Onecoinin julkistus siirtyy ensi vuoteen

Rujan_veska

8

576

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ManiVeska

Kyllä ruja varmasti laittaa vielä lohkoketjun käyntiin. Ensi vuonna saadaan maitoa ja huonekaluja.

• ManitJemmassa

Muista myös lääkkeet ja autot - paksu mies lupasi näin videolla. Näin on luvattu ja siitä pidetään kiinni!

Varmasti on manit jemmassa!

• Älkää vielä vaipuko tappiomielialaan! Onecoin tulee vielä!

• Ens_vuonna_julkiseks

Kunnon coinistia on sen verran jo pissitty silmään, että se uskoo jokavuotisen "ens vuonna mennään julkisiks" uudelleen ja uudelleen. Coinistin mielestä maailma on väärällään ihmisiä, jotka odottavat vesi kielellä pääsevänsä ostamaan onecoineja yli 20 euron kappalehintaan. Sellaisia ihmisiä, jotka himoitsevat onecoineja, mutta eivät halua ostaa niitä suoraan Rujalta 0,1 euron kappalehintaan.

Sama coinisti odottaa dealshitteriin kauppiaita, jotka myisivät rahanarvoista tavaraa pelkillä coineilla. Coinisti itse ei kuitenkaan ole halukas myymään mitään tavaraa coineja vastaan, vaan pistää omat kamansa myyntiin tori.fi.

• ManneRuja

Siirretään julkistus suosiolla seuraavalle vuosituhannelle, ei tarvitse jatkuvasti siirtää.

Dr.Ruja Ignatova.

• Maajohtaja

Eiköhän se ole jo "siirrettynä"

• Buahaha

Tulee vain mieleen että mitä jos olisi ollut suomalainen joka olisi tehnyt saman kusetuksen kuin Onecoin. Suomalainen istuisi jo varmaan häkissä kuten Kailajärvikin Wincapitan aikoihin.
      Euroopan Ponzilainsäädännöt ovat niin paljon Amerikkaa jäljessä.
      Bernie Maddock sai Ponzituomiona 150 vuotta vankeutta, joka pitää istua päivästä päivään eli vapauteen ei pääse "hyvän käytöksen" "uskoontulemisen" tai muunkaan johdosta ikinä.
      Mustalaiset senkuin porskuttavat, mutta porskuttakoot.
      Koinistien oma valinta kun valitsivat että ovat tyhmiä ja uskovat kaiken paskapuheen.

• Rutjatov

Ai että siirtyy. Niin meinaan että tuota varpila sitten tulee entistä ehompana ja voimakkaampana

Niin hyvä valuutta että sen hallitsemisessa on haasteita. Jos ei ensi vuonna niin sitten seuraavana vuonna taas tärähtää. Voi hyvät hyssykät sentään!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6704
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4532
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      29
      3326
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      3027
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1915
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1606
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1590
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1533
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1389
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      47
      1340
    Aihe