ei voi estää ! Mistä ne nyt kaikki tunkee samaan aikaan? Onko miehillä joku kutuaika tässä syksyllä ? Mitä niille nyt sitten sanon? Onko ideoita?
Mä vaan kävelen ja miehiä sataa taivaalta.. ihme syksy
Treffikutsujen tuloo
6
249
Vastaukset
- juokse_kiiruusti
Ei kannata kävellä.
Sulla hyvä kun niitä tulee :D
Ehkäpä otat rauhassa heidän kanssaan tai mietit kenen kanssa kannattaa lähteä treffeille ;p- Hyvinikävää
On kyllä ikävää, kun oikein ikäväpalstalle pitää kirjoittaa treffikutsuista.
- todellaikävää
On se ikävää silloin kun ei tiedä mikä on tilanne.
Onko varattu vai vapaa.
- enkaipaaketään
Olis kauhea tilanne tuollainen kun itseä ei kiinnosta keneenkään tutustuminen, mutta tuskin minulle koskaan käy niin ja se on hyvä se.
- bokotti-
Nyt on aikaa treffeiile koko syksy ja talvi, kun kevät ja kesä on niin kiireistä aikaa, eikä ehdi kaupungissa oleen ja laiskotteleen. Toinen juttu on, että oli niin kuuma koko heinäkuukin, ettei tehnyt mieli hikoilla jossain makuuhuoneessa, kun sai muutenkin suihkussa käydä kolmekkin kertaa päivässä. Nyt syksyn tullen tekisi mieli löytää ihana, nätti, leveälanteinen kaunotar pitkillä hiuksilla, enemmänkin sellainen rouvakoon, ettei mikään fitness, vaan muutama ylimääräinen kilo oikeissa paikoissa, 155-175cm ja iän ei niin tarkkaa ole, kunhan on n.25-55v väliltä, xl-kokoa/ plussakoon roturouva/neiti. Tulee pimeät ja viileät yöt, niin minulla ainakin halut kasvaa syksyn tullen, joten viestitä sinä eroottisen kaunis ja halukas nainen ja nautitaan yhdessä toistemme seurasta koko pimeä talvikin, en hae mitään yhden illan kapakkaruusua, vaan mieluummin alkotonta ja muuten kunnollista. [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703550Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483503Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463322- 532769
- 322036
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301962Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401695- 481676
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä961625- 391390