Onko Jyystaxi parodiaa Turussa operoivasta

turvaseksiäturvataksia

Arsenal Safe Taxista? :DD

Niinhän ne muutkin periksen mielikuvitusjutut ovat hänen omien sanojensa mukaan parodiaa ja fiktiota, joilla on esikuvia tosielämässä :)

25

495

3Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei päivää ilman peristä 😂

      Mun tietääkseni JyystaXi on Bicky Royal miehen omistama taksifirma eikä kenenkään mielikuvituksen tuotetta. Heillä on ilmeisesti Cadillac Escalade sekä GMC pikkubussi taksina :) Olen kyllä nähnyt noita Arsenal Safe takseja Turussa, mutta tuskinpa ne liittyy itse Bicky Royal mieheen tai hänen firmaan mitenkään, saatikka muhun :))))))))))

      • Joo ihan oma taksifirma mulla on, tosin rekisteröitynä Viroon :)

        Cadillac Escaladella siirtyy tytöt ja matkalaukut tyylikkäästi lentokentälle taikka kentältä kotiin. Ja ympäri Vakkea ns. "tyttöjen illoissa" Tiedättehän :)))))))))))))

        Ja tuossa GMC pikkubussissa on myös invavarustelu liikuntarajoitteisia asiakkaista ajatellen.

        Ei tässä pitäisi olla mitään ihmeellistä sillä taksialan lainsäädäntö muuttui kesällä löysemmäksi, ja peris234 ei tosiaan liity tähän yhtään mitenkään.


      • bicky_royal kirjoitti:

        Joo ihan oma taksifirma mulla on, tosin rekisteröitynä Viroon :)

        Cadillac Escaladella siirtyy tytöt ja matkalaukut tyylikkäästi lentokentälle taikka kentältä kotiin. Ja ympäri Vakkea ns. "tyttöjen illoissa" Tiedättehän :)))))))))))))

        Ja tuossa GMC pikkubussissa on myös invavarustelu liikuntarajoitteisia asiakkaista ajatellen.

        Ei tässä pitäisi olla mitään ihmeellistä sillä taksialan lainsäädäntö muuttui kesällä löysemmäksi, ja peris234 ei tosiaan liity tähän yhtään mitenkään.

        Hyvä Bicky että löit #faktat pöytään.

        En tajua mistä ihmeen Periksen mielikuvitusystävistä täällä oikein jauhetaan. Eikö täällä olis nimenomaan tarkoitus kirjoittaa ihan oikeita juttuja eikä mitään stooreja 🙄


      • bicky_royal kirjoitti:

        Joo ihan oma taksifirma mulla on, tosin rekisteröitynä Viroon :)

        Cadillac Escaladella siirtyy tytöt ja matkalaukut tyylikkäästi lentokentälle taikka kentältä kotiin. Ja ympäri Vakkea ns. "tyttöjen illoissa" Tiedättehän :)))))))))))))

        Ja tuossa GMC pikkubussissa on myös invavarustelu liikuntarajoitteisia asiakkaista ajatellen.

        Ei tässä pitäisi olla mitään ihmeellistä sillä taksialan lainsäädäntö muuttui kesällä löysemmäksi, ja peris234 ei tosiaan liity tähän yhtään mitenkään.

        Onko tämä Arsenal Safe Taxi jokin uusi taksiyritys Turussa vai??

        Eikä se varmasti mitenkään liittyy suhun tai Perikseen, sillä sullahan on se sun oma taksifirmasi, eli JyysTaxi:))))))))))))))))))))))))))))

        Oliko muuten paljon ajoa Turun seudulla silloin koulujen alkamista edeltävänä viikonloppuna:))))))))))))))))))))))))))

        Sehän on tosi hyvä veto sulta, että keksitte myös ajeluttaa niitä liikuntarajoitteisia asiakkaita, kun teillä on se GMC-pakukin.


      • peris234 kirjoitti:

        Hyvä Bicky että löit #faktat pöytään.

        En tajua mistä ihmeen Periksen mielikuvitusystävistä täällä oikein jauhetaan. Eikö täällä olis nimenomaan tarkoitus kirjoittaa ihan oikeita juttuja eikä mitään stooreja 🙄

        No täällä nyt vaan on aina näitä vainoharhaisia kirjoittajia, joilla ei ilmeisesti ole sitten omassa elämässä juurikaan sisältöä, kun pitää tollaisia kaiket päivät täällä miettiä ja väittää niin, että jotkut oikeat henkilöt olisivat muka jotain sun trollihahmojasi.

        Ei kai siinä nyt pitäis olla mitään ihmeellistä tai kovinkaan tavallisuudesta poikkeavaa, jos joku sattuu tuntemaan tavallisia insinöörimiehiä, kun myös niitä liivijengiläisiäkin. Silloin sitä voisi mun mielestäni ehkä enemmän epäillä, jos joku väittäisi täällä tuntevansa ison määrän suomalaisia tai ulkomaalaisia eturivin julkkiksia ja kertoisi heitä usein nähneensä.


      • hmmmmmmmmmm
        bicky_royal kirjoitti:

        Joo ihan oma taksifirma mulla on, tosin rekisteröitynä Viroon :)

        Cadillac Escaladella siirtyy tytöt ja matkalaukut tyylikkäästi lentokentälle taikka kentältä kotiin. Ja ympäri Vakkea ns. "tyttöjen illoissa" Tiedättehän :)))))))))))))

        Ja tuossa GMC pikkubussissa on myös invavarustelu liikuntarajoitteisia asiakkaista ajatellen.

        Ei tässä pitäisi olla mitään ihmeellistä sillä taksialan lainsäädäntö muuttui kesällä löysemmäksi, ja peris234 ei tosiaan liity tähän yhtään mitenkään.

        Mikset anna prospect-jäsenten hoitaa tuollaisia alemman tason (AT-)hommia kuin taksilla-ajaminen? Luulisi pressalla olevan tärkeämpääkin tekemistä päiviensä täytteeksi.

        Onkos toi JyystaXi muuten joku Penetratorsin rahanpesufirma? Mitä muita bisneksiä teillä on? Ilmeisesti ainakin Varissuon liikekeskuksessa sijaitseva uusi Bicky's Burger-pikaruokaravintola? Varmaan hampurilaisten välissä liikkuu jotain ihan muuta eluntarviketta, joka kuskataan jostain ihan muusta EUROOPAN maasta Suomeen?


    • SasiFear

      Ja autisti komppaa.

    • KurppaN

      Ei periksellä ole muuta kuin äiti ja liljalaaksolaiset mielikuvitusystävät.

      • näin.on

        Ja komppaava kaljupäinen autisti.


      • näin.on kirjoitti:

        Ja komppaava kaljupäinen autisti.

        En tiedä sitä, että ketä mahdat tarkoittaa. Mutta onneksi mulla itselläni onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka ja mun sosiaaliset taitoni ovat myös olleet aina erinomaisen hyvät.

        Mutta ainahan sitä on tällä palstalla just niitä ätmiluusereita, joilla on erittäin huonot sosiaaliset taidot, kuten vaikka naisasialuuseri.


      • Löytyisköpeilistä
        DarkFear kirjoitti:

        En tiedä sitä, että ketä mahdat tarkoittaa. Mutta onneksi mulla itselläni onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka ja mun sosiaaliset taitoni ovat myös olleet aina erinomaisen hyvät.

        Mutta ainahan sitä on tällä palstalla just niitä ätmiluusereita, joilla on erittäin huonot sosiaaliset taidot, kuten vaikka naisasialuuseri.

        Niin ketähän sillä mahdetaan tarkoittaa kun puhutaan huonotukkaisesta autistista? Eikö tule ihan ketään mieleen?


      • Löytyisköpeilistä kirjoitti:

        Niin ketähän sillä mahdetaan tarkoittaa kun puhutaan huonotukkaisesta autistista? Eikö tule ihan ketään mieleen?

        Eipä kyllä van löydy omasta peilistä, kun mulla itselläni onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka. Lisäksi mulla kun ei ole koskaan ollut mitään vitun autismia, kun mun sosiaaliset taitoni ovat olleet AINA erinomaisen hyvät.

        Helppohan se on aina sun tai kenen tahansa tollaisia perättömiä valheita tulla toisesta väittämään ilman minkäänlaisia todisteita, kun sä et ole mua koskaan edes tavannut.

        Mutta ehkä sulla vaan itselläsi ne sosiaaliset taidot ovat ihan perseestä saatana, niin voisit hyvin hakea siihen sun ongelmaa vaikka jotain oikeaa ammattiapua, kun se olisi selvästi sulle tarpeen.


      • Jeff_Bezos
        DarkFear kirjoitti:

        Eipä kyllä van löydy omasta peilistä, kun mulla itselläni onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka. Lisäksi mulla kun ei ole koskaan ollut mitään vitun autismia, kun mun sosiaaliset taitoni ovat olleet AINA erinomaisen hyvät.

        Helppohan se on aina sun tai kenen tahansa tollaisia perättömiä valheita tulla toisesta väittämään ilman minkäänlaisia todisteita, kun sä et ole mua koskaan edes tavannut.

        Mutta ehkä sulla vaan itselläsi ne sosiaaliset taidot ovat ihan perseestä saatana, niin voisit hyvin hakea siihen sun ongelmaa vaikka jotain oikeaa ammattiapua, kun se olisi selvästi sulle tarpeen.

        Ei sillä ole väliä onko kaltaisellasi tyhjänpäiväisellä trollilla tukkaa eli ei. Vai mitä klanipää mies86.


      • Totuus.darkista
        DarkFear kirjoitti:

        Eipä kyllä van löydy omasta peilistä, kun mulla itselläni onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka. Lisäksi mulla kun ei ole koskaan ollut mitään vitun autismia, kun mun sosiaaliset taitoni ovat olleet AINA erinomaisen hyvät.

        Helppohan se on aina sun tai kenen tahansa tollaisia perättömiä valheita tulla toisesta väittämään ilman minkäänlaisia todisteita, kun sä et ole mua koskaan edes tavannut.

        Mutta ehkä sulla vaan itselläsi ne sosiaaliset taidot ovat ihan perseestä saatana, niin voisit hyvin hakea siihen sun ongelmaa vaikka jotain oikeaa ammattiapua, kun se olisi selvästi sulle tarpeen.

        Niin siis tällä kirjoittajalla ei ole juuri yhtään enää tukkaa päässä. Mitä nyt muutama haiven keskellä päätä ja siinä kaikki.
        Että tämä vaan tiedoksi kaikille uusille palstalaisille.


      • Jeff_Bezos kirjoitti:

        Ei sillä ole väliä onko kaltaisellasi tyhjänpäiväisellä trollilla tukkaa eli ei. Vai mitä klanipää mies86.

        Eikä Mies86 liity muhun mitenkään, sillä hän on ihan eri henkilö.


      • Näin se asia just on. Bicky Royal mies omistaa JyystaXin ja sillä siisti!


      • black.jake kirjoitti:

        Näin se asia just on. Bicky Royal mies omistaa JyystaXin ja sillä siisti!

        Hyvä homma tosiaan, kun oikein Penetrators MC:n isoin pomo tulee tämän asian vahvistamaan.

        Oletteko muuten miettineet kerhon jäsenten kesken näiden JyysTaXin palveluiden laajentamista myös Turun seudun ulkopuolelle?? Olisi varmasti kysyntää teidän taksipalveluilla myös muualla Suomessa:))))))))))))))))))))))))))))))))


      • bIack.jake
        DarkFear kirjoitti:

        Hyvä homma tosiaan, kun oikein Penetrators MC:n isoin pomo tulee tämän asian vahvistamaan.

        Oletteko muuten miettineet kerhon jäsenten kesken näiden JyysTaXin palveluiden laajentamista myös Turun seudun ulkopuolelle?? Olisi varmasti kysyntää teidän taksipalveluilla myös muualla Suomessa:))))))))))))))))))))))))))))))))

        Saa nyt nähdä mitä se peris vielä meille keksii:)))))


      • Jazzykozzy
        Totuus.darkista kirjoitti:

        Niin siis tällä kirjoittajalla ei ole juuri yhtään enää tukkaa päässä. Mitä nyt muutama haiven keskellä päätä ja siinä kaikki.
        Että tämä vaan tiedoksi kaikille uusille palstalaisille.

        Hyvä kun varoitit! Mä ihan luulin että olis joku pitkätukkainen hevarimies mitä sen omia juttuja on täs lukenu.
        Mut hyvä tietää ku ei mua mitkään setäkaljut kiinnosta silleen 😂😂


      • Jazzykozzy kirjoitti:

        Hyvä kun varoitit! Mä ihan luulin että olis joku pitkätukkainen hevarimies mitä sen omia juttuja on täs lukenu.
        Mut hyvä tietää ku ei mua mitkään setäkaljut kiinnosta silleen 😂😂

        Nin mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka, kun en olekaan mikään talvisodan juoksuhautoihin jämähtänyt ahdasmielinen persupaskajuntti.

        Niille persujunteille se kaljuuntuminen onkin aina tyypillistä, kun he eivät koskaan voi syödä niitä fina-tabletteja sen heidän oman ahdasmielisyytensä takia, eivätkä suostu hiustensiirtoon menemään.


      • Mohammed_Liljalaakso
        DarkFear kirjoitti:

        Nin mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka, kun en olekaan mikään talvisodan juoksuhautoihin jämähtänyt ahdasmielinen persupaskajuntti.

        Niille persujunteille se kaljuuntuminen onkin aina tyypillistä, kun he eivät koskaan voi syödä niitä fina-tabletteja sen heidän oman ahdasmielisyytensä takia, eivätkä suostu hiustensiirtoon menemään.

        Sinun esimerkkisi perskarvojen siirrosta päälaelle ei kyllä ole mitenkään rohkaiseva.


      • Sesinäolet

        Nahkatukkainen autisti. Oikea naisten unelma :D :D


      • Ai sulla itselläsi on kalju vai. Taidat sitten olla selvästi niitä persujen äänestäjiä, kun oot kerran antanut sun tukkasi kaljuuntua jo nuoruusvuosinasi.

        Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka, kun en olekaan mikään ahdasmielinen persuja äänestävä juntti. Lisäksi mun sosiaaliset taitoni ovat myös erinomaisen hyvät, niin mun on aina ollut helppo jutella ihmisille missä tahansa. Mutta sulla sitä itelläsi varmasti onkin oikein huonot sosiaaliset taidot, kuten teillä ätmeillä aina onkin.

        Eikä ole mitään Periksen satuolentoja, vaan pelkästään oikeita ja todellisia henkilöitä.


      • Myönnätotuus
        DarkFear kirjoitti:

        Ai sulla itselläsi on kalju vai. Taidat sitten olla selvästi niitä persujen äänestäjiä, kun oot kerran antanut sun tukkasi kaljuuntua jo nuoruusvuosinasi.

        Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka, kun en olekaan mikään ahdasmielinen persuja äänestävä juntti. Lisäksi mun sosiaaliset taitoni ovat myös erinomaisen hyvät, niin mun on aina ollut helppo jutella ihmisille missä tahansa. Mutta sulla sitä itelläsi varmasti onkin oikein huonot sosiaaliset taidot, kuten teillä ätmeillä aina onkin.

        Eikä ole mitään Periksen satuolentoja, vaan pelkästään oikeita ja todellisia henkilöitä.

        Ei se sulle tukkaa päähän kasvata vaikka kuinka hoet tuota samaa mantraa.
        Totuus kun on niinkin surkea ja lohduton että sun tukka on tippunut aikapäiviä sitten päästä.

        Eikä se enää koskaan kasva takaisin, hyväksy asia!


      • Myönnätotuus kirjoitti:

        Ei se sulle tukkaa päähän kasvata vaikka kuinka hoet tuota samaa mantraa.
        Totuus kun on niinkin surkea ja lohduton että sun tukka on tippunut aikapäiviä sitten päästä.

        Eikä se enää koskaan kasva takaisin, hyväksy asia!

        Ai sulla itselläsi on kalju vai. Taidat sitten olla selvästi niitä persujen äänestäjiä, kun oot kerran antanut sun tukkasi kaljuuntua jo nuoruusvuosinasi. Eikö sun persuja äänestävät junttikaverit antaneet sulle lupaa niiden fina-tablettien syömiseen vai oliko se ihan sun oma päätös jättää ne fina-tabletit syömättä??

        Helppohan se on aina keksiä perättömiä valheita toisesta henkilöstä ja koittaa niitä sitten jonain "totuutena" levittää, kuten te palstan ätmipaskaluuserit olette mun kustannuksellani tehneet.

        Sä et ole mua koskaan edes nähnyt tai missään tavannut, niin et myös näin ollen tiedä musta, mun elämästäni ja ulkonäöstäni yhtään mitään.

        Mitäs sitä turhaan hyväksymään mitään sellaisia asioita, jotka eivät pidä paikkaansa.


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      29
      2155
    2. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      177
      1549
    3. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1485
    4. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      112
      1242
    5. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1179
    6. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      914
    7. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      870
    8. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      38
      795
    9. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      282
      759
    10. Oletko mustasukkainen luonne?

      Tai ylipäätään millaisia tunteita herättää, jos kaivattuasi liehittelee joku muu tai hän deittailee jonkun muun kanssa?
      Ikävä
      80
      705
    Aihe