Saksassa ja Ruotsissa on kummassakin äänikynnys parlamenttiin. Persujen pitäisi rohkeasti alkaa ajamaan sitä myös Suomeen. Siniset, RKP ja KD häviäisivät kuin se sinne Saharaan. Seuraavaksi olisi vuorossa Vasemmistoliitto ja parin vuoden päästä Vihreät. Suomessa olisi mukavampi elää ilman takiaisia.
Miksei Suomessa kukaan aja äänikynnystä?
Äänikynnys Suomeen!
3
87
Vastaukset
- Carlos_Cehvelius
Äänikynnys, sanoi persu, kun kännissä mätkähti mahalleen vaalipaikan ovella.
- Copypaste_L.H
Persut unohtui häviävien listalta.
RKP:llä on vaikeuksia kiivetä 4%:n kynnyksen yli. Persut aloittavat toiminnan ruotsiksi, koska heillä on vahva ruotsalainen yhteistyökumppani. Österbottenilla on paljon nuoria, joita RKP:n feministinen politiikka ei puhuttele. RKP:n eläkeläiset hylätään ja hypätään viriilimpään porukkaan, jolla on ystävä lahden takana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510272
- 816863
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon444964- 614567
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella724296Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme333873- 472888
- 362675
- 402310
- 2161912