DNA kumoaa evoluutioteorian

DNA:ta syntyy ainoastaan siten, että solu kopioi OLEMASSAOLEVAA DNA:ta. DNA:ta ei synny itsestään. Jotta solu saisi aikaiseksi DNA:ta, sillä pitää olla jotain, mitä kopioida. Tämä fakta tuhoaa evoluutioteorian.

DNA:n kopioimiseksi tarvitaan proteiinikoneita, DNA-polymeraaseja. Näitä ei kuitenkaan rakennu ilman DNA:ta. Tämä fakta tuhoaa evoluutioteorian.

Evoluutioteoria on täynnä vastaavia muna-kana -ongelmia. Siksi se on aikamme vakavin harhaoppi.

89

1114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DNAtodistiEvoluutioteori

      Edellinen hoitojaksosi ei auttanut. Tarvitset uuden.

    • Kumpikaan mainitsemasi asia ei tuhoa evoluutioteoriaa, eikä ole este evoluutiolle.

    • Muumimammamömmö

      Ai,,,et delannutkaan vaikka kaikki luuli...tai toivoi..joko sait potkut opettajan työstä?

    • kunhan.kysäisen

      Miten vastaat kun joku oppilaasi kysyy sinulta evoluutioon ja evoluutioteoriaan liittyviä kysymyksiä?

      • olisikohan.näin

        "Kyseinen aihe ei kuulu tälle vuosiluokalle. Kysy ensi vuonna seuraavan vuosiluokan opettajalta."


      • taikauskonnoton
        olisikohan.näin kirjoitti:

        "Kyseinen aihe ei kuulu tälle vuosiluokalle. Kysy ensi vuonna seuraavan vuosiluokan opettajalta."

        Eli joltain joka tietää jotakin.


    • Ewokki

      Luulisi peruskoulunopettajankin tietävän, ettei evoluutioteoria käsittele ensimmäisen DNA:n syntymekanismia lainkaan.

      Aloitus on kuin sanoisi:
      Vesisade syntyy siten, että OLEMASSA oleva vesi sataa alas pilvestä. Vettä ei synny itsestään. Tämä kumoaa meterologian!

      • Kreationismi_on_sairaus

        "Luulisi peruskoulunopettajankin tietävän, .."

        Niin luulisi ymmärtävän, mutta kysymyksessä on tavallista tyhmempi ja epärehellisempi hellari opettaja.

        Kyseinen jeesuksenmorsian on esimerkki millaisiin todellisuuden kieltäviin harhoihin ääritaikauskovaisuus voi johtaa.

        Pseudotieteilevällä pellellämme vaan on "todisteina" omat aivopierunsa.

        Hei, ROT, missäs ne viipyvät ne tieteelliset julkaisut jotka tukevat avauksesi väitettä siitä että DNA kumoaa evoluutioteorian. Katsos vajakki kun todellisuudessa DNA ja kaikki mitä sen perusteella on saatu selville on vahvin todiste evoluutiosta.


      • Kreationismi_on_sairaus kirjoitti:

        "Luulisi peruskoulunopettajankin tietävän, .."

        Niin luulisi ymmärtävän, mutta kysymyksessä on tavallista tyhmempi ja epärehellisempi hellari opettaja.

        Kyseinen jeesuksenmorsian on esimerkki millaisiin todellisuuden kieltäviin harhoihin ääritaikauskovaisuus voi johtaa.

        Pseudotieteilevällä pellellämme vaan on "todisteina" omat aivopierunsa.

        Hei, ROT, missäs ne viipyvät ne tieteelliset julkaisut jotka tukevat avauksesi väitettä siitä että DNA kumoaa evoluutioteorian. Katsos vajakki kun todellisuudessa DNA ja kaikki mitä sen perusteella on saatu selville on vahvin todiste evoluutiosta.

        ''missäs ne viipyvät ne tieteelliset julkaisut jotka tukevat avauksesi väitettä siitä että DNA kumoaa evoluutioteorian''

        Kreationistit vaivautuvat ajattelemaan itse. Kretut eivät tukeudu lainaamaan kaiken maailman ''tieteellisiä julkaisuja'', vaan käyttävät omaa järkeä ja omia aivojaan ja omia aistejaan, jotka meille kaikille on annettu.
        Jokainen meistä on tiedemies. Jokainen mistä voi tehdä havaintoja todellisuudesta ja näiden havaintojen perusteella tehdä johtopäätöksiä. Tärkeintä on tehdä nämä johtopäätökset ihan itse.

        Itse en usko kaikki, mitä meille yritetään syöttää tieteen arvovallalla, on totuus.


      • asdfman kirjoitti:

        ''missäs ne viipyvät ne tieteelliset julkaisut jotka tukevat avauksesi väitettä siitä että DNA kumoaa evoluutioteorian''

        Kreationistit vaivautuvat ajattelemaan itse. Kretut eivät tukeudu lainaamaan kaiken maailman ''tieteellisiä julkaisuja'', vaan käyttävät omaa järkeä ja omia aivojaan ja omia aistejaan, jotka meille kaikille on annettu.
        Jokainen meistä on tiedemies. Jokainen mistä voi tehdä havaintoja todellisuudesta ja näiden havaintojen perusteella tehdä johtopäätöksiä. Tärkeintä on tehdä nämä johtopäätökset ihan itse.

        Itse en usko kaikki, mitä meille yritetään syöttää tieteen arvovallalla, on totuus.

        >>Kreationistit vaivautuvat ajattelemaan itse...<< jne.

        Itseajattelu onkin tuottanut kreationisteille baramiinia, perusryhmää, pikaevoluutiota, lohikäärmeitä, ja mannerten rallia sekä vuorten erinomaisen nopeaa tasoittumista ja taas ryttääntymistä...


      • Kreationismi_on_sairaus
        asdfman kirjoitti:

        ''missäs ne viipyvät ne tieteelliset julkaisut jotka tukevat avauksesi väitettä siitä että DNA kumoaa evoluutioteorian''

        Kreationistit vaivautuvat ajattelemaan itse. Kretut eivät tukeudu lainaamaan kaiken maailman ''tieteellisiä julkaisuja'', vaan käyttävät omaa järkeä ja omia aivojaan ja omia aistejaan, jotka meille kaikille on annettu.
        Jokainen meistä on tiedemies. Jokainen mistä voi tehdä havaintoja todellisuudesta ja näiden havaintojen perusteella tehdä johtopäätöksiä. Tärkeintä on tehdä nämä johtopäätökset ihan itse.

        Itse en usko kaikki, mitä meille yritetään syöttää tieteen arvovallalla, on totuus.

        "Kreationistit vaivautuvat ajattelemaan itse."


        Vai ajattelevat kreationistit muka itse? Tehän juuri nielette herkkäuskoisina hölmöinä kaikki ne Raamatun sadut, uskonlahkojen valheet ja absursit uskomukset vaikka ne ovat todellisuuden ja tieteen vastaisia.

        Kreationistit ovat yksinkertaisesti tyhmiä, tietämättömiä ja kouluttamattomia. Kreationistit eivät kykene rationaaliseen, loogiseen ja rationaalisesti kyseenalaistavaan ajattelun.

        Siksipä sinun ja muiden jeesuksenmorsianten "ajattelu" tuottaa vain typeryyksiä ja aivopieruja.

        "Kretut eivät tukeudu lainaamaan kaiken maailman ''tieteellisiä julkaisuja'', "

        Kretut lainaavatkin Raamatun satuja, uskonnollisia valheita ja toisten kreationistien väärässä olevia väitteitä ja pseudotieteellistä skeidaa.




        "vaan käyttävät omaa järkeä ja omia aivojaan ja omia aistejaan, jotka meille kaikille on annettu."

        Ja se kyllä näkyy siinä loputtomasta typeryyksien ja aivopierujen määrässä mitä kretut ulostavat.

        "Jokainen meistä on tiedemies"

        Ja sinä idiootti et todellakaan ole. Et pelle edes tajua mitä tieteellistä menetelmää noudattaminen tarkoittaa.

        ". Jokainen mistä voi tehdä havaintoja todellisuudesta ja näiden havaintojen perusteella tehdä johtopäätöksiä. Tärkeintä on tehdä nämä johtopäätökset ihan itse."

        Tärkeintä on perustaa johtopäätösten teko rationaalisuuteen, objektiivisuuteen ja luotettavaan tieteellisesti testattuun tietoon. Ja sitä te kretupellet ette tee.


        "Itse en usko kaikki, mitä meille yritetään syöttää tieteen arvovallalla, on totuus."

        Mutta uskot uskonnolliseen huuhaaseen missä ei ole mitään totuutta.


      • nimesionihaa
        asdfman kirjoitti:

        ''missäs ne viipyvät ne tieteelliset julkaisut jotka tukevat avauksesi väitettä siitä että DNA kumoaa evoluutioteorian''

        Kreationistit vaivautuvat ajattelemaan itse. Kretut eivät tukeudu lainaamaan kaiken maailman ''tieteellisiä julkaisuja'', vaan käyttävät omaa järkeä ja omia aivojaan ja omia aistejaan, jotka meille kaikille on annettu.
        Jokainen meistä on tiedemies. Jokainen mistä voi tehdä havaintoja todellisuudesta ja näiden havaintojen perusteella tehdä johtopäätöksiä. Tärkeintä on tehdä nämä johtopäätökset ihan itse.

        Itse en usko kaikki, mitä meille yritetään syöttää tieteen arvovallalla, on totuus.

        Jopa puhuvia aaseja on enemmän kuin omilla aivoillaan ajattelevia kreationisteja.


      • asdfman kirjoitti:

        ''missäs ne viipyvät ne tieteelliset julkaisut jotka tukevat avauksesi väitettä siitä että DNA kumoaa evoluutioteorian''

        Kreationistit vaivautuvat ajattelemaan itse. Kretut eivät tukeudu lainaamaan kaiken maailman ''tieteellisiä julkaisuja'', vaan käyttävät omaa järkeä ja omia aivojaan ja omia aistejaan, jotka meille kaikille on annettu.
        Jokainen meistä on tiedemies. Jokainen mistä voi tehdä havaintoja todellisuudesta ja näiden havaintojen perusteella tehdä johtopäätöksiä. Tärkeintä on tehdä nämä johtopäätökset ihan itse.

        Itse en usko kaikki, mitä meille yritetään syöttää tieteen arvovallalla, on totuus.

        Miten rakentaisit tietokoneesi mikroprosessorin ihan oman järkesi mukaan tieteeseen sokeasti uskomatta?


      • FixxuKretiini
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Miten rakentaisit tietokoneesi mikroprosessorin ihan oman järkesi mukaan tieteeseen sokeasti uskomatta?

        Rukoilemalla.


      • asdfman kirjoitti:

        ''missäs ne viipyvät ne tieteelliset julkaisut jotka tukevat avauksesi väitettä siitä että DNA kumoaa evoluutioteorian''

        Kreationistit vaivautuvat ajattelemaan itse. Kretut eivät tukeudu lainaamaan kaiken maailman ''tieteellisiä julkaisuja'', vaan käyttävät omaa järkeä ja omia aivojaan ja omia aistejaan, jotka meille kaikille on annettu.
        Jokainen meistä on tiedemies. Jokainen mistä voi tehdä havaintoja todellisuudesta ja näiden havaintojen perusteella tehdä johtopäätöksiä. Tärkeintä on tehdä nämä johtopäätökset ihan itse.

        Itse en usko kaikki, mitä meille yritetään syöttää tieteen arvovallalla, on totuus.

        "Jokainen meistä on tiedemies. Jokainen mistä voi tehdä havaintoja todellisuudesta"

        Kuis monta "havaintoa" sulla dna:sta oikein on? Kerro meillekin :D :D


      • LakiV

        Ymmärrä miestä, Hän USKOO olevansa Jumalansa asialla, ja vihaa kaikkea vasemmistoa, jossa silti vain SE PAHIN oli se joka kapinallaan halusi tuhota Korkeimman. Jos vasemmistolainen sanoo, EI OLE JUMALAA; eikö se johdu siitä, että oikeistolainen yleensä oli aina vallassa, ja rikkaanakin, ja eihän itse ollut se oikeistolainen. Ei kukaan ihminen tiedä, mistään muusta, kuin mistä ruumiinsa aivoihin oli jäänyt muistia, Mutta vasemmisto, eikö sekin ole Korkea käsitys, on varmana, minä olisin joutunut jo varkaaksi murtumaan ellei Tampereella olisi sosialistista aatetta, antaa ruokaakin välillä ilmaiseksi, ainakin muutaman leivän ja lihaakin saan silloin tällöin ilmaiseksi. Oikeisto on parempi lahjainen kaikenlaista itse laskemaan, ja vasemmistosta tehdään usein sen orja, mutta jos sanomme, että "Jumalaa ei ole", se Jumala oli kaikkien kaikkeuksien alussa, ja vieläkin, koska ei tässäkään hetkessä kaikki mahdollinen ole vielä olemassa... Miksi te sitä Jumalaa vihaatte, vain etsimällä olematonta Jumalaa saatatte oikeasti löytää lapsenkin itsellenne. Ei saman kloonamisesta ole mitään hyötyä, sehän oli sinä, ja parempi pysyäkin lapsettomana, jos et tiedä lapsesi olevan monessa asiassa kiusallisesti suorastaan vastakohtasi.


      • LakiV

        Oikeistossakin on ollut paholainen? Ettekö kreationistit muista kirjastanne:"Saatana oli Ylipappi Joosuan OIKEALLA puoella ja sai siksi syyttää häntä jatkuvasti." Tämä oli Wanhan testamentin Palvelus, Saatana oli HETi Jumalasta seuraava, ja Ihmiset lähestyivät Jumalaa Saatanansa välityksellä, etsimällä sotaa ja murhaa, ja se todella sopi enemmistölle tuon ajan miehille, ja heitä on nykyäänkin, vaikkei enemmistöä kai. Jeesus tuli silti tilalleen, koska maailma on vaarassa mnehtyä tuolloin täysin, koska kaikki perustui sotimiseen, ja rauhaa annettiin vain muutamalle papiston jäsenelle.
        Saatana heitettiin ainakin joksikin aikaa äärivasemmistoon, ettekö muista, Gestas oli se ristiinnaulituista joka pilkkasi Jeesusta, eikä päässyt näkemän edes Paratiisia, Toinen rikollinen, DYSMAS, jolta oli fyysiesti silti murskattu jalat, sai tulla Paratiisiin, Jeesuksen näkyynkin, koska EI JEESUS KUOLLUT tuolloin vielä, vasta vuonna 70-tiettävästi Roomalaisen sotilaan tiedetään hänet murhanneen, mutta Jeesuksen tiedetään vain hymähtäneen, olen jo melko ukko, vanha samapa tuo minulle olikin kuolla. Minä näen Jeesuksen silti nyt itseni ikäisenä, noin 43 vuotiaana, ja hän sanoo, olleensa hieman aiemmin ristillään..
        Onko teistä outoa, että näen mahdollisesti jatkuvasti vuoteen 43? Tai ainakin tämän vuoden:-) Suomalaiset toverini eivät kauaa jaksa tulla nähdyksi, vaikka olisivat elossakin, Jeesuksen kesto tässä suhteessa parempi.
        Enkä saanut lupaa heitä edes vakoilla, vaikka Jeesus ei heidän kiellostaan suuresti välitä, koska se on hänelle työtään, etsiä salattua syntiään. Älkää tekään ihmisten kielloista liikaa välittäkö, he eivät usein ymmärrä mitä toisiltaan kieltävät, ja lapsia se erityisesti raivostuttaa...Vauvat peloissaan silti...


      • Krevokki
        code_red kirjoitti:

        "Jokainen meistä on tiedemies. Jokainen mistä voi tehdä havaintoja todellisuudesta"

        Kuis monta "havaintoa" sulla dna:sta oikein on? Kerro meillekin :D :D

        "Jokainen meistä on tiedemies". ÖÖh, wanhan maailman noidat, eikä vanhoja vääriä tietoja elättelevät, tuskin ole hyväksyneet käsitettä tietää tieteen avulla, koska heidän kokeelliset menetelmänsä ovat aistien manipulointia, ei sitä että rakennettaisiin teknologia, jossa sitten myöskin näytetään kaikenlaista todellisuuden vastaista useinkin. Ja minua ei itse asiassa kiinnosta uutiset ei facta asiat, ellei joskus tapahdu jotain sellaista, mitä ei ole koskaan ennen tapahtunut, ei 43 vuotiaana ole pariin vuoteenkaan maailmassa, tapahtunut enää kai oikeastaan mitään erityisen uutta, ellei katso jotain aivan absurdia piirrettyä tai elokuvaa, jossa tapahtuu materiamaailmalle mahdottomia asioita. Realistinen taide on käsittääkseni tapettu, koska valokuva tästä todellisuudesta on niin helppoa jo ottaa... Jos väität olevasi tiedemies, niin sinut täytyy hyväksyä käsite, että perustat kaiken havainnointiin, ei mihinkään muuhun, ja järkeesi tietysti, jotakin edes "ennustaa", tai päätellä menneisyyden tilanteita. EIkä sellainen ole vasta kuin opiskelija joka ei itse ole saanut luoda tieteellisesti merkittävää tiedon lisäämiseksi. Noidat saattavat tosin ihmisen biologiasta olla paremmin selvillä, ja heitä pitäisi käyttää useinkin opistolääkärien sijaan...Länsimainen lääketiede menee harhaan siinä, että pitäisi kuin koneen rakentaja, kaikki sairaat oliot, ensin puoskaroida ennenkuin tiedetään miten sekin parannetaan, mutta noidan tarvitsee vain hiukan herättää ihmisen omia uskomuksia, että ruumis itse parantaisi vaivansa?! Epäilemättä noidat eivät kovin usein silti poistaisi sairastunuttakaan elintä, koska tällöinhän kehoon on vain syntymässä uusi kyky?! Onko vai ei, niin en tiedä.


      • Krevokki

        Siis ei tätä Jeesuksen tapaa parantaa, kyllä vieläkään tiedetä kuin noituudeksi, koska Hän pyysi Isänsä Enkeleitä usein vain rukouksellaan ja sanoillan parantamaan ihmisen, mutta nykyään tämä länsimainen lääketiede, pakanuutta se taitaa vieläkin taitaa olla, yrittään tietää ihmisen toimintaperiaate KOKONAAN, vaikka sitä ei todellakaan tiedä, kuin vasta Luojamme, ja puoskaroida sitä aikansa, ja kummakos tuo, jos se kohta kuolee pelkästään lääkemyrkkyihinsä?! Itse silti hämmästelen sitä, että edes muutama idea länsimaisessa lääketieteessä toimii, eli ROKOTTEET? Heikennetty taudinaiheuttaja luo immuniteetin? Tosin tässä uniapneatapauksessa, ei oltu kyetty heikentämään taudinaiheuttajaa kai tarpeeksi? HIVVIÄ ei siten tosin parannettu, vaan rupeamalla edes muut siveämmäksi ja puhdistamalla huumeneulat paremmin. Jeesuksen parantamisoppi on kai se, että usein fyysisessä vammassa on kyse ihmisen henkisestäkin viasta, eli jos se paranee, niin voi tuo henkilö parantua, mutta menepä se sanomaan sellaiselle "Jumalan Kartisalle", joka haluaakin kaikkien taudit kantaa, oli ne DNAasta tai mistä muusta tahansa peräisin, turha sitä on mennä parantamaan, koska Hänellä on erilainen "henkinen" rakenne kuin petoihmisellä, joka tappaa sen, joka yrittää tappaa hänet, ja kohta petoa auttaa Saatanakin, että paranet kun saat syyllisen selville?!


      • RepeRuutikallo kirjoitti:

        Miten rakentaisit tietokoneesi mikroprosessorin ihan oman järkesi mukaan tieteeseen sokeasti uskomatta?

        Annetaan evoluution hoitaa se, Tambora tai Krakatau toimittaa nano kokoisen, miljardin transistorin prosessorin, mikrokoodisekvensserin, windowsin tai linuxen ja salama potkaisee sen käyntiin. Evoluutio hoitaa RAM, massamuistin, näppiksen, hiiren, näytön, USB:n, drivers jokaiseen etc. toimituksen randomilla.

        Yksinkertaista mutta totta, kyllä evoluutio rulettaa.


      • code_red kirjoitti:

        "Jokainen meistä on tiedemies. Jokainen mistä voi tehdä havaintoja todellisuudesta"

        Kuis monta "havaintoa" sulla dna:sta oikein on? Kerro meillekin :D :D

        >Kuis monta "havaintoa" sulla dna:sta oikein on? Kerro meillekin :D :D

        Havaintoja ilmeisesti suoritetaan paraikaa. Nyt kärsivällisyyttä! 😜


      • tieteenharrastaja
        code_red kirjoitti:

        "Jokainen meistä on tiedemies. Jokainen mistä voi tehdä havaintoja todellisuudesta"

        Kuis monta "havaintoa" sulla dna:sta oikein on? Kerro meillekin :D :D

        Havainnointi on tieteessä niinkuin saaminen seksissä. Kaikki saavat ja kaikilta saa, mutta kaikki eivät saa kaikilta.


    • >>Evoluutioteoria on täynnä vastaavia muna-kana -ongelmia. Siksi se on aikamme vakavin harhaoppi.<<

      Minkä uskonnon dogmista se on harhaoppi? Ei ilmeisesti minkään, koska se ei liity mihinkään uskontoon. Eihän harhaoppeja ole muihin kuin uskontoihin liittyen.

      • Harhaoppi on tosiaan aina harhaoppi juuri suhteessa johonkin aiempaan oppiin. Sana eksytyskin sopii paremmin evoluutioteoriaan.


      • RepeRuutikallo kirjoitti:

        Harhaoppi on tosiaan aina harhaoppi juuri suhteessa johonkin aiempaan oppiin. Sana eksytyskin sopii paremmin evoluutioteoriaan.

        Sana 'eksytys' taitaa olla aivan kaanaankieltä, ja sillä lienee vissi tarkoituskin, sillä sanalla siis.


      • LakiV
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Harhaoppi on tosiaan aina harhaoppi juuri suhteessa johonkin aiempaan oppiin. Sana eksytyskin sopii paremmin evoluutioteoriaan.

        Harha- sanaa käytetään usein väärin. Siinä missä mielikuvitus tai teorian tekemään itsessään on vain KYKY ja Lahja Jumalaltaan. Niin - Harhalla tarkoitettiin tietysti ALUNPERIN, että kyseinen henkilö ei harhateoriassa ole oikeassa, ja suorastaan valheessa, mutta eipä evoluutiossa ole siitä käsittääkseni kyse, ja vaikka ateismiksi sitä hihhulit luulevat usein siksi, että kaikki olisi pitkälllä kehitysjatkumolla ollut helpommin mahdollista. Varmasti Jumalakin olisi mieluummin tehnyt sellaisen luodun, joka itsekin pystyisi kehittymään, ja mieluummin vetänyt lonkkaa ikuisestikin sen jälkeen, mutta yksi asia ei pitkässä ajassa ole parempaa ja se on se, että kaiken energian itseisarvollista kulutusta on pitkällä aikavälillä vain enemmän. Minä en vihaa evoluutioteoriata siksi, että tällöin Jumala olisi todella rakastanut kaikkina aikoina luotujaan, eikä millään kiireellä olisi koko ajan hävittänyt edellistä luotuaan, ja näin silti vielä onkin.(Dinot silti tuhottiin?) Kuitenkaan MILJARDI ei ole liian suuri lukema, tietokonekin piipittää surullisena, ei ole, ja ihmisen lyhyt nykyinen elämä on vain muutaman miljardin(gigan eng. billion) sekunnin mittainen. Mutta, siihenkään ei elämämme pääty, miten on mahdollista edes luulla, että päättyisi? Äiti maa on alkuperäisen suunnitelmamme ruumiista päälle - vain pistänyt läjän roskaruokaamme, ja miksi siihen joku kuolisi, että ne ruuat revitään päältä poies? Jumalalla on vähintäänkin ääriviivahahmotelma jokaisesta, ja huvittavaa onkin, että eihän silloin olisi edes väliä, kuka täällä selviää ihmisistä edes fyysisesti elossa, mutta jokainen haluaisi säilyttää oman persoonallisuutensa ja kykynsä, ja juuri nehän säilyvätkin, ei tämä meidän roskaruokalihamme. Hiukan morkkaan äiti maatakin siitä, ettei se kykene pitämään meitä kaoottisesti toimivia olentoja kauaakaan yksilöinä elossa, mutta se vain oli mahdotonta, juuri kaaoksen takia, ja siksi meille tehtiin lakikin, ettemme käyttäytyisi niin, että kuolisimme.


    • SalaliittokoTakana

      "Tämä fakta tuhoaa evoluutioteorian."

      Siis 150 vuotta turhaa työtä maailman johtavissa yliopistoissa. Parhaillaankin kymmenettuhannet tutkijat kehittelevät evoluutioteorian eri osa-alueita ympäri maapalloa ja sitten tulee suomlainen peruskouluopettaja, joka vetää maton koko tieteenalan alta. Mahtaa olla tutkijoille ja yliopistoille kova paikka. "Tämä fakta tuhoaa evoluutioteorian" ja niin kaikki evoluutiobiologien tekemä työ on valunut hukkaan.

      ROT. Noilla ulostuloillasi saatat sekä itsesi että uskonlahkosi naurunalaisiksi. Luuletko tosiaan kertoneesi jotain, mitä biologit eivät ole huomanneet? Noloa, todella noloa.

      "Teidän tähtenne Jumalan nimi tulee pilkatuksi pakanain keskuudessa"

    • LootjaNooajoi

      Alkaa olla Rotilta puhti poissa.
      Veivaa samaa vanhaa grammaria avainsanoina "episgeneettinen", "vaihtoehtoinen silmukointi","metylaatio" ja "dna on pelkkä alusta".
      Totuuden tunnustaminen vuosien intomielisen saarnaamisen ja palavien kiitosrukousten jälkeen olisi liian karmivaa,joten grammari pyörimään...

      • nähtäväksijää

        No, mitenkähän se sitten sinun mukaasi menee.


      • LootjaNooajuhli
        nähtäväksijää kirjoitti:

        No, mitenkähän se sitten sinun mukaasi menee.

        Vaihtoehtoja on kolme:
        1.Jatkaa ja kiihdyttää saarnaamistaan ,ja lopulta kilahtaa kunnolla.
        2.Hiipuu hiljalleen ja putoaa kanssauskovien harmaaseen massaan venttaamaan eläkepäiviään(ja Jeesuksen toista tulemista).
        3.Palaa reaalimaailmaan ja pääsee kognitiivisesta dissonanssistaan.(Epätodennäköisin vaihtoehto).


      • nähtäväksijää
        LootjaNooajuhli kirjoitti:

        Vaihtoehtoja on kolme:
        1.Jatkaa ja kiihdyttää saarnaamistaan ,ja lopulta kilahtaa kunnolla.
        2.Hiipuu hiljalleen ja putoaa kanssauskovien harmaaseen massaan venttaamaan eläkepäiviään(ja Jeesuksen toista tulemista).
        3.Palaa reaalimaailmaan ja pääsee kognitiivisesta dissonanssistaan.(Epätodennäköisin vaihtoehto).

        Tarkoitin DNA:n syntyä ja sen toimivuutta.


      • nähtäväksijää kirjoitti:

        Tarkoitin DNA:n syntyä ja sen toimivuutta.

        Hyvinhän se tuntuu toimivan. Solut jakautuu ja siemennestettäkin tulee!


      • Normievo
        kekek-kekek kirjoitti:

        Hyvinhän se tuntuu toimivan. Solut jakautuu ja siemennestettäkin tulee!

        Raamattuontotuus en siemenneste maistuu varmaan taivaalliselle!!


      • nähtäväksijää kirjoitti:

        Tarkoitin DNA:n syntyä ja sen toimivuutta.

        Mitähän hyötyä DNA:n synnyn tavisarvailusta mahtaisi olla?

        Aikanaan tiede senkin selvittää. Odota vain kärsivällisesti ja katsele vaikka telkkaria.


      • FixxuKretiini
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Mitähän hyötyä DNA:n synnyn tavisarvailusta mahtaisi olla?

        Aikanaan tiede senkin selvittää. Odota vain kärsivällisesti ja katsele vaikka telkkaria.

        DNA:n syntyä ei tarvitse arvailla, kun siitä on varma tieto:
        Goddidit!


    • Luucifer

      Miten sinä Tomi, opettajan irvikuva, kehtaat vieläkin kirjoitella netissä yhtikäs mitään?
      Et osaa muuta, kuin varastaa toisten tekstejä, esität että ymmärrät niistä jotain, irroitat ne asianyhteyksistä ja väität niitä omiksesi.

      Sinut tunnetaan jenkkisivustoja myöten epärehellisyydestäsi. Eikö uskovaisella ole lainkaan omaatuntoa tai selkärankaa?

      • Kreationismi_on_sairaus

        "Eikö uskovaisella ole lainkaan omaatuntoa tai selkärankaa?"

        Ei tietenkään. Palstan härskeimmät ja käytännössä ainoat valehtelijat ovat kreationisteja. ROT ja JC ovat härskeimmät


      • Jyrifan
        Kreationismi_on_sairaus kirjoitti:

        "Eikö uskovaisella ole lainkaan omaatuntoa tai selkärankaa?"

        Ei tietenkään. Palstan härskeimmät ja käytännössä ainoat valehtelijat ovat kreationisteja. ROT ja JC ovat härskeimmät

        Hirvinaudan isä Jyrpä lienee hauskin. Mutta hän kai onkin parodia.


      • Krevokki
        Kreationismi_on_sairaus kirjoitti:

        "Eikö uskovaisella ole lainkaan omaatuntoa tai selkärankaa?"

        Ei tietenkään. Palstan härskeimmät ja käytännössä ainoat valehtelijat ovat kreationisteja. ROT ja JC ovat härskeimmät

        Täh, enkö minä ollut SE härskein? No, en ehkä siinä mielessä, että ei evoluutioteoria ole minulle muuta kuin tieteellisen(havainto on tärkein maallista maailmaa kuvatessa), lähestymistavan tuoma käsitys ja teoria. Ja jos olen syntynytkin samana päivänä kuin Darwin, 12.2 niin siksikään ei ollut mahdollista mulla teoriaansa ruveta kumoamaan, vain siitä syystä, että evoluutioteoriassa uskottiin ja tiedettiin lähes ikuisuudeen kestäneeseen kehitykseen, mutta kreationismissa vieläkään ei. Jeesushan kielsi heti ylösnousemuksensa jälkeen(asia oli silti tärkeä, kun ylipäänsä mainitsi asiasta), että" ei TEIDÄN, tarvitse tietää aikoja ja hetkiä, jotka Isä on oman valtasuuruutensa nojalla asettanut."(apostolien teot). Tärkein syy yrittää hylätä evoluutioteoria kai on ollut se, että luomiskertomuksessa kalibroidaan kaiken syntyneen ja tulleen luoduksi vain Aadamin lankeemuksen hetkillä, tosi paha eksytys oli siis itse asiassa tässä YECCI! No, liudennan väitettäni, inhimillinen erehdys, mutta miksi heidän on ollut(kreatskujen) pakko paasata tuosta Aadamin Paratiisin lankemuuksesta, että se olisi luonut maailmankaikkeuden. se lankeemus kyllä olettavasti tapahtui noin 6000 vuotta sitten?! Mooses oli niin laiska, tai tajusi, ettei omannut tuolloin vielä riittävästi laskupäätäkään, että olisi voinut kertoa mistään eliöiden luomiseen liittymisestä yhtään mitään, kirjassaan Genesis. Nimi on väärä, tuolla kirjalla, koska ei siinä kirjassa ole luomisesta kuin pari lukua, ja loput 48 kirjaa on vain kertomusta Ihmisten elämästä. Kuitenkin Raamattua on lähestyttävä aina kunnioituksella, ja sen kirjoittaneita ja sanelleita ihmisiä, koska ne ovat syntiinlangenneiden ihmisten ensimmäisiä yrityksiä kuulla uudestaan JUMALANSA puhetta ja lakiaan.


      • Paranemistasi.toivoen
        Krevokki kirjoitti:

        Täh, enkö minä ollut SE härskein? No, en ehkä siinä mielessä, että ei evoluutioteoria ole minulle muuta kuin tieteellisen(havainto on tärkein maallista maailmaa kuvatessa), lähestymistavan tuoma käsitys ja teoria. Ja jos olen syntynytkin samana päivänä kuin Darwin, 12.2 niin siksikään ei ollut mahdollista mulla teoriaansa ruveta kumoamaan, vain siitä syystä, että evoluutioteoriassa uskottiin ja tiedettiin lähes ikuisuudeen kestäneeseen kehitykseen, mutta kreationismissa vieläkään ei. Jeesushan kielsi heti ylösnousemuksensa jälkeen(asia oli silti tärkeä, kun ylipäänsä mainitsi asiasta), että" ei TEIDÄN, tarvitse tietää aikoja ja hetkiä, jotka Isä on oman valtasuuruutensa nojalla asettanut."(apostolien teot). Tärkein syy yrittää hylätä evoluutioteoria kai on ollut se, että luomiskertomuksessa kalibroidaan kaiken syntyneen ja tulleen luoduksi vain Aadamin lankeemuksen hetkillä, tosi paha eksytys oli siis itse asiassa tässä YECCI! No, liudennan väitettäni, inhimillinen erehdys, mutta miksi heidän on ollut(kreatskujen) pakko paasata tuosta Aadamin Paratiisin lankemuuksesta, että se olisi luonut maailmankaikkeuden. se lankeemus kyllä olettavasti tapahtui noin 6000 vuotta sitten?! Mooses oli niin laiska, tai tajusi, ettei omannut tuolloin vielä riittävästi laskupäätäkään, että olisi voinut kertoa mistään eliöiden luomiseen liittymisestä yhtään mitään, kirjassaan Genesis. Nimi on väärä, tuolla kirjalla, koska ei siinä kirjassa ole luomisesta kuin pari lukua, ja loput 48 kirjaa on vain kertomusta Ihmisten elämästä. Kuitenkin Raamattua on lähestyttävä aina kunnioituksella, ja sen kirjoittaneita ja sanelleita ihmisiä, koska ne ovat syntiinlangenneiden ihmisten ensimmäisiä yrityksiä kuulla uudestaan JUMALANSA puhetta ja lakiaan.

        "Täh, enkö minä ollut SE härskein"

        Aki. Ihan kaikella ystävyydellä. Sinun ei kannattaisi hengailla täällä. Ääriuskovaisuus, esim. kreationismi ei ole hyväksi mielenterveysongelmillesi. Kukaan ei jaksa lukea kirjoituksiasi eikä halua vastata niihin koska ne ovat selvästi sellaisen henkilön kirjoittamia jolla on mielenterveydellisiä ongelmia.

        Hoida itsesi kuntoon. Unohda uskonnot.


    • Nimi_Ja_Merkki_EiKirj

      Samalla periaatteella:

      Ihmisiä syntyy ainoastaan siten, että sukusolut yhtyvät tehden hedelmöityneen munasolun. Sukusolut eivät synny itsestään. Jotta saisi aikaiseksi siittiöitä ja munasoluja, pitää olla ihmisiä. Tämä fakta tuhoaa maantomuteorian.

    • tieteenharrastaja

      DNA voi eri syistä muuttua kahden kopioinnin välillä.

      "..solu kopioi OLEMASSAOLEVAA DNA:ta."

      • Krevokki

        Perinteisesti informaation syntyminen evoluutioteoriassa oli sitä, että tuli KOPIOINTIVIRHE, mutaatio, dnaahan, joka teki uuden omaisuudenkin, mutta ei helkutti tee, jos solussa oleville pienenpienillä henkiaihioilla ollut käsitystäkään, mitä kyseinen koodi tarkoitti? JOS OLI, niin sillekin koodille jokin merkitys, ja ilmeisesti kaikelle silti on, niin kyseinen ominaisuus ei ollut koskaan edes suuresti haitallinen. Tai no, se olisi, että sikäli kun ihmisen aritmeettiset taipumuksetkin on koodattu, ja koodiin tuli omituinen epäloogisuus, niin sellaiseen geenin tullut virhe oli tosi huono ominaisuus, vai mitä mieltä olette matemattikosta, joka laskiessaan esim. kertolaskua 12 *13 ei kyennyt pitämään muistinumeroa päässään, tai pisti paperille väärin kerrotun välituloksen?! Tarkoitin sitä, että kun toissijainen ominaisuus on vain dataa, oliko nenä pitkä, silmät jonkun väriset, tai oliko minkä värinen iho tms. niin ei semmoisella kai vieläkään ole paljoa merkitystä....


    • dfgfhgj

      Noinhan se aina menee. Luomakunnan ihmeellisyyden tajuava ihminen tekee asiallisen aloituksen, ja siihen vastaajilla ei ole mitään asiallista vastaväitettä. Siksi hyökätään keskustelunavaajan henkilön kimppuun pilkaten ja väännellen. Haaste teille Jumalan kieltäjille: vastatkaapa aloituksen argumentteihin. Ai niin, ette osaa.

      Klassista muna-kana -ongelmaa ei sitäkään kukaan evokkiuskovainen ole osannut selittää. Luomiseen uskovat tietävät, että Jumala loi kanan, joka sitten muni. Evokkiuskovaiset eivät osaa muuta kuin pilkata ja hyökkäillä ja vedota lauman voimaan. Valhe ei muutu todeksi, vaikka kaikki siihen uskoisivat.

      • tieteenharrastaja

        Toinen oli silti ennen paljon toista:

        "..Jumala loi kanan, joka sitten muni."

        Ennen kanaa oli jo dinon muna ja lukemattomia muiden eläinlajien munia. Luomiseen uskovien tieto on vain subjektiivista uskomusta ilman todisteita. Todistuksia kyllä löytyy.


      • gfhgfjhg
        tieteenharrastaja kirjoitti:

        Toinen oli silti ennen paljon toista:

        "..Jumala loi kanan, joka sitten muni."

        Ennen kanaa oli jo dinon muna ja lukemattomia muiden eläinlajien munia. Luomiseen uskovien tieto on vain subjektiivista uskomusta ilman todisteita. Todistuksia kyllä löytyy.

        Jumala loi niin lohikäärmeet kuin kanatkin, ja muut munivaiset, ja kunkin kohdalla on tuo sama asia pohdittavaksi: miten olisi voinut miljoonien vuosien aikana 'kehittyä' joko se muna tai se aikuinen yksilö. Ei mitenkään, on vastaus.


      • subjektiivinentieto
        tieteenharrastaja kirjoitti:

        Toinen oli silti ennen paljon toista:

        "..Jumala loi kanan, joka sitten muni."

        Ennen kanaa oli jo dinon muna ja lukemattomia muiden eläinlajien munia. Luomiseen uskovien tieto on vain subjektiivista uskomusta ilman todisteita. Todistuksia kyllä löytyy.

        "Ennen kanaa oli jo dinon muna ja lukemattomia muiden eläinlajien munia. Luomiseen uskovien tieto on vain subjektiivista uskomusta ilman todisteita. Todistuksia kyllä löytyy."


        Luomiseen uskovien tieto tulee kirjoitetusta Jumalan Sanasta. Pitäisikö sinun sanasta tulla tuo tieto, että ennen kanaa oli jo dinon munia? Mitä tietoa se silloin on, subjektiivistako? Voiko dinon munasta tulla kanaa? Onko tästä havaintoa?


      • tieteenharrastaja
        subjektiivinentieto kirjoitti:

        "Ennen kanaa oli jo dinon muna ja lukemattomia muiden eläinlajien munia. Luomiseen uskovien tieto on vain subjektiivista uskomusta ilman todisteita. Todistuksia kyllä löytyy."


        Luomiseen uskovien tieto tulee kirjoitetusta Jumalan Sanasta. Pitäisikö sinun sanasta tulla tuo tieto, että ennen kanaa oli jo dinon munia? Mitä tietoa se silloin on, subjektiivistako? Voiko dinon munasta tulla kanaa? Onko tästä havaintoa?

        Vain, jos subjektiivisesti uskoo siihen, että tuo ihmisten tekemä kirjoitus on Jumalan sanaa:

        "Luomiseen uskovien tieto tulee kirjoitetusta Jumalan Sanasta. Pitäisikö sinun sanasta tulla tuo tieto, että ennen kanaa oli jo dinon munia?"

        Tietoni dinon munista tulee tutkijoilta, jotka ovat objektiivisesti havainneet kivettyneitä sata miljoonaa vuotta vanhoja sellaisia. Niistä on tullut samalla tavoin havaittuja dinoja, joista osa on kanojen muinaisia esivanhempia.


      • ongelmaonvainsiinä
        tieteenharrastaja kirjoitti:

        Vain, jos subjektiivisesti uskoo siihen, että tuo ihmisten tekemä kirjoitus on Jumalan sanaa:

        "Luomiseen uskovien tieto tulee kirjoitetusta Jumalan Sanasta. Pitäisikö sinun sanasta tulla tuo tieto, että ennen kanaa oli jo dinon munia?"

        Tietoni dinon munista tulee tutkijoilta, jotka ovat objektiivisesti havainneet kivettyneitä sata miljoonaa vuotta vanhoja sellaisia. Niistä on tullut samalla tavoin havaittuja dinoja, joista osa on kanojen muinaisia esivanhempia.

        "Tietoni dinon munista tulee tutkijoilta, jotka ovat objektiivisesti havainneet kivettyneitä sata miljoonaa vuotta vanhoja sellaisia. Niistä on tullut samalla tavoin havaittuja dinoja, joista osa on kanojen muinaisia esivanhempia."


        Ongelma on vain siinä, että nykyisiä lintutyyppejä on löydetty dinosaurusten kanssa, dinosaurus-kivikerrostumista.


      • tieteenharrastaja
        ongelmaonvainsiinä kirjoitti:

        "Tietoni dinon munista tulee tutkijoilta, jotka ovat objektiivisesti havainneet kivettyneitä sata miljoonaa vuotta vanhoja sellaisia. Niistä on tullut samalla tavoin havaittuja dinoja, joista osa on kanojen muinaisia esivanhempia."


        Ongelma on vain siinä, että nykyisiä lintutyyppejä on löydetty dinosaurusten kanssa, dinosaurus-kivikerrostumista.

        Ongelma on siinä, että valehtelet tai toistat sokeasti toisen valetta:

        "Ongelma on vain siinä, että nykyisiä lintutyyppejä on löydetty dinosaurusten kanssa, dinosaurus-kivikerrostumista."

        Jos olet eri mieltä, esittele linkki vertaisarvioituun tiederaporttiin, jossa noin todetaan. Muinaisia lintutyyppejä kuten liskolintu tietenkin löytyy. Linnuthan erkanivat viimeisten dinojen edeltäjistä paljon ennen näiden sukupuuttoon kuolemista.


      • katsovideo
        tieteenharrastaja kirjoitti:

        Ongelma on siinä, että valehtelet tai toistat sokeasti toisen valetta:

        "Ongelma on vain siinä, että nykyisiä lintutyyppejä on löydetty dinosaurusten kanssa, dinosaurus-kivikerrostumista."

        Jos olet eri mieltä, esittele linkki vertaisarvioituun tiederaporttiin, jossa noin todetaan. Muinaisia lintutyyppejä kuten liskolintu tietenkin löytyy. Linnuthan erkanivat viimeisten dinojen edeltäjistä paljon ennen näiden sukupuuttoon kuolemista.

        Nykyisiä lintuja
        Vastoin yleistä uskomusta, nykyisiä lintutyyppejä on löydetty dinosaurusten kanssa, mukaan lukien: papukaijat, pöllöt, pingviinit, sorsat, kuikat, albatrossit, merimetsot, kurpat, avosetit jne. Kun evoluutiota tukevat tiedemiehet toivat ilmi nämä tiedot TV-haastattelujemme aikana, näyttää siltä, että he kykenivät vain vaivoin uskomaan, mitä he sanoivat kameralle.”

        https://creation.com/werner-living-fossils-finnish


      • katsovideo kirjoitti:

        Nykyisiä lintuja
        Vastoin yleistä uskomusta, nykyisiä lintutyyppejä on löydetty dinosaurusten kanssa, mukaan lukien: papukaijat, pöllöt, pingviinit, sorsat, kuikat, albatrossit, merimetsot, kurpat, avosetit jne. Kun evoluutiota tukevat tiedemiehet toivat ilmi nämä tiedot TV-haastattelujemme aikana, näyttää siltä, että he kykenivät vain vaivoin uskomaan, mitä he sanoivat kameralle.”

        https://creation.com/werner-living-fossils-finnish

        Linkistäsi:
        "perinpohjaista muuttumista, kuten nelijalkaisesta nisäkkäästä valaaksi, ei tapahdu."

        Mutta kun juuri sellainen muutos on tapahtunut. Gould kuvaili sitä parhaaksi siirtymäfossiilisarjaksi, mitä kukaan evoluutiobiologi voi ikinä toivoa.


      • tieteenharrastaja
        katsovideo kirjoitti:

        Nykyisiä lintuja
        Vastoin yleistä uskomusta, nykyisiä lintutyyppejä on löydetty dinosaurusten kanssa, mukaan lukien: papukaijat, pöllöt, pingviinit, sorsat, kuikat, albatrossit, merimetsot, kurpat, avosetit jne. Kun evoluutiota tukevat tiedemiehet toivat ilmi nämä tiedot TV-haastattelujemme aikana, näyttää siltä, että he kykenivät vain vaivoin uskomaan, mitä he sanoivat kameralle.”

        https://creation.com/werner-living-fossils-finnish

        Linkkaamallasi verkkosivulla oleva video on melkein varma kreavaleen merkki. Ainakaan se ei ole tieteellinen tutkimusraportti.


      • vainonvarmamerkki
        tieteenharrastaja kirjoitti:

        Linkkaamallasi verkkosivulla oleva video on melkein varma kreavaleen merkki. Ainakaan se ei ole tieteellinen tutkimusraportti.

        "Linkkaamallasi verkkosivulla oleva video on melkein varma kreavaleen merkki. Ainakaan se ei ole tieteellinen tutkimusraportti. "


        Väitätkö, että Nature julkaisee kreavaleita?


      • tieteenharrastaja
        vainonvarmamerkki kirjoitti:

        "Linkkaamallasi verkkosivulla oleva video on melkein varma kreavaleen merkki. Ainakaan se ei ole tieteellinen tutkimusraportti. "


        Väitätkö, että Nature julkaisee kreavaleita?

        En tietenkään. Missä muka Nature toteaa, että nykylintuja löytyy dinofossiilien kanssa samasta kerrostumasta?


      • miksetkatsonut
        tieteenharrastaja kirjoitti:

        En tietenkään. Missä muka Nature toteaa, että nykylintuja löytyy dinofossiilien kanssa samasta kerrostumasta?

        Missä muka Nature toteaa, että nykylintuja löytyy dinofossiilien kanssa samasta kerrostumasta?

        Olisit katsonut videon. "Tom on juuri saanut julkaistuksi pienen artikkelin Natureen, jossa hän kuvailee myöhäisen liitukauden papukaijaa.


      • tieteenharrastaja
        miksetkatsonut kirjoitti:

        Missä muka Nature toteaa, että nykylintuja löytyy dinofossiilien kanssa samasta kerrostumasta?

        Olisit katsonut videon. "Tom on juuri saanut julkaistuksi pienen artikkelin Natureen, jossa hän kuvailee myöhäisen liitukauden papukaijaa.

        Niinhän videossa väitetään. Minua vakuuttaisi enemmän linkki Naturessa julkaistuun tekstiin. Kreavideot eivät yhtään.


      • Öteistinsä
        gfhgfjhg kirjoitti:

        Jumala loi niin lohikäärmeet kuin kanatkin, ja muut munivaiset, ja kunkin kohdalla on tuo sama asia pohdittavaksi: miten olisi voinut miljoonien vuosien aikana 'kehittyä' joko se muna tai se aikuinen yksilö. Ei mitenkään, on vastaus.

        ÖÖh, Tämän Jumalan Jahve kortti hyvin yksinkertaisesti käsitettynä ON: että kun Hän on "MINÄ OLEN", olentoa ei luonut varsinaisesti mikään ulkopuolinen olento, vaan Olennon Oma, Minuus oli syntynyt tai luotunut vain oman Minänsä ansiosta ja voimalla. Mutta mikään ELÄIN eikä IHMINENKÄÄN ole itse, vain MINÄ OLEN, ihminen on lavealla tiellä, Jumaluuden kannalta, koska emme kykene olemaan fyysisesti ruumiittomia ideoita, pelkkiä metafyysisiä käsitteitä, jotka suorittavat vain kaiken aikaa nimensä mukaista asiaa, vaikkakin tekee oman ominaisuutensa pohjalta itselleen enkeleitä, jotka ovat sitten hieman toissijaisia luomisperiaatteita, mutta silti elintärkeitä, jos halutaan monimutkaisempia ominaisuuksia. Vai mitä sanotte, jos Jumala olisi sanonut: MINä olen, ja ei väliäkään koskaan sillä, ettei mitään muuta ole? JOS NÄIN OLISI OLLUT? Ja emme tiedä, kuinka kauan olikin, niin tällöin KAIKEN ALKU OLISI jatkunut ikuisesti, ja ateisti minussa pahoittelee, että niinkin olisi voinut olla ikuisesti.
        Tässäkin minä nyt kutsuin Jumalan Enkeleitä teoriassa, noin sadan sanan avulla, vai Ihmisenkö enkeleitä silti? Onko tässä mitään Lakia?


    • Monimutkaista

      Kaikki syntyy ensin mielen tasolla ennen fyysistä ilmaantumista, jopa 90 % sairauksista. Osa sitten perityy geenien kautta. Samalla logiikalla toimii maailmankaikkeus. Maailmankaikkeus on mieli. Mieli yhdistää energiat ja syntyy uusia elämänmuotoja. Kaikki on valmiina mielen tasolla. On paljon mitä tiede ei vielä ymmärrä.

      https://hidastaelamaa.fi/2012/05/mina-varahtelen-sina-varahtelet/

      • joskysesairauksista

        " Osa sitten perityy geenien kautta. "


        Mielestäni niiden perittyjen geenien kanssa jotka aktivoituvat.


      • Mistä lähtien raamattua on pidetty tietokirjallisuutena? Ensimmäiset DNA ja RNA-proteiinit syntyivät maapallon alkuajoilla n. 13 miljardia vuotta sitten pienissä kuumissa lähteissä ja kallion rakosissa. Kannattaa joskus jeesustelijoidenkin katsoa vaikka Prisma-dokumentteja. Mutta ei, kaikki tarvii kieltää vaikka todisteet on nenän edessä. Raamattu on musta raamattu, koska se pilaa ihmisen oman tahdon ja pakottaa ihmisen uskomaan kaiken maailman enkeleihin ja demoneihin, ym. muihin taruolentoihin. Jos ihmisellä on vähääkään järkeä päässä ja tietää miten maailmankaikkeus toimii, mitään jumalaa ei silloin tarvita. Nyt on löydetty taas monta sataa eksoplaneettaa missä saattaa olla elämää ja jopa Marsistakin löytyi maanalainen järvi joka mahdollistaa vähintään bakteeritasoista elämää sielläkin. Ihmettelen vaan minkä takia "Jumala" loi vaan maan, koska universumi todennäköisesti kuhisee elämää ja maankaltaisia olosuhteiltaan elämälle soveltuvia planeettoja löydetään jatkuvasti lisää. Jopa omasta aurinkokunnastamme. Tiede on faktaa, uskonto fiktiota.


      • Monimutkaista
        jake-1981 kirjoitti:

        Mistä lähtien raamattua on pidetty tietokirjallisuutena? Ensimmäiset DNA ja RNA-proteiinit syntyivät maapallon alkuajoilla n. 13 miljardia vuotta sitten pienissä kuumissa lähteissä ja kallion rakosissa. Kannattaa joskus jeesustelijoidenkin katsoa vaikka Prisma-dokumentteja. Mutta ei, kaikki tarvii kieltää vaikka todisteet on nenän edessä. Raamattu on musta raamattu, koska se pilaa ihmisen oman tahdon ja pakottaa ihmisen uskomaan kaiken maailman enkeleihin ja demoneihin, ym. muihin taruolentoihin. Jos ihmisellä on vähääkään järkeä päässä ja tietää miten maailmankaikkeus toimii, mitään jumalaa ei silloin tarvita. Nyt on löydetty taas monta sataa eksoplaneettaa missä saattaa olla elämää ja jopa Marsistakin löytyi maanalainen järvi joka mahdollistaa vähintään bakteeritasoista elämää sielläkin. Ihmettelen vaan minkä takia "Jumala" loi vaan maan, koska universumi todennäköisesti kuhisee elämää ja maankaltaisia olosuhteiltaan elämälle soveltuvia planeettoja löydetään jatkuvasti lisää. Jopa omasta aurinkokunnastamme. Tiede on faktaa, uskonto fiktiota.

        Eihän meissä ole kuin 43 % ihmistä, mitä se sitten lieneekään. Onko se osuus, mikä löytyi niistä lätäköistä? Ihmispätkä oli kallion rakosissa. Mistä se tuli? Jotenkin näistä sienistä ym. on meidät kyhätty. Bakteeri on pelkkä bakteeri, joku mieli, energia vaaditaan, että kroppa on kasaan saatu.

        https://www.mtv.fi/lifestyle/hyvinvointi/artikkeli/tutkijat-alle-puolet-kehostasi-on-oikeasti-ihmista/6853344#gs.bTYI7co


      • jake-1981 kirjoitti:

        Mistä lähtien raamattua on pidetty tietokirjallisuutena? Ensimmäiset DNA ja RNA-proteiinit syntyivät maapallon alkuajoilla n. 13 miljardia vuotta sitten pienissä kuumissa lähteissä ja kallion rakosissa. Kannattaa joskus jeesustelijoidenkin katsoa vaikka Prisma-dokumentteja. Mutta ei, kaikki tarvii kieltää vaikka todisteet on nenän edessä. Raamattu on musta raamattu, koska se pilaa ihmisen oman tahdon ja pakottaa ihmisen uskomaan kaiken maailman enkeleihin ja demoneihin, ym. muihin taruolentoihin. Jos ihmisellä on vähääkään järkeä päässä ja tietää miten maailmankaikkeus toimii, mitään jumalaa ei silloin tarvita. Nyt on löydetty taas monta sataa eksoplaneettaa missä saattaa olla elämää ja jopa Marsistakin löytyi maanalainen järvi joka mahdollistaa vähintään bakteeritasoista elämää sielläkin. Ihmettelen vaan minkä takia "Jumala" loi vaan maan, koska universumi todennäköisesti kuhisee elämää ja maankaltaisia olosuhteiltaan elämälle soveltuvia planeettoja löydetään jatkuvasti lisää. Jopa omasta aurinkokunnastamme. Tiede on faktaa, uskonto fiktiota.

        Jännä juttu, että kukaan ei ole tehnyt havaintoja maan ulkopuolisesta elämästä, vaikka SETI-projekti on ollut käynnissä jo ties kuinka kauan.


      • Luucifer
        RaamattuOnTotuus kirjoitti:

        Jännä juttu, että kukaan ei ole tehnyt havaintoja maan ulkopuolisesta elämästä, vaikka SETI-projekti on ollut käynnissä jo ties kuinka kauan.

        Jännä juttu, että muutaman vuosikymmenen aikana ei ole onnistuttu koko galaksia koluamaan läpi.

        Ei jumalauta, ja tuolla tavalla sinä oikeasti vieläpä ajattelet.


      • havaintoja.universumista
        RaamattuOnTotuus kirjoitti:

        Jännä juttu, että kukaan ei ole tehnyt havaintoja maan ulkopuolisesta elämästä, vaikka SETI-projekti on ollut käynnissä jo ties kuinka kauan.

        Ei ole kyse siitä, etteikö maan ulkopuolisesta elämästä ei olisi mahdollista ottaa selvää tai maan ulkopuolista elämää ei olisi olemassa.

        Kerron sinulle. Maan ulkopuolista elämää on. Tai paremminkin sitä on ollut ja tulee tulevaisuudessa olemaan. Kyse on etäisyydestä. Etäisyydestä kahdella tavalla. Sekä fyysisestä etäisyydestä että ajallisesta etäisyydestä.

        Voit aivan hyvin kuvitella olevasi Suomessa yksin, jos sinun käytettävissäsi oleva yhteydenottoväline on yksi tulitikku. Olet Helsingissä. Sytytät tulitikun ja toivot että joku näkisi sen. Tampereella on toinen suomalainen, joka toivoo näkevänsä viestin toiselta suomalaiselta. Hän ei näe sytyttämääsi tulitikkua, koska ei katso oikeaan suuntaan. Lisäksi tulitikun valo on kovin heikko eikä pala kauaa. On toinenkin syy. Tamperelainen etsi katseellaan viestiä toiselta suomalaiselta 500 vuotta sitten ja sinä sytytit tulitikun vasta tänään.

        Ehkä tämä auttaa ymmärtämään, miksi maan ulkopuolisesta elämästä ei ole saatu havaintoja, vaikka niitä olisi mahdollista havaita.


      • RaamattuOnTotuus kirjoitti:

        Jännä juttu, että kukaan ei ole tehnyt havaintoja maan ulkopuolisesta elämästä, vaikka SETI-projekti on ollut käynnissä jo ties kuinka kauan.

        Jännä juttu, että tuhansia vuosia on ollut uskovaisia, mutta kukaan heistä ei ole todistettavasti jumaliaan nähnyt taikka tavannut.


      • Kreationismi_on_sairaus
        RaamattuOnTotuus kirjoitti:

        Jännä juttu, että kukaan ei ole tehnyt havaintoja maan ulkopuolisesta elämästä, vaikka SETI-projekti on ollut käynnissä jo ties kuinka kauan.

        "Jännä juttu, että kukaan ei ole tehnyt havaintoja maan ulkopuolisesta elämästä, vaikka SETI-projekti on ollut käynnissä jo ties kuinka kauan."

        Vielä jännempi juttu on se että sinulla on typerä "Science Refutes Evolution" -blogi, mutta et jeesuksenmorsian ole esittänyt ensimmäistäkään tieteellistä tutkimustulosta joka kumoaisi millään tavalla evoluutioteorian. Olemme nähneet vain typeriä pseudotieteellisiä aivopiereskelyjäsi.


      • VeriPUH

        Haha, ei kukaan, et tiedä tietää mies/poikaparka paljonkaan edes oman maailmamme ihmisistä,ja uskoa puuttuu jopa siihen, että totuus on jopa usan scifi-satuja suurempi?! Kyllä se vielä on, ja Giardarno Brunon vuoksi tuon - inkvisiitiosaatanan uhriksi joutuneen vuoksi taas pieni hiljainen hetki... Teillä on monilla tarve perustaa uudestaan Roomana vanhojen kirkollista valtaa, samoin opein kuin katolinen, mutta mikä minä olen teidän paavejanne kyykyttämään, mutta varokaa, jopa saippuaan voi liukastua, jos liian suuret sonnat ei lähde kuin saippualla?!


      • Krevokki

        Noh, itselläni on vasta KAKSI humanoidikontaktia kahteen olentoon, joiden nimet olivat "Ziglis ja Gurgos". Se on vasta telepaattinen yhteys, mutta he ovat kaksi olentoa, joiden evolutatiivinen tausta on minulle hieman kyseenalainen. ZIglis kuvasi itseään lähes kissan näköiseksi, on ilmeisesti jotenkin Naaras, ja on aika hellä miukuja, erittäin älykäs, olettavasti minauakin älykkämpi. Gurkos on suuri olento 5 metrinen olento, jolla on silmän kaltaisia apararaatteja jopa 5 kpl ja Hän pystyy tarkkailemaan(koska hänen harhanäkynsä on suurempi kuin ihmisillä) jopa 25 suunnasta, käsittääkseni jotenkin insektoidimainen, Hän on sangen väkivaltainen ja hänellä on fyysisessä olemuksessaan jopa 4 siipeä. Hänen planeetallaan on joitakin hieman ihmisen kaltaisiakin olentoja, mutta kohtelevat heitä kuin rottia, mutta totesi, että sekin synti on siellä hänen planeetallaan päättymässä joskus ehkä. En ole konkreettisesti keskustellut kuin Zigliksen kanssa, Gurkos on hieman vähäpuheisempi mutta telepatia(suora merkitystenvälitys tässä tapauksessa) on sille vielä tavallisempaa kuin nisäkästyyppiselle olennolle, jotain tuntosarvistaan johtuvaa ehkä. Ei minun tarvitse vielä edes tietää, kuinka totta tämä on, mutta ei ole vaikeaa edes arvata mitä ne tekevät ja milloin ja millaista elämää viettävät. Ziglikselle ei ollut yllätys, että löysin hänet, koska hän on saanut selville, että apinarotumme kerran risteyttiin silti erään liskon kanssa.... Siitä on kauan aikaa, tai no ehkä vain 10000 vuotta, mutta onko sekään totta, niin ei sitäkään minun tarvitse tietää...


      • VeriPUH
        Kreationismi_on_sairaus kirjoitti:

        "Jännä juttu, että kukaan ei ole tehnyt havaintoja maan ulkopuolisesta elämästä, vaikka SETI-projekti on ollut käynnissä jo ties kuinka kauan."

        Vielä jännempi juttu on se että sinulla on typerä "Science Refutes Evolution" -blogi, mutta et jeesuksenmorsian ole esittänyt ensimmäistäkään tieteellistä tutkimustulosta joka kumoaisi millään tavalla evoluutioteorian. Olemme nähneet vain typeriä pseudotieteellisiä aivopiereskelyjäsi.

        Jeesuksen morsian? Jeesusko minulle silmäkulmassa voihkaisi, transvestiittisia taipumuksiaanko nyt rupesitte etsimään? Seurakuntaruumis morsiamenani? Hiukan epätarkka ilmaus, ja sanoi, kyllä te muistatte silti Raamatustakin, kuka oli morsiameni, pitääkö se taas kertoa?


      • VeriPUH

        Mikä viesti tuosta poistettiin? Olisiko joku kerrankin EDES yrittänyt vastata mulle? No, samapa tuo?!
        Vai tuliko sieltä niin konkreettisesti "Saatanan morsiamen" vastaus, että se olikin sääntöjen vastainen?


      • RaamattuOnTotuus kirjoitti:

        Jännä juttu, että kukaan ei ole tehnyt havaintoja maan ulkopuolisesta elämästä, vaikka SETI-projekti on ollut käynnissä jo ties kuinka kauan.

        fi.m.wikipedia.org/wiki/Fermin_paradoksi

        Eli jos vilkaiset ulos lasista, et näe kiraffia, tästä päättelemme että kiraffia ei ole olemassa. Heikko suoritus jopa sinulta.

        Mitä setiin taas tulee niin sen tärkeintä antiahan on tieteen popularisointi ja ihmisten maailmankuvan ja filosofian avartaminen ja silmien avaaminen sekä tieteellisen datan analysointi kotikoneilla on/oli itsessään nerokas idea mitä voi hyödyntää muissakin tiede projekteissa. Seti tuskin koskaan et.tä löytää, contact on vain elokuva, mielenkiintoisine visioineen, itse väittäisin että kun löydetään elämän vyöhykkeellä olevan kiviplaneetan kaasukehästä merkittäviä määriä vapaata happea, niin voisiko joku kertoa mikä muu kuin fotosynteesi tai muu biologinen prosessi rikkoisi hapen ja jonkin muun alkuaineen yhdisteen niin että happea olisi merkittäviä määriä... tietysti tämä ei huomioi vaihtoehtoisia biokemioita eikä jääkerroksen alla eläviä ekosysteemeitä joita saattaa löytyä tästäkin aurinkokunnasta. Kuten jokainen tietää, elämän synty on väistämätöntä ilmiö olosuhteiden ollessa suotuisat..


    • Krevokki

      ÖÖh, evoluutio ei ota kantaa siihen, mikä asia infromaatiotasolla aiheutti DNA-informaation syntymisen. Kehittyminen? TIetysti, jokin/joku kehitti kaikkea. Darwinin evoluutioteoria oli syntynytsilti aikana, jolloin turing-koneinta vasta suunniteltiin ja Pascal oli saanut rakennettua mekaanisen laskimen. Tilavuus ja Massa Wanhan testamentinkin takia(Taivas ja Maa) olivat etupäässä selityksenä sille, miksi niiden koordinaatistoon on joskus tuntemattomasta syystä alkanut syntyä pistemäisiä keskittymiä. SUURET Alat olivat olemassa hiukan aiemmin kuin tilavuus, ja alkujumalien ruumiit ovat kuten Ilmestyskirja mainitsee, OLI 24 vanhinta joiden keskellä Karitsa. (Joh Ilm). Näiden kirjoitusenkelien ongelma ei ole aika. Kreikassa on aakkosia juuri tuon verran, ja omissa aakkoissamme on muutama aakkonen, jonka voisi ääntämisen samuuden vuoksi jättää pois, C, Q, X, W, Z ja Å mutta niitä tarvitaan silti melko paljon. Tilavuustodellisuus tuli todelliseksi siitä syystä, että pinnat oppivat laskemaan, niiden sisältämä henkiolento oli oppinut muodostamaan sanoja, ja nykyään maailmankaikkeuteen sopisi melko monta kirjaa ja muuta pintamaista muistia. Tämä on ihan triviaalia kreationismia. Ihmisymmärykselle sopivaa, mutta tuskin noille muillekaan enkeleille, joista osaa monikin laji kirjoittaa kuin me, on järjettömän paljon erilaisia syntyterioita.
      DNA/RNA on se informaatio joka perustuu 4-kantaisuuteen, eli se on tapa pistää solukoneissa olevat pienet henkiset olennot lukemaan tuota koodiaan, ja emme toivo heille(10^16 kpl kai?) koskaan järjetöntä virhettä, kun ne sitä koodia lukee, mutta ne eivät suorita eliöiden kokoamista niin fyysisesti massiivisten ja hitaiden käsien avulla kuin me, vaan molekyyliset voimat ohjaavat olentojen kokoamista, ja niissä asuu tietoisuus, joka on myös ulkoapäinohjattua, tuskin kovin monen naaraan on tarvinnut omien soljensa toimintaa kuitenkaan paljoa tiedostaa, koska mekin suoritamme kaiken kokonaishahmotusperiaatteella, koska aistimme ovat soluista koottuja, ja tunnenne kaiken aistittavan vain hermojen välityksellä. Tämä oli biologiaa...Haluatteko jotain muuta sepostusta tästä asiasta, nämä asiat opetettiin jo lukion uskonto/biotunneilla ainakin minulle.

    • Krevokki

      Harhaopiksi luuleminen on usein vain omasta ymmärryksestä johtuvaa tietämättömyyttä, ei aina. Jos joku opettaisi teidät lukemaan kirjaimet väärin, niin varmaan teistä tulisi aluksi svenssoneita, sitten brittejä, mutta ei se heidän mielestään ole väärin, joten se siitäkin harhaopista.. Älkää panetelko toisianne veljet, vaikka se on makeaa, niin kohta jo diabetes uhkaa ja siitä merkkinä sairaanloisen suuret vitutuskohtaukset, joista omakin opeisäni joutuu jonkun verran kärsimään....Spellingruleksemme ovat erilaisia toki, kuin noilla, meidän helpot spellaamiset vaikuttavat ehkä heistä jotenkin harhaopilta?! Uskontoja ja tiedekäsityksiäkään ei saa herjata, koska "hengen herjaamista ei anteeksi anneta"; miksi sen koko ajan unohdatte?! Harhaopiksi mollaaminen on vakava syytös, ja siitä saa suuren neuvoston tuomion, näinhän Jeesus opetti. Mutta jos olet oikeassa, sinun on kyettävä näyttämään, missä heidän oppissaan oli tietämättömyydestä/uskottomuudesta johtuva harha. Ja kuitenkin senkin harhan saa uskoa, sehän lisää vain ihmiskuntaa, kun joku saa mieleisensä aatelman pitää elossa, edes pienen hetken... Henkiolennot kuten nämä sanat ovat tarkkaa sakkia, vaikka kirjoitusvirheet saavat nekin vain iloitsemaan, syntyi edes pieni vire, muutoin niin kovaan ahneeseen syöntiimmekin.

    • Kretu777

      Sehän on selvä, että Darwin olisi pitänyt höyrähtäneet haihatuksensa päässään, jos DNA olisi löydetty 150 v aiemmin.
      Nykyinen ammatikseen uskovia pilkkaava pseudotieteilijä Dawkins ei vaan älyä pitää suutaan kiinni.
      Ei muuta, kuin uusi häpeän puna poskille ja kohti uusia servauksia televisiossa.
      Onneksi noita pseudoilijoita on vain kourallinen vaikka heille annetaan suhteettoman paljon mediahuomiota.
      Jumalan kädenjälki on kirjoitettu dna:hamme.

      Adenine
      Cytosine
      Thymine
      Guanine

      = ACTG = ACT of G = Act of God

      • SuuriOnCulthu

        Väärin käännetty. Of on väkisin väännetty lisäys, jota alkutekstissä ei ole. Oikea käännös:

        And Culthu Take Gaia.


      • Humpty

        Tietenkin typpiemästen nimistä saadaan nimenomaan "Act of God", koska heprealaisten jumalaa nyt vain kiinnosti tehdä nimenomaan englanninkielen termistä lyhenne. Sitä paitsi varsinainen akronyymi DNA-molekyylin perusyksiköille on ACGT.


      • tieteenharrastaja

        Oikein luettuna se on Act God eli vaikkapa "näyttele Jumalaa".


      • Krevokki

        Ei evoluutiossa ole muuta noloa kuin se, ettei se kai ymmärrä kaiken koodaavaan objektin olevan henkiolento, eikä kreationismissa se, JOS se töksäyttää kuin noita, että kaikki luotiin 6000 vuotta sitten, koska haluaa kaiken kalibroida tajuttavaksi oman elinikänsä puitteissa, kuin olisi itse joku "Jumala"vaikka emme siinä asiassa ole, että kuolemme EDES materia-ruumistamme. Elinikänne pituuteen älkää mitään materiamaailman ilmiötä "kalibroiko"; koska olemmehan vain "luontokappaleita", ei meillä ole etusijaa edes eläimiin nähden, näinhän Salomo ainakin opetti.
        Saimme lahjaksi tiedon, vaikka se aiheutti kuolevaisuuden, lahjamme silti kirottiin, mutta jos joskus saamme syödä "elämän puusta"; tuo kirous haihtuu...


      • Saivertlijansa

        Tyhmyys on ja typeryys on usein ihmisten yhteiskunnissa tai ainakin medioissa korkealle koroitettu, syystä että silloin kaikki saisivat haihatella, haistatella ja nauraa jollekin, minkä he niin itsekin hyvin tajusivat. Mutta silloinkun tyhmyys ja sen rikkommukset ovat suureksi tulleet, niin silloin armo herää, jos ihminen muistaa, miksi oli menetellyt tyhmästi, ja katuu suorastaan, mikäli on niitä etsikkoaikoja edes jäljellä, ja tuolloin sanotaan, että ihmisen NUORUUS herää henkiin kuin kotkalla, ja Hän selviää uudestaan jopa voittajana joistakin asioistaan, joissa jatkuva tympeä typerehdintä toi vain surua itselleen ja muille. Pyydän, jos hiukan lipevät ajatuksenkäänteeni pistävät sinutkin taas vain vituttumaan ja syyttämään mm. minua, niin etsi ensin se MALKA omasta silmästäsi, ennenkuin sanot, mikä mun viestissäni väärin oli. Varmana on tässäkin vikaa, koska rönsyilen, mutta ehkä mää olin juuri se kasvi, joka kasvattaa ajatuspuuhunsa "rönsyjä", jos sinä et, niin koeta ymmärttää erilaisuutemme silti, niin selviät ylipäänsä hengissä kaikesta, mikä on kohtaava ihmiskuntaa, koska ihmiset eivät menettele kovin viisaasti vieläkään monessa asiassa, koska meissä ei ole montaa Wanhaa sielua, vaikka fyysisesti nopeasti vanhukseksi korahtaneita olisi kuinka paljon hyvänsä.


      • HuumorintajuaNoEi
        Humpty kirjoitti:

        Tietenkin typpiemästen nimistä saadaan nimenomaan "Act of God", koska heprealaisten jumalaa nyt vain kiinnosti tehdä nimenomaan englanninkielen termistä lyhenne. Sitä paitsi varsinainen akronyymi DNA-molekyylin perusyksiköille on ACGT.

        Ja huumorintajua olii.. ei yhtään.
        Älä pyri ainakaan stand uppiin. Muuten lehahtaa Dawkinsit kasvoille ( nolopuna).


    • Saivartelijansa

      Paha kiroaa ihmistäkin, jos Ihminen luulee Korkeimpaan olentoon verrattuna olevansa "hyvä". Koska me emme edes tiedä, kuka tai mikä Hän on, ja siis olemme vasta typeryksiä. Yksi nimistään meille on annettu Jehova=>Jahve, joka merkitsee:"Minä Olen", persoonallistuutemme tms. määrittelijä, ja Jeesus sanoi olevansa Jehova, koska hänen nimessäänkin oli yksi tavu sitä nimeä, ja Haadeksen porteilla Hän oli Herra Sebaot, ja vei KAIKKI silloiset kuolleet tänne inkarnoitumaan takaisin, olettevasti itsekin olin silloin siellä, ja koska meihin voi mennä mikä Jumalan tai Paholaisen henki milloin tahansa, jos ne niin vain päättävät, koska ei ihminen ole kuin luontokappale, jolle nämä henget tekevät ihan mitä lystäävät. Ei siinä ole syytä katkeretuuteen, mutta meihin voi mennä sellainenkin henki, että haluamme joskus ihmisellekin tehdä hengen, mitä en ole itsekään vielä saanut, ainakaan kovinkaan itseni näköistä, enkä tiedosta tällähetkellä ihmisen olevan henkiolento vaan kuten eläin, enimmäkseen lihallisten himoviettiensä ja vaistojensakin halltisema pieni "robotti".

    • Tarpee

      Minusta Elisa liittymä kumoaa evoluutioteorian!

      • Krevokki

        ÖÖh, perusteluja? Koneella ei ole Dnaata ollenkaan? Vai mitä tarkoitit, vaikka sen niminen verkko-operattori on, mutta se ei ole sama merkitys Dnaalle, mistähän sanoista lyhenne Dna on kyseiselle yritykselle? Tietekoneella on tosin DNAA, siinä, että sen koodissa on 8 bittisiä "tavuja", mutta ne yksiköt eivät jakaannu eikä koneelle voi syntyä uusia soluja tms. muistiakaan, ellei siihen konkreettisesti liitä uutta muistipiiriä...


    • DnaallaLihaKoodattu

      Joos, miten tämä kaikki littyy DNAHAN, ja jos tietokoneelle joskus luodaan, jopa Suomi24:een
      " henkinen "teköäly, niin tällöin tulee olemaan suorastaan kirottua ja kiellettyä edes puhua muusta kuin säikeensä aiheeta. Teillä on kova kauhean kova tarve - kuten suomalaisilla aina - pistää jokin tölväisy aina, kun ette ymmärrä jonkun toisen ihmisen kommenttia tai hän on eri mieltä kuin te. Ettekö tajua miten omahyväistä se on? Uskovaisia varoitetaan siitä, koska se on "liattua omavanhurskautta", koska vanhurskas on päinvastoin hvyillään, jos kohtaa erilaista käytöstä, koska se kaikki edelleen, koska kaikki silti on samaa, vain eri kohdassa "asteikkoa", on Korkeaa, sillä tätä ei ole vieläkään muutettu. Ottekohan tekään löytäneet edes itseänne vielä, kun noudatatte tuota stereotypiaa?!

    • Pakkstori

      Ongelma on keskustellessa jotenkin ateistisesti suuntautuneiden kesken(mikä on ihme, että voi edes keskustella, jos he eivät ymmärrä mitä/mikä on henki?!) että he selittävät ja "uskovat" ruumissaan syntymästään saakka valmiina olevien aistiensa kykenevän selvittämään kaiken alkuperä? Jeesus sanoi, että "sokeaa ei voi syyttää synnistä(mm. silmän ylentäminen), ja että Hän kaiken aikaa näkee Taivaallisen Isänsä kasvot" Siis sokea, joka ei nää mitään, näkee Taivaallisen Isänsä kasvot, kummakos tuo, jos joku on siksi ateistikin, mutta jos se ateisti ei itse ole se sokea, ja sokea ei ole ateisti, niin ei ateisti silloin nää tai ymmärrä samaa Jumalastakaan kuin se sokea). Minä olen tavannut nuoren naisen, joka oli syntymästään asti sokea, ja selittänyt hänelle silmistä jotakin, ja vaikka hön ilmeisesti autuaasti unohti ne selitykset, niin muistan hänen ihmetelleen kovasti, kun sanoin, että TERVE ihminen näkee 1/50 sekunnin välein noin 200 miljardia pistettä, joissa on 10 kpl perusväriä, ja miljoonia välivärejä, Hän ei täysin uskonut tuolloin sitä MÄÄRÄÄ, ilmeisesti se tunnosti hänestä suurehkolta?! Hän on matemaattisesti melko lahjakas silti ja ymmärisi miljardinkin samoin kuin minä, että kuutiometrissä on miljardi pientä hiekanjyvää jos se jyvä on 1mm^3.

      Daavid, joka oli toisaalta melko raaka murhaaja, pilkkasi läpi elämänsä ateisteja, ja sanoi että he ovat "hulluja"; tai uusi käännös:mielettömiä, eivätkä he ainakaan tee mitään hyvää, koska eivät usko Jumalaan, Korkeimpaan olentoon, kuka se missäkin sitten on?! Daavid kuitenkin oli hyvin nöyrä ja tunteikas veli niille, jotka uskoivat samoin kuin Hän, hän pyyteli heiltä jatkuvasti kaikkea tekemäänsä anteeksi... Siihen jos nykyiset kuninkaat pystyisivät, he saisivat kai yhtä suuren maineen, kuin kyseinen Israelin toinen kuningas - Saul oli heistä ensimmäinen, Salomo kolmas, muista en muista oikeassa järjestyksessä(Rehabeam ja Jerobeam olivat seuraavat ja Israel hajosi kahtia tuolloin). Salomo vaikka hänen viisastelunsa oli kuuluisaa, hänen ongelmansa oli se, että hän piti sitä kaikkea omana ansionaan, eikä ymmärtynyt köyhistä ja heidän elämästään yhtään mitään. Tässä suhteessa Israelin viimeinen kuningas(Pilatuksen Pilan mielestä) Jeesus oli hieman viisaampi.
      Miten liittyy DNAAHAN, no sen kun tietäsi:_)

    • Pakkstori

      Anteeksi 200 miljoonaa, sori.... SIis silmän resoluutio on tuo.

      • AteistiVaan

        Ihmisen silmässä on noin 5-6 miljoonaa valoa aistivaa tappisolua. Vaikka lasket molemmat silmät, niin en ymmärrä, miten pääset 200 miljardiin.


    • Perehtykää Jeesustelijat esim. edesmenneen (R.I.P) Stephen Hawkingin kirjallisuuteen, jos parat siitä mitään ymmärrätte, mutta jos siellä jollakulla syttyy valo päässä, että näinhän se meneekin ja Jumala on pelkkä ihmisen mielikuvituksen luoma hahmo/paradoksi, niin nostan hattua sille Jeesustelijalle, joka vihdoinkin tajuaa, että ihminen ei ole universumin nokkakoriste.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naisiin ei ole luottamista

      Ainakaan useimpiin suurin osa hakee vain hyötyä miehistä tavalla tai toisella.
      Ikävä
      97
      2167
    2. Minun täytyisi lopettaa

      Kaipaaminen. Siksi kun en pysty mihinkään. Tulee vain harmia kun kaipaan. Olen niin väsynyt, ei kiinnosta mikään, enkä e
      Ikävä
      31
      1915
    3. Olet niin lähellä

      .... mutta en tiedä haluatko nähdä tai kuulla minusta. Minulla on ikävä sua, minua nuorempi nainen.
      Ikävä
      42
      1879
    4. Mies miten reagoisit jos

      satuttais näkemään sattumalta?
      Ikävä
      32
      1745
    5. Tänään onkin hyvä päivä

      Selata koko päivän Tinderin hunajaisia naisia. Jospa löytyy se rakkaus. Vähän kuin pelaisi hedelmäpelejä. 💘🍑🍍
      Sinkut
      61
      1349
    6. Miksi rikkaiden pitäisi

      maksaa köyhien ja laiskojen verot, en ymmärrä tätä laskuoppia?
      Maailman menoa
      177
      1342
    7. Kuvaile kaivattusi luonnetta

      Millaista ihmistä kaipaat?
      Ikävä
      50
      1158
    8. Sun kannattais nainen yrittää edes ehostaa

      ittees ja olla tyylikkäämpi. Oot kuin navettapiika. Ei millään pahalla. 😃 Mieheltä
      Ikävä
      90
      989
    9. Hyvää rakkaushuomenta

      Tässä tulee rakkautta päivääsi. ❤️🤍💙💚💛💜💝💞💕💓💖💗💘💟🩷🩵🫶🏼❤️‍🔥😘😍😻💌🏩
      Ikävä
      179
      918
    10. Muistatko? Juha Mieto täräytti Farmilla suorat sanat - Nyt hiihtäjälegenda uudelleen tosi-tv:ssä!

      Näinköhän Mietaalle käy Miina Äkkijyrkän kohtalo… Edellisellä Farmi-kaudella Mietaa teki ns. miesten töitä ahkerasti, pä
      Tv-sarjat
      7
      914
    Aihe