Hei, olen Timo Soinin suuri ihailija, ja haluaisin ostaa hänelle ennakko joululahjaksi seksikkäät leopardi kuvioiset nahka bootsit. Olen mielikuvissani ajatellut Timpan näyttävän niissä upealta! Toisessa olisi teksti Perus ja toisessa Suomalainen. Mutta ongelmani on tämä, mikä mahtaa olla Timon kengän numero? Jos joku tietää, niin kertokaa!!Suomi Suomi Suomi!
Timo Soini My Lord
5
<50
Vastaukset
- KekeKenttäagentti
Mielestäni Timo Soinin bootsit eivät ole mitään ilman JYTKY tekstiä. Olisiko mahdollista harkita semmoistakin tekstiä noihin bootseihin? Mahdollisesti semmoset länkkäribootseissa olevat "tähtikilluttimet" olis myös tyylikkäät.
- Timppafani96
Perkele poika! Olet oikeassa, jotenkin minulla oli kaikessa tässä timomaniassa päässyt JYTKY unohtumaan, totta helvetissä sellainen teksti tulee molempiin kenkiin. Ja mitä jos tähtikilluttimien sijaan korotetaan panoksia, ja W.A.S.P bändin Blackie Lawlessin tyyliset sirkkelinterät suoraan molempiin kenkiin. Nyt tuli JYTKY. Niin oisko jollain sitä kengän kokoa tiedossa?
- KekeKenttäagentti
Sirkkelit on hyvä! Luin tossa uutisen jossa puhuttiin kengän koon rinnastamisesta kyrvän kokoon. En kyllä tiedä soinin kengön kokoa.. Mutta ei se Timon kyrpä kyllä kummonen ollu ku peuhattiin joskus. Eli jos kyrvän koon voi rinnastaa kengän kokoon niin sanoisin että Timon kengän koko on about 36-37? Muistaakseni oli puhe että jos jalka on iso niin sillon on myös jumala muistanut isolla kangella.
- Diabloz
Minunkaan mielestä Big T ei vaikuta iso kankiselta kaverilta, tuskin edes näkee kankeaan mahansa alta? Veikkaisin kuitenkin kun muuten isoluinen kaveri kyseessä, että kengät olisi luokkaa 42-43?
Aloittaja lopeta typerät jaarittelusi ja tee parannus muistakin synneistäsi ja ota uskossa vastaan Jeesus Kristus Herraksesi ja Vapahtajaksesi niin et joudu ijankaikkiseen helvettiin vaan pääset ijankaikkiseen elämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 165213
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2182716- 312001
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella361945Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon321819Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731717Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81284- 1641252
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641237- 351090