota pitää kuvata isoilla kirjaimilla ja tehostaa huutomerkeillä. Eikö siis Jumala annakkaan voimaa, kun noin taakkaa kuvaat?

        "Evankeliumia julistetaan niille, jotka eivät ole uskossa"

        Aivan!!!


      • taskuttäynnäkiviäkö kirjoitti:

        "Evankeliumia julistetaan niille, jotka eivät ole uskossa"

        Aivan!!!

        Olen uskossa kuten sanoin. En kuulu kohderyhmääsi.


      • Eerikatässämoi kirjoitti:

        Olen uskossa kuten sanoin. En kuulu kohderyhmääsi.

        "Olen uskossa kuten sanoin"

        Niinhän sinä luulet!!!


      • taskuttäynnäkiviäkö kirjoitti:

        "Olen uskossa kuten sanoin"

        Niinhän sinä luulet!!!

        Niin juuri, tai oikeastaan en luule, vaan tiedän.


      • Eerikatässämoi kirjoitti:

        Niin juuri, tai oikeastaan en luule, vaan tiedän.

        "en luule, vaan tiedän. "

        Niinhän sinä luulet!!!


      • hämmästys
        taskuttäynnäkiviäkö kirjoitti:

        En ymmärrä miten julkeat olla, sen jälkeen kun nimimerkki aivot.hoi aikoinaan paljasti kaksinaamaisuutesi!!! Aivot.hoi oli ateisti, mutta poikkeuksellisesti kohtelias ja sivistynyt sellainen, joten tällaisen pienen tunnustuksen voin hälle suoda, hänelläkin oli lahja nähdä naamioiden taa!!!

        aivot.hoi sivistynyt? muistatko tämänkin ikivihreän:

        aivothoi: "ööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö....totatota..................................ööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööhmmmmmmmmmmmmmmmmmm..............öööööööööööö"
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/14879952/nimimerkki-aivot-hoi


      • hämmästys kirjoitti:

        aivot.hoi sivistynyt? muistatko tämänkin ikivihreän:

        aivothoi: "ööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö....totatota..................................ööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööhmmmmmmmmmmmmmmmmmm..............öööööööööööö"
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/14879952/nimimerkki-aivot-hoi

        Kaikilla meillä on heikot hetkemme!!! :-)


      • voisitä
        hämmästys kirjoitti:

        aivot.hoi sivistynyt? muistatko tämänkin ikivihreän:

        aivothoi: "ööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö....totatota..................................ööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööhmmmmmmmmmmmmmmmmmm..............öööööööööööö"
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/14879952/nimimerkki-aivot-hoi

        Vanha on , mutta muistanpa hyvinkin :D


    • Ei ole ttk alterego --> pvv --->M.O.T.

      Mutta vakavasti, pvv oli eksyttäjä. Älkää edes vitsailko hänellä!!!

    • Ei ole m.o.t.
      Mitä väliä sillä on onko pvv ttk?

    • Ei ole m.o.t.
      Mitä väliä sillä on onko pvv ttk?

    • Täytyy sanoa, etten edes tiedä ketä tarkoitat :o

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Se ääni ja

      Olemus vaan, kyl teis jotain samaa on ja samoja luonteenpiirteitäkin löytyy vaikka paljon on höpöäkin mukana 😍😂🤭 vaik
      Ikävä
      29
      2894
    2. Hallitus heitti kymmeniä miljoonia

      Yksityislääkäri kela korvauksiin. Ei ole mikään ihme, että se ei lyhentänyt terveyskeskusjonoja niinkuin hallitus väitti
      Maailman menoa
      105
      1547
    3. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      85
      1411
    4. HS haukkuu Pate Mustajärven uuden levyn

      Täytyypä käydä ostamassa se. https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000010618367.html
      Maailman menoa
      87
      1173
    5. Todellinen brahmani ei koskaan menisi lastentarhaan

      Joku, joka tekee kaikkensa käännyttääkseen vääräuskoiset maailman ”ainoaan oikeaan” uskontoon, kristinuskoon, on kertonu
      Hindulaisuus
      376
      1128
    6. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      103
      1021
    7. Mietin minä sitä vieläkin

      että rakastuitkohan sinäkin minuun silloin. Olin niin sekaisin ja onnellinen pelkästä näkemisestäsi aina....
      Ikävä
      49
      1020
    8. Kohta tulee iso uutinen

      muutama päivä niin kuullaan tästä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      85
      978
    9. En oikeasti välitä sinusta nainen

      Naureskellaan sinulle ja palstajutuillesi kavereitten kesken. Ollaan lyöty vetoakin oletko se sinä oikeasti. Kirjoitat t
      Ikävä
      79
      972
    10. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      178
      960
    Aihe