Ja lopeta noi höpinät!
Oo nainen kerrankin mies!
14
408
Vastaukset
Se siinä onkin :D
Oon nainen enkä mies- olentiennytsen
Näkeehän sen kuvastakin että oot nainen.
- Nokaipa
mie osaksi olenkin, kun matikan opekin sano matikantunnilla: En voi muuta sanoa kun ********* on helvetin hyvä jätkä ;). Oli kyseessä yks vaikea matikan tehtävä minkä ratkaisin, toiset ei osanneet.
Että tälleen ;). - Entod
Mikäli mies tarkoittaa tässä tapauksessa niin tyhmää kuin ap että kuvittelee muka tietävänsä kuka täällä mitäkin kirjoittelee.
- rumaaloitus
Hyi helvetti jos naiset muistuttaa misestä se on syvältä!😖
Leveät hartiat voi miten kuvottavaa!😨
Naiselle sopii paremmin leveä lanti! 😀 - ei_puheyhteyttä
No, mökötetään sitte molemmat.....
- Entaatusti
Jos se meinaa että pitää olla yhtä tyhmä kuin sinä ap.
- Äläolehuolissasi
En enää höpöttele, en tee aloituksia,
koska vähät välitit niistä silloin aikanaankaan.
Ja tässä vaiheessa enää on myöhäistä kuvitella mitään.
Mutta ainahan kannattaa postata ilkeyksiä ja
halveksivia ja mitätöiviä viestejä yöaikaan.
Voittaahan se mennen tullen keskinäisen kommunikoinnin.
Ainakin sinun mielestäsi. - Aloittajako
On niitä miehiä jotka oikein tietävät kuka täällä mitäkin höpisee. Ei kovin tasokasta.
- uskomatonta.mutta.totta
Eiköhän nää vakiot ,jotka on asunut palstalla koko aikuisikänsä ,kirjoitustyylistä tunnista toisensa.
- Toivottavastiei
Koska ei oo näissä ap miehenkään höpinöissä mitään tolkkua, pelkkää shittiä laittaa tulemaan.
- noolenolen
Ja lopetan lopetan. Tulen hajareisin päällesi.
- Osaatkohävetä
Eikö sua hävetä yhtään nuo jutut joita täällä kaiken nähtävänä kirjoitat?
- noolenolen
Osaatkohävetä kirjoitti:
Eikö sua hävetä yhtään nuo jutut joita täällä kaiken nähtävänä kirjoitat?
Mistä jutuista oikein puhut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815