Sillankorva

Sirlis

Mitä mieltä Sillankorvasta?

19

3184

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaon

      Syvältä per****tä

      • Kysymysmerkkii

        Sinä myös! Jos ei oo mitään hyvää sanottavaa niin ole hiljaa ja pidä kaikki tuo paska sisälläsi! Ihan asiallinen aloitus mun mielestä.

        Omasta mielestä Sillankorva on hyvällä sijainnilla. Se on myös hyvin kehityskelpoinen, siis sinne olisi mahdollista mm sijainnin puolesta oikein mahtava keksiä vaikka mitä harrastetoimintaa. Mieleen tulee esimerkiksi laitteiden vuokrausta, kesällä kajakkeja, vesijettejä, suppailu juttuja jne. Talvella mottorikelkkoja ja rekiä.

        Itsehän olen vasta joskus 15v ekan kerran ees käyny Sillankorvassa, joten en muutoin osaa ottaa kantaa. Muistaakseni hyvät jädet ja lonkerot sai 👍🏽


      • Ontosi

        Vain järvi puuttuu.


      • hyvärantajauimapaikka

        Viime vuodet Sillankorvaa on hoidettu huonosti. Uimaranta on huonossa kunnossa. Rannassa hiekka-alue ruohottunut. Sinilevääkin taisi olla tänä kesänä. Sillankorvasta saisi vielä hyvän virkistysalueen, jos rantaa puhdistettaisiin ja viheraluetta kunnostettaisiin. Taitaa käydä niin, että Kivijärvenkylän Eurajärvi on vienyt selkeästi voiton hyvänä uintipaikkana. Siellä kävi kuluneen kesän aikana uimareita pitkin Etelä-Pohjanmaata. Joka puolelta kuului vain hyvää palautetta. Nyt, kun vielä kunnostavat lisää niin tulee todella huippupaikka. Kunnollinen kioski vain pitäisi alueelle saada.


      • Anonyymi
        Kysymysmerkkii kirjoitti:

        Sinä myös! Jos ei oo mitään hyvää sanottavaa niin ole hiljaa ja pidä kaikki tuo paska sisälläsi! Ihan asiallinen aloitus mun mielestä.

        Omasta mielestä Sillankorva on hyvällä sijainnilla. Se on myös hyvin kehityskelpoinen, siis sinne olisi mahdollista mm sijainnin puolesta oikein mahtava keksiä vaikka mitä harrastetoimintaa. Mieleen tulee esimerkiksi laitteiden vuokrausta, kesällä kajakkeja, vesijettejä, suppailu juttuja jne. Talvella mottorikelkkoja ja rekiä.

        Itsehän olen vasta joskus 15v ekan kerran ees käyny Sillankorvassa, joten en muutoin osaa ottaa kantaa. Muistaakseni hyvät jädet ja lonkerot sai 👍🏽

        Vesijettien vuokrausta ei todellakaan tarvitse olla.

        Niitä täysin turhia lasten ja muutoin vain lapsellisten tyyppien pöristimiä ja rauhallisen kesäillan rauhan pilaajia ei tarvita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vesijettien vuokrausta ei todellakaan tarvitse olla.

        Niitä täysin turhia lasten ja muutoin vain lapsellisten tyyppien pöristimiä ja rauhallisen kesäillan rauhan pilaajia ei tarvita.

        Olen täysin samaa mieltä.
        Vesijetit ovat lasten sekä lapsellisten aikuisten täysin turhia rauhan häiritsijöitä.

        Esimerkiksi se jääkiekko ja pakastinkauppias häiritsee sukunsa kanssa päristimillään ympäri järveä.

        Eipä minun siltä tyypiltä ole koskaan tarvinnut mitään ostaa, eikä tarvitse jatkossakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen täysin samaa mieltä.
        Vesijetit ovat lasten sekä lapsellisten aikuisten täysin turhia rauhan häiritsijöitä.

        Esimerkiksi se jääkiekko ja pakastinkauppias häiritsee sukunsa kanssa päristimillään ympäri järveä.

        Eipä minun siltä tyypiltä ole koskaan tarvinnut mitään ostaa, eikä tarvitse jatkossakaan.

        ilman muuta vesijetin vuokrausta evijärvelle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ilman muuta vesijetin vuokrausta evijärvelle

        Sellaisia lapsellisten häiriköiden täysin turhia leluja ei tarvitse yksikään normaali ihminen.

        Vesiskootterit pitäisi kieltää Evijärvellä ja miksei muuallakin.


      • Anonyymi
        Kysymysmerkkii kirjoitti:

        Sinä myös! Jos ei oo mitään hyvää sanottavaa niin ole hiljaa ja pidä kaikki tuo paska sisälläsi! Ihan asiallinen aloitus mun mielestä.

        Omasta mielestä Sillankorva on hyvällä sijainnilla. Se on myös hyvin kehityskelpoinen, siis sinne olisi mahdollista mm sijainnin puolesta oikein mahtava keksiä vaikka mitä harrastetoimintaa. Mieleen tulee esimerkiksi laitteiden vuokrausta, kesällä kajakkeja, vesijettejä, suppailu juttuja jne. Talvella mottorikelkkoja ja rekiä.

        Itsehän olen vasta joskus 15v ekan kerran ees käyny Sillankorvassa, joten en muutoin osaa ottaa kantaa. Muistaakseni hyvät jädet ja lonkerot sai 👍🏽

        Olepas räkänokka kommentoimatta, ellet osaa esittää mitään järkevää.

        Ne vesijetit ovat kaltaistesi keskenkasvuisten lapsellisten märkäkorvien täysin turhia leluja ja ne pitäisi kieltää Evijärvellä.


    • Kaapunnilainen

      Mikä ranta? Muistuttaa perunapeltoa. Kehityskelpoinen se on ollut viimeiset 40 vuotta, mutta ei vaan kehity.

    • Anonyymi

      Paikat kuin -80-luvulla. Uimarantaan vois kylvää perunaa. En kritisoi yrittäjiä, mutta nostalgia ei elätä.

      • Anonyymi

        Sain siellä tussua sillo 80-luvun alussa yheltä evijärveläisneidolta. Silloin tuntui mukavalta paikalta, en tiedä mikä on nyt tilanne. Ja se neitokin on kohta kuuskymppinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sain siellä tussua sillo 80-luvun alussa yheltä evijärveläisneidolta. Silloin tuntui mukavalta paikalta, en tiedä mikä on nyt tilanne. Ja se neitokin on kohta kuuskymppinen.

        Koskenkorva maistuu paremmalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sain siellä tussua sillo 80-luvun alussa yheltä evijärveläisneidolta. Silloin tuntui mukavalta paikalta, en tiedä mikä on nyt tilanne. Ja se neitokin on kohta kuuskymppinen.

        Ainahan siellä on vierasta saanut kun jaksaa olla viikon tai pari


    • Anonyymi

      Likainen mökki, ei varmaan siivota tarkemmin kuin kerran kuukaudessa.

      • Anonyymi

        Yrittäjän ahkeruuden ja taitojen parantamisella moni asia korjaantuu.


    • Anonyymi

      Sillankorva ei kehity hoitamalla. Hoitamisen korostaminen on täysin turhaa, sillä se on itsestäänselvyys.
      Sillankorvaa tulee kehittää yhtenä yritysalueen muiden kunnassa toimivien yritysten antamalla mallilla.
      Homma ei hoidu sillä, että Sillankorvassa toimii yksi perheyritys. Siellä pitää olla useampia, eri vastuin ja toimintamallin.
      Kotimaan matkailu on in ja tilannetta pitää kyetä hyödyntämään.
      Kunnan taholta tähän ei riitä yksi valtuuston keskustelu.

    • Anonyymi

      Mikä on Sillankorva?

      • Anonyymi

        se on nautaeläimen kateenkorva.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      49
      5005
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3287
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1412
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1265
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      957
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      741
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe