Rasvansiirto

Nainen44

Kävin eilen Ihoakatemialla ja Kai Lassila teki rasvansiirron kyyneluriin ja poskiin. Kaikki meni hyvin ja toimenpide oli ihan miellyttävä. Turhaan jännitin etukäteen! Nyt rauhassa annan kasvojen toipua:)

14

453

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Robinson

Hienoa kuulla, suunnittelen itse samaa. Kerrothan paranemisesta vielä myöhemmin lisää? Mikä tuli operaation hinnaksi?

• Nainen44

Mustelmia ei ole tullut kasvoihin ollenkaan, rasvanottokohtaan hieman. Särkylääkkeitä en ole syönyt. Hintaa en kerro, koska se lienee yksilöllistä, kuinka paljon siirretään, mutta sanon vain sen että Ihoakatemialla hinta-laatusuhde erinomainen!

• Robinson

Kiitoksia, toivottavasti toipuminen etenee hyvin! Osa rasvastahan sulaa pois, joten oliko mitään puhetta siitä että mahdollisista uusintatoimenpiteistä pitää maksaa täysi hinta?

• Nainen44

Nyt 2 pv toimenpiteestä, eikä yhtään mustelmaa! Eikä pahemmin turvotustakaan.olen niskatyynyn avulla nukkunut pää hieman koholla. Hiilihydraattipitoinen sapuska tosin sää mut vaan entistä nälkäisemmäksi, mutta kyllä tän nyt pari viikkoa kestää! Vältän kaikkea kasvojen liikkeitä, jotta rasvasiirre saisi tarttua rauhassa. Tämä tosi tärkeä muistaa. Ei puhuttu jatkoista vielä mitään, arvioidaan tilanne 2-3kk kuluttua.

• villenvi

Minulle Lassila oli pilannut silmä aluset 2 vuotta sitten.

• Nainen44

Voisitko kertoa hieman enemmän kuinka hän ne pilasi?

• SannaEt

Suosittelen kans rasvansiirtoa, mutta pitää tietää mitä tekee. Eli kuinka paljon ja mihin laittaa. Hiilihydraattipitoista ruokaa tosiaan kannattaa tankata ennen ja jälkeen. Muitakin keinoja on millä saa rasvasolut tarttumaan ja pysymään. https://sannaetna.blogspot.com/p/rasvansiirto-kasvoihin.html

• Nainen44

Minä pidin yhden päivän vapaata töistä mutta olisin voinut mennä heti toimenpidepäivän jälkeenkin. Nyt on 4 päivää kulunut eikä ole tullut turvotusta. Silmänaluset ei ole enää tummat. Pärjään vähemmällä meikkimäärällä mitä ennen.

• Nainen44

Viikko toimenpiteestä ja mustelmia ei tullut eikä isompaa turvotusta . Tulos on toistaiseksi loistava. Rasvansiirto Onnistui täydellisesti!

• Kysyvä

Tehtiinkö nukutuksessa vai paikallispuudutuksessa?

• Nainen44

Paikallispuudutuksella. Ei noin pientä siirtoa kannata nukutuksessa tehdä. Nyt yli viikko toimenpiteestä ja hyvältä näyttää.

• Kysyvä

Monet plastiikkakirurgit ovat sanoneet että puudutusaine tuhoaa rasvasoluja, eli nukutuksessa siirto olisi tehokkaampaa ja rasvaa jää enemmän kasvoihin. Yksilöllistäkin se toki varmaan on.
        Kiitos kun olet jakanut kokemuksesi täällä!

• Nainen44

Totta, näin sanotaan. Minä uskon että käytössä olleella sentrifugilla jolla rasvasta erotettu kaikki ylimääräiset nesteet vaikuttaa myös lopputulokseen. Siirretty rasva puhtaampaa. Olen myös noudattanut kotiohjeita.

• Cheeks

Kun sanoit että rasvansiirto tehtiin poskiin, niin siirrettiinkö sinulla rasvaa poskipäihin? Nostaako tai kohottaako tämä kasvojasi, mitä olet mieltä? Itse haluaisin päästä eroon hieman alas valahtaneista poskista ja nasolabilaaleista, ja olen miettinyt auttaisiko rasvansiirto poskipäihin kohottavasti. Toivottavasti sinulla rasva on pysynyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2296
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      114
      1761
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      88
      1429
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      133
      1387
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1266
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      74
      1238
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1111
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1057
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      982
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      834
    Aihe