Jobbausta2018

AriJob

Moi kaikille kollegoille piiiitkästä aikaa. Tuli tässä päivänä eräänä mieleen käydä tälläkin palstalla
morjestamassa tuttuja jos te näitä palstoja vielä seurailette?

Itse olen ollut lomailemassa koko kesän toukokuun alusta alkaen, näin kun alkaa tuota ikää karttua, ei enää jaksa kauhealla tahdilla painia autojen kanssa jos olosuhteet ovat liian kuumat kuten nyt on ollut. Alkuvuonna myin kymmenisen kiesiä ihan mukavalla profitilla. Mitään kovin kalliita yksilöitä ei joukossa ollut, halvimmat olivat parin tonnin luokkaa ja tyyriimmät 4-5000 välille sijoittuvia kulkineita. Voittoa sentään suht kivuttomasti tuli jokaisesta vaikka mukana oli pari pikku uhkapeliäkin, kun ne sain sopivasti ihmisiltä joilla oli tarvetta pikaisesti saada rahaa enkä tällöin kuntoa käynyt kovin tarkasti läpi. Perusjutut siinä kuitenkin ehti hyvin tsekata ja sen verran on vainu kehittynyt vuosien saatossa ettei metsään mennyt nämäkään hankinnat.

Kohta onkin aika tehdä syysmarkkinoille myytävää, tuossa jo odottelee pari japanilaista pientä pintaremonttia....

Mites kollegat, vieläkö Båt-Jobbari ja PedersonJobbersson mm. olette mukana kuvioissa?
Veneille ainakin tänä kesänä lienee riittänyt ostajia, voisin arvailla....

Ystävämme Foliohattu ei nyt heti tullut silmään, ehkä tuolla yhdessä ketjussa kiukutteli kun liikettä sanottiin jobbariksi, on mahtanut olla hijinen kesä hänellä pierukuutiossaan siellä Tikkurilassa missä hän muistaakseni vaikutti aikoinaan, heh.

7

210

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Petoksetmielessään

      Arijob on päässyt vankilasta lomalle.

      • JobbarSlayer

        Perus autokauppias.


      • AriJobOg

        Onko FOLIOHATTU sittenkin vielä elossa? Heh....
        Tämän aloituksen jälkeen joku muuten oli pöllinyt nimimerkkini, mutta ei se mitään, en aio vaatia korvauksia enkä haasta oikeuteen :---D


    • Båt-Jobbari

      Morjensta vaan kolleegoille. Vahvasti mukana menossa tälläkin kaudella. Keväällä lähti kaikki käsistä ja kesällä tuli jopa ihan taukoa kun ei mitään myytävää löytyny. Jäihän tuosta kymmenkunta paattia, saman verran moottoreita ja puolen tusinaa traileria kuitenkin kauppojen saldoksi. Samalla kaavalla kun viime vuosina eli iso könttä ostaen ja kaikki erikseen myyden niistä jotain saa jäämään käteen. Nyt on pari pakettia kevättäkin odottamassa että ei tarvi ihan tyhjin käsin uuteen kauteen lähteä.

      Isompia miinoja ei kohdalle osunut kuin yksi. Ostin poliisilta veneen ja eikös siinä ollu reikä keskellä köliä. Kysyin että pysyykö pinnalla niin vastaus oli että on pitänyt aina trailerilla pihalla kalareissujen välillä. Eli ei puhunu ihan koko totuutta. Menin myymään eteenpäin ja eikös poka soita parin päivän päästä ja huijjariksi haukku meikäläisen. Totesin että sen verra rehti on takavalotakuu että tuo tänne niin laitan kuntoon, mutta halus perua kaupan kokonaan ja takas sen toki otin että ei niin paha mieli asiakkaalle jäisi.

      Ei muuta kun hyvää onnea kolleegoille kauppoihin tulevallekkin vuodelle.

      • yksityinenpettääaina

        Tuosta ostokokemuksestasi tulikin mieleeni: Mitä yhteistä on rehellisellä poliisilla ja joulupukilla? Lapsenuskolla molempiin voi uskoa, mutta kyllähän ne todellisuudessa on satuolentoja.

        Vaikka sanan poliisi voi huoletta korvata sanoilla yksityinen myyjä.


    • Realife

      Hauska nähdä ettei tämän ketjun helmillä mennyt peruskoulu hukkaan.

    • PederssonJobbersson

      No johan on!
      Viikonloppuna juuri mietin, että vieläköhän Ari vaikuttaa alalla ja kyllä vain näköjään!
      Terve vaan minunkin puolesta.
      Tämä vuosi on mennyt itsellä hyvin. Kesäautot on tehneet hyvin kauppaa kun oli tällaiset helteet. Halvat ja vähän kalliimmat avot menivät kuin kuumille kiville, riskillä niitä pitkin talvea ja kevättä hankin varastoon.
      Nyt vielä viikon lepäilen Monacossa, sieltä pariksi viikkoa vielä Californiaan hakemaan itselle ensikesäksi jokin mielenkiintoisempi jenkki alle.

      Foliohattu on tainut luovuttaa tai on tukehtunut Pirkka maksalaatikkoonsa. Työttömällä ja toimettomalla kun ei tuo tulopuoli ole hallussa, kuten me muut tiedämme. Verottajan pikkuapulaisena olo kun on vapaaehtoistyötä.

      Mukavaa Syksyä toivottaa,
      Tri. Pedersson Jobbersson

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      273
      2843
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1506
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      19
      1036
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe