Aisurifantasia

CuckoldDream

Kiihottaa ajatus, että vaimo kävisi vieraissa ja vieläpä niin, että pääsisin mukaan katselemaan.
Osallistuisin valmisteluihin: Sheivaisin, lakkaisin kynnet varpaankynsiä unohtamatta, silittäisin hameen ja puseron sekä kiillottaisin korkkarit. Mikäli pääsisin mukaan katsomaan, niin nuolisin aktin jälkeen vieraan miehen spermat pillusta.

Harrastaako kukaan oikeesti tuommosia? Itsellä fiilis, että aisurit ei pääsääntöisesti naisia säväytä.

15

1335

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kotimiess

En tiedä mutta avovaimoni lähti tänään työporukkansa kanssa firman kesäjuhlille Tampereelle. Ovat yötä siellä ja sitä rataa... Sheivasin eilen illalla avokin mutta pillua en saanut tällä kertaa vaikka aina sheivauksen päälle saan palkinnoksi naida posliini pillua. Avokki on puhunut monta kertaa kuinka mukava yksi Teemu heillä töissä on. No toivottavasti Teemu saa ensi yönä avokin eilen sheivattua pillua. Ja avokin tuntien kortsun kanssa ei hän suostu pelaamaan joten jos Teemulle antaa antaa hän paljaalla.

• Moikka olen 22 -vuotias mies ja haluisin nussia naistasi niin että katsot vierestä.

• Todellisuutta

En silitä hametta enkä kiillota korkkareita. Pimppivilloja saatan siistiä, mutta ennen kaikkea kannustan lähtemään. Jos on hyvä tuuri vaimo palaa nussittuna ja pääsen liukkaille. Kimppahommat on hiukan erilaisia, mutta niitäkin on vuosien varrella ollut muutama

• Nahaton

Kyllähän se olisi upeaa,kun vaimo saisi paksua,kestävää vanhempaa vierasta,tosin niin,että itse olisin katsojana,ja touhun jälkeen mies komentaisi nuolemaan sotkunsa pois vaimon pimpasta...
      -tällaisesta kyläpaikasta haaveilen

• Xxman66

• Nahaton
        Xxman66 kirjoitti:

Minä voisin olla se vanhempi mies. Hetero 52v.
        [email protected]

Olen kyl itse vuoden vanhempi ; )
        Mistäspäin olet ja millainen?

• Juuri

Olen itse avoimessa tai polyamorisessa suhteessa, miten sen nyt haluaa selittää.
      Minusta on ihan kivaa ja kiihottavaakin, kun vaimo käy vieraissa, ja usein on kiva seurailla sitä laittautumista ja pukeutumista, vaikka muuten en suoranaisesti siihen en osallistu. Saatan tosin ostella vaikka uusia avosukkahousuja, jos edelliset ovat repeilleet lllian hurjassa menossa.

• Eivoikunnauraa

Silläkös akkas näyttää tippuri tiinalta ja sinä sirkus pelleltä.

• jormalaiset

Oltiin risteilyllä. Tavattiin pari tummaa muusikkoa. Vaimo pyysi ne meidän hyttiin. Esitteli mut siskonsa exänä. Sanoi että mun pitää saada kanssa ihan vaitiolon takia.
      -Matkalla anopin juhliin...

• jik61

Ajatus aisurina olosta kiihottaa.Olisi mahtavaa joutua "alistettuna"katselelemaan ja tarjoamaan
      suullisia palveluita molemmille.

• parturi

Mä tykkään lyhentää vaimon pillukarvat ihan lyhyeksi kun sen on lähdössä viettämään iltaa kaupungille tai työmatkalle. Häpyhuulilta karvojen poistaminen on parasta. Lopuksi mä nuolen pillua ja kerron kuinka fantasioin vieraan nussivan häntä vasta siistittyyn pilluun. Vaimo kehuu yleensä nuolemistani ja kertoo kuinka kiihottavalta ajatus vieraasta tuntuu. Hän ei kyllä usein vieraitten mukaan lähde. Vieraan nussiman vaimon pillun nussiminen on parempaa kuin vieraan pillun nussiminen.

• sexittelijät

Olen muutaman kuukauden välein pariskunnan luona kyläilemässä! Se alkoi siten, että olin tanssipaikalla vieraalla paikkakunnalla. Istuttiin kaljalla samassa pöydässä. Aviomies kysyi missä yövyn, kerroin etten tiedä vielä. Hän siis aviomies kutsui minut heille. Siellä lisää kirkasta hiukan ja estot lähtivät. Mies sanoi että nyt nussitaan ryhmässä. Hän sanoi vaimolleen ja minulle, että menkää te ensin sänkyyn, hän ottaa yhen kaljan vielä. Siitä se lähti, vaimonsa antoi tosi hyvin, siis osasi homman. Sit tuli aviomies jatkamaan. Minä siinä vierellä hiukan runkkailin.. Olin heillä useamman päivän! Tää toistetaan noin neljä kertaa vuodessa!!
      Aivan mahtavaa sexiä näin!
      Vaimoni ei edes aavistele, vaan mistäpä mä tiedän kuka häntä silloin nai kun mä olen kimpassa :)

• Vieraissataisittenei

Minäkin menin naimaan erästä toisen omaa, Ja kun kävelin kotiini menin kuselle erääsen talon pihalle mikä osui mun kävely lenkillä kohallani. Siellä talossa oli naiminen meneillään ja minä vakoilemaan ikkunan alle. Mun kihlattuni oli siellä siskonsa kanssa ja niitä naitiin kunnolla. Pankaa kunnolla meidän
      pojilla on vain 10cm pitkä kalu ja teillä aika miesten vehkeet ne naiset sanoivat niille panijoille.
      Mulla on 18cm pitkä kalu ja nyt kuulin ekan kerran että onkin liian lyhyt se nakki mulla. Minä vahdin kunnes ne ukot veti kalunsa ulos. Tunnustan olin pikku poika ja menin kotiini vedin pääni täyteen. Ja aamulla kun heräsin oli mun kultani vieressäni. Eli oliko se unta vai ei minä ajattelin vain silloin.

• tuntuukiihottavalta

Puhuin vaimon kanssa samasta fantasiasta ja kun hän on innokas tanssija, niin on monesti sielä naisten hakurivissä ja hakijoita riittää. Myöskin hänen pukeutuminen on aika hyvä tähän hameella joka nousee pyöriessä ylös milloin mustien stay - up sukkien raja tulee näkyviin. Tietysti hän käy myös yksin paikallisella lavalla harrastamassa jolloin minä en ole mukana ja miehet hakevat. Ollaan sovittu kun hän saa yleensä ehdotuksia kotiin kyydityksestä, että matkalla käyvät lähistöllä olevalla hiekkamontulla naimassa ja minä saan katsella pusikosta kiikarilla miten vaimo saa vierasta. Kotona kiihottaa suudella kun vaimoa kun on saanut ensin katsella miten vaimo on ottanut vieraalta suihin on siinä oma makunsa irstas tunne sekä liukkaille pääsy.

• Tee-jotain-itse

Kyllä olet saamaton. Jopa fantasiat kopioit muilta.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      366
      1378
    2. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      58
      864
    3. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      83
      860
    4. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      115
      844
    5. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      51
      710
    6. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      94
      691
    7. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      671
    8. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      48
      566
    9. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      54
      553
    10. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      108
      503
    Aihe