Onko Vantaalla Tikkurilan lähellä karvan poistoa?

Karvat_Pois

Eli siis onko Tikkurilan alueella Vantaalla liikettä jossa voisi käydä poistattaa intiimi alueen karvat? Miehenä olen yrittänyt itse ajella, mutta huomasin että kivespussien karvoitus olisi varmaan parempi poistattaa ammattilaisella, koska alue on erittäin haava ja tulehdus herkkää ja en kovin hyvin osannut itse poistaa.

Vaihtoehtoisesti onko mitään ainetta mitä voisi poistoon käyttää? En enään yritä millää terävällä ajaa, viimeksi sain pari viiltoa, mitkä eivät ole kovin hyviä intiimialueella.

0

192

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
        Oulainen
        25
        4467
      2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
        Ikävä
        107
        2247
      3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
        Puolanka
        98
        1503
      4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
        Ikävä
        172
        1428
      5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
        Ikävä
        60
        1284
      6. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
        Ikävä
        56
        1155
      7. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
        Perussuomalaiset
        204
        1108
      8. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
        Ikävä
        50
        1039
      9. puukkotappelu-keskella-tieta

https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo
        Rovaniemi
        11
        1029
      10. Missä Martina miehineen?

Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M
        Kotimaiset julkkisjuorut
        193
        994
      Aihe