Mies on haluttavimmillan 50-vuotiaana, nainen

tutkittu.juttu

82

6117

3Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • copypaste

TÄSTÄ verkostosta erottuu selkeitä säännönmukaisuuksia.

Naiset ovat haluttavimmillaan 18-vuotiaana ja vähiten haluttuja 60-vuotiaina. Miehet taas ”paranevat vanhetessaan”, eli miehillä haluttavuuden huippu koittaa vasta 50-vuotiaana, jonka jälkeen se alkaa laskea.

Haluttavimpia kumppaneita miesten mielestä olivat aasialaiset naiset ja naisten mielestä taas valkoihoiset miehet.

Tutkimus oli siis tällä kertaa rajattu vain henkilöihin, jotka hakivat heteroseksuaalista kanssakäymistä. Henkilöiden sukupuoli perustui heidän omaan ilmoitukseensa palvelussa.

YLIPÄÄNSÄ valtaosa ihmisistä sai vain muutamia tai ei ollenkaan viestejä, kun harvat niin sanotusti hierarkian huipulla olevat saivat valtavasti viestejä. Viestien määrän perusteella halutuin ihminen oli eräs 30-vuotias nainen New Yorkista. Hän sai kuukauden tutkimusjakson aikana yhteensä 1 504 viestiä deittipalvelussa. Jos viestit jakautuisivat koko ajalle tasaisesti, hänen puhelimensa olisi piipannut kerran puolessa tunnissa ympäri vuorokauden.

Naisille kumppanin koulutustaso oli tärkeämpi kuin miehille. Mitä enemmän koulutusta, sitä halutumpi mies. Miehet taas suosivat alemman korkeakoulututkinnon suorittaneita naisia. Tätä korkeampi ja myös matalampi koulutustaso laski naisen haluttavuutta. Iän vaikutus tässä on kontrolloitu, eli kyse ei ole siitä, että koulutetummat naiset olisivat vanhempia ja siksi vähemmän haluttavia."

• nöyryyden.paikka

Olisiko palstan naisten nyt korkea aika nöyrtyä ja pyytää Naisasialooserilta anteeksi? Hän on ollut koko ajan oikeassa.

• Hän_on_ätmi

Naisasialooserin on aika suorittaa kunniakas seppuku vihdoinkin.

• Naisasialooser11

Naiset kihisevät ja pihisevät kiukusta ja kateudesta ja ovat kyvyttömiä myöntämään, että olivat väärässä vastaanänkyttäessään.

Naiset tiesivät kyllä itsekin, että minä olin oikeassa, mutta kateus miehiä kohtaan esti myöntämästä sitä.

• sdgsdg

"Haluttavimpia kumppaneita miesten mielestä olivat aasialaiset naiset ja naisten mielestä taas valkoihoiset miehet."

Mikäli tutkimus olisi tehty suomessa naisten mielestä haluttavimpia olisi ollut mustat ja ählyt.

• mustatuntuu_

Niinpä. Musta muna houkkuttaa erityisesti Suominaisia

• ptapola
        mustatuntuu_ kirjoitti:

Niinpä. Musta muna houkkuttaa erityisesti Suominaisia

Tykkääkö äitisikin mustasta?

• Luulen, että valkoihoisiin lasketaan yhdysvalloissa myös esim arabit.

• ei.lasketa
        Yogamies kirjoitti:

Luulen, että valkoihoisiin lasketaan yhdysvalloissa myös esim arabit.

Ne lasketaan aasialaisiin

• Kyllä ne miehetkin on fyysisesti haluttavempia vielä nuorena, kun vanhana. Jos ihan pelkkää ulkokuorta mietitään. Kiinteässä ihossa ja lihassa oleva mies on hotimpi, kuin riippuva iho tai liha.

Mutt kun pelkkä kuori ei riitä, on sisältö se mikä vaikuttaa pitkälti kehen retkahtaa.

• Naisasialooser11

Ei ole. Nuori mies on finninaamainen pojanrimpula eikä siinä ole mitään hottia. Mies on komeimmillaan ja miehekkäimmillään keski-ikäisenä.

• Usko vaan Naisasialooseria

;-)

• super-ytm kirjoitti:

Usko vaan Naisasialooseria

;-)

Äääää, mieluummin en usko ja vaikka uskosinkin, niin en sitä markkinoi.😃

• Naisasialooser11 kirjoitti:

Ei ole. Nuori mies on finninaamainen pojanrimpula eikä siinä ole mitään hottia. Mies on komeimmillaan ja miehekkäimmillään keski-ikäisenä.

Ei ehkä miehekäs stereotyyppisellä tavalla, mutta ei kaikkien tarvi ollakaan ukkoja ollakseen miehiä. Ja finnit mua ei ole koskaan häirinnyt, niitä on vanhemmillakin...ja " rimpula" voi olla hoikka läpi elämänsä, silti hyvännäköinen hoikka.

• liha.puhuu
        LadyZorro kirjoitti:

Ei ehkä miehekäs stereotyyppisellä tavalla, mutta ei kaikkien tarvi ollakaan ukkoja ollakseen miehiä. Ja finnit mua ei ole koskaan häirinnyt, niitä on vanhemmillakin...ja " rimpula" voi olla hoikka läpi elämänsä, silti hyvännäköinen hoikka.

Ei lihakseton rimpula saa sun tussun nesteitä virtaamaan....

• liha.puhuu kirjoitti:

Ei lihakseton rimpula saa sun tussun nesteitä virtaamaan....

Ensinnäkin sä et tiedä mun tussun sielunelämästä mitään ja toiseksi mulla ei ole varsinaisesti olemassa miestyyppiä joka vetoisi ylivoimaisesti. Kuten nyt tarjoat miestyyppiä lihaksikas.

On niin eri näkösiä miehiä maailmassa, joiden vartalo näyttää silmään kivalle ettei voi sanoa noin...että lihaksikas pitäis olla. Mielummin lähempänä rimpulaa, kun möykkyä. 😃

Eniten huomaan viehtyväni hoikista, sopusuhtaisista ja hiukan urheilullisen lihaksikkaista tai isivartaloisista, kun oikein lihaksikkaista tai lihavista.

Mä olen aina tykännyt poikamaisista piirteistä kropassa ja kasvoissa. Vähän nöösin näköisistä miehistä. Ne on jotenkin monesti lempeän näköisiä...

• LadyZorro kirjoitti:

Ensinnäkin sä et tiedä mun tussun sielunelämästä mitään ja toiseksi mulla ei ole varsinaisesti olemassa miestyyppiä joka vetoisi ylivoimaisesti. Kuten nyt tarjoat miestyyppiä lihaksikas.

On niin eri näkösiä miehiä maailmassa, joiden vartalo näyttää silmään kivalle ettei voi sanoa noin...että lihaksikas pitäis olla. Mielummin lähempänä rimpulaa, kun möykkyä. 😃

Eniten huomaan viehtyväni hoikista, sopusuhtaisista ja hiukan urheilullisen lihaksikkaista tai isivartaloisista, kun oikein lihaksikkaista tai lihavista.

Mä olen aina tykännyt poikamaisista piirteistä kropassa ja kasvoissa. Vähän nöösin näköisistä miehistä. Ne on jotenkin monesti lempeän näköisiä...

Poikkeus hyvännäköisestä lihaksikkaasta miehestä on Jason Momoa. Sitä massiivisemmat lihaskimput näyttää enemmänkin huvittaville, kun hyville. 😋

Ööör, sämpyläpussit kainalossa ja hunajapurkki polvella. 🐻🐼

Ja se kostuminenhan ei tuu suiraan miehen kropasta ja sen näkemisestä, vaan siitä että tykkää miehestä, tuntee sen persoonaa ja kokee sen läheiseksi. Sit vasta se kostutminen on mahdollista...for real. Pitää jonkun ulkonälstä on eri asia kun himoita sitä sisäänsä. 😁

Ne on kaukana vielä toisistaan nuo...pitkä matka himoon.

• LadyZorro kirjoitti:

Poikkeus hyvännäköisestä lihaksikkaasta miehestä on Jason Momoa. Sitä massiivisemmat lihaskimput näyttää enemmänkin huvittaville, kun hyville. 😋

Ööör, sämpyläpussit kainalossa ja hunajapurkki polvella. 🐻🐼

Ja se kostuminenhan ei tuu suiraan miehen kropasta ja sen näkemisestä, vaan siitä että tykkää miehestä, tuntee sen persoonaa ja kokee sen läheiseksi. Sit vasta se kostutminen on mahdollista...for real. Pitää jonkun ulkonälstä on eri asia kun himoita sitä sisäänsä. 😁

Ne on kaukana vielä toisistaan nuo...pitkä matka himoon.

Jos sitä olis kostumassa aina, kun näkee hyvännäköisen miehen niin sitä pitäis kulkea vaipoissa. Heh, menishän vaikeeksi. 😃

Paljon paremoi, ettei näkeminen vielä aiheuta mitään elämää alakerrassa. Vasta miehen tunteminen ja tykkääminen tosissaan käynnistelee...kuten jo aiemminkin sanoin. Tykkääminen on avainsana ja ventovieraasta eivoi tykätä, pitää tuntea toista ensin.

• loru.qullihaukasta

Ennen niin herkkä ja hyvä
        Nyt vain qullin himo pohjattoman syvä
        Kun monet qullit pimpsaa qaivoi tuhosi se sielua ja aivoi
        Kun qullihaukan silmät sä näät se kyllä kääntää pois pään
        Kun qullin kiilto silmissä helottaa se kyllä kunnollista miestä pelottaa.

• loru.qullihaukasta kirjoitti:

Ennen niin herkkä ja hyvä
        Nyt vain qullin himo pohjattoman syvä
        Kun monet qullit pimpsaa qaivoi tuhosi se sielua ja aivoi
        Kun qullihaukan silmät sä näät se kyllä kääntää pois pään
        Kun qullin kiilto silmissä helottaa se kyllä kunnollista miestä pelottaa.

Äääää, mä olen aika haluton mitä tulee kulleihin. Ei oo siunattu Valtakunnan himoilla. 😃

Paulilla oli aika saman sorttinen kropan malli, kun mun miehelläni on. Ei nyt tietenkään prikulleen ja yks yhteen, mutta samaan laatikkoon lajiteltais, jos olis vartalonmalli laatikoita. Siksees kyllä silmäniloa riittää ja joskus voi halutkin lyödä päälle. Eikä käännä päätä pois, vaikka kunnon mies onkin. 😃

Pääsen verikokkeeseen, niinpä adjöö.

• Onhan noita filmitähtiä hyvännäköisenä 50-vuotiaana: Depp, Cruise..., mutta ilmeisesti haluttavuus ei ole pelkästään kiinni ulkonäöstä. Monet naiset haluavat saada menestyvän vielä jossain määrin myös ulkonäöltään nuorehkon miehen sen ikäisestä. Kaikki naiset eivät ole 20-vuotiaita, joten ehkä juuri vanhempien 30-50 vuotiaitten keskuudessa juuri se 50 v. mies vetoaa. Ne 20-vuotiaat etsivät samanikäisiä, mutta tutkimuksessa kysyttiin myös vanhemmilta naisilta.

Itse olen tyytyväinen siinä, että on vielä vuosia siihen 50 v. ikään, joten tämä tutkimus antaa toivoa kivoista ajoista!

Ehkä se 18 v. naisella on lisääntymisen kannalta paras ikä, miksi nuoret naiset sen ikäisinä viehättävät eniten?

• Anonyymi
        Faith.Hope.Love kirjoitti:

Onhan noita filmitähtiä hyvännäköisenä 50-vuotiaana: Depp, Cruise..., mutta ilmeisesti haluttavuus ei ole pelkästään kiinni ulkonäöstä. Monet naiset haluavat saada menestyvän vielä jossain määrin myös ulkonäöltään nuorehkon miehen sen ikäisestä. Kaikki naiset eivät ole 20-vuotiaita, joten ehkä juuri vanhempien 30-50 vuotiaitten keskuudessa juuri se 50 v. mies vetoaa. Ne 20-vuotiaat etsivät samanikäisiä, mutta tutkimuksessa kysyttiin myös vanhemmilta naisilta.

Itse olen tyytyväinen siinä, että on vielä vuosia siihen 50 v. ikään, joten tämä tutkimus antaa toivoa kivoista ajoista!

Ehkä se 18 v. naisella on lisääntymisen kannalta paras ikä, miksi nuoret naiset sen ikäisinä viehättävät eniten?

Depp ... Really... REALLY?

• eri.maa.eri.prioriteetit

Tutkimus on Amerkasta, jossa raha merkitsee enemmän. Siellä ei ole sosiaaliturvaa, joten korkeastatuksinen ekättäjämies onnarvossaan. Suomessa eroottinen vetovoima on tärkeämpää.

• Toivoa

Juurikin näin.. Se, mikä toimii Amerikassa niin, ei toimi meillä.. 50v papparainen ei ole haluttu, jos köyhä, työtön, pallomahainen ja mt-ongelmainen..harvassa täällä on menestyviä ja komeita 50v miehiä. Mielestäni 30-35v mies vetovoimaisin ja halutuin.. Itsepetosta, jos tavis papsu tuohon uskoo..

• Naisasialooser11

Kyllä toimii, älä valehtele itsellesi. Sosiaaliturvalla ei ole asian kanssa mitään tekemistä, jenkeissä nuori ja kaunis nainen voi myös helpommin tienata itse omat rahansa ja rikastua, joten ottaa 50v miehen tämän komeuden takia.

Myöskään se 30v pojanrimpula ei ole yhtään haluttavampi jos työtön, mt-ongelmainen, köyhä yms.

Mies on kaikinpuolin halutuimmillaan 50 vuotiaana. 30-35v mies on vielä pojankloppi ja täällä suomessa yksikään tuon ikäluokan mies ei pärjää esim. Selänteelle jos lähdetään baarista naisia hakemaan, ei vaikka sillä pojanklopilla olisi statustakin.

Uskomatonta on naisen kateus ja katkeruus kun pitää täällä edelleen änkyttää tutkittua päivänselvää faktaa vastaan. Muistele mielummin vaikka sitä lyhyttä ohikiitävää aikaa kun olit 18v ja kaikkien miesten haluama.

• tukehdu.puppuusi
        Naisasialooser11 kirjoitti:

Kyllä toimii, älä valehtele itsellesi. Sosiaaliturvalla ei ole asian kanssa mitään tekemistä, jenkeissä nuori ja kaunis nainen voi myös helpommin tienata itse omat rahansa ja rikastua, joten ottaa 50v miehen tämän komeuden takia.

Myöskään se 30v pojanrimpula ei ole yhtään haluttavampi jos työtön, mt-ongelmainen, köyhä yms.

Mies on kaikinpuolin halutuimmillaan 50 vuotiaana. 30-35v mies on vielä pojankloppi ja täällä suomessa yksikään tuon ikäluokan mies ei pärjää esim. Selänteelle jos lähdetään baarista naisia hakemaan, ei vaikka sillä pojanklopilla olisi statustakin.

Uskomatonta on naisen kateus ja katkeruus kun pitää täällä edelleen änkyttää tutkittua päivänselvää faktaa vastaan. Muistele mielummin vaikka sitä lyhyttä ohikiitävää aikaa kun olit 18v ja kaikkien miesten haluama.

Me kyllä tiedämme halusi ja himosi 50-kymppisiä miehiä kohtaan. Sinun epäonneksesi suurin osa 50-kymppisistä miehistä ei ole homoja vaan on kiinnostunut ikäisistään naisista. Enkä kyllä usko että ne 50-kymppiset homotkaan olisivat sinusta kiinnostuneita.

• Läpällä.tietty

Oliko se kaverisi 50v. komistus, jolta sinä otit suihin?

• mummeliller
        Toivoa kirjoitti:

Juurikin näin.. Se, mikä toimii Amerikassa niin, ei toimi meillä.. 50v papparainen ei ole haluttu, jos köyhä, työtön, pallomahainen ja mt-ongelmainen..harvassa täällä on menestyviä ja komeita 50v miehiä. Mielestäni 30-35v mies vetovoimaisin ja halutuin.. Itsepetosta, jos tavis papsu tuohon uskoo..

kurpan uikutusta

• uytryutrytryut

"Sosiaaliturvalla ei ole asian kanssa mitään tekemistä, "

Jenkeissä kerjäisit kadulla. Apua et saisi mistään.

• Anonyymi

Jeesus mikä idiootti. Vai muka 50v mies komeimmillaan, miksi valehtelet itsellesi? Kuulostat ainoastaan katkeralta ja yrität epätoivoisesti todistella itsellesi että kelpaisi vanhanakin koska et vaan kestä vanhenemistasi. Todellisuudessa nuoret naiset haluavat korkeintaan viisi vuotta itseään vanhemman miehen, ja komeita ovat ainoastaan vanhempana Johnny Deppin tyyliset hurmurit - EIVÄT 50V. TAVISMIEHET. Herää jo maankamaralle, kuulostat ainoastaan säälittävältä.

• Jos tuossa nyt vertailisi ihan huvin vuoksi, vaikkapa Tauski Peltosta, Frederikkiä vaikkapa tähän Alan Walkeriin taikka Sven Otteniin tai suomalaisiin idols Ilkkaan tai Pete Seppälään, niin kyllä nää nuoremmat kaverit vetää pidemmän korren. 😃

• Jos Alan Walkeria - Sven Ottenia- Idols Ilkkaa - Pete Seppälä vertaat minuun? Pidempi korsi jää?

:-)

• super-ytm kirjoitti:

Jos Alan Walkeria - Sven Ottenia- Idols Ilkkaa - Pete Seppälä vertaat minuun? Pidempi korsi jää?

:-)

Heh, jopas on kymysys. Kyl mä kumminkin sanosin, että hyvästä kropasta ja nuorekkaasta geeniperimästäs huolimatta sen pidemmän korren vetää nuo nuoremmat sittekin. Alan ja Sven. ☺️

Idols Ile ja toi Pete Seppälä kumpikin taitavat olla liki nelikymppisiä, niin kun sun ikäluokkaa....👴🏼

• LadyZorro kirjoitti:

Heh, jopas on kymysys. Kyl mä kumminkin sanosin, että hyvästä kropasta ja nuorekkaasta geeniperimästäs huolimatta sen pidemmän korren vetää nuo nuoremmat sittekin. Alan ja Sven. ☺️

Idols Ile ja toi Pete Seppälä kumpikin taitavat olla liki nelikymppisiä, niin kun sun ikäluokkaa....👴🏼

Ulkonäöllä ei ole väliä iällä on?

• super-ytm kirjoitti:

Ulkonäöllä ei ole väliä iällä on?

No tota, poikkeushan vahvistaa säännön, niin joo. Tavallaan joo....ne on tuoreempia ko sinä. 🤣

Jaja nyt verrattiin Tauskiin ja Frederikkiin, eikä suhun...☺️

• LadyZorro kirjoitti:

No tota, poikkeushan vahvistaa säännön, niin joo. Tavallaan joo....ne on tuoreempia ko sinä. 🤣

Jaja nyt verrattiin Tauskiin ja Frederikkiin, eikä suhun...☺️

Muotoillaan kysymys uudelleen, minä vai Alan minä vai Sven?

;-)

• super-ytm kirjoitti:

Muotoillaan kysymys uudelleen, minä vai Alan minä vai Sven?

;-)

Noh empä tiedä, mun tarttee miettiä....😂

• LadyZorro: "Jos tuossa nyt vertailisi ihan huvin vuoksi, vaikkapa Tauski Peltosta, Frederikkiä vaikkapa tähän Alan Walkeriin taikka Sven Otteniin tai suomalaisiin idols Ilkkaan tai Pete Seppälään, niin kyllä nää nuoremmat kaverit vetää pidemmän korren. 😃 "

Pete Seppälän muistan, mutta oliko se Idols Ilkka se vuoden 2005 Idolsin voittaja? Taisi olla kotoisin Tampereelta. Kyllä Pete Seppälä taitaa Fredrekkin voittaa, mutta se Idols Ilkka taitaa olla nyt jotain 40-vuotias, jos on vuoden 2005 voittaja. Silloin hän taisi olla melkein 30-vuotias eli nyt tullut 13 vuotta lisää? Petellekin on tullut lähivuosina ikää lisää. Frederik puolestaan on paljon vanhempi kuin 50-vuotias ja ollut sitä pitkään, joten vertailu on vähän väärä? Mitä tarkoitit tällä nuoremmalla - sitä alle 30-vuotiasta Ilkkaa vai nykyistä?

• Faith.Hope.Love kirjoitti:

LadyZorro: "Jos tuossa nyt vertailisi ihan huvin vuoksi, vaikkapa Tauski Peltosta, Frederikkiä vaikkapa tähän Alan Walkeriin taikka Sven Otteniin tai suomalaisiin idols Ilkkaan tai Pete Seppälään, niin kyllä nää nuoremmat kaverit vetää pidemmän korren. 😃 "

Pete Seppälän muistan, mutta oliko se Idols Ilkka se vuoden 2005 Idolsin voittaja? Taisi olla kotoisin Tampereelta. Kyllä Pete Seppälä taitaa Fredrekkin voittaa, mutta se Idols Ilkka taitaa olla nyt jotain 40-vuotias, jos on vuoden 2005 voittaja. Silloin hän taisi olla melkein 30-vuotias eli nyt tullut 13 vuotta lisää? Petellekin on tullut lähivuosina ikää lisää. Frederik puolestaan on paljon vanhempi kuin 50-vuotias ja ollut sitä pitkään, joten vertailu on vähän väärä? Mitä tarkoitit tällä nuoremmalla - sitä alle 30-vuotiasta Ilkkaa vai nykyistä?

Nykyistä, hän on näitä vanhoja miehiä nuorempi. Edelleen. ☺️

• Yllätys

;-D

• Oliko tää mulle?? Jos oli niin ei se mikään yllätys ole, asioita vaan tarttee miettiä joskus tarkemmin. 😄

Jaja luultavasti kumminkin valitsisin lähempänä itteni ikäisen, kun parikymppisen..🤔jos siis olis tilanne, et valita tarttis ihan vakavissaan. Mutta tietysti kyllähän siinä ikää enemmän vaikuttas se mimmonen se mies on luonteeltaan ja pystysinkö tykkäämään muustakin, kun kropasta. Pelimiehistä on hirmu vaikea tykätä vakavasti, kun ne on niin arvaamattomia kumppaneina. Koskaan eibtiedä millon se pitköstyy, kyllästyy tai ettii varapyörän...

Pelimies on yhtä kuin hukkaan heitettyä aikaa, joten kuitenkin se joka olis munlainen ja tosissaan olis se jonka valitsisin. Ihan oikeestaan sama se ikä ja se kroppakin. Esimerkiksi noiden A & S kummankin kroppa viehättää silmää, joten ei olis tuskaa tykätä kuoresta jos sisimmästäkin.

Sulla taas on joo kroppa vimpan päälle, mutta sä oot mun makuun tuuliviiri eli epävarma sijoitus, ei pahalla..😇 mut vakavasti.

• LadyZorro kirjoitti:

Oliko tää mulle?? Jos oli niin ei se mikään yllätys ole, asioita vaan tarttee miettiä joskus tarkemmin. 😄

Jaja luultavasti kumminkin valitsisin lähempänä itteni ikäisen, kun parikymppisen..🤔jos siis olis tilanne, et valita tarttis ihan vakavissaan. Mutta tietysti kyllähän siinä ikää enemmän vaikuttas se mimmonen se mies on luonteeltaan ja pystysinkö tykkäämään muustakin, kun kropasta. Pelimiehistä on hirmu vaikea tykätä vakavasti, kun ne on niin arvaamattomia kumppaneina. Koskaan eibtiedä millon se pitköstyy, kyllästyy tai ettii varapyörän...

Pelimies on yhtä kuin hukkaan heitettyä aikaa, joten kuitenkin se joka olis munlainen ja tosissaan olis se jonka valitsisin. Ihan oikeestaan sama se ikä ja se kroppakin. Esimerkiksi noiden A & S kummankin kroppa viehättää silmää, joten ei olis tuskaa tykätä kuoresta jos sisimmästäkin.

Sulla taas on joo kroppa vimpan päälle, mutta sä oot mun makuun tuuliviiri eli epävarma sijoitus, ei pahalla..😇 mut vakavasti.

Lisättöön vielä, että spepuloin ja mietin ääneen, EN ole etsimässä uutta miestä. Vanha on hyvä, ettei tule mielikuvaa, että vaihtoa miettisin, kun säkin siinä mouruat yhtenään ja herkemmät saattaa jopa luulla vaikka mitä, mitä ei pitäs. 😣😌

Mut mietitty, nyt vastattu. Hyvä?

• loiselamat

hahahaaa joku markkinointi kamppanja taas menossa! markkinointi toimittajat ovat kylmiä että ne saisivat sillanpäätä koskevat juttunsa edes fasebookkia pidemmälle siis nämä järkyttävät maalaistytöt (keskusta juha lestaadiolaaset kannattajat) jyväskylän yliopistolta! heillä ku on silmissä
      loistava (siis lois ura) ura eduskunnassa kö sukulaiset siellä jo ilmeisesti. . . niin. . . mitä!

• nuori.kaunis.nainen

50-vuotias mies on impo kääkkä. EVVK

• Anonyymi

Mistä tiedät? Onko kokemusta. Itsellä ainakin joka aamu stondis.

mies51

• viisvee

huvittavaa tuonlainen revittely, kiinnostaa se jolla on oma mielipide,

• Kokenutihanuus

Ei oo todellista, sorry olin tukehtua nauruun. Aloitus oli niin huvittava. Siis, miehet on jo niin nahistuneita käppänöitä viiskymppisinä oikeestaan alamäki alkaa selkeesti nelikymppisenä. Katsokaa nyt ympärillenne haloo! Eturauhasen pilaamia kaikki ukot.
      Mut nainen vasta vapautuu kaikist lastensaanneista, suorituspaineista viiskymppisest lähtien, NAINEN ALKAA VASTA ELÄÄ VIISKYMPPISEST LÄHTIIN,, VAROKAA MEIT PUUMII

• 35vOnJoKurppa

Kyllä sinulle on selvästi kova paikka, että olet nähnyt parhaat päiväsi joskus yli 30 vuotta sitten. Naisia kiukuttaa kovasti, että tutkimukset kertovat totuuden siitä, miten 20 vuoden jälkeen naisella alkaa jyrkkä alamäki, kun taas miehet sen kuin paranevat viinin tapaan.

• 9789898

Potenssi alkaa laskea 45-vuotiaana. Tasokkain 10% viiskymppisistä -niistä käydään veristä kilpailua. Muut jäävät yksin. Rumia, katkeria, läskejä, exien traumatisoimia. Exille tehdyt kakarat roikkuvat mukana riesana. Naama ja perse roikkuu. Saman ikäluokan naiset valitsevat ennemmin (vaikka vaan seksikeuraksi) kolmekymppisen, viriilin miehen.

• Anonyymi
        9789898 kirjoitti:

Potenssi alkaa laskea 45-vuotiaana. Tasokkain 10% viiskymppisistä -niistä käydään veristä kilpailua. Muut jäävät yksin. Rumia, katkeria, läskejä, exien traumatisoimia. Exille tehdyt kakarat roikkuvat mukana riesana. Naama ja perse roikkuu. Saman ikäluokan naiset valitsevat ennemmin (vaikka vaan seksikeuraksi) kolmekymppisen, viriilin miehen.

Varmaan valitsisivatkin jos saisivat. Ja jos saisivat niin vain seksikumppaniksi.

• Djksödjfösöskfmsö

No tämähän todistaa vaan sen että naisen pitää vanhempana olla aktiivinen eli kun noita 50v sinkkuja tuolla heiluu niin vanhempi nainen tekee myös alotteita, mitä nuoremman ei tarvitse. Eli vanhempi mies saa yhteydenottoja siitä syystä. Joten ehkä tämä tutkinus kertoo enemmän naisten parinhakukuvioista, nuori nainen saa yhteydenottoka, vanhempi joutuu tekemään niitä itsekin kun miehet ikään katsomatta viestittää alle 40vuotiaille..

Se olisi aika olennainen tieto että ketkä näihin vanhoihin miehiin ottaa yhteyttä. Nal sun muut inttää että 18-30 vuotiaat naiset jonottaa näiden kuolaamiensa vanhojen pappojen syliin, mutta en itse ole tälläiseen törmännyt missään muualla kun pyrkyreiden keskuudessa, eli julkkikset ja rikkaat saavat nuoria naisia mutta ne tavalliset vanhat miehet saavat ihan tavallisia vanhoja naisia.

Mutta ihan hyvä että nuoret miehet jäävät odottelemaanettä vanhana käy flaksi koska silloin nuoret miehet jaksavat olla osa yhteiskuntaa ja ns pitää pakettinsa kasassa ja sitten kun todellisuus vanhan miehen markkinoiata iskee naamaan on jo sen verran vanha ettei se haittaa, testotasotkin jo laskenut niin ettei jaksa enää riehua.

• oiskonäin

50-kymppisen miehen alapää löysistyy ja yläpää kangistuu. 50-mies taantuu jonnekin lapsuuden ja nuoruuden välimaastoon ja elää harhassa, kunnes vähän vanhenee ja tipahtaa maanpinnalle.
      Ei kuitenkaan kaikki, jotkut miehet ovat miehiä 50-kymppisenäkin, tälläinen elää ikänsä vaatimalla arvokkuudella.

• Ha_Haa

Jos nainen on haluttavimmillaan 18-vuotiaana, miksi sitten suomalaisten toiseksi suosituin hakusana pornosivustoilla on "milf", heti sanan "finnish" jälkeen? Luulisi että pornoa katsottaessa ainakin haluaisi niitä nuorempia katsella jos mahdollisuus vaan on, mutta ei:

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000000897105.html

• revarobotti

18 vuotiasta tyttöä on ihana panna

• Mytaste

Mä oon taas se poikkeus joka vahvistaa säännön, en voisi kuvitellakaan kiinnostuvani 50-vuotiaasta, jätän mieluusti nuoremmille :D 40-vuotiaatki alkaa olla turhan vanhoja

• Naisasialooser11

Mutta ethän sinä saa minkäänikäisiä ja kohta olet itsekin 50v haaska

• mitensennytottaa

Paitsi kaikkein suosituin oli tekstin mukaa 30-vuotias nainen.
      Mies paranee siinä mielessä että tulee yleensä viisautta, elämänkokemusta ja varallisuutta, mutta ei ulkoisesti parane kyllä.

• viisvee

toiset tykkää pojasta toinen isästä toiset tyttädestä toinen äidistä,

• LimaUkko

Mies on parasta kauppatavaraa silloin, kun:

- vähintään 60 vuotias
      - varakas (omaisuutta vähintään 10 miljoonan verran)
      - sillä ei ole perillisiä

- se tykkää syödä suolaa, tupakoida ja juopotella

Keski-ikäisiin ukkoihin liitetään usein termi limainen, mutta kyllä se lima kummasti vähenee, kun nuo edellä mainitut hyvät toteutuvat.

• naiset.pahoja

Naiset on pahoja. Aina rahan perässä

• jännäpaskat
        naiset.pahoja kirjoitti:

Naiset on pahoja. Aina rahan perässä

Rahan mutta ei miehen.

• nuoripilluparas

18 v alkaa olla jo vanha 16 v nainen on paras

• Anonyymi

Kehari 🤪🤪

• pitkätukka-68

Pitänee laittaa treffiprofiili sit (vajaan) puolen vuoden päästä kun olen 50v.

• pitkätukka-68

Kun tässä tänä vuonna tulee tuo 50v käteen enkä ole seksiä muiden kanssa tänä vuonna harrastanut, niin en taida olla aloittajan kanssa samaa mieltä.

En myöskään siitä minkä ikäinen nainen olisi haluttavin. Musta kyse on naisesta eikä naisen iästä, mutta itse taipuisin jopa siihen suuntaan, että alhainen ikä on miinusta.

• nuori.kaunis.nainen

Viisikymppinen mies on vanha pappa

• teinipilluparas

Totuus ei pala tulessakaan

• Anonyymi

Ei ole... rakkaus ratkaisee jos seinän takana on matkustaja piilossa. Ja jotain hengenvaarallisia tuttuja :D

• Anonyymi

Jokaisella ihmisellä on mielessään oma totuus kuten jokaisella tuomarillakin oikeudenkäynneissä, absoluuttista totuutta kun EI ole olemassakaan, elleivät sitten jotenkin ihmeellisesti kaikkien tuomareiden ja ihmisten ajatukset olisivat sitten yhdistetty avaruusmaisesti toistensa ajatuksiin, silloin absoluuttinen totuus voisi olla mahdollista.

Tuon takia juurikin on erilaisia oikeusasteita missä käsitellään asioita, jotta tuomarit ja ihmiset vaihtuvat...

• ihannormaalia

Jep, näin viiskymppisenä miehenä haluan 18v tyttöä

• 49v

Niin minäkin haluaisin (seksiä 18v tytön kanssa), mutta tiedän, etten saa, joten en moista haikaile.

• Anonyymi

Missähän ne kaikki kauniit leveälanteiset himokkaat naiset on, varatutkin, kun täytin 50v ja erosin jo 5 vuotta sitten? Kun olin varattu ja 35v, niin lähes joka päivä nuoret ja vähän vanhemmatkin kauniit naiset pyysi kahville, salarakkaaksi ym. Nyt vain eähtäneet, laihduttaneet kutkelot tai pöhöttyneet siiderijuojat yrittää vikitellä, ei sitten yhtään minun makuuni olevia naisia? Treffeillä sama juttu, pitkähiuksiset naiset on vähissä, näitä mummohiuksisia permanenteissa tai tatuoituja nuoriakin pitää itseään seksikkäänä ja haluttavina. Minun pääni kääntää kaunis, leveälanteinen, naisellinen kurvitar, joka vielä hymyilee ,eikä suu ole väärinpäin. Täytyy kyllä sanoa, että nainen on kauneimmillaan 30-50v , mutta lähes kaikki sen ikäiset on varattu ja jos onkin vapaa vahingossa, niin ei ole kauaa tai sitten kelpaa vain prinssi tai julkkis. En ole kumpikaan, joten kai naiset jättää tänäkin kesänä minut rauhaan, kun en istu kapakassa ja en ole kehonrakentaja. nimm. bokotti

• Anonyymi

Tuota hutkimusta rasittaa USA:n siveellisyyslait, "suojaikäraja" USA:ssa on joko 16v, 17v tai 18v riippuen osavaltiosta, täällä on selkeä kartta: https://www.ageofconsent.net/states

Joten kun näistä asioista julkaistaan USA:ssa jotain niin lähes aina puhutaan 18v täyttäneistä tytöistä, muuten julkaisija voi joutua joko oikeuteen tai somessa lynkattavaksi joissakin osavaltiossa.

Mitä itse asiaan tulee niin jokainenhan sen tietää että 18v tyttö on jo kokenut aika lailla eli vanha sillä tavalla. Minusta tytöt ovat parhaimmillaan sen jälkeen kun ovat vastikään ...löytäneet itsensä, silloin he ovat uteliaimmillaan, avoimmillaan ja vastaanottavaisimmillaan.

• Anonyymi

Hahhahhah. Kyllä nuoret miehet ovat komeimpia, totta kai. Joka muuta väittää niin valehtelee. Se että kaikki naiset eivät vain VÄLITÄ miesten ulkonäöstä niin paljon kuin miehet naisten, ei millään tavalla TEE niistä epäkomeista komeita. Naiset ainoastaan KELPUUTTAVAT heitä, koska pitävät muita asioita tärkeämpinä, kuten elämänkokemusta, henkistä kypsyyttä ym.

• Anonyymi

Onneks oon lesbo! Mulle jää kaikki ihanat seksuaalisuutensa huipulla olevat 30-40 vuotiaat. Ja heitä on ollut paljon. Ggrrrrr😉

• Anonyymi

Tietysti tuo tulos ”mies haluttavimmillaan 50 vuotiaana”, johtuu siitä että kyselyyn ovat vastanneet kaiken ikäiset naiset. Keski- ikäiset naiset tykkäävät keski- ikäisistä miehistä ja äänestävät heitä.

Se miesten haave, että ne 18-25 vuotiaat neidot sankoin joukoin haluaisivat 50v patuja, ei tule koskaan toteutumaan. Nämä haluavat nuoria miehiä.

Tuollaisissa äänestyksissä nuorukaiset saavat neitosten äänet, mutta eivät tätien ääniä. 50v- miehet nostetaan korkealle keski-ikäisten naisten äänillä.

• Anonyymi

Niin eipä sitä nuorena tullut vilkaistuakaan vanhempiin miehiin päin. Eikä edelleenkään sytytä 16-20 vuotta vanhemmat miehet. Miehet taas selkeästi piirittää omaan ulkonäköönsä katsomatta itseään selkeästi nuorempia.

• Anonyymi

no noita tutkimuksia on useita.. yleensä vastauksena on ollut 22-23v (miehille 18-55 vastaajina) naiselle että se on 18v on ehkä vähän alhaalla. Tosin on totta että Yhdysvalloissa voi olla että ei kysytä alle 18v niin riippuen käytetystä metodista ikä voi "nousta".

• Anonyymi

mutta jos nyt jätetään yksilötaso kokonaan niin oishan se loogista että maksimi fertiliteetissä ollaan halutuimpia ja miehillä taas maksimi statuksessa. Ja siksi tietysti vain top 10% niistä 50v on haluttuja.

Menee takas metsästäjä-keräilijä aikaan niin voi olla että naisten oli se sama 18 mutta miesten tuskin oli 50 kun olivat kaikki kuolleita jo.

• Anonyymi

Lisääntymisikäisten naisten keskuudessa miehetkin ovat kiinnostavimpia maksimifertiliteeetissä, ja se ei ole 50v, vaan paljon nuorempi.

Keski-ikäiset naiset taas tykkäävät keski-ikäisistä miehistä ja äänestävät heitä.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      145
      6318
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      58
      4422
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2958
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      2917
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1895
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1554
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1496
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      38
      1475
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      32
      1290
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1191
    Aihe