Mitä ajatuksia herättää

Daniela-

kun vauvan äiti 20-vuotias ja isä 32-vuotias?

8

292

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eiherätämitään

Mites pajon Saulilla ja Jennillä olikaan ikä eroa, mitä väliä jos halutaan olla yhdessä ja ollaan onnellisia, ei se ikä vaan suhde.

• mielipiteeni

Lähinnä kateutta sitä miestä kohtaan.
      Jos miehiltä kysytään niin eiköhän lähes jokainen halua priimaiässä olevan naisen.

• Peku32v

Eri asia onko mitään yhteistä? Kyllä, se 20v nainen ikääntyy.. Mistä pitäisi olla kateellinen? 20v naiselta jäänyt nuoruus elämättä perustaessaan perheen ja jossain vaiheessa tulee, se bailausvaihe..ja synnyttänyt nainen, ei ole enää sieltä priimaa..

• Daniela-

Kyllä minun ja mun aviomiehen luonteet on hyvin samanlaiset, se yhdistää meitä. Ollaan molemmat myös boheemeja ja taiteellisia sekin yhdistää meitä. Samanlaiset tulevaisuuden tavoitteet, haaveillaan uudesta omakotitalosta maaseudulla. Yhteisiä harrastuksia meillä ei ole, mutta en tajua miks pitäis välttämättä ollakkaan, mulle on omaa aikaa se että pääsen lenkille ja salille päätäni tuulettamaan ja tarviin myös oman ajan, en jaksa 24/7 olla puolisossani kiinni vaikka rakastankin häntä ja meidän lasta koko sydämestäni...

Jokainen meistä ikääntyy joo, mutta tuun aina olemaan sopivan verran nuorempi miestäni joten hänen ei tarvii vaihtaa nuorempaan ja eikä vaihtais muutenkaan, ollaan sielunkumppaneita ja erittäin sitoutuneita toisiimme. ;)

Onko ainut tapa elää nuoruutta ryypätä maksa ja haima pilalle!? minua hirvittää se tahti miten monet ystäväni kiskoo alkoholia... joka viikonloppu kännissä ja kun lasket montako viikonloppua mahtuu vuoteen ja montako alkoholiannosta se tekee yhteensä niin huhhuh. Mielummin panostan fitnessiin ja terveellisiin elämäntapoihin! en mäkään nipo ole, käyn joskus terassilla juomassa muutaman niin kuin miehenikin mutta ei meidän tarvii enää lärvejä vetää ja kärsiä kahta kauheempia krapuloita! Ei siinä ole mitään järkeä ja minä perustan usein päätökseni järkeen. Nuoruutta voi elää monella muullakin tavalla kuin bilettämällä jatkuvasti ja itseasiassa elän nuoruutta koko ajan tässä samalla vaikka olen äiti, olen edelleen iältäni nuori, tapaan ystäviä ja joillain heistä on myös omia lapsia. :) Koen että nyt minulla on kaikki tarpeellinen ja se tekee minut onnelliseksi/tasapainoiseksi on ihana aviomies, lapsi ja hänelle todennäköisesti tehdään sisko tai veli tulevaisuudessa, kiva koti, hyvä terveys, hyviä ystäviä, todennäköisesti töitäkin tulevaisuudessa...

Olen aina ollut sellainen luonteeltani että haluan saavuttaa kaiken haluamani heti kun se on mahdollista. Elämä on elämistä varten, ei odottelua, koska ikinä et voi varmaksi tietää tuleeko huomista niin elä joka päivä täysillä. Anna sydämestäsi kaikkesi ja tunne jokainen tunnetila täydellä voimalla! Tämä on elämää, jossittelu ei ole elämää. Tämä on minun, tulisieluisen ihmisen mottoni.

" .ja synnyttänyt nainen, ei ole enää sieltä priimaa.. " alapääkö se vain mielessä on? Voi teitä mieslapsia, aikuinen mies ymmärtää että naisen kroppa muuttuu jonkin verran raskauden/synnytyksen seurauksena ja rakastaa silti naistaan, sillä onhan nainen antanut hänelle elämän tärkeimmän lahjan oman lapsen. Kunnolliset miehet myös kunnioittaa äitejä, koska äiti on antanut heille elämän, kärsinyt raskausajan vaivat ja synnytys tuskat, imettänyt, hoivannut ja kasvattanut. Mitään suurempaa rakkautta ei ole olemassa kuin äidin rakkaus. Äitiys lisää naisen naisellisuutta joka on seksikäs asia ja alapäätä pystyy treenaamaan, lantiopohjalihakset vaikuttaa seksiin ja niitä kannattaa treenata, eikä pelkästään seksin takia vaan myös sen takia ettei tuu pissat housuun. Olen treenannut ja mies sanoo ettei huomaa eroa synnyttäneen ja synnyttämättömän naisen välillä! Ja ne jotka väittää että on 20 vuoden jälkeenkin raskauskiloja, ovat vain naisia jotka eivät kehtaa panostaa ulkonäköönsä, raskauskiloista pääsee eroon harrastamalla liikuntaa ja syömällä terveellisesti. Monet julkkisäiditkin on milffejä, heidän ympärillään edelleen pörrää miehiä paljon, joten ei äitiys laske kauneutta ja seksikkyyttä yhtään paitsi tyhmien ihmisten silmissä. :)

• kyllikki_

Ei mitään. Ja entä sitten? Vanhemmat ovat aina jonkun ikäisiä.

• Ilmeisesti haluat herättää keskustelua ikäerosta. Et taida saa sitä aikaiseksi.

Sen verran kommentoisin, että nainen on aika nuori äidiksi. Fyysisesti siis mitä parhaimmassa iässä, mutta nykyään naisilla ja miehillä on tapana elää sellainen remuamisvaihe 20 - 30 v välissä, joten myöhemmin naiselle voi tulla sellainen olo, että jotain jäi elämättä. Toisaalta nainen on vasta 38 v kun lapsi on täysi-ikäinen, joten siinä päässä on jo hyvin omaa aikaa, kun kaverit elää ruuhkavuosia.

• Unibets

Sellainen ajatus herää, että ei olla oltu hereillä ehkäisyä käsitelleellä terveystiedon tunnilla.

• Hyvältä vaikuttaa...Mieheltä varmaan jo löytyy hieman resursseja ja aikuismaisuutta lapsiperheen arkeen..Kahdella kaksikymppisellä olisi todennäkösesti jo paljonkin vaikeampaa monin tavoin, eikä välttämättä kypsyyttä kohdata ongelmatilanteita. Itse olen sitä mieltä, että ikäeroa voi olla reippaastikkin naiseen nähden..Ja nimenomaan niin, että nainen nuorempi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      137
      6280
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      58
      4412
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2948
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      2907
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1895
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1554
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1486
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      38
      1465
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      32
      1290
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1181
    Aihe