Iltaihminen ????
Oletko aamu vai
8
191
Vastaukset
- Entäsinä
Olen.
- Elluhalloyb
Sitä on välii vaikee tietää kun asuu yksin...
Mut luulisin et oon aamuihminen...koska en oo väsynyt ..
Väsymys tekee meille kaikil vähän vaikeita hetkiä...
Niin sanotusti suksi ei luista....😠😢😁😂 - Koo-lta
Ehdottomasti iltaihminen .. Yö .. siinä on sitä .. taikaa 🌉 ✨
- eeedddddddd
Välillä olen aamulla aikaisin ylhäällä, välillä menee pitkälle iltaan, tai jälleen aamuun. Hieman vaihtelee.
- reivirakula
Yöihminen, hämärän tullen kömmin kellarista.
Iltaihminen 🌚
- AamuihminenEntYökukkuja
Kun ikää tullut olen alkanut kokeen aamun mukavampana.
Työrytmi sellainen että töihin 6-9 välillä riippuen työpaikasta ja usein tullut hiihdettyä seiskaan hommiin niin tuo rytmi on sitten muuttunut niin ettö vaikkei tarttis herätä niin oon silti tikkana pirteänä ylhäällä työhön heräily aikoihin.
Olen usein kovimmassa iskussa aamulla noin tunti heräämisen jälkeen ja iltaa kohden veto alkaa hyytymään. Klo 21 alkaa silmät jo painuun kii päin eikä jaksa enää olla pirtee ja energinen.
Mutta tuleehan siinä jo valvottuja tuntejakin monia jos päiväni alkaa kello 5.30-7.30 heräillen
Nuorempana sitä vetelehti välillä unilla tuonne klo 12 ja oli vielä täydessä iskussa klo 02.00 yöllä
Joka hyvin luonnollista kun oli herännyt 6 tuntia myöhemmin kuin ihminen joka herää aamuyöllä klo 5.30 päivänsä
6 tuntia pidempään siis valvotuttaakin jos se päivä muutenkin alkanut vasta klo 12 heräillen
Aamusta on mukavan viileää, raiskata. Liikenne vielä hiljaista ja päivä vasta alussa. Siksi tykkään aamusta.
Yö ja ilta on aina ressiä mulle kun ennen oli unettomuutta ja otan toisinaan paineita vieläkin että pääsen ajoissa sänkyyn ja saanko unen ja saanko varmasti nukuttua tunteja riittävästi.
Yritän huolehtia siitä että unettomuus niin pahana kuin oli ei toistu. Hermot oli riekaleina ja itkua väänsi kun tiesi että ajaa itseään ihan loppuun jos ei saa yötä nukuttua kun kuitenkin päivällä piti valvoa ja selviytyä skarppina. Ei saanut olla huolimaton unissakävelijä eikä yliväsyneenä hermokimppu taikka itkuherkkä- KorjaanTekstiäni
Mietin jaksanko vaivautua korjaamaan mutta toi on niin härski ennakoivan tekstinsyötön sanan muunnos että kai se on pakko jaksaa naputella tämä perään.. siis..
Raiskata ( puhelimeni näkemys minun aamuni nautinnoista )
= raikasta
Siis aamulla on mukava raikasta
En siis ole puskaraiskari aamuisin vaikka puhelimeni sitä nyt suositteli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku443888Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351879Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531326- 1541202
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti41980- 190975
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.228954- 80927
- 55800
Jälkiviisauttako
Kun katsot taaksepäin, tekisitkö jotain asioita toisin kaivattusi suhteen? Vai onko kaikki mennyt, niin kuin piti?79799