Ja kaikki sanottava taitaa olla jo sanottu. On taas tyhjät ajatukset... vähän niin kuin silloin alussa.
Tää on väsyttävää
17
448
Vastaukset
- päälyötyhjää
Täällä muuten sataa.
- sadekertoosen
Kaikki ohi on,
kuuntelen vain,
sateen ropinaa,
ja mietin,
miten kiva,
olisi kuunnella,
sitä hänen kanssaan,
mutta joudun,
tyytymään,
häviävään kuvitteluun,
ja toteamaan,
miten kaikki,
ohi on.
Hanki uutta ajateltavaa :)
- eimeilläole
mitään yhteistä.
- päälyötyhjää
Niin ei varmaankaan oo.
- vesihiis1
Täällä on satanut.
- päälyötyhjää
Ei tänne jaksa kirjottaa enää mitää. Kaikki kai jää unohduksiin sitten.
- niinkaitse
menee. Muaki laiskottaa tämä pelleily. Ei meillä olis muuta yhteistä, kuin paneminen. Muuten oltaisiin hiljaa.
- päälyötyhjää
niinkaitse kirjoitti:
menee. Muaki laiskottaa tämä pelleily. Ei meillä olis muuta yhteistä, kuin paneminen. Muuten oltaisiin hiljaa.
Oletko aivan varma? Ettei se ole vain tämä pelleily mikä on vetänyt hiljaiseksi? Itse mietin tuota vaihtoehtoa.
- onkosesinulle
niinkaitse kirjoitti:
Vain panemista? :o :/
- päälyötyhjää
Unohduksia unohdusten perään. Jo kaksi asiaa unohtanu :/
- päälyötyhjää
Oliskohan se vaa nukkumaa. Jos yöunet veis loputkin turhat haaveet.
- Näissämietteissä
Onpa täällä alavireiset mietteet, mun mielessä kultu on ihana ja hyvin sopii mulle 💛
- päälyötyhjää
Olen aika alavireinen tällä hetkellä.
- Miksaäet
ikinä sitten lyö pöytään mitään kovia viestejä. Kaikki on aina vaan jotain "pitäis tajuta" hommaa vaikka sellanen on täällä ihan hyödytöntä. Jos mua lähestytään että pallo ois nyt niinku mulla nii helppohan se on vaikeilla. Mut se että sit pitäis jossain palstalla ratkoo homma ilman mitään apuviestejä nii terve..
- päälyötyhjää
Eikös tämä ole pohdintaa varten? Sillon ku pallo on sulla on helppo vaikeilla?
- Uskoisin
Kyllä ne viestit tulis ihan sun omaan puhelimeen jos olis niin yksinkertaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2417437Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1393871Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1172168- 401438
Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy261437- 331362
Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3411190Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.141992Milloin palaat
Odotan niin kauan kun vaan jaksan toivoa. Tiedät että sua jäi joku ikävöimään. ❤️23938Tiesitkö? Uusi Bachelor on raivannut tietään määrätietoisesti somessa, myös Böckermanin ex-rakas!
Arttu Kilpeläinen tuli julkisuuteen Pernilla Böckermanin rakkaana. Pariskunta päätyi eroon v. 2024. Ex-poliisi Kilpelä7907