Kiinnostunut vai ei?

Kiikunkaakun

En ota yhdestä miehestä selvää..
Ollaa muutaman kerran nähty baarissa, mies tullu juttelemaan.. Tiedämme toisemme myös toista kautta. Viimeeksi tuli viereen istumaan ja juttelemaan perusjuttuja ja pientä vittuilua vitsillä, lopulta kaveritkin esittäytyi. Puhui myös kiinnostumisesta yleisellä tasolla.
Mun kanssa oli aika hillitty, rauhallinen, mutta kun oli siinä kaveriporukan kanssa niin kovaääninen ja vilkuili katsonko häntä. Välillä pienen hymyn kanssa tuijotti kun en huomannut, käänsi katseen pois kun huomasin.
Viimeeksi näimme ohimennen kaupungilla ja moikattiin, mies katsoi melko pitkään suoraan silmiin pienen hymyn kera..
Voisiko siis olla kiinnostunut vai ei?

28

488

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PmiezSanoo

Kyllähän nuo kiinnostuksen pikkiin menee.

• Kysymällä selviää. Turha alkaa nilkkojen asennosta katsomaan hommaa.

• Kiikunkaakun

Totta totta.
        Tää mies vaan on niin täysin mun makuun, että en meinaa kehdata kysyä... Toki, jos saisin enemmän "vahvistusta" kiinnostukselle niin uskaltaisin enemmän toimia.

-ap-

• Nainen39vee
        Kiikunkaakun kirjoitti:

Totta totta.
        Tää mies vaan on niin täysin mun makuun, että en meinaa kehdata kysyä... Toki, jos saisin enemmän "vahvistusta" kiinnostukselle niin uskaltaisin enemmän toimia.

-ap-

No voisithan sä pyytää sitä treffeille, siis vaikka kahville, ja katsot samalla miten se vastaa flirttiin vai vastaako. Kiinnostunut mies lähtee kyllä treffeille.

• Kiikunkaakun kirjoitti:

Totta totta.

-ap-

Sitä suurrmmalla syyllä toimintaa. Tyhjän saa pyytämättäkin.

• NainenRuudunTakaa
        Nainen39vee kirjoitti:

No voisithan sä pyytää sitä treffeille, siis vaikka kahville, ja katsot samalla miten se vastaa flirttiin vai vastaako. Kiinnostunut mies lähtee kyllä treffeille.

Tuolla tavalla Dissin ja lihavihatipusenkin suhde alkoi.

• NainenRuudunTakaa kirjoitti:

Ahas... nyt on NRT kin menettänyt nikkinsä jollekin paviaanille.

• lihavihatipunen
        NainenRuudunTakaa kirjoitti:

Häh? 😳

• lihavihatipunen kirjoitti:

Häh? 😳

Juu u! Meillä on suhte! Niin se nyt on...

• lihavihatipunen
        Dissident kirjoitti:

Juu u! Meillä on suhte! Niin se nyt on...

Siltä se nyt selkeästi vaikuttais 😄

Siltä se nyt selkeästi vaikuttais 😄

Onnea vaan suhteen johdosta Lihis! Sinne loppui onnelliset sinkkupäiväsi. Heh...

• NainenRuudunTakaa
        Dissident kirjoitti:

Ahas... nyt on NRT kin menettänyt nikkinsä jollekin paviaanille.

Rekkamaton nikki on kuin lukitsematon fillari. Joku käy lainaamassa kun tarttee.

Tässähän oli huumoriakin vielä. Ei trollaus huonoimmasta päästä, vaikka heti jäikin kiinni.

• lihavihatipunen
        Dissident kirjoitti:

Onnea vaan suhteen johdosta Lihis! Sinne loppui onnelliset sinkkupäiväsi. Heh...

Onnea vaan toisellekin osapuolelle! Eikäkö...😂

Onnea vaan toisellekin osapuolelle! Eikäkö...😂

Niin, kohta mua syytellään sitten holtittomasta suhteilusta täällä....hehe

• NainenRuudunTakaa kirjoitti:

Rekkamaton nikki on kuin lukitsematon fillari. Joku käy lainaamassa kun tarttee.

Tässähän oli huumoriakin vielä. Ei trollaus huonoimmasta päästä, vaikka heti jäikin kiinni.

Joo. Kyllähän nopeesti tajuaa, jos joku kirjoitus karkaa paljonkin yleisestä nikin linjasta...yleensähän Lihiksen nikki pöllitään...

• Jfrbcgfh

On kiinnostunu. Tee eka liike.

• NainenRuudunTakaa

Ujo mutta kiinnostunut, veikkaan. Tai ei vielä tiedä omista tunteistaan. Treffeille vaan ja katso miten etenee.

• On kiinnostunut, mutta haluaako muuta kuin sinun huomion, selviää kysymällä.

• Kiikunkaakun

No pillua se baarista on saanuki. Mun kanssa ei oo sitä yrittäny.. Tunnetaan lasten kautta, joten varmaan vaikuttaa tähän. Eronneita ollaan.
      Lähinnä kun itse en osaa tulkita tätä kaikkea ni saattais nyt antaa rohkeutta toimia itse.

• Tämä-selvä

Katsominen ei tarkoita mitään. Muuten kaikki ätmit olisi suhteessa naisten kanssa.

• Naikkonen12

Kuulostaa mahollisesti kiinnostuneelta.

Eikös miehet just koita huomion saada sillä et kavereiden edessä "machoillaan" ja naisen kanssa ollaa niin cool?

• Kyllä toi kiinnostuneelta vaikuttaa,yrittää saada sun huomion. Ja monille suoraan silmiin katsominen on melkein mahdotonta..joten,jos mies "tuijottaa" sua usein vielä hymyn kanssa voit olla varma että jotain se haluaa;)

• Ei sinun tarvitse miettiä hänen kiinostustaan...Voisit paremminkin miettiä oletko itse kiinostunut ja jos olet, niin sanot seuraavan kerran nähessä notta lähtiskö poju treffeille joku vkloppu.

• Kiikunkaakun

No itse oon erittäin kiinnostunut, ollu jo todella pitkään.. Ennen ku ees oltiin missään tekemisissä.
      En nyt halua mitenkään mokata tätä, etenki ku todennäköisesti tulevaisuudessa tullaa olemaan ehkä enemmänkin tekemisissä eri asioissa..

Ja tosiaan se katse viimeeksi oli jotenkin todella intensiivinen, tuntui että kaikki muu ympäriltä hävisi ja silmät porautui aivoihin 😁

• Tarinatuokio

Ei homoilussa ole mitään väärää. Anna palaa palstapoju

• Jonnanen

Muakin joskus joku mies kattonu tosi intensiivisesti silmiin.. Tuntui ku ois sieluun asti kattonu :D

Ota noista miehistä sitten selvää mitä mikäkin katse tarkoittaa.
      Toivottavasti teillä asis vielä selviää hyvään suuntaan ;)

• Ei missään nimessä.

• Huijari se on...!

(hieroo kristallipalloa)

..joo, kyllä tämä niin näyttää. Paa ukko kalppimaan, siitä ei seuraa mitään hyvää.

HUS!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6824
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4582
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      35
      3853
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      67
      3135
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1925
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1656
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1640
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1553
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1419
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1197
    Aihe