Homo on paha ihminen

Ja heterot ovat hyviä ihmisiä ja jos ovat vielä uskovia

Tämä linja on tullut nyt esiin. Tunnen ikävä kyllä surkeita heteroja ja hyviä homoja ja lesboja, että ei voi vetää hyvän ja pahan rajaa seksuaalisen suuntauksen perusteella. Kaikki riippuu ihmisestä, katsotaan vaikka Hitleriä Äiti Teresaa.

Kun itse olen auttavainen, niin se on varmaan tärkein elämäni alue. Kun näen kurjuutta, niin haluan auttaa, ja olen avulias myös muuten. Se kaikki tulee sydämestä- eli on ainakin hyvä sydän.

On aivan älytöntä pitää ihmisiä hyvinä tai pahoina seksuaalisen suuntauksen perusteella.

26

315

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • >>>On aivan älytöntä pitää ihmisiä hyvinä tai pahoina seksuaalisen suuntauksen perusteella.

      Us.kis ja Korkkiruuvi nikkeineen kun sen muistaisivat niin palsta olisi paljon miellyttävämpi.

      • Muikunpäälle

        Reppana eläkeläinen siinä leikkii taas papukaijaa. Repe antaa varmaan sinulle keksin.


      • Muikunpäälle kirjoitti:

        Reppana eläkeläinen siinä leikkii taas papukaijaa. Repe antaa varmaan sinulle keksin.

        Tollo solvaaja on aina työssään. On siinäkin elämäntehtävä.


      • mslmsmm
        torre12 kirjoitti:

        Tollo solvaaja on aina työssään. On siinäkin elämäntehtävä.

        Ninpä näyttät olevan. Mutta sinähän oletkin sairaseläkkeellä......


      • mslmsmm kirjoitti:

        Ninpä näyttät olevan. Mutta sinähän oletkin sairaseläkkeellä......

        HAH. Onko solvaaja muka parempi kuin se, joka on sauraseläläkkeellää?

        Tee ratkaisu.


    • Jeesus on yksistään hyä ei muut niin hän itse sanoon,jumala on hyvyys ei ihminen,joka on synnin orja niin kauvankun,saa vapauden synneistään.

      • Jos ihmiset ovat niitä jotka eivät ole hyviä, niin ei kai kukaan mitään hyvää teekään.


      • torre12 kirjoitti:

        Jos ihmiset ovat niitä jotka eivät ole hyviä, niin ei kai kukaan mitään hyvää teekään.

        Totta ihminen ei luonostaa teehyvää,lähimäiselle,koska olemme syntymästä saakka turmeltuneita.
        Kristityt ovat ainot jota tekevät toisille hyvää,kos ovat vapaita synnin orjuuudesta. Me olemme lunastetut tästä maailmasta.


      • leppä15 kirjoitti:

        Totta ihminen ei luonostaa teehyvää,lähimäiselle,koska olemme syntymästä saakka turmeltuneita.
        Kristityt ovat ainot jota tekevät toisille hyvää,kos ovat vapaita synnin orjuuudesta. Me olemme lunastetut tästä maailmasta.

        Miksi valehtelet!

        Minäkin homo ateisti annan 10-45 % tuloista köyhille. Teen sen ihan luonnostaan.


      • homo-haisee-paskalle
        torre12 kirjoitti:

        Miksi valehtelet!

        Minäkin homo ateisti annan 10-45 % tuloista köyhille. Teen sen ihan luonnostaan.

        Et sinä sitä luinnostasi tee koska mainostat sitä täällä jatkuvasti.


      • homo-haisee-paskalle kirjoitti:

        Et sinä sitä luinnostasi tee koska mainostat sitä täällä jatkuvasti.

        Koska ei kannata valehdella.


      • leppä15 kirjoitti:

        Totta ihminen ei luonostaa teehyvää,lähimäiselle,koska olemme syntymästä saakka turmeltuneita.
        Kristityt ovat ainot jota tekevät toisille hyvää,kos ovat vapaita synnin orjuuudesta. Me olemme lunastetut tästä maailmasta.

        Kyllä ei-uskovat voivat tehdä myös hyvää lähimmäisilleen ja toisaalta uskovat voivat tehdä pahaa.


      • leppä15 kirjoitti:

        Totta ihminen ei luonostaa teehyvää,lähimäiselle,koska olemme syntymästä saakka turmeltuneita.
        Kristityt ovat ainot jota tekevät toisille hyvää,kos ovat vapaita synnin orjuuudesta. Me olemme lunastetut tästä maailmasta.

        Kyllä ei-uskovat voivat tehdä myös hyvää lähimmäisilleen ja toisaalta uskovat voivat tehdä pahaa.


      • hajuherneelle
        homo-haisee-paskalle kirjoitti:

        Et sinä sitä luinnostasi tee koska mainostat sitä täällä jatkuvasti.

        Homojen hajusta en tiedä enkä välitä. Suomalainen perheenisä joka ei viikkoon ole käynyt saunassa, pesulla, tai vaihtanut alusvaatteitaan löyhkää juuri sun nimimerkillesi.
        Suomalainen heteromies tulossa aviovuoteeseen puhtaiden lakanoiden väliin yllään lähes viikon vanhat hiet ja muut töhnät aina housunpersustaa myöten. Kehtaa pitää itseään vastustamattomana ja vaatii aviollisia oikeuksiaan seksiin.


      • En jaksa. Mutta Theresa luopui uskosta Jumalan rakkaudesta


      • Siis Äiti Theresa ei enää uskonut Jumalan rakkauteen. Hän itse joutui auttamaan köyhiä. Rakkaudesta.


    • normi-ihminen

      Nuorten kysyessä homoista ja lesboista aikuisen mielipidettä pidän oikeena kertoa sen olevan normaali ilmiö että, toiset kasvaa kieroon....

      • Ja kun näemme kuinka erilaisia ihmisiä on. Eikä missään ole määrätty kenestä pitää tykätä.


    • Eipä noista kannata yöuniansa menettää vaikka ymmärrän toki senkin , kun asia on omakohtainen niin vituttaahan se. Se on selvää.

      Uskaltaisin väittää edustavani aika sellasta perus pohjalaista ukkoa, joka kasvatettu siihen kirkon ja jopa jollakinlailla herran nuhteeseen mutta en tiedä yhtään vastaavaa joka ajattelisi homoista noin yksioikoisesti. Ihan mutulla siis tässä olen ja luulen, että suurinosa ihmisistä arvioi toisia ihmisiä jollakin muulla "perusteella" kuin sillä mikä seksuaalisuus on kyseessä tai mitä tapahtuu yksityisesti.

      Luulen, eikun siis tiedän, että nuo seksuaalisuus asiat ovat jostakin kumman syystä todellakin kamalan tärkeitä joillekkin lahkoille, mikä sinänsä aika villi ajatus, seksi on hirveetä syntiä mutta sitten toisaalta heterot miettii siellä kokoajan homoseksiä :o Kuten olen olen sanonut , onneksi konservatiivinen mummoni ei nähnyt tuota rappiotilaa.

      • 1uskovaine

        Se kuuluu ihan perus kristinuskon oppiin että homous on syntiä, ei sitä sen enempää käsitellä kuin muutakaan Jumalan sanaa. Yhteiskuntahan se on joka homoutta on koko ajan toitottamassa ja nostamassa esille tai homot itse.


      • 1uskovaine kirjoitti:

        Se kuuluu ihan perus kristinuskon oppiin että homous on syntiä, ei sitä sen enempää käsitellä kuin muutakaan Jumalan sanaa. Yhteiskuntahan se on joka homoutta on koko ajan toitottamassa ja nostamassa esille tai homot itse.

        Että joo. Raamatussa ei ole noin, että homous on syntiä. Kristinuskon piirissä se voi olla syntiä.


      • kui2
        1uskovaine kirjoitti:

        Se kuuluu ihan perus kristinuskon oppiin että homous on syntiä, ei sitä sen enempää käsitellä kuin muutakaan Jumalan sanaa. Yhteiskuntahan se on joka homoutta on koko ajan toitottamassa ja nostamassa esille tai homot itse.

        Kyllä se avioerokin on syntiä ja se on kovin yleistä nykyään joka paikassa! Mutta ei paljon saa haloota aikaan missään muodossa EI, ette jaksa kauhistella?? Painatte villasella (Kyllä Jumala armahtaa eroavia heteroita, saahan nyt sitä)? muutta kyyllä. kyllä hooomooista jaksatte, KYLLÄ, kyllä on kauhiaa?!

        No kukapa nyt kaivelisi omankin ryhmänsä juttuja sen kummemmin ja toitottas syntisyyttä, eihän vaa? no Ei toki.

        En ymmärrä teikäläisten ajatusmaailmaa, en - sitä että mitä siellä liikkuu kun näistä kysyy.

        Kuinka ihminen voi alata ajattelemaan noin kaksinaisella tavalla, mulle se on kyllä mahdotonta, minähän tietäisin itse että enhän mä välittäisi niistä avioeron synneistäkään jauhaa - jos ajattelisin kuin teikäläiset, mä tietäisin että pitäisin "eri säännöt" toisille kuin toisille jos ajattelisin kuin te.

        Sellaisen ristiriidan kanssa en pysty elämään!


      • kui2 kirjoitti:

        Kyllä se avioerokin on syntiä ja se on kovin yleistä nykyään joka paikassa! Mutta ei paljon saa haloota aikaan missään muodossa EI, ette jaksa kauhistella?? Painatte villasella (Kyllä Jumala armahtaa eroavia heteroita, saahan nyt sitä)? muutta kyyllä. kyllä hooomooista jaksatte, KYLLÄ, kyllä on kauhiaa?!

        No kukapa nyt kaivelisi omankin ryhmänsä juttuja sen kummemmin ja toitottas syntisyyttä, eihän vaa? no Ei toki.

        En ymmärrä teikäläisten ajatusmaailmaa, en - sitä että mitä siellä liikkuu kun näistä kysyy.

        Kuinka ihminen voi alata ajattelemaan noin kaksinaisella tavalla, mulle se on kyllä mahdotonta, minähän tietäisin itse että enhän mä välittäisi niistä avioeron synneistäkään jauhaa - jos ajattelisin kuin teikäläiset, mä tietäisin että pitäisin "eri säännöt" toisille kuin toisille jos ajattelisin kuin te.

        Sellaisen ristiriidan kanssa en pysty elämään!

        Kait se on ihan puhtaasti sitä, että kun on itse juosten kussen elänyt elämänsä, lukuisten erojen kera niin jostakinhan se pitää uudesti kastettujen renttujen sitä itsetuntoa hakea. No helpoin heterolle lienee se, et huoh...luojan kiitos en ainakaan ole homostellut, se vasta kauhiaa on :d


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Se ääni ja

      Olemus vaan, kyl teis jotain samaa on ja samoja luonteenpiirteitäkin löytyy vaikka paljon on höpöäkin mukana 😍😂🤭 vaik
      Ikävä
      28
      2809
    2. Hallitus heitti kymmeniä miljoonia

      Yksityislääkäri kela korvauksiin. Ei ole mikään ihme, että se ei lyhentänyt terveyskeskusjonoja niinkuin hallitus väitti
      Maailman menoa
      102
      1458
    3. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      84
      1294
    4. Todellinen brahmani ei koskaan menisi lastentarhaan

      Joku, joka tekee kaikkensa käännyttääkseen vääräuskoiset maailman ”ainoaan oikeaan” uskontoon, kristinuskoon, on kertonu
      Hindulaisuus
      376
      1088
    5. HS haukkuu Pate Mustajärven uuden levyn

      Täytyypä käydä ostamassa se. https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000010618367.html
      Maailman menoa
      86
      1068
    6. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      103
      971
    7. Mietin minä sitä vieläkin

      että rakastuitkohan sinäkin minuun silloin. Olin niin sekaisin ja onnellinen pelkästä näkemisestäsi aina....
      Ikävä
      49
      960
    8. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      178
      930
    9. En oikeasti välitä sinusta nainen

      Naureskellaan sinulle ja palstajutuillesi kavereitten kesken. Ollaan lyöty vetoakin oletko se sinä oikeasti. Kirjoitat t
      Ikävä
      78
      884
    10. Kohta tulee iso uutinen

      muutama päivä niin kuullaan tästä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      83
      856
    Aihe