Pullistelija oli salilla edessä, kun tein mavea. Oli pakko vähän läväyttää. Äijä meni kyyneleet silmissä pukuhuoneeseen. Vituttaa tuollaiset puppelit, menkööt naisten puolelle hinkkaamaan sarjojaan.
Löin kehonrakentajaa ympäri korvia
11
326
Vastaukset
- Aleksi78Treeni79
Hyvä että fantasioit täällä turvallisessa ympärisössä niin ei sit livemaailmassa tarvi hölmöillä.
Minä taas nuuskutin salitypyn treenipikkareita kun hän oli suihkussa, vemppasin ja nuuhkutin ja katsoin varovasti kun hän oli suihkussa.- hukkahomo
Ja nyt on poistettu viesti jossa kritisoin s24 homovastaisuudesta.
MIKSI? - hombreee
Älä ole huono homo, ei kun häviäjä.
Nokka pystyyn ja kohti uusia homosteluja, sikailuja.
Anna kaikkien homojen, kukkien, kukkia. - Puppelibodaajat
Taisit nuuskuttaa omia kalsareitasi ja nuolla pukukopin penkkejä. Taidat olla puppelibodaaja.
- hukkahomo
No teen kyllä noitakin ja kyllä olen.
En ymmärrä kun nykyään saa päättää oman sukupuolen ja seksuaalisen suuntautumisen ja sitten täällä syrjitään. - lutkuttaja
Mutta miksi ihmeessä nuolet pukukopin penkkejä???
Kalsarien haistelun ja maistelun ymmärrän. Erinlaiset eritteet aiheuttavat huumaavan kiiman kun niitä pääsee nautiskelemaan.
Mutta penkkien nuoleminen on sairasta. Siis minusta.
- Punainenkr
Kysymykseni kuuluu, kummasta pidätte enemmän?
Kiihkeä yö
https://www.youtube.com/watch?v=3T7L_dp36dk
vai
Hiiripolkka
https://www.youtube.com/watch?v=98WGr0GhB7s
Pesen suuni mäntysuovalla ja menenkin tästä takaisin metsään onanoimaan . - eetuepäilee
Ee-et lyönnyt. En kyllä usko. Taidat puhua ihan pehmoisia. Voiko tuollaista edes todistaa.
- Hiirenpillu
Täältä ääni hiiripolkalle, sen verran naurattaa vieläkin. Ei olla huonoja häviäjiä kun mitään ole hävinnytkään. "Vastapuolena" oli suomen maan säälittävin, läpeensä mielenterveysongelmien peittämä ja heikoin luuseripaska(kankankank..) :). Nöyrästi mennään nyt ja aina muita ihmisiä kunnioittavasti, eikä röyhkeesti nokka pystyssä ja leukaa nostellen.
- Tapatietoinen
Sinun ei kannata mennä enää kuntosalille, koska et osaa käyttäytyä.
- analfabet
Onko tapa tieto yhdys sanat. Tämmöinen kysymys? Mulla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212227- 681103
- 107980
- 46936
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r71932Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p54905KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.10868Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55868Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na30858Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(46799