LR44 patterilliset lelut pilaavat seksinautinnon

no_orgasm

Todettu on.

Nämä littanoilla LR44-pattereilla toimivat seksilelut (vibrat ym.) todellakin osaavat pilata seksinautinnon kesken aktin. Kun hekuma on ylimmillään, SRRRUUUMmmmmm... ja piste. Siinä se hekuma sitten. Perkele että vituttaa. Kokemusta on jo kolmesta eri tuotteesta, enkä ikinä enää osta kuin perus AA/AAA-paristoilla toimivia vempeleitä. Niistä on vain hyvää kokemusta. Kestävät tunti toisensä jälkeen ja akti aktin perään. Nämä littunaparistoiset ehkä tunnin kaksi, jos sitäkään.

EN SUOSITTELE!

t. orkut saamatta

9

306

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pillipiipari

      Huippukivan stimuloiva fibra on kestänyt jo monta tuntia.En ees ole pelännyt et patterit sippais.Kesken .

    • Teknologiaa_

      Tämähän on ollut tiedossa iät ja ajat, nappiparistolla toimivat kannattaa jättää ostamatta.
      USB-ladattavissakin kannattaa miettiä, säännölliseen käyttöön ok mutta hitaita ladata ja harvoin käyttäessä akku onkin sitten tyhjä tai vajaa kun tekisi mieli puuhailla lelulla.
      Kun kunnon virtakytkimiä ei ole, niin moni laite tyhjentää paristonsa tai akkunsa muutamassa viikossa käyttämättä niitä.

    • Nahaton

      Tai sitten kutsut mut kylään,mulla on vikkelä kieli ; ) se on ekologistakin...

      • no_orgasm

        Mahtaa olla vikkelä, jos tehokkaan vibran voittaa :D :D :D haha.


    • Koska olen mies, en ole tarvinnut hieromasauvaa, mutta pieni epäilys on minulla syntynyt. Kun naisilla on orgasmivaikeuksia, jotkut saavat orgasmin kuitenkin vibran avulla. Aivan kuin tottuisi saamaan sen turbokäsittelyllä, eikä sitten ehkä saakaan normaalimasturbaatiossa tai yhdynnässä.

      Siis kysymys siskoille. Tottuuko turbotoimintaan niin, ettei normaali enää riitä?

      • no_orgasm

        Mulla on kokemusta nyt jo neljästä vibrasta, joissa on ollut käytössä nämä littanaparistot. Ja kaikki, jok'ikinen, hyysähtänyt kesken ekan aktin. Kyseessä on ollut ihan laadukkaita vempeleitä. Eikä me nyt tuhansia tunteja paneskella :D

        Ja monet tuntuvat silti niistä pitävän / niihin luottavan. Että teenkö /teemmekö mieheni kanssa nyt jotakin väärin, vai voiko noiden kanssa mennä edes pieleen? Paristot olivat jo valmiina vibroissa ja ohjeetkin kyllä niiden käyttöön.

        yhdellä AAA-paristoisella vibralla mennään kuuhun ja takaisin. Ja monta kertaa.

        t. ap

        Ja rennostiM. Itse en kovinkaan usein kykene tulemaan perusseksissä. Pelkässä yhdynnässä en lainkaan (kuten ei suurin osa meistä siskoista, otapas asiasta selvää). Suuseksillä joskus. Joten kyllä turboihin tottuu, mutta ne ovat olleet minun pelastukseni. Eikä miestänikään todellakaan haittaa tämä asia (tsekkasin juuri ja äskeisiä sanoja hän käytti ;) Ja tiedän ettei valehtelisi minulle.

        Minusta on oikeastaan väärin sanoa "ettei normaali enää riitä?" Ihmiset käyttävät jos jonkunlaisia vempeleitä, asusteita, raippoja jne jne toisiaan kiihottaakseen. Pääasia että seksi on nautinnollista molemmille ja hyvin suotavaahan on myös saada orkku/orkkuja. Oli siinä mukana vibra tai mikään muukaan kiihotin ;)


      • no_orgasm kirjoitti:

        Mulla on kokemusta nyt jo neljästä vibrasta, joissa on ollut käytössä nämä littanaparistot. Ja kaikki, jok'ikinen, hyysähtänyt kesken ekan aktin. Kyseessä on ollut ihan laadukkaita vempeleitä. Eikä me nyt tuhansia tunteja paneskella :D

        Ja monet tuntuvat silti niistä pitävän / niihin luottavan. Että teenkö /teemmekö mieheni kanssa nyt jotakin väärin, vai voiko noiden kanssa mennä edes pieleen? Paristot olivat jo valmiina vibroissa ja ohjeetkin kyllä niiden käyttöön.

        yhdellä AAA-paristoisella vibralla mennään kuuhun ja takaisin. Ja monta kertaa.

        t. ap

        Ja rennostiM. Itse en kovinkaan usein kykene tulemaan perusseksissä. Pelkässä yhdynnässä en lainkaan (kuten ei suurin osa meistä siskoista, otapas asiasta selvää). Suuseksillä joskus. Joten kyllä turboihin tottuu, mutta ne ovat olleet minun pelastukseni. Eikä miestänikään todellakaan haittaa tämä asia (tsekkasin juuri ja äskeisiä sanoja hän käytti ;) Ja tiedän ettei valehtelisi minulle.

        Minusta on oikeastaan väärin sanoa "ettei normaali enää riitä?" Ihmiset käyttävät jos jonkunlaisia vempeleitä, asusteita, raippoja jne jne toisiaan kiihottaakseen. Pääasia että seksi on nautinnollista molemmille ja hyvin suotavaahan on myös saada orkku/orkkuja. Oli siinä mukana vibra tai mikään muukaan kiihotin ;)

        Ehkä en osannut muotoilla kysymystäni ymmärrettävällä tavalla. Tarkoitukseni ei ollut kiistellä sanontojen merkityksestä, kuten "ettei normaali enää riitä", vaan kasvaako kynnys saada orgasmi, kun käyttää tehokkaita menetelmiä. En ole nimittäin nähnyt tutkimusta asiasta, mutta eräät muut ihmisen käyttäytymiseen liittyvät seikat panee ounaksumaan tätä mahdollisuutta.

        En siis kysynyt eri vibrojen eroa, jota jo käsittelit aloituksessa, vaan vibran käyttöä yleensä ja sen mahdollista totuttavaa vaikutusta.

        <<Pelkässä yhdynnässä en lainkaan (kuten ei suurin osa meistä siskoista, otapas asiasta selvää).>>

        Asia on minulle täysin selvä ollut jo vuosikymmeniä. En tiedä sanoneeni mitään sellaista, josta voisi päätellä toisin.

        Biologiassa on paljon keskusteltu, miksi nainen ylipäänsä saa orgasmin. Biologiset ominaisuudet yleensä lisäävät jälkeläisten määrää, mutta ei tunneta seikkaa, että naisten orgasmi lisäisi hedelmällisyyttä. Tosin on esitetty hypoteettinen mahdollisuus, että kohdunsuu aukeaisi enemmän tai helpommin, jolloin sperma pääsisi sisälle varmemmin. Tutkimustietoa ei kuitenkaan ole.

        On esitetty myös sellainen hypoteesi, että nainen voisi tietämättään säädellä orgasmilla ja kohdunsuun aukeamisella, kenen miehen sperma todennäköisimmin aiheuttaa hedelmöitymisen. Varhaiskantaisilla kansoilla on ollut tavallista, että nainen on ollut hyvin lyhyin välein yhdynnässä eri miesten kanssa. Ilmiö havaitaan nykyisinkin erittäin runsaana. Miellyttävän miehen kanssa orgasmi olisi siten tullut helpommin, joten hän olisi tullut todennäköisemmin isäksi. Tästäkään ei liene validia tutkimustietoa.

        Eräillä toisilla selkärankaisilla naaraan orgasmi aiheuttaa ovulaation, joten tämä lisää hedelmällisyyttä, mutta ihmisellä ei ole näin. Naisen piilo-ovulaatio on riippumaton yhdynnästä.

        Koska naisen orgasmille ei ole löydetty evolutiivista funktiota, on esitetty kaksi hypoteesia. Joko se on jäänne molempien sukupuolien kehityksestä, kuten miehen nännit tai jäänne aikaisemmalta kehitysvaiheelta, jolloin naaraan orgasmi on aiheuttanut ovulaation.

        Itse olen ajatellut mahdollisuutta, että sillä sittenkin olisi funktio. Orgasmi on niin miellyttävä, että sen tavoittelu aiheuttaa suurentunutta halua yhdyntään, ja sitä kautta lisääntyvää hedelmällisyyttä.


      • no_orgasm
        rennostiM kirjoitti:

        Ehkä en osannut muotoilla kysymystäni ymmärrettävällä tavalla. Tarkoitukseni ei ollut kiistellä sanontojen merkityksestä, kuten "ettei normaali enää riitä", vaan kasvaako kynnys saada orgasmi, kun käyttää tehokkaita menetelmiä. En ole nimittäin nähnyt tutkimusta asiasta, mutta eräät muut ihmisen käyttäytymiseen liittyvät seikat panee ounaksumaan tätä mahdollisuutta.

        En siis kysynyt eri vibrojen eroa, jota jo käsittelit aloituksessa, vaan vibran käyttöä yleensä ja sen mahdollista totuttavaa vaikutusta.

        <<Pelkässä yhdynnässä en lainkaan (kuten ei suurin osa meistä siskoista, otapas asiasta selvää).>>

        Asia on minulle täysin selvä ollut jo vuosikymmeniä. En tiedä sanoneeni mitään sellaista, josta voisi päätellä toisin.

        Biologiassa on paljon keskusteltu, miksi nainen ylipäänsä saa orgasmin. Biologiset ominaisuudet yleensä lisäävät jälkeläisten määrää, mutta ei tunneta seikkaa, että naisten orgasmi lisäisi hedelmällisyyttä. Tosin on esitetty hypoteettinen mahdollisuus, että kohdunsuu aukeaisi enemmän tai helpommin, jolloin sperma pääsisi sisälle varmemmin. Tutkimustietoa ei kuitenkaan ole.

        On esitetty myös sellainen hypoteesi, että nainen voisi tietämättään säädellä orgasmilla ja kohdunsuun aukeamisella, kenen miehen sperma todennäköisimmin aiheuttaa hedelmöitymisen. Varhaiskantaisilla kansoilla on ollut tavallista, että nainen on ollut hyvin lyhyin välein yhdynnässä eri miesten kanssa. Ilmiö havaitaan nykyisinkin erittäin runsaana. Miellyttävän miehen kanssa orgasmi olisi siten tullut helpommin, joten hän olisi tullut todennäköisemmin isäksi. Tästäkään ei liene validia tutkimustietoa.

        Eräillä toisilla selkärankaisilla naaraan orgasmi aiheuttaa ovulaation, joten tämä lisää hedelmällisyyttä, mutta ihmisellä ei ole näin. Naisen piilo-ovulaatio on riippumaton yhdynnästä.

        Koska naisen orgasmille ei ole löydetty evolutiivista funktiota, on esitetty kaksi hypoteesia. Joko se on jäänne molempien sukupuolien kehityksestä, kuten miehen nännit tai jäänne aikaisemmalta kehitysvaiheelta, jolloin naaraan orgasmi on aiheuttanut ovulaation.

        Itse olen ajatellut mahdollisuutta, että sillä sittenkin olisi funktio. Orgasmi on niin miellyttävä, että sen tavoittelu aiheuttaa suurentunutta halua yhdyntään, ja sitä kautta lisääntyvää hedelmällisyyttä.

        Hyvä ettet tarkoittanut tuota "normaali ei enää riitä" -lausahdusta, kuten sen tulkitsin.

        En nyt juurikaan puutu muuhun, mitä sanoit, ettei mene ihan out of topic. Minua kiinnostaa lähinnä ihmisten koemukset noista littanapattereista ja niiden käytöstä ERILAISISSA vibroissa (kuten penisrengas ja siihen liitetty vibra joka hyvinkin voi aiheuttaa... tai siis tuottaa mitä suurimmalla nautinnolla) orgasmin samaan aikaan partnerin kanssa.

        Mutta sen suurempia jolisematta, toivon saavani enemmän vastauksia itse alkueräiseen aiheeseen ja kysymykseeni. Kiitän :)


      • no_orgasm

        Ja pahoittelut että vastaukseni meni sinun kommenttiisi. En tarkoittanut sitä alkutekstiä lainkaan sinulle vaan kaikille vastanneille. Ja lukijoille.

        Loppuosa oli vain sinulle osoitettua tekstiä. Hyvä että olet perehtynyt aiheeseen *peukku*


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      159
      6710
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      4007
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2035
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1989
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1829
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1656
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1573
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1548
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1535
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1398
    Aihe