Mitäs olette mieltä kaupan asiakaspalvelusta ja varsinkin viime aikoina?
K-market Kärki asiakaspalvelu
12
1469
Vastaukset
- pikkukookauppa
Jokunen nuori kassalikka on tullut duuniin.Osa heistä ihan ok. mutta osalla on naama kurtussa malliin.Mitä sä nyt tänne tulit.Kauppias ei ole nyt viimmeaikoina vaihtunut.
Varmaan väki vähenee kun 500 metrin päähän tulee isohko ääsmarket. - pettynytasiakaz
Oli joku keski-ikäinen nainen ja nuori likka. Kovaa keskustelivat keskenään mutta naapa kurtulla kun asiakas jotain kysyi ja tympeä mene fidduun-ilme naamalla.
Samanlaista tympeää ollut viime aikoina. Keväällä siellä oli vielä oikein mukavaa väkeä. Niillä sikahinnoilla mitkä siellä on pitäisi kauppiaan itsensä tulla kantamaan ostokset autoon. Jos olis puolta halvemmat hinnat olisi moinen hapan palvelu ihan hintansa väärtiä. - Entinenasiakas
Mukavaa väkeä töissä mutta ihan sikakallis paikka. Käy pian kuten kauppiaan edellisellekin kaupalle Patruunalle.
- huhhuhhuh
Miten siellä voi olla kaikki niin järkyttävän kallista. Haen usein illalla yövuoroon duuniin mennessa Fazerin berliininmunkkeja S-marketista ja ne maksaa 39 senttiä. K-marketissa jotain 1,40e eikä ole niin tuoreita kuin S-marketissa.
- Tina8
Kerran eräs myyjä kysyi edellä olevalta mieheltä joka osti olutta ja koiranruokaa jotta "välillä ruokaakin ostat".
Järkytyin...- Kummelivintiöt
Jä mää kuulin kaverilta joka oli kuullu serkun kaiman kummipoijjaalta , että ei noilla vielä kuuhun mennä. Että mitä ihmeen porukkaa siellä oikein on töissä.
- pirätarijoukses
Ja yhyrelle tokaasi notta "ja vain pelkkiä tarjouksia"
- nytkaikkiostamaan
Siellä on menossa raju tarjouskampanja. Pirkka-eineshampurilaiset on 5 sentin alennuksessa kun ostaa 4 kpl!!!
- Penati
Paska asiakaspalvelu
- huhhuijaa
Siellä on Atrian roiskeläppäpizzat tarjouksessa 85 senttiä???
Paljonko ne sitten on normaalisti???
Muualla normaalihinta 69 senttiä ja joskus saa jopa eurolla kaksi. - Keekkii
Ihan samalla hinnalla niitä roiskeläppiä myydään myös esim päivölän cittarissa.
Näkyy olevan k-supermarketeissa tarjous 3 pizzaa 2.4e eli 80 senttiä kpl.
Ei suinkaan sielläkään 1e 2 kpl.
Joku tossa aiemmin jo muisteli että kärjen k-matketissa berliininmunkki on 1.4e ja s-marketissa 0.39e en sitten tiedä muistaako tahallaan väärin mutta haluan tietää missä s kaupassa niitä saa 0.39e kpl?
Nää kuulostaa ihan rasistien jutuilta silleen että puolustellaan omaa asiaa ja esitetään väitteitä toisia vastaa täysin ilman totuuspohjaa, joku suorastaan valehdellen tai sitten muistetaan väärin.
Tässäkin luultavasti on ostettu s marketista se normaalisti 1e? Maksava munkki viimeisen tunnin aikana - 60% alella ja se on sitten jäänyt mieleen normi hintana. - keekkille
Et tainnut ymmärtää lukemaasi. Se hakee niitä munkkeja illalla duuniin mennessä ja saa ne S-marketista 39 sentillä ja K-marketissa ne maksaa pienen omaisuuden.
Ihan samoja munkkeja joten kummalla hinnalla ennemmin kannattaa ostaa?
Ja ei muuten sitten kannata ostaa niitä Lidlin berliininmunkkeja.
Luulin että ne on samoja fazerin munkkeja kuin muuallakin mutta ne olikin jotain Lidlin omia ja rutikuivia ja mauttomia.
Joo ostan kanssa kylään mennessä usein munkkeja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432211Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141406Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t22984Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist176877Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19816- 75762
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101685