Onko minkälaisia kokemuksia heidän täyshoito mahdollisuudesta?
Näyttäs olevan vain myynti 50/50, eikä sen lisäksi muita kuluja..
Onko saanut hyvin rahaa vai kannattaako vain itse hinnoitella ja hoitaa?
Pirkan kirpputorikeskus - täyshoito kokemuksia?
1
248
Vastaukset
- Ensuosittele
Jep, vein sinne todella hyviä lasten vaatteita, oli ”parempia” merkkejä, sekä hm ym.
Käteen jäi n. 30€....
Kotona purin pussit niin pisti kyllä silmään heidän hinnoittelu tyylinsä. Kolme täysin samanlaista pukua oli hinnoiteltu niin että kaksi oli 0,5€/kpl ja yksi 1€.
Lisäksi kaikki hinnat oli 0,5€ tai 1€.
Tehty varmaab arkilline 0,5€ lappuja ja toinen 1€ lappuja, jotka lätkitty tuotteisiin...
Hinnoittelu tehty siis mielestäni laiskasti ja katsomatta yhtään mitä siinä myydään.
Muilta kirppiksiltä vastaavasta palvelusta on kyllä täysin erilainen, mm swap jossa mielestäni jo nähtiin vaivaakin sen eteen että saataisiin paras mahdollinen hinta.
Oli ensimmäinen ja viimeinen kerta kun pirkan kirpputorikeskukselta tätä palvelua käytän.
Joten en itse ainakaan suosittele palvelua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1322993- 71417
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2201316Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701181- 441151
- 371021
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381001Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133957- 47944
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36877