Esirukouspyyntö

Äiti55

Hei. Pyydän että rukoilisitte lapseni puolesta. Hänellä on ollut pitkään rajuja suolisto- oireita eikä lääkärit ole löytäneet syytä lukuisista tutkimuksista huolimatta. Nytkin lapseni on sairaalassa oksentelujen vuoksi. Olen saanut täältä apua monissa asioissa teiltä ihanilta kanssarukoilijoilta. Olemme perheen kanssa rukoilleet, mutta nyt tuntuu, että tarvitaan vielä teidän rukouksia. Kiitos etukäteen teille❤

20

439

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katso vaan peiliin, olet sille syöttänyt hampurilaisia ja eineksiä.

      Rukoilu ei auta ketään muuta kuin rukoilijaa itseään tuottamalla valheellisen hyvänolontunteen.

    • Äiti55

      Netissä olen nähnyt, kuika pastori piereksii ihan estoitta, Tilton auta meitä!

      • Äiti55

        Tämä kirjoitus ei ole minun (aloittajan) kirjoitus


      • Äiti55 kirjoitti:

        Tämä kirjoitus ei ole minun (aloittajan) kirjoitus

        Älä hätäile, terveydenhuollon ammattilaiset ovat asialla. Lapsesi tauti saadaan luultavasti hallintaan ja vielä ilman rukoustakin.

        Rukoiltuasi mahdollinen huono lopputulos menee sitten epäjumalasi piikkiin.


    • Tuntuu tosi pahalta, kun on ahdistunut olo läheisen puolesta ja kun pyydän täällä apua, niin täällä vastaa ihmiset, jotka ovat pahansuopia toisia kohtaan. Ilkutaan toisen sairauksille. Milloin tämä sivusto on tällaiseksi muuttunut? Toivon silti edelleen, että täältä löytyisi uskovaisia kanssarukoilijoita❤

      • sinetti777

      • Kiitos sinulle❤


      • Ei kukaan ole pahansuopa, yritämme vain palauttaa sinut maan pinnalle sieltä taikamaailmasta.

        Miksi edes viet lasta lääkäriin, jos uskot muka manaamisen ja takamenojen yhtään auttavan?


      • sinetti777

        Vein vielä rukouspyyntösi watsupp ryhmääni, jossa uskovat ihanat siskoni ja veljeni kokoontuu.
        Olette Siunauksissamme.


      • 2Timoteus3

        "Sinun on tiedettävä, että viimeisinä päivinä koittavat vaikeat ajat. Silloin ihmiset rakastavat vain itseään ja rahaa, he ovat rehenteleviä ja pöyhkeitä, he herjaavat ja ovat vanhemmilleen tottelemattomia. He ovat kiittämättömiä, jumalattomia, rakkaudettomia, leppymättömiä, panettelevia, väkivaltaisia ja raakoja, kaiken hyvän vihollisia, petollisia, häikäilemättömiä ja järjettömiä. "

        Se on tämä lopun ajan ihminen.


      • Aiti5
        sinetti777 kirjoitti:

        Vein vielä rukouspyyntösi watsupp ryhmääni, jossa uskovat ihanat siskoni ja veljeni kokoontuu.
        Olette Siunauksissamme.

        Kiitos!


      • Aiti5
        Äiti55 kirjoitti:

        Kiitos sinulle❤

        Tämä kirjoitus ei ole minun (aloittajan) kirjoitus en postaile irtokeuhkoja viesteihini


    • pyhitä_krapulapäiväsi

      Rukoile saatana itte. Rukoukset on ajan haaskausta

      Vie saatanan höhlä se kakaras lääkäriin.

    • hullummaksimenee

      Psykosomaattista. Nyt tarvitaan psykiatria, ei tuo muun lääkärin toimesta paremmaksi muutu.
      Ja todellakin. Rukouksilla ei hulluus parane, päinvastoin.

    • vakava_paikka

      Oletko harkinnut ottavasi MANAAJAAN yhteyttä vaikeassa asiassasi?

      Lapsesi saattaa olla paholaisen vallassa.

      • ÄitiSS_diagnosoi

        Todellakin. Meillä on vanha levysoitin, jolla voi soittaa hevilevyjä takaperin. Katsotaanpas suhtautuuko tuo mahdollinen saatanan liittolainen siihen positiivisesti ja jos suhtautuu, niin ota sitten yhteyden manaajaan.


    • itsekin.laitoin

      Aloittaja voisi laittaa esirukouspyynnön seurakuntien nettisivuille, siellä on nimenomaan mahdollisuus jättää esirukouspyyntö.
      Samoin pelastusarmeijalla on vastaava mahdollisuus.

    • ensin_peelastettiin
    • Digit

      Rukoilin lapsesi puolesta. Katolilaisena jätin pyyntöni myös pyhälle äiti Marialle.

    • Jobinpostia

      Patmoskin mainostaa, että Jumala rukouksia kuuleva Jumala. Mutta miksi kuuro, Jumala ei vastaa?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe