Tämän hetken kristity Top 5

TämänPäivänStefanukset

1. Tapio Puolimatka
2. Tmo Soini
3. Päivi Räsänen
4. Laura Huhtasaari
5. Juha Ahvio

Lisää heidän kaltaisiaan rohkeita kristittyjä niin maailma pelstuu!

18

467

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei.luotu.eikirj

      Pelstuu miltä? :D

      • Pelastuu

        Sivistykseltä ja tasa-arvolta nyt ensialkuun.


    • Daavidinpasuuna

      Aivan ehdottomia kristittyjä valehtelussaan. Kaipa sekin on kristityn tunnusmerkki nykyään. Malleiksi sopivat nykynuorisolle hyvin. Idols-kisaan tai Evankelista Tuksun Doll's Dancer-bandiin ihan kelpo tavaraa.

      • kerro.lisää

        Sinulla on kova halu aina solvata uskovia. Mistä se kumpuaa?


      • Tuossa listassa on porukkaa, joka ei ole minkään arvoinen. Näkee puoluekannatuksessa.


    • viimeinen.tuomio.2

      Öhö öhö, sun nimimerkissäs on -anukset!

      Öhö öhö!
      Heeheheheheheheheehheheeeee!

      Oi voi niitä viattomuuden aikoja, kun vielä oli MTV ja Beavis & Butthead eikä alfa-tv...

    • kaikkia_sitä

      voi vittu miten lapsellinen alotus

    • Ymmärräthän sinä sen, että me ihmiset voimme laitella toisamme erilaisiin järjesttyksiin, mutta sillä ei sitten loppupeleissä ole merkitystä?

    • jos_listata_pitää

      1. Jumalansynnyttäjä Neitsyt Maria
      2. Johannes Teologi
      3. Johannes Edelläkävijä
      4. Pyhä apostoli Pietari
      5. Paavali Apostoli

    • Vai oikein "rohkeita"!

      Jos ei lähipiiristään löydä esimerkillisiä kristittyjä, ei heitä kyllä löydä kansakunnan kaapin päältäkään.

      Naisten impeyden puolustaminen tai ihmisten sukupuolisista suuntutumisista riehaantuminen ei ole erityistä "kristillisyyttä".

      Todelliset kristityt ovat lähipiirinsä kaunistus ja todiste uskonsa hedelmällisyydestä. Näin ajattelen. Ei liene montaa sellaista julkkiksissa ja virkoihinsa takertujissa.

    • Jos kaipaisin sielunhoitoa niin kiertäisin "kristillisiä arvoja" toitottavat julkkikset kaukaa.

      • Juuri.niin

        Setassa hoidetaan sinun ja kaltaistesi sieluja.


    • 1. Tapio Puolimatka: Pitää teististä evoluutiota mahdollisena, mutta kallitunee progresiivisen kreationismin kannalle. Ei usko nuoreen maahan, eikä Nooan arkkiin. Helluntailainen.

      2. Timo Soini: Teistisen evoluution ja teistisesti väritetyn tieteellisen maailmankuvan kannattaja. Katolinen.

      3. Päivi Räsänen: Teitisen evoluution kannattaja, jonka mielestä Raamattu ei ole tieteen oppikirja ja ettei kreationismikuulu biologian tunnille. Viisläinen.

      4. Laura Huhtasaari: Ilmeisesti nuorenmaan kreationisti. Helluntailainen.

      5. Juha Ahvio: Progressiivisen kreationismin kannattaja eli uskoo muutamaan luomishetkeen ja evoluutio on Juhan mielestä hoitanut loput eli lähes kaiken.

      • Eli kuka noista on ap:n mielestä vakaumuksineen oikeassa ja kuka väärässä.


      • tietoja_hänestä

        Jos Pulimatka on helluntalainen niin minulle se on aivan uusi tieto.


      • tietoja_hänestä kirjoitti:

        Jos Pulimatka on helluntalainen niin minulle se on aivan uusi tieto.

        Juu noin luin hänen uskovan.


      • Msmsmm

        Kukaan noista viidestä ei usko evoluutioteoriaan eikä siihen, että he olisivat apinoiden jälkeläisiä kuten sinä.


    • Evoluutioteoria ja homojen synnynnäisyys ovat kumpikin niin varmoja tietoja kuin olla voi. Tiede todistaa evoluution ja homot itse syntyperäisyyden.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe