palstalaisten sunnuntai iltaan ?
Mitä kuuluu
8
216
Vastaukset
- Entunne
paskaa.. niskaan pistää, päätä särkee, kurkkuun sattuu, kaikki paikat kipeänä ja jumissa. Olen jäykkä kuin rautakanki. Kuumetta, typerää kuivaa köhää, vituttaa, pahoinvoiva olo.
Huomenna menen loisto kunnossa urheana töihin kuin olisin rautaisessa kunnossa!
(Ajatuskin saa oksentaa )- eikökannattaisi
Ottaa sairaslomaa?
- Entunne
eikökannattaisi kirjoitti:
Ottaa sairaslomaa?
En voi ottaa.
- pelkkäähyvää
tosin ajatukset on edelleen toisaalla. Ei kuitenkaan haittaa kun huomenna vapaata. :)
- SaunastaTullut
Tukkaa kuivattelen ja sivusilmällä katon telkkaria. Joku iltapala pitäs keksiä, että voi syödä db lääkkeet. Kaikki ruoat on liian terveellisiä (=pahoja) ettei oikein keksi.
Ihan hyvää. :d
hieman tylsä päivä vain- Ihanvaan
Kiitos kysymästä ;). Ihan hyvää. Koko päivä ollut kuin juhlan aatto, vaikka juhlia ei huomenna ole, on arki ja aherrus, mutta sillä aherruksellahan minä matkustan ja pärjään ;).
- sohvallamakaan
Kohta pitäis mennä iltapesulle ja syödä hiukan ja ajoissa nukkumaan eli viimeistään keskiyöllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433037Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613021- 422387
- 311873
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa831808Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251729- 481586
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä791317- 391270
- 791090