mut näköjää ku powers that be laittaa kirjottaa pakosta niiku edellisen ni kirjotetaan sit ny mistä kirjotan.. kirjotanko vaikka naisista... tosi mihin naiset on tämän teidän maanne ajannu, siitä asti ku naisille annettu vapaus tehdä mitä lystää ni tässä ootte, feministit jyrää joka paikassa..niiku joku kirjoitti se mikä kesti miehillä tuhansia vuosia tehdä, sivistyny eurooppa naisilla kesti 50 vuotta tuhota se, siitä ku niille annettiin vapaus tehdä mitä lystää...
pitäkää paskanne, paskan jumalanne, paskan maanne,paskat naisenne ja paskan maailmanne...jos sais v ittu olla rauhassa ilma et taas vittuilaksee vedetään tänne... tsau
hah mulla ei oo mitää syy kirjottaa tääl enää mitä
tehmies24v
0
86
Luetuimmat keskustelut
- 921632
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4231111- 841095
- 681005
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t185976- 93877
- 65645
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta171634Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60632- 37618