Siis miten kummassa Siuntiolaiset kulkee viikonloppuisin pois paikkakunnalta? Hsl aluetta,junarata olemassa, eikä junan junaa kulje viikonloppuisin. Arkisinki Y-junan kulkeminen naurettavaa! Suosikaa julkistaliikennettä... Ja **skanmarjat sanon minä! Ilman omaa autoa on täällä jumissa, pahemmin ku sillit purkissa!
Siuntio ja hsl
8
211
Vastaukset
- Tulethuomaamaan
Olen käsittänyt, että kantaväestölle on lähinnä kauhistus lähteä kauemmas kuin jonnekin Kirkkonummen Prismaan. Tykkäävät vaellella pitkin metsiä päivät pitkät.
- UusiAsukki
:DD jaahas, no sit ymmärrän! Pitänee harkita saappaiden ostoa...
- T-Saari
Oma auto on tosiaan Siuntiossa välttämätön, etenkään ellei asu asemanseudulla.
Kokemusta on. - Huumejoni
Siuntio homot painukaa vittu vittuu kirkko nummelt vitun böndet !!! Vittu
- UusiAsukki
Poikanen. Mitäpä, jos sä menisit takas kotiin kasvamaan :).
- Jieonkaa
No sehän se,kirkkonummenkaa suuntaa pääse,no lohjan suuntaan vaikeempaa,ankee paikka.Kyllähän luonto on kiva ja saappaat juu pääsee..Kiitos Berner,Vr,ihan mahiton päästä mihkää,bussilla liikkuminen kallista ja epämukavaakin
- ananasakäämät
Miksi siuntiosta pitää päästä pois ja varsinkin viikonloppuisin? Onko siellä jotain vikaa, ja mitähän se mahtaa olla?
Jos siuntioon kerran menee, niin sinne pitää myös jäädä. - sjundeon.malli
Taksilla ja fillarilla pääasiassa, ei koske niitä jotka istuvat viikonloput kotonaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881297Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341038- 68964
- 39897
- 71863
- 97857
- 75846
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54822Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39774