Entä jos ette saa

Mitäs_sitten

kaivattujanne?

28

715

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • glglgl

Sitten elämä jatkuu samanlaisesti.

• ensaakaan

ja olen alistunut kohtalooni. Välimatkamme on iha liian pitkä enkä tässä vaiheessa ole valmis muuttamaan Suomesta.

• yksiJmies

EVVK

• Näinkösemenee

EdelleenVieläVähänKaipaan?

• Jokusivusta
        Näinkösemenee kirjoitti:

EdelleenVieläVähänKaipaan?

Voisihan tuon noinkin tulkita.

• Pueie

Sittenpä en saa. En väitä etteikö olisi ikävää mutta niin kai oli tarkoitettu

• murhettajamurhettavain

Onhan sen tiedon kanssa eletty jo tovi jos toinenkin. Niin on jo käynyt. Ei se kaipausta poista, toivottavasti kipu ajan kanssa hälvenee hiljaiseksi, siedettäväksi tykytykseksi jota tuskin huomaa.

• Kipu_kuolee

En tiedä.., pitäiskö tässä sitten huutaa alastomana lattialla..
      En ole päässyt ajattelussa vielä niin pitkälle.

• niinsevaanon

Sitten olen lähempänä loppua kuin jos kaivattuni olisi rinnallani.

• lohduttajallehymyilen

elämä jatkuu parempana. Huono mies tuo ongelmia. Onneksi pysyy poissa.

• sittenollaanpalstall

Se pitäisi olla kun emme saa.

• Satu81

Elämä jatkuu kaivaten.Ei voi mitään.Se tunne sen kaivatun lähellä sanoinkuvaamatonta.Tuntuu koko kehossa toisen läsnäolo.

• Sitten en voi asialle mitään ja jatkan elämääni :D

• ensaanuten

Elämä jatkuu. Maailmassa on muitakin, kuin hän...jopa niitä ketkä oikeasti uskaltavatkin olla sitä mitä ovat.

• sinäsiis

Väität etten uskalla olla oma itseni? :-o m->n

• kunhan.kellun

En saakaan, mutta ehkä se oli tarkoitettu näin. Luulen, että joku toinen lukee häntä paremmin, itse en löytänyt sanakirjaa häneen.

• Vikaan_heti

Ihmisiä ei ”lueta”

Ihmisille ollaan avoimia ja tutustutaan sekä kysellään miten hän kokee asiat ja miten olisi parhainta käyttäytyä häntä kohtaan

Lukijat on niitä narsisti taikureita jotka luulee ennustavansa käsistä karmoja

• kunhan.kellun
        Vikaan_heti kirjoitti:

Ihmisiä ei ”lueta”

Ihmisille ollaan avoimia ja tutustutaan sekä kysellään miten hän kokee asiat ja miten olisi parhainta käyttäytyä häntä kohtaan

Lukijat on niitä narsisti taikureita jotka luulee ennustavansa käsistä karmoja

Pahoittelen nyt jo etukäteen tätä kommenttiani, mutta tämä ei nyt maksa enempää vaivaa: vaikutat niin yksinkertaiselta, että mikään määrä tuon kommenttini tai yleensäkään elämän monisäikeisyyden selittämistä ei riittäisi.

• radiosta
      • toivotaan

ettei kukaan luullut tätä radiossa soinutta Rod Stewetin upeaa biisiä itselleen suunnatuksi. Se ei ollut tarkoitukseni. <3

• vainkuunnellaan
        toivotaan kirjoitti:

ettei kukaan luullut tätä radiossa soinutta Rod Stewetin upeaa biisiä itselleen suunnatuksi. Se ei ollut tarkoitukseni. <3

ei luulla

• Koo-lta

Mä haluan hänet niinku "kaveripohjalla"!
      Eikä leikkimään mitään perhettä!
      M.- oikea elämä on "siellä" ja hän tietää kyllä missä .. 🌾🌸🌼🌺🌿

Minä olen menneen talven lumia .. 🌾🍃🍂🍄🍁🌿❄
      😏✌

• sitteneisaa

Minkäs sille mahtaa. Katse uusii suuntii.

• illankysymys

Ai miten niin jos?

• Meitsinmimmil

Kyl mää sen saan. Mää oon sen päättäny

• Eisillä

nyt niin suurta merkitystä ole jos en saa sitä mitä ei koskaan ole ollutkaan.
      Elämä jatkuu, etsien uusia kenties hauskempia seikkailuja ;),,,

• hdh

No sitten ei saa. Eipä kukaan kaipaakaan sit.

• uusielämäedessä

mennyt on mennyttä ja nyt on nyt ,ehkemme olisi sopineetkaan yhteen ,turha sitä jäädä miettimään ja hukata elämää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuolemanrangaistus

Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen
      Laki ja rikos
      115
      6647
    2. Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus

Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,
      Maailman menoa
      369
      6059
    3. Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?

Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam
      Maailman menoa
      42
      4442
    4. Lopetan ikävöinnin

Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään
      Ikävä
      12
      3795
    5. Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa

Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk
      Maailman menoa
      72
      3617
    6. Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta

joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina
      Maailman menoa
      111
      2826
    7. Sinä olet minun forEver

Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,
      Ikävä
      26
      2402
    8. Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?

Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni
      Maailman menoa
      24
      2339
    9. Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?

Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t
      Filosofia
      22
      1846
    10. Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut

Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.
      Maailman menoa
      18
      1644
    Aihe