Kuka on mielestänne/kokemuksenne perusteella Suomen paras leikkaamaan neniä? Oma nenä on operoitu jo useampaan kertaan, lähinnä siis korjattu ensimmäisen, epäonnistuneen operaation jälkiä mutta edelleenkin on ruma, ja nyt vielä ongelmia hengittämisen kanssa. Kokeilenko vielä korjauttaa tämän Suomessa vai sijoitanko 20 000$ jonnekin Jenkkien huippukirurgin taskuun?
En ole koskaan ollut täydellisen prinsessanenän perässä; ennemminkin toivoisin voivani saada entisen ulkonäköni takaisin! Nenä on liian leveä toiselta puolelta, kuopalla toiselta puolella, sieraimet ovat aivan eri paria ja kyömykin on minulle onnistuttu tekemään! Hengittääkin haluaisin.
Suomen paras nenäkirurgi?
Rogerina
5
680
Vastaukset
- gra
Kuka nenäkirurgi on sinut leikannut tai onko ollut useampia jotka ovat leikanneet?
- Rogerina
Vuosia on jo kulunut joten alkuperäiset operoijat jo eläkkeellä.
- gra
Kaarlo Ståhberg on Suomessa tehnyt eniten nenäleikkauksia. Ståhberg leikkasi nenä oli tukkoinen kyllä se parani vaikka ei varmaan koskaan tule täysin hyväksi.
- Nenukki
Kaarlo Ståhlberg suosittelen
- Rogerina
Mihin suosituksesi perustuu? Oletko ollut hänen operoitavanaan?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022306- 1161823
- 881449
- 1341407
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741248Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631121- 511067
- 36992
- 33844