jos teitä vaikkapa kiinnostaa myös ruotsin liigan lisäks muut sarjat miten meidän pojan pärjää muualla euroopassa:
http://www.hockeydb.com
nauttikaa!
tässä teille muuten hyvä sivu!
Hankson
4
657
Vastaukset
- jjjyy
juuri näin
- Vinski
Kun pysyy tällä samalla"kanavalla" ja painaa tuolta ylhäältä Elitserien ja sitten Suomalaisten pisteet Ranskassa, niin sieltä löytyy myös suomalaisten pisteitä muista maista mm. Itävallasta ja Norjasta.
- Winsky
..voi lisätä "melkein kaiman" (Vinski) viestiin Italian
- Svenne gubbe Jansson
en jätegulli poike.for jag pussa din?jag gillar den TPS i finsk liga eftersom Kiprusoff är so very sexig hockeyspelare.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1896726- 1551933
- 1131638
- 511360
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️511143Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢421041Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu981002Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6937Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan249908- 41879