Elävät vedet

Sain Facebookissa raportin , jossa kyselyyn vastanneista kukaan ei ollut hyötynyt yrityksistä eheyttää.

Tapaaminen Elävät Vedet kanssa Helsingissä osoitti, ettei ko. yhdistys enää eheytä. Tosin jos leireillä joku kokee muutoksen, niin se sitten tapahtuu.

Mutta outo juttu: "Kaikki ovat rikkinäisiä" tai sairaita, sanoo Elävät Vedet- mies. Ehkä he eivät muita tapaakaan.
10241
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 10

Vanhimmat

Päivän keskustelujen perusteella palstalaiset menisivät viivana eheytymään, jos vetäjänä olisi Puolimatka tai Huhtasaari.

En tosin ymmärrä, miten heillä on aikaa roikkua vielä FB:ssäkin kun täällä menee jo kaikki aika. Siis kun varmasti ovat FB:ssäkin ainakin kymmenellä nikillä ;D

Äänestä
  • Aloittaja

No Facebook oli vain väline, jossa Sateenkaari-väki antoi tiedotteen eheytysyrityksistä sekä tapaamisesta Elävät Vedet- ryhmän kanssa.

Äänestä

• torre12 kirjoitti:

No Facebook oli vain väline, jossa Sateenkaari-väki antoi tiedotteen eheytysyrityksistä sekä tapaamisesta Elävät Vedet- ryhmän kanssa.

FB -riippuvaisuudesta ja muusta nettiaddiktiosta eheytymiseen tarvitsisi varmasti aika moni enemmän järjestettyä apua.

Äänestä

olishan se vaihtelua ihan jokaiselle jos ei joka hetki jossain lue torre tai joku kallo iir ja yksinkertaisen yksinkertainen eikö vain olisikin.

kukahan heidät eheyttäisi.

Äänestä

"Sain Facebookissa raportin , jossa kyselyyn vastanneista kukaan ei ollut hyötynyt yrityksistä eheyttää. "

Niin, mikähän raportti se on ja mistä se voi löytää?

Äänestä
  • Aloittaja

Se oli minun Facebook- ryhmässä oliko "Sateenkaari-väki" tai jotain sellaista.

Kyselyyn oli tähän mennessä vastannut 57 eheytyksessä ollutta, eikä siitä ole ollut kenenllekään hyötyä. He odottavat vielä lisää kokemuksia ja vastauksia.

Äänestä

• torre12 kirjoitti:

Kyselyyn oli tähän mennessä vastannut 57 eheytyksessä ollutta, eikä siitä ole ollut kenenllekään hyötyä. He odottavat vielä lisää kokemuksia ja vastauksia.

Kuulostaa ihan usko.vaiselta.

Varsinkin tuo: "He odottavat vielä lisää kokemuksia ja vastauksia."

Äänestä

• torre12 kirjoitti:

Ok, toivon mukaan se julkaistaan siten, että muutkin voivat siihen tutustua .

Äänestä

• Aloittaja

raunielisa kirjoitti:

Ok, toivon mukaan se julkaistaan siten, että muutkin voivat siihen tutustua .

Jaa. Nuo 57 tulosta antaa minulle sen kuvan, jonka olen saanut homojen parissa.

Ja sama tulos tuntemieni heterojen parissa: ei kenenkään sukupuolinen suuntaus muutu. Ei vaikka eläisi 20 vuotta naisen kanssa.

Äänestä

• torre12 kirjoitti:

Jaa. Nuo 57 tulosta antaa minulle sen kuvan, jonka olen saanut homojen parissa.

Ja sama tulos tuntemieni heterojen parissa: ei kenenkään sukupuolinen suuntaus muutu. Ei vaikka eläisi 20 vuotta naisen kanssa.

Aivan. Ajattelin vain sitä, että tuossa tutkimuksessa tulisi ihan konkreettisia esimerkkejä tai muuta informaatiota.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

torre12 kirjoitti:

Sain Facebookissa raportin , jossa kyselyyn vastanneista kukaan ei ollut hyötynyt yrityksistä eheyttää.

Tapaaminen Elävät Vedet kanssa Helsingissä osoitti, ettei ko. yhdistys enää eheytä. Tosin jos leireillä joku kokee muutoksen, niin se sitten tapahtuu.

Mutta outo juttu: "Kaikki ovat rikkinäisiä" tai sairaita, sanoo Elävät Vedet- mies. Ehkä he eivät muita tapaakaan.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu