Oletko aamu vai

Hsllup

Iltaihminen ????

8

191

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Entäsinä

Olen.

• Elluhalloyb

Sitä on välii vaikee tietää kun asuu yksin...
      Mut luulisin et oon aamuihminen...koska en oo väsynyt ..
      Väsymys tekee meille kaikil vähän vaikeita hetkiä...
      Niin sanotusti suksi ei luista....😠😢😁😂

• Koo-lta

Ehdottomasti iltaihminen .. Yö .. siinä on sitä .. taikaa 🌉 ✨

• eeedddddddd

Välillä olen aamulla aikaisin ylhäällä, välillä menee pitkälle iltaan, tai jälleen aamuun. Hieman vaihtelee.

• reivirakula

Yöihminen, hämärän tullen kömmin kellarista.

• Iltaihminen 🌚

• AamuihminenEntYökukkuja

Kun ikää tullut olen alkanut kokeen aamun mukavampana.

Työrytmi sellainen että töihin 6-9 välillä riippuen työpaikasta ja usein tullut hiihdettyä seiskaan hommiin niin tuo rytmi on sitten muuttunut niin ettö vaikkei tarttis herätä niin oon silti tikkana pirteänä ylhäällä työhön heräily aikoihin.

Olen usein kovimmassa iskussa aamulla noin tunti heräämisen jälkeen ja iltaa kohden veto alkaa hyytymään. Klo 21 alkaa silmät jo painuun kii päin eikä jaksa enää olla pirtee ja energinen.

Mutta tuleehan siinä jo valvottuja tuntejakin monia jos päiväni alkaa kello 5.30-7.30 heräillen

Nuorempana sitä vetelehti välillä unilla tuonne klo 12 ja oli vielä täydessä iskussa klo 02.00 yöllä

Joka hyvin luonnollista kun oli herännyt 6 tuntia myöhemmin kuin ihminen joka herää aamuyöllä klo 5.30 päivänsä

6 tuntia pidempään siis valvotuttaakin jos se päivä muutenkin alkanut vasta klo 12 heräillen

Aamusta on mukavan viileää, raiskata. Liikenne vielä hiljaista ja päivä vasta alussa. Siksi tykkään aamusta.

Yö ja ilta on aina ressiä mulle kun ennen oli unettomuutta ja otan toisinaan paineita vieläkin että pääsen ajoissa sänkyyn ja saanko unen ja saanko varmasti nukuttua tunteja riittävästi.

Yritän huolehtia siitä että unettomuus niin pahana kuin oli ei toistu. Hermot oli riekaleina ja itkua väänsi kun tiesi että ajaa itseään ihan loppuun jos ei saa yötä nukuttua kun kuitenkin päivällä piti valvoa ja selviytyä skarppina. Ei saanut olla huolimaton unissakävelijä eikä yliväsyneenä hermokimppu taikka itkuherkkä

• KorjaanTekstiäni

Mietin jaksanko vaivautua korjaamaan mutta toi on niin härski ennakoivan tekstinsyötön sanan muunnos että kai se on pakko jaksaa naputella tämä perään.. siis..

Raiskata ( puhelimeni näkemys minun aamuni nautinnoista )
        = raikasta

Siis aamulla on mukava raikasta

En siis ole puskaraiskari aamuisin vaikka puhelimeni sitä nyt suositteli

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      44
      3888
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      1879
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      153
      1326
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      154
      1202
    5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      980
    6. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      190
      975
    7. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      228
      954
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      927
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      55
      800
    10. Jälkiviisauttako

Kun katsot taaksepäin, tekisitkö jotain asioita toisin kaivattusi suhteen? Vai onko kaikki mennyt, niin kuin piti?
      Ikävä
      79
      799
    Aihe