"Homoilu on ihan ok koska sitä tekee kaksi aikuista". "Ei kukaan tule koskaan hyväksymään sentään pedofiliaa".
"Tässä on selvää homofobiaa yrittää yhdistää homot ja pedot".
Näistä yleisistä suvaitsevaisten kommenteista voinemme vetää johtopäätöksen, että mitään kuvia ei ole voinut löytyä. Ei varmasti. Sehän olisi homofobista poliisitoimintaa.
pikkusormi pahalle, niin se vie koko käden
4
259
Vastaukset 4
- AnteeksiFaktat
Suurin osa pedofiileista on "heteroita" - he ovat miehiä, joita kiinnostaa alaikäiset tytöt.
Että näin. Yritä eheytyä homofobiastasi. - stopsex
Kaikki seksiin liittyvähän on nykyisin NIIIN kauheaa.
On oikein maailmanlaajuinen kampanja menossa siitä jos sattunut kokemaan jotain seksuaalisuuteen liittyvää.
Siihen aihetta antanut julkisesti ristiinnaulitaan somessa. - oppi-ja-ikä-kaikki
Kyllä ne kuvat sieltä koneelta löytyi.
- vanhakonstionparemp
Homojen käytös on iljettävää.
Voi sanoa että he ovat kaikessa sosiaalisessa käytöksessään epäsovinnaisia.
Sairasta käytöstä suoraan sanoen.
Sekä yksityisesti että joukkona.
Jos heterot kulkisivat möyhkäämässä sukupuoliasian puolesta pitkin katuja sekin katsottaisiin oudoksi.
Kun heteromies tekee aloitteen vastakkaista heterosukupuolta kohtaan se on normaalia.
Mutta jos homomies erehtyy sukupuoli-identiteetistä niin silloin normaalius siinä tilanteessa on niin kaukana kuin aurinko on maasta.
Koskettelusta saa kunnon kosketuksen helposti omaan turpavärkkiinsä. Jos toinen rikkoo etikettiä, maksettaessa takaisin ilmaistaan konkretialla miten isosta eraovuudesta on kyse.
Kyse on vain mielipiteen ilmaisuoikeudesta. Kehonkieleen vastataan kehonkielellä.
Joka saa kuonoonsa voi syyttää itseään valistuksen puutteestaan.
Varusmiesaikana eräs iltalomilta palannut h juovuksissa erehtyi kopeloimaan väärää nukkuvaa varusmiestä . Hän joutui silmänräpäyksessä sairaalakuntoon eikä häntä senkoommin nähty.
Herätetyllä oli sotilaallisen kunnossa olevat refleksit.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.135795Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti48642- 70619
- 81571
- 39529
- 46510
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64489Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä36485- 94472
- 21468
Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa
Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja262456Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös
Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko37411Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.25397Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.86396Sofia ja Jeffrey yhdessä
Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty80395- 21392
Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?
En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U33391- 13385
- 29374
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka24366