Kristinusko maailman tekopyhin uskonto.

JeesusPelkkäPelkuri

Mikään ei ole niin alhaista, kun epätoivoisten kristittyjen lippujen, ja lappujen jakeleminen turuilla ja toreilla. Mutta silti, jo ilmeestä näkee että pitävät itseään parempina ihmisinä kun ovat niin syvällä jeesus psykooseissaan.

29

271

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mieti.mikä.on

      Mikä sinua niissä niin kovasti harmittaa? Ota selvää, miksi he uskovat Jumalaan ja haluavat kertoa siitä toisillekkin. Etsivä löytää...!

      • KristinUskonAikaOhi

        Ei harmittaisikan jos pitäisivät hihhuloinin omana tietonaan. Eivätkä saarnaisi, sitä kaduilla kuin päättömät kanat. Suomella, on jo islamin kanssa ongelmia.


      • vapaus

        Sulle ja aloittajalle - ei oo PAKKO kunnella, ei katsoo!


      • Anonyymi

        Miksi minä joka olen ollut hyljeksytty ihmisten keskellä, haluan että kuulet totuuden!!; Olen edelleen yksin!!! OMG!;; Olen edelleen yksin!! !!!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi minä joka olen ollut hyljeksytty ihmisten keskellä, haluan että kuulet totuuden!!; Olen edelleen yksin!!! OMG!;; Olen edelleen yksin!! !!!!!!!!

        Minäkin olen!!


      • Anonyymi
        KristinUskonAikaOhi kirjoitti:

        Ei harmittaisikan jos pitäisivät hihhuloinin omana tietonaan. Eivätkä saarnaisi, sitä kaduilla kuin päättömät kanat. Suomella, on jo islamin kanssa ongelmia.

        Haloo!!;omg


    • lastenjuttuja

      Opettele ensin erottamaan usko ja uskonto toisistaan, ja esitä syytöksesi vasta sitten.

      • SyljenJeesustaKasvoille

        Myönnän ilmaisin otsikon, vähän aiheen sivusta. Mutta fakta on että kristinusko on maailman tekopyhin uskonto. Raamatun pelkkä moraalinen dilema osoittaa sen.

        Islam sen sijaan on taas maaiman väkivaltaisin uskonto. Esim, kuin koraanissa kehoitetaan viellä enemmän väkivaltaan uskonnottomia kohtaan mutta raamattukaan ei ole kaukana jäljessä.


      • sellaista-se-on
        SyljenJeesustaKasvoille kirjoitti:

        Myönnän ilmaisin otsikon, vähän aiheen sivusta. Mutta fakta on että kristinusko on maailman tekopyhin uskonto. Raamatun pelkkä moraalinen dilema osoittaa sen.

        Islam sen sijaan on taas maaiman väkivaltaisin uskonto. Esim, kuin koraanissa kehoitetaan viellä enemmän väkivaltaan uskonnottomia kohtaan mutta raamattukaan ei ole kaukana jäljessä.

        Jotkut ihmiset niitä tekopyhiä ovat, ei uskominen, mutta sydämmen uskoisesta sellaisen erottaa nimestä: tapauskovainen, jolla ei ole sydämmen uskoa.


      • Anonyymi
        SyljenJeesustaKasvoille kirjoitti:

        Myönnän ilmaisin otsikon, vähän aiheen sivusta. Mutta fakta on että kristinusko on maailman tekopyhin uskonto. Raamatun pelkkä moraalinen dilema osoittaa sen.

        Islam sen sijaan on taas maaiman väkivaltaisin uskonto. Esim, kuin koraanissa kehoitetaan viellä enemmän väkivaltaan uskonnottomia kohtaan mutta raamattukaan ei ole kaukana jäljessä.

        Voisitko kertoa meille , mikä olisi mielestäsi sitten oikea "pyhä- uskonto"?


    • Jeesus-nimessä-amen

      Joh. 14:27 Jeesus Sanoo:
      Rauhan minä jätän teille:
      minun rauhani
      - sen minä annan teille.
      En minä anna teille,
      niinkuin maailma antaa.
      Älköön teidän sydämenne olko murheellinen älköönkä peljätkö.

      Joh. 16:33 Tämän minä olen teille puhunut,
      että teillä olisi minussa rauha.
      Maailmassa teillä on ahdistus;
      mutta olkaa turvallisella mielellä:
      minä olen voittanut maailman."

      Room. 5:1 Koska me siis olemme uskosta vanhurskaiksi tulleet,
      niin meillä on rauha Jumalan kanssa meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta,

      Fil. 4:7 ja Jumalan rauha,
      joka on kaikkea ymmärrystä ylempi,
      on varjeleva teidän sydämenne
      ja ajatuksenne Kristuksessa Jeesuksessa.

      Kol. 3:15 Ja vallitkoon teidän sydämissänne Kristuksen rauha,
      johon te olette kutsututkin yhdessä ruumiissa,
      ja olkaa kiitolliset.

      • Todellisuudessahan Jeesusta kiinnosti vain Israel, jonka hän yritti vapauttaa ja ennenkaikkea oma yhteisönsä, joita hän opetti.


    • rostanddiamont

      vaikka pää antoi kaiken valtansa ruumiille(kristityt), silti ruumis voihkii voimattomuudessaan: voi tule pää(kristus) ja pelasta meidät tästä pahasta(paskasta) tajuamatta, se voima on teillä, sinulla, vai odotatko kristuksen ruumiin jäsenenä?, että pää tekee kaiken ja ruumis vain voihkii ylöstempauksen odotuksessa, päästä meidät pahasta?, tuskin!. ilman koetusta etpääse, ja nykyinen nimikristillisyys kuolee koska sillä ei ole mitään arvoa Kristukselle.

    • rostanddiamont

      tämä äskeinen oli kristityille puhuttelu/kannustuspuhe, te muut menkää toisille sivuille ilmaisemaan itsenne!.

    • Eräsihmettelee

      Miten epätoivoinen täytyykään ihmisparan olla, kun tulee tänne räksyttämään omaa pahaa oloaan.

      • MuhammedSentäänTaisteli

        Kukakohan epätoivoinen?

        Kristitty kuka, pelkää koko elämänsä joutuvansa helvettiin. Että pitää puolipakolla tuoda uskontoansa esille pahimmassa tapauksissa pelotella lapsia ikuisilla kärsimyksillä?

        Vai ateisti joka, ei usko moisiin taruihin ja keskittyy olennaiseen?


      • ihanmitenvaan
        MuhammedSentäänTaisteli kirjoitti:

        Kukakohan epätoivoinen?

        Kristitty kuka, pelkää koko elämänsä joutuvansa helvettiin. Että pitää puolipakolla tuoda uskontoansa esille pahimmassa tapauksissa pelotella lapsia ikuisilla kärsimyksillä?

        Vai ateisti joka, ei usko moisiin taruihin ja keskittyy olennaiseen?

        Mieluummin uskovainen, joka turvaa Jeesukseen, se riittää minulle, kiitos!


    • Anonyymi

      Jakaisivat kusettamaansa rahaa niin ihmiset ilahtuisivat.

    • Anonyymi

      KR 1933/-38 Jeesus sanoi:
      Joh. 5:24 Totisesti,
      totisesti minä sanon teille:
      joka kuulee minun sanani
      ja uskoo häneen,
      joka on minut lähettänyt,
      sillä on iankaikkinen elämä,
      eikä hän joudu tuomittavaksi,
      vaan on siirtynyt kuolemasta elämään.

      • Anonyymi

      • - Joh. 5:24

        Selkokielellä: Joka kuulee minun sanani ja liittyy essealaisiin, se säästetään sodassa, eikä hän joudu tuomittavaksi, vaan on siirtynyt kuolemasta elämään.


    • Anonyymi

      OMG😗🤕osui ja upposi.

    • Anonyymi

      Osalle uskovista se on pakko, osalle se opetetaan lapsesta saakka. Itse luopiona, helluntai sairauteen lapsena johdettuna, ei voi muuta sanoa kuin että kristinusko on yksi pahimmista mielen hallitsijoista ja alistajista. Kyllä tuommoisesta touhusta pitäisi päästä täysin eroon.

      • Anonyymi

        Vai että sinua kristinusko hallitsee ja on yksi pahimmista mielen hallitsijoista ja alistajista.
        Otan nöyrimmästi osaa kohtaloosi ja rukoilen puolestasi, että Jeesu ottaa ohjat käsiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai että sinua kristinusko hallitsee ja on yksi pahimmista mielen hallitsijoista ja alistajista.
        Otan nöyrimmästi osaa kohtaloosi ja rukoilen puolestasi, että Jeesu ottaa ohjat käsiin.

        Näinkin voi "jumalan valituille" käydä. Älä rukoile. Älä minun, älä itsesi, äläkä kenenkään puolesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai että sinua kristinusko hallitsee ja on yksi pahimmista mielen hallitsijoista ja alistajista.
        Otan nöyrimmästi osaa kohtaloosi ja rukoilen puolestasi, että Jeesu ottaa ohjat käsiin.

        Vai sinua natsit kiduttivat ja alistivat.
        Otan nöyrimmästi osaa kohtaloosi ja ilmoitan gestapolle että hakee sinut turvaan

        Tuli jotenkin tuollainen mieleen aivopierustasi minkä laitoit jonkun fiksulle kirjoitukselle


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vai että sinua kristinusko hallitsee ja on yksi pahimmista mielen hallitsijoista ja alistajista.
        Otan nöyrimmästi osaa kohtaloosi ja rukoilen puolestasi, että Jeesu ottaa ohjat käsiin.

        Jos kristinusko "hallitsee", kannattaa ottaa käteen Hanokin kolmas kirja ja lukea kuka on Metatron.


    • Anonyymi

      Raamatussa on oppeja ja tietoa.

      Kristityt = Paavalin perustamien seurakuntien uskovaisia apostoleineen ja herra jumalineen joille Jeesuksen ei perustanut seurakuntia eikä heillä ole Jeesuksen opetuslapsia vaan apostoleita. https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."

      Kristillisten Kaikkivaltiaan Jeesuksen oppia....
      Jeesuksen evankeliumia; Markuksen mukaan:
      24:23 "Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
      ((viitaten yllä olevaan "Apostolien teot:13:6 tekstiin.)
      24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."
      Jeesuksen evankeliumia; Matteuksen mukaan:
      28:18 "Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
      28:20 opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2301
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1918
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1720
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      64
      1514
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1286
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe