https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000005792034.html
Jos tuollainen henkilö ei kelpaa töihin samalla kun riesaa muka työvoimakai haalitaan kehitysmaista, henkilöistä, jotka eivät ome koulua nähneetkään niin huh huh..lisäksi kyseinen nainen ei ole rikoks8a tekemässä.
Orvolle, Sipilälle ja kaiken maailman suvakeille kelpaa ilmeisesti paremmin haittamatut kuin hänen kaltainen henkilö, mutta tolkun ihmiset koittakaa järjestää hänet töihin keskisuomessa.
Suomessako työvoimapula ?
5
216
Vastaukset 5
- SairasOnTämäMaa
Tuo monin tavoin pätevä nainen on hyvä esimerkki siitä, että poliitikkojen mantra siitä, että Suomi tarvitsee maahanmuuttajia töihin, on pelkkää haittamaahanmuuttobisneksen markkinointia kansalaisille!
- Saaalansatöitäjostain
Hänellä on kuitenkin se etu että voi hakea töitä monesta englantia puhuttavasta maasta,kielitaidottomilta suomalaisilta tämä yleensä puuttuu,vaikka ymmärtäisivätkin englantia eivät kuitenkaan osaa tai halua sitä puhua.
EU:ssahan voisi velvoittaa hakemaan töitä koko alueelta,varmasti työllistyisi. - SuomenKieliPannassa
Suomalaisia ei haluta töihin, siksi työvoimapula!
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15414793/silja-linen-henkilokunta-ei-osaa-palvella-suomeksi - miehet.käteenvetää
työt jaetaan sen mukaan, jos nainen osaa kumartaa oikeal tavall johtajalle, pääsee helppoon sisätyöhön
onhan tuollaki eukolla paljaat olkapäät paidassa, tietää ..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.96736En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48536
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483