Jotta uhria alettaisiin stalkkaamaan joukolla, täytyy siihen olla jonkinnäköinen oikeutus. Muistan about 15 vuotiaana kirjoittaneeni paperin. Se oli kokonaisuudessaan ihan hyvä paperi, juuri sellainen, jonkalaisen luultavasti kaikki mukaviin yliopiston ihmiskokeisiin osallistujat kirjoittavat pienillä poikkeuksilla. Siinä oli paljon huonoja puolia ja paljon hyviä puolia. Yliopisto sekä poliisi mainittiin paperissa.
Mutta paperissa ei mainittu testiä mitenkään ja siinä oli paljon lakitermejä, joihin olen lakimiesten kirjoittamissa papereissa myöhemminkin törmännyt. Itseasiassa siinä ei mainittu syrjintää, vainoa, saatikka sitä, että tarkoituksena on aiheuttaa henkisiä ja fyysisiä vaurioita. Itsemurhasta tai elämän lyhentämistä ei myöskään mainittu sanaakaan. Kokonaisuudessaan paperi oli hyvin sekava ja siinä pompittiin asiasta toiseen ja siinä oli laitettu täysin toisiinsa liittymättömiä asioita samaan kappaleeseen ja peräti samaan virkkeeseen. Jos koko varsinaisen 'mahdollisen' kehittävän 'testin' jättää paperista pois ja kääntää tarkoituksen päälaelleen, tarkoitus onkin tärvellä ihminen totaalisesti ja estää hänen kehittymisensä tämä on siinä tapauksessa 100 varmasti syy ja oikeutus gang stalkingiin. Mutta kuka haluaisi olla superihminen, joka kehitetään huippuunsa ja autetaan joka asiassa, kun voi olla maailman kovimmassa testissä gang stalkingissa uhrina joka tärvellään täysin.
Ensimmäinenkään hyvä juttu, mitä paperissa lupailtiin ei ole toteutunut: en siis selkeästi ole testissä ikinä ollutkaan mukana. Joten kyseessä taitaa olla tilanne, jossa on pyydetty nimi paperiin 'mahdollisen' positiivisen ja kehittävän testin merkeissä:oikeasti paperiin pyydettiin nimi vain gang stalkingia varten.
Uskon, että kyseessä ei ole varsinaisesti yliopiston ihmiskoe, vaan paperi, joka on hyvin lähellä paperia, joka pyydetään ihmiskokeisiin osallistujia kirjoittamaan. Tästä paperista tuleekin sitten yksipuolisesti sitova gang stalking murhaan oikeuttava paperi. Erona tässä paperissa ihmiskokeisiin osallistujien kirjoittamiin papereihin on lauseen osa: "saavat kuoleman tapauksessa kaiken."
Mutta periaatteessa yliopiston ihmiskokeisiin pelkkä 'mmm' tai hiljaisuus riittää suostumukseksi, eikä yliopistoa koskevan lain mukaan keinoja, joilla suostumus ihmiskokeeseen on saatu koske suomen laki. Joten paperin kohta 'saavat kuolemantapauksessa kaiken' on ainoa järkevä syy nimen vaatimiseen kyseiseen paperiin.
Voisiko tämä olla järkevin syy ja oikeutus gang stalkingille, jossa poliisi ja tuomioisuin valehtelevat kaiken ja tutkii ja tuomitsee uhrin aina syylliseksi? Siis Gang stalkingiin jossa kaikki stalkereiden uhrille tekemät rikokset annetaan anteeksi?
Gang Stalkingin Oikeutus!!!
62
1009
Vastaukset
- temp.off
Ydinjuttu: gs:llä kiusattu kohde kieltäytyy tekemästä itsemurhaa. Gs:ää organisoivat tahot syyllistävät uhriaan eri kuviteltavissa olevin syytöksin, koska ovat itse epäonnistuneet murhayrityksessään.
Psykopaatit ovat kääntäneet psykologian päälaelleen.- temp.off
Nää ajatukset tulee hitaasti, mutta kuitenkin. Lisään.
Gs:ää organisoivien ihmisten olisi syytä mennä terapiaan - skeematerapiaan.
Tutkimaan omia tunnelukkojaan. Oikeutuksen tunnelukko on yksi niistä.
http://www.suomalainen.com/webapp/wcs/stores/servlet/fi/skk/skeematerapia-p9789513762018
Kohteille toimii vain vertaistuki. Vähän kuin sodissa palvelleille veteraaneille - saunomaan. - PyhäProfeetta1
"gs:llä kiusattu kohde kieltäytyy tekemästä itsemurhaa. Gs:ää organisoivat tahot syyllistävät uhriaan eri kuviteltavissa olevin syytöksin, koska ovat itse epäonnistuneet murhayrityksessään."
Murhaaminen gang stalkingilla voi kestää vuosikymmeniä, gang stalking pienryhmää johtanut täti kertoi haastattelussaan, että tyypillinen gang stalking aika on yli 10 vuotta. Tätä tädin haastattelua ei enää ole netissä, se oli kuitenkin whale-sivustolla joitain vuosia sitten:
http://whale.to/b/gang_stalking_h.html
Uhrin eliniästä lähtee näin ollen pois 20 - 40 vuotta, joten elinikä lyhenee huomattavasti. Se elämänlaatu onkin toinen juttu, se on täysin tärvelty elämä, jota kukaan ei halua elää. BTW Syytteleminen ja syyllistäminen gang stalkingissa on totta, mm. poliisi on siinä taitava.
Itsemurhaan pakottaminen on toinen juttu, se on nopeaa ja siihenkin kyseinen paperi, josta avausviestissä kerroin myöskin 'oikeuttaa'. Itsemurhaanpakotus yritysten jälkeen vainoni ja syrjintäni kasvoi stratosfääreihin, ja kuvailemasi syyttely ja syyllistämisen näiden murhanyritysten yhteydessä oli todella rankkaa. - temp.off
Olen yrittänyt itsetutkitelun kautta tavoittaa aikaa, milloin oma stalkkaukseni alkoi.
Olen kovin epävarma siitä. Mietin vain niitä erilaisia peräänajoja, joihin olen joutunut ja erästä pakettiautoa 2001(?) joka osui avaamaani auton oveen. 5 sekuntia aikaisemmin ja olisin kuollut.
Minkä vuoksi mietin? Ihmisellä on taipumus nähdä ja yhdistellä asioita, kuin palapeliä rakentaisi.
Olen aina nähnyt renaultteja kun itse olen ajanut sellaisella. Tää ei ole niin yksinkertainen juttu.
Kaikki tapahtumat elämässäni eivät liity GS:ään, mutta kun taaksepäin mietin, kummakyllä näen niitä nyt enemmän, kuin ennen. Tuskin ovat järjestettyjä. Voisivat toki olla, mutta silloin alettaisiin puhumaan jo vendettasta tai huonosta karmasta.
PyhäProfeetta1 28.8.2018 22:49
"Itsemurhaan pakottaminen on toinen juttu, se on nopeaa ja siihenkin kyseinen paperi, josta avausviestissä kerroin myöskin 'oikeuttaa'. Itsemurhaanpakotus yritysten jälkeen vainoni ja syrjintäni kasvoi stratosfääreihin, ja kuvailemasi syyttely ja syyllistämisen näiden murhanyritysten yhteydessä oli todella rankkaa. "
On hämmentävää miettiä ihmistä, joka kokee mainitsemasi oikeutetuksi.
Isänmaallisuus ei ole ensisijainen arvo tuolloin.
Elämä arvona puuttuu kokonaan.
Oma johtopäätökseni, vajallisilla tiedoilla ja taidoillani: joku psykopaatti on palkattu sellaiseen organisaatioon, jolla on kykyä toimia. Toiminta sinänsä on psykopaattisen mielivaltaisesti ohjattua. "Koska voin - periaate." - PyhäProfeetta1
"Oma johtopäätökseni, vajallisilla tiedoilla ja taidoillani: joku psykopaatti on palkattu sellaiseen organisaatioon, jolla on kykyä toimia. Toiminta sinänsä on psykopaattisen mielivaltaisesti ohjattua. "Koska voin - periaate." "
Itsekin ajattelin samaa asiaa, voihan se olla niinkin:
Psykopaatteja on löytynyt jopa psykologeista, heidän toiveammattejaan olivat muistaakseni mm. kirurgi, poliisi ja yritysjohtaja. Poliiseista, yritysjohtajista ja th-systeemistä on löytynytkin suhteellisen pahoja sarjamurhaajia. Vangeista joka viides on suomessa psykopaatti, psykopaatit eivät voi parantua: sairaus on pikemminkin fysikaalinen kuin mentaalinen - siis tietynlainen aivovamma. Ammatit, missä psykopaatit mielestäni loistaisivat ylivertaisuudellaan olisi ovelta ovelle kiertelevä kaupparatsu ja psykologi. Kova myyntitykki omaa kaikki psykopaatin piirteet ja ylenee varmasti asemaan, jossa voisi gang stalkgia jossain määrin järjestää - tai lahjoittaa rahaa yliopiston itsemurha 'tutkimuksiin' , jotka tehdään tietyille häntä loukanneille henkilöille. Psykologi, joka on psykopaatti varmasti haluaa alkaa tekemään kliinisiä ihmiskokeita ja varmasti saa viran, koska loistaa taidoillaan. Kliininen itsemurhatutkimus on myöskin mahdollinen, se voisi kulkea esim. nimellä kliininen itsemurhaprosessi nro 1345 tms. ja tämä tutkimus saattaa liittyä useisiin eri tieteenhaaroihin aina psykologiasta lakitieteeseen ja poliisilla on merkittävä rooli tämän sortin 'tutkimuksissa'. Jos kyseessä on tämä kliininen itsemurha 'tutkimus', niin yksi asia on varma, näissä täytyy olla useita ihmiskoehenkilöitä uhreina, siksi nro 1345.
Mutta toisaalta Neuvostoliitossa porukka yliopistolta johti ruljanssia ja koko kansa rakasti vainoamista itsemurhiin - ne olivat koko kansan hupia. Voihan se olla, että tämä porukka näiden tutkimusten johdossa yliopistolta oli juurikin näitä psykopaatteja. Eli ihan tavalliset ihmiset, th-systeemi, poliisi ja ennen kaikkea "kaverit" olivat Neuvostoliiton vähintään kymmeniin tuhansiin itsemurhiin johtaneiden psykologisten retribuutioiden näkyvä elementti. Psykologisesta retribuutiosta ei löydy netistä enää juurikaan tietoja, joten muistin varassa mennään: uhri valitti kokemistaan rikoksista ja vainosta- joutui itse vankilaan tai pöpilään. Vanklassa tai pöpilässä häntä sitten kiusattiin ihan eläimellisesti. Syyt vainoon olivat heppoiset uhri yksinkertaisesti otti jotain vastaan "kaveriltaan", kuten kirjan tai levyn yms. ja hänet todettiin tämän perusteella valtion viholliseksi. Uskovaiset joutuivat väistämättä myös uhreiksi, ja vielä nykyäänkin Jehovan todistajat ovat vainon uhreja Venäjällä, Vaikka heidän nykyistä vainoaan ei voi mitenkään verrata Neuvostoliiton aikaiseen koko kansan itsemurhateatteriin, on se varmasti heidän uskoaan ja vakaamustaan horjuttava tekijä ja moni saattaa valita itsemurha vaihtoehdon.
Neuvostoliiton Psykologinen retribuutio on saattanut liittyä käyttäytymistieteeseen, psykologiaan, sosiologiaan, yhteiskuntatieteeseen, lakitieteeseen, lääketieteeseen tai kenties kaikkiin näistä ja vielä joihinkin muihin. Itse uskon, että kyseessä oli tiederyhmä, joka koostui useiden alojen tiedemiehistä, joille oli annettu selkeä käsky, rajaton valta ja resurssit aiheuttaa uhreiksi valituille itsemurha. Uskoisin uhrien olleen pääsääntöisesti rikkaita, joiden omaisuus sitten meni valtiolle ja kenties pienet siivut siitä tiederyhmälle: kokonaisia perheitä murhattiin psykologian keinoin. Eli uskoisin, että Neuvostoliitto murhasi älyttömästi ihmisiä pääsääntöisesti heidän rahojensa takia. Retribuutiosta
Jenkeissä kokeiltiin tietoisuuttamuuttavilla aineilla itsemurhaan aivopesuja. Nämä liittyivät suurempaan kokonaisuuteen nimeltään mk-ULTRA. Jonestownin joukkoitsemurhaa pidetään yleisesti yhtenä MK-ultran tietoisuuttamuuttavien aineiden kokeena. MK-ultran kaikki uhrit eivät suinkaan tehneet itsemurhaa, mutta kaikkien elämä meni totaalisesti pilalle. Oma tarinani sopisi parhaiten tähän lokeroon, mutta ilman CIA:ta. CIA tuntuu vain niin kovin omituiselta vaihtoehdolta. Yliopisto on uskottavampi vaihtoehto, koska useita yliopistoja oli mukana MK-ultra tutkimuksissa ja yliopistot ovat kansainvälisiä ja ihmiskokeita ei koske lait. - hieno_taulu
PyhäProfeetta1 kirjoitti:
"gs:llä kiusattu kohde kieltäytyy tekemästä itsemurhaa. Gs:ää organisoivat tahot syyllistävät uhriaan eri kuviteltavissa olevin syytöksin, koska ovat itse epäonnistuneet murhayrityksessään."
Murhaaminen gang stalkingilla voi kestää vuosikymmeniä, gang stalking pienryhmää johtanut täti kertoi haastattelussaan, että tyypillinen gang stalking aika on yli 10 vuotta. Tätä tädin haastattelua ei enää ole netissä, se oli kuitenkin whale-sivustolla joitain vuosia sitten:
http://whale.to/b/gang_stalking_h.html
Uhrin eliniästä lähtee näin ollen pois 20 - 40 vuotta, joten elinikä lyhenee huomattavasti. Se elämänlaatu onkin toinen juttu, se on täysin tärvelty elämä, jota kukaan ei halua elää. BTW Syytteleminen ja syyllistäminen gang stalkingissa on totta, mm. poliisi on siinä taitava.
Itsemurhaan pakottaminen on toinen juttu, se on nopeaa ja siihenkin kyseinen paperi, josta avausviestissä kerroin myöskin 'oikeuttaa'. Itsemurhaanpakotus yritysten jälkeen vainoni ja syrjintäni kasvoi stratosfääreihin, ja kuvailemasi syyttely ja syyllistämisen näiden murhanyritysten yhteydessä oli todella rankkaa.Siellä oli hieno gang stalking huoneentaulu
http://whale.to/b/557678_10151499602280495_421723478_n.jpg
. - PyhäProfeetta1
hieno_taulu kirjoitti:
Siellä oli hieno gang stalking huoneentaulu
http://whale.to/b/557678_10151499602280495_421723478_n.jpg
.Se on ihan hyvä, mutta suuren osan elektronisen häirintä otsikon alla olevista rikoksista voisi laittaa myös organized stalking otsikon alle, vai mitä mieltä olette?
- PyhäProfeetta1
temp.off kirjoitti:
Olen yrittänyt itsetutkitelun kautta tavoittaa aikaa, milloin oma stalkkaukseni alkoi.
Olen kovin epävarma siitä. Mietin vain niitä erilaisia peräänajoja, joihin olen joutunut ja erästä pakettiautoa 2001(?) joka osui avaamaani auton oveen. 5 sekuntia aikaisemmin ja olisin kuollut.
Minkä vuoksi mietin? Ihmisellä on taipumus nähdä ja yhdistellä asioita, kuin palapeliä rakentaisi.
Olen aina nähnyt renaultteja kun itse olen ajanut sellaisella. Tää ei ole niin yksinkertainen juttu.
Kaikki tapahtumat elämässäni eivät liity GS:ään, mutta kun taaksepäin mietin, kummakyllä näen niitä nyt enemmän, kuin ennen. Tuskin ovat järjestettyjä. Voisivat toki olla, mutta silloin alettaisiin puhumaan jo vendettasta tai huonosta karmasta.
PyhäProfeetta1 28.8.2018 22:49
"Itsemurhaan pakottaminen on toinen juttu, se on nopeaa ja siihenkin kyseinen paperi, josta avausviestissä kerroin myöskin 'oikeuttaa'. Itsemurhaanpakotus yritysten jälkeen vainoni ja syrjintäni kasvoi stratosfääreihin, ja kuvailemasi syyttely ja syyllistämisen näiden murhanyritysten yhteydessä oli todella rankkaa. "
On hämmentävää miettiä ihmistä, joka kokee mainitsemasi oikeutetuksi.
Isänmaallisuus ei ole ensisijainen arvo tuolloin.
Elämä arvona puuttuu kokonaan.
Oma johtopäätökseni, vajallisilla tiedoilla ja taidoillani: joku psykopaatti on palkattu sellaiseen organisaatioon, jolla on kykyä toimia. Toiminta sinänsä on psykopaattisen mielivaltaisesti ohjattua. "Koska voin - periaate.""Kaikki tapahtumat elämässäni eivät liity GS:ään, mutta kun taaksepäin mietin, kummakyllä näen niitä nyt enemmän, kuin ennen. Tuskin ovat järjestettyjä. Voisivat toki olla, mutta silloin alettaisiin puhumaan jo vendettasta tai huonosta karmasta."
Hyvä, alta lähestymään vainon alkupistettä. Uskon, että nämä muistelemasi tapaukset oliivat GS:ään liittyviä. Oliko jonkun mieleesi painuneen tapauksen luokkahuoneessa järjestänyt luokkalaisesi henkilö, josta myöhemmin tuli psykologi/psykiatri/muu TH-systeemin työntekijä/poliisi? Eli siis selvä/erittäin todennäköinen gang stalkingiin tai sen valmisteluun liittyvä henkilö? Kenties 'tiederyhmä' yliopistolta on palkinnut kiusaamiseen osallistuneet opiskelijat myöhemmin arvokkaalla gang stalkingiin liittyvällä opintopaikalla?
Muistatko suurperheitä ja heidän kummallista käytöstään lapsuudestasi, suurperheet ovat käyttäytymistieteen ja psykologian yms. näkökulmasta mielenkiintoisimpiin lukeutuvia tutkimuskohteita: yliopiston ihmiskoehenkilöitä ei koske suomenlaki, joten he voivat tehdä mitä vain rikoksia valituille uhreille. Jos muistat, he ovat todennäköisiä yliopiston ihmiskokeita. ? Eli siis selviä/erittäin todennäköisiä gang stalkingiin tai sen valmisteluun liittyviä henkilöitä?
Itse tiedän joutuneeni hyvin nuorena vainon ja kiusaamisen uhriksi, mutta ilmeisesti 15 vuoden ikä vasta mahdollistaa totaalisen gang stalkingin, siinä iässä (vai oliso se peräti sinä vuonna, kun täyttää 15) allekirjoitetut paperit ovat juridisesti sitovia.
- kysyjä
Koska viimeksi koit gs:a? Ja millaista se oli?
- tällainenmielitauti
Klo 01.00 alkoi elektroninen hyökkäys, joka kestimpuoli tuntia. Nykyän se on kehon kihinää ja pitelyä ja korkeaa sykettä. Korvien sihinää.
Sen jälkeen menee 2,5 tuntia ennen kuin elimisitö rauhottu niin, että voi taas nukkua. Eli josks 4 aikoihin, jonka jälkeen uni on hyvin pinnallista. - JukkaJumala
Jukkaa kiihotti pedofiliataipumuksensa lapsen kanssa eilen.
- Hukkajukka
JukkaJumala kirjoitti:
Jukkaa kiihotti pedofiliataipumuksensa lapsen kanssa eilen.
Kuka helkkari on tää Jukka mikä monessa ketjussa nyt tuntuu olevan mukana ?!
- Narsisssissmss
Tahallaan tätä ryhmää pilaava psykoosissa riehuja....
- Korsteeni
Näin tän nimen seinässä.
- Tällaistamulla
Minulla se ilmenee esim. siten että nukahdettuani rintakehässä alkaa tärinä. Havahdun jossain vaiheessa siihen ja herään. Tärinän havaitsee kädellä. Ulkopuolinenkin ihminen havaitsee sen. Siitä on kokemuksia. Yritän sitten omilla konsteilla saada sitä loppumaan. Kun tilanne on rauhoittunut jatkan unia. Sama toistuu sitten uudestaan ja herään jonkun ajan päästä. Tällaisia heräämisiä on ehkä kolme yön aikana. Pahimmillaan niitä on ollu kuusikin kappaletta. Voit arvata millaista nukkuminen silloin on. Tuo täristys alkaa myös jos nukun päivällä. Tätä jatkuu käytännössä joka yö. Muunkinlaista häirintää esiintyy. Tämä on vain yksi esimerkki tästä.
Monesti tuosta täristyksestä seuraa kipuja kyseiseen kohtaan. Joskus se auheuttaa jonkinlaisen paniikkikohtauksen. verenpaineet nousee, pulssi kiihtyy. Saattaa olla puristavaa kipua tai hengen ahdistusta. Tuollaisen tilanteen jälkeen kestää hyvinkin 2-3 tuntia ennenkuin voi ajatellakkaan uudestaan nukahtamista. - tempsQ
Kiinnittäkää huomiota uniin. Verratkaa niitä niihin, joita muistatte lapsuudesta.
Minulla osa unista näyttää olevan hutikuten tekaistuja.
En tiedä, milloin viimeksi näin aidon psyykeen itsehoitomekanismien luoman unen - puhtaana.
Unihygieani ei ole parhaalla mahdollisella tasolla. Psyyke yrittää tasapainottaa valvetilassa kokemaani, mutta pahimmillaan unta estettäessä, en yksinkertaisesti pääse REM -univaiheeseen, joka on se viimeinen silaus, tavallaan viesti tietoisessa tilassa olevalle tajunnalle, mihin suuntaan pitäisi omaa toimintaa suunnata.
Siinä suhteessa tavallaan täysin vietävissä.- Tällaistamulla
Minulla on myös kokemus uniin vaikuttamisesta. (ja monesta muustakin elimistön manipuloimisesta) Uniin on tungettu sisältöä vastakkaisesta poliittisesta näkemyksestä jota olen omannut ja se on esitetty jonkinlaisena painajaisiin liittyvänä elämyksenä siinä unessa. Unissa on esiintynyt myös minua vastaan suunnattua uhkailua.
Jotkut unet on muistuttaneet jonkinlaista tietokone animaatiota että ne eivät ole muistuttaneet ns perinteistä unta. Unien tulkinta muuttuu erilaiseksi. Pitää muistaa, että mielen itsehoitomekanismi toimii, vaikka siihen puututtaisiin ulkoapäin. Periaatteessa vaikutuksen alla olevan ihmisen unien tulkinta ei muutu miksikään, pitää vain muistaa silloin yksi uusi taso unissa: vaikutuksenalainen unitila vs. vaikutuksenalaista unitilaa kompensoiva unitila - niiden tiedostaminen. Näiden suodattamisen jälkeen pääsee käsiksi normaaiin unien tulkintaan, sisäiseen piilotajuiseen kieleen.
Normaalit kerrokset ovat arkinen kompensoiva taso, itseksi kasvamiseen liittyvä taso ja hengellinen taso.
Vaikutuksen alla: mitä se toinen haluaa minun näkevän.
Hoitava ulkopuolisesta vaikutukesta riippumaton tila: miten Itse näkee tämän.
Ego, tietoinen minuuskäsitys, toimii vain välittäjänä vastavuoroisten piilotajuisten motiivien vuorovaikutuksessa.
Tämä on oma kokemukseni kokonaisvaltaisesta hyökkäyksestä olemustani vastaan.Huolimatta pimeästä psykiatriasta/psykologiasta ja niiden kautta erilaisista vaikutusyrityksistä ...
"Valo, tietoisuus tekee valinnat." - C.G.Jung
Jos on jo luodannut psyykkeensä syvyydet, kohdannut oman Thanatoksensa, on kovin vaikea nähdä, että esim. minut voisi pakottaa itsemurhaan. Olen oman Thanatokseni paras ystävä ja heijastan sen rakkaudella takaisin kiusaajilleni. Tulette näkemään hämmentäviä uudistuksi eri erikoispalveluissa, jahka havaitsevat Thanatokseni ylitsevuotavan vaikutuksen.
Niille jää käsiin vain psykopaatit.- PyhäProfeetta1
temppuilija kirjoitti:
Huolimatta pimeästä psykiatriasta/psykologiasta ja niiden kautta erilaisista vaikutusyrityksistä ...
"Valo, tietoisuus tekee valinnat." - C.G.Jung
Jos on jo luodannut psyykkeensä syvyydet, kohdannut oman Thanatoksensa, on kovin vaikea nähdä, että esim. minut voisi pakottaa itsemurhaan. Olen oman Thanatokseni paras ystävä ja heijastan sen rakkaudella takaisin kiusaajilleni. Tulette näkemään hämmentäviä uudistuksi eri erikoispalveluissa, jahka havaitsevat Thanatokseni ylitsevuotavan vaikutuksen.
Niille jää käsiin vain psykopaatit."Jos on jo luodannut psyykkeensä syvyydet, kohdannut oman Thanatoksensa, on kovin vaikea nähdä, että esim. minut voisi pakottaa itsemurhaan. Olen oman Thanatokseni paras ystävä ja heijastan sen rakkaudella takaisin kiusaajilleni. Tulette näkemään hämmentäviä uudistuksi eri erikoispalveluissa, jahka havaitsevat Thanatokseni ylitsevuotavan vaikutuksen."
Kuolemanvietti kumoaa jossain määrin aivopesun itsemurhaan, koska aivopesun tehokkuus perustuu juurikin sille, että ihminen yrittää taistella kuolemaa vastaan. Muutenkin, jos on valmis kuolemaan, eikä pelkää sitä ei gang stalking tunnu niin pahalta. - temp.off
"Jos on jo luodannut psyykkeensä syvyydet, kohdannut oman Thanatoksensa, on kovin vaikea nähdä, että esim. minut voisi pakottaa itsemurhaan. Olen oman Thanatokseni paras ystävä ja heijastan sen rakkaudella takaisin kiusaajilleni. Tulette näkemään hämmentäviä uudistuksi eri erikoispalveluissa, jahka havaitsevat Thanatokseni ylitsevuotavan vaikutuksen."
Kuolemanvietti kumoaa jossain määrin aivopesun itsemurhaan, koska aivopesun tehokkuus perustuu juurikin sille, että ihminen yrittää taistella kuolemaa vastaan. Muutenkin, jos on valmis kuolemaan, eikä pelkää sitä ei gang stalking tunnu niin pahalta.PP, kuoleman hyväksyminen on ainoa asia, tai tapa, millä syvimmälle tasolle käyvän häirinnän voi ns. voittaa tai hyväksyä. OK, voitte tappaa minut. Mitä sitten?
On enemmänkin, mutta se menee uskon puolelle.
On parempi valaista niitä ylitsevuotavaan ydinvoimaan uskovia tahoja edes puoliksi:
https://www.youtube.com/watch?v=Cb7jmcKfp70
Natsit kokivat oikeutetuksi kiduttaa ja tappaa kansanryhmän.
Tarvitaanko oikeutukseksi muuta?
Minne natsien huipputyypit katosivat? Gestapon nimettömät siiviilikonsultit?
Liittoutuneiden käsiin tietenkin.
Meillä Suomessa asiasta on julkisesti keskusteltu jonkin -30 natsi-ihannoijaporukan kyyditysten yhteydessä. He kokivat omalla tavallaan toimintansa oikeutetuksi.
Suomi on allekirjoittanut YK:n ihmisoikeussopimuksen.
https://www.yk.fi/node/5
Jos Suomi noudattaisi tuota sopimuskokonaisuutta, meillä ei olisi ainakaan omien viranomaisten taholta toteutettavia ihmiskokeita tai ns. gs:ää. Ulkomaiset toimijat ja heidän toimintansa estäminen on luku sinänsä. Sellainen kuuluu erikoispalveluiden toimenkuvaan.
Itse käyttäisin GS-tyyppistä toimintaa lähinnä sen suojelevassa merkityksessä.
Lopulta se on hyvin pieni porukka valtion sisällä, joka tuota pyörittää. Rahoitus pois heiltä.
https://www.youtube.com/watch?v=cwLRQn61oUY&t=0s&index=32&list=PLrz4ai0kQylGW_-mMBbyf03bpqmaNu-SV- temp.off
19. artikla.
Jokaisella on oikeus mielipiteen- ja sananvapauteen; tähän sisältyy oikeus häiritsemättä pitää mielipiteensä sekä oikeus rajoista riippumatta hankkia, vastaanottaa ja levittää tietoja kaikkien tiedotusvälineiden kautta.
---
Kiteytetty teksti luettavissa:
https://www.ohchr.org/EN/UDHR/Pages/Language.aspx?LangID=fin - PyhäProfeetta1
"Suomi on allekirjoittanut YK:n ihmisoikeussopimuksen."
Poikkeuksia löytyy muun muassa: Yliopiston ihmiskokeet, psykiatrisessa hoidossa olevat ja kehitysvammaisten asuntoloiden asukit elävät ilman ihmisoikeuksia. Olen lisäksi käytännössä huomannut, että yliopistolaisen kirjoittama paperi kumoaa kaikki ihmisoikeudet ja koko suomenlain: paperi ei edes koskenut minua mitenkään.
- 3785593
Gangstalking on harrastus siinä missä mikä tahansa muukin. Parhaillaan kaikille osapuolille jää hyvä mieli leikistä!
- JukanPedofiilipoppoo
Jää varmaan. Siitä kokematta jääneestä lapsuudestakin.
- Naurankuutamoon
Varsinkin, kun osia vaihdetaan säännöllisesti.
- 3785593
Muistan vieläkin yhden stalkkerin naaman sillä hetkellä, kun se tajusi joutuneensakin minun stalkkaamakseni! Naurettiin yhdessä aivan kippurassa sen jälkeen!
- Anonyymi
3785593 kirjoitti:
Muistan vieläkin yhden stalkkerin naaman sillä hetkellä, kun se tajusi joutuneensakin minun stalkkaamakseni! Naurettiin yhdessä aivan kippurassa sen jälkeen!
-hoovetti ja kele, tämmöiset valtasivat palstan pitkäksi aikaa
- TotuusSattuuQC
Jostain kumman syystä aloitus kuulostaa aika lailla monilta yksityiskohdiltaan englannista käännetyltä. Puhutaan että on "kirjoitettu paperi", puhutaan monimutkaisista lakitermeistä joita ei Suomessa juuri yleensä harrasteta. Lisäksi aloituksessa on hyvin tönkköjä ja sanasta sanaan käännetyiltä kuulostavia lauseita kuten "Siinä oli paljon huonoja puolia ja paljon hyviä puolia. Yliopisto sekä poliisi mainittiin paperissa."
Aivan kuin olisi saatu vaikutteita amerikkalaisista teksteistä.- PyhäProfeetta1
"Jostain kumman syystä aloitus kuulostaa aika lailla monilta yksityiskohdiltaan englannista käännetyltä. "
Ehkäpä paperi on juurikin sieltä kotoisin ja suomennettu? Amerikoissa yleisimpien syiden listassa uhriksi joutumiselle oli juuri tällainen testi, eli paperin allekirjoitusta edelsi testi. Testistä en puhu tässä mitään, koska se on todiste numero 1 gang stalkingista. Monimutkaisia lakitermejä on hyvinkin paljon suomessa esim. työehtosopimuksissa, joten olen kanssasi vahvasti erimieltä tässä asiassa.
Tönköt lauseet, jotka mainitsit kertovat kaiken oleellisen. En voi kaikkea mitä muistan paperista kirjoittaa tänne, koska jos joku toinen uhri menee poliisille kertomaan minkälaisen paperin hän kirjoitti: poliisi vain toteaa 'sä olet lukenut ton netistä salaliittopalstalta, ei tapahdu suomessa'. Ja sitten kun muillekin uhreille muisti alkaa palaamaan, se ei palaa helpolla on hyvä, että jokainen kertoo yksityiskohtia, joita en ole maininnut kirjoittamastaan paperista. Kenties jossain vaiheessa, kun suomi on menettänyt itsenäisyytensä asiat tutkitaan hyvinkin tarkkaan ja syylliset tuomitaan erittäin ankarasti.
Yliopiston ihmiskokeiden uhreille ei ole annettu oikeutta muuta kuin sellaisissa tapauksissa, joissa vihollisvaltio on hävinnyt sodan. Esim. Natsien tekemät ihmiskokeet, jotka olivat merkittäviä lääketieteen kehityksen kannalta ja ovat nykylääketieteen kulmakiviä, eivätkä mitään murhia rahan takia kuten gs. Natsien tekemät ihmiskokeet olivat samankaltaisia kuin Neuvostoliitossa ja monissa muissakin maissa, mutta koska saksa hävisi sodan joutuivat useat kokeita tehneet lääkärit tuomiolle: moni sai kovan tuomion. Hälyttävää tässä oli se, että yhtään juutalaista sairaanhoitaja tai lääkäriä ei tuomittu näistä kokeista, vaikka he pääasiassa tekivät kaikkein julmimpia kokeita, suurin osa kokeista tehtiin nevostovangeille eikä juutalaisille. Juutalaiset eivät suinkaan olleet ne ketkä eniten kärsivät vaan ne ketkä eniten kärsimystä tuottivat - silti juutalaiset olivat ainoita, jotka saivat massiivisia korvauksia - siinä on sitä ironiaa. - temp.off
Historiaamme ei pidä unohtaa.
https://www.google.com/search?q=mauthausen camp&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwj_s-eQ85XdAhWMXSwKHa5WCC4Q_AUICigB&biw=1064&bih=583
Moderni orjuutus tapahtuu psykologisella tasolla. Ihmiset eivät vain ymmärrä minkälaisen hirviön kanssa ovat tekemisissä osallistuessaan tuohon joukkovainoon.
Nyt, ennen ja tulevaisuudessa ihmisen suurin vihollinen on ihminen itse. - tempQ.moderni.orjuus
temp.off kirjoitti:
Historiaamme ei pidä unohtaa.
https://www.google.com/search?q=mauthausen camp&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwj_s-eQ85XdAhWMXSwKHa5WCC4Q_AUICigB&biw=1064&bih=583
Moderni orjuutus tapahtuu psykologisella tasolla. Ihmiset eivät vain ymmärrä minkälaisen hirviön kanssa ovat tekemisissä osallistuessaan tuohon joukkovainoon.
Nyt, ennen ja tulevaisuudessa ihmisen suurin vihollinen on ihminen itse.Sen sijaan, että suomalaiset lähettettäisiin Siperiaan keskitysleireille, venäläiset ovat keksineet uuden keinon luoda omia keskitysleirejään Itä-Suomeen ja ehkä jonnekin muuallekin Suomessa. Tiettyjä alueita, joilla elektronisella häirinnällä saavat ihmiset toimimaan haluamallaan tavalla. Toiminta ei eroa Natsi-Saksan toiminnasta millään tavalla.
Tässä haastetta jo vaikutuksen alla toimiville erikoispalveluidemme yksilöillle.
Millä nimellä niitä toisinajattelijoita, kommunisteja ja juutalaisia vangeiksi otettuja vanginvartijoiden apulaisiksi värvättyjä kutsuttiinkaan natsien keskitysleireillä?
https://www.youtube.com/watch?v=aOf6SN1PeAc - temp.off
Gs:n kohteille: ymmärrättekö kuinka ymmärtämättömiä ihmisiä meillä on vastassa?
Niille annettiin toinen mahdollisuus. Näyttää siltä, että eivät oppineet mitään.
Nyt vastassa on annihilaatio. Heillä myös.
Jos pelonlietsominen on heidän aseensa, vastaan samalla mitalla.
Meidän aseemme ei ole pelko. Aseemme on totuus.
(Takuumiehenä itse Minuteman.)
https://www.youtube.com/watch?v=Mo4cmTaEDIk
- GoneIn60Hours
Suomen SuPo ja poliisien pyörittämä huumerinki tehtailee pahvipäisiä alkoholisoituneita "RIKOLLISIA", ihan totta. Euroopan SAIRASMIES on kirjaimellisesti lääkitty PELLOLLE.
Valtion nerokas tapa lypsää kansalaiset rahoista ja estää ihmisten TYÖNTEKO.
Varmaan ottaa monia pannuun ... se alkoholisoitunut ISÄ ja hajonnut PERHE onkin valtion tekosia.
Lähinnä Venäjän ja Italian mafia mc jenkkinarkkarit, valtio ja lainvalvojat vaan sulloo profit ORJAKAUPPA rahaa taskuihin "RIKOSHYÖTYNÄ". Mediayhtiöt ... - GoneIn60Hours
Ihan systemaattista ja suunnitelmallista toimintaa ollut jo iät ja ajat, mm. tuolta osoitteesta Jysinmäentie 222
54230 NUIJAMAA
Uskomaton mutta totta.- temp.off
Joskus totuus on ihmeellisempää kuin taru.
Kannattaa olla varovainen silti.
Mistä sen tietää kenen sateenvarjon alla kukin on.
https://www.youtube.com/watch?v=1-xGerv5FOk
- GoneIn60Hours
Huumaavat ihmisiä, tunkeutuvat taloihin, ja uhri tekee "ITSEMURHAN"
Jotenkin se FSB johtaakin SuPoa...:(- temp.off
Lienee kevyimmästä päästä tuo ihmisten teloittaminen.
Rankempia juttuja on ne, jolloin kohde jätetään henkiin.
Kotikutoinen poliisimme on fsb/gru:n jatke.
Minkä vuoksi Ruotista Suomeen ajava balkanin mafioso jää kiinni jo Oulussa? Gang stalking Suomen pienessä maailmassa on purettu.
Ei ole kyse salaliitosta.
Se on vain yksi työkalu muiden joukossa.
Lapsemme voivat vastakin elää vapaassa yhteiskunnassa.
https://www.youtube.com/watch?v=A76a_LNIYwE- PyhäProfeetta1
"Huumaavat ihmisiä, tunkeutuvat taloihin, ja uhri tekee "ITSEMURHAN""
Tämä kyllä pitää paikkansa.
"Jotenkin se FSB johtaakin SuPoa...:( "
Tästä en ole niinkään varma. Mutta koska FSB toimii varjon lailla, joten voihan väitteesi pitää paikkansakin.
Uskoisin, että FSB pyrkii vaikuttamaan myös mielipiteisiin, joten sen todennäköisimpiä kohderyhmiä ovat suuret yhteisöt ja ääriryhmät. Yliopistot, vapaamuurarit, seurakunnat, puolueet ym. ovat paikkoja joissa johtajan sanaan uskotaan. Ääriryhmät saavat paljon lehdistö-julkisuutta, joten heidän mielipiteillään on väliä. Mediavaikuttajat saavat kansan seuraamaan itseään ja mielipiteitään, joten en ihmettelisi, jos jokunen mediavaikuttaja olisi FSB:n palkkalistoilla. - temp.off
"FSB:n palkkalistoilla" sellaista ei ole, koska se on persaukinen kansa.
Sympatioita siihen suuntaan tuntevilla ihmisillä on suhteita venäläisiin, jolloin vaikutusyritykset tulevat välillisesti.
Rahaa ei liiku Suomen ja Venäjän välisessä tiedustelussa.
Se perustuu henkilökohtaisiin suhteisiin.
Silti... joitain ihmisiä täälläkin on otettu kohteiksi. Ja mistä suomalaiset pyytävät ensin ohjeita? Ruotsalaislta?
- GoneIn60Hours
Niin, ne henkiinjääneet on niitä vittuuntuneita, veren ja kostonhaluisia, potentiaalisia TERRORISTEJA:)
No miksi polliisijohtajat "tappavat itsensä" jatkuvasti? Heikko pää.
Ruuttalaisethan on tunnetusti homoja, ei siellä kukaan jää kiinni, sehän olisi RASISMIA.
Ja sitäpaitsi ruotsin pankki(Nordea) ja rakennusala tarvii porukkaa mitä majoittaa.
Kunnes koko valtio ajautuu pankkikriisiin ja pelastuu EUROON. Viputukiaisia riittää Merkikkeliltä, mehän sen maksamme. Rahathan on jo Itä-Euroopassa ja Venäjällä, aivan kuin Espanjassa.- PyhäProfeetta1
"Ruuttalaisethan on tunnetusti homoja"
Ruotsissa oli joku pitäjä, jossa todella oli enemmän homoja kuin muualla. Tästä tuli dokumentti joitain vuosia sitten, siinä pitäjän asukkaat pohtivat syitä sille, miksi siellä on homoja enemmän kuin muualla.
- GoneIn60Hours
Oletus ex-Itäsaksasta ja Ruotsista... käy noiden muslimien kanssa kuten Bosniassa. Täys rähinää pukkaa Eurooppaan.
- GoneIn60Hours
Ja ei siinä sateenvarjot auta, jos paskaa tulee ämpärikaupalla niskaan...:)
Moni jo huomannut sen. - GoneIn60Hours
Itsekin selviytynyt about 30 murhanyrityksestä, ja kahdesta pommi-iskusta.
- SaanaMirjami
Gs pedofiili Jukka runkkaa pikkulapsia.
- Idioottiläppää
Jankuttaa kuinka Bandidos tappoi faijan. Siinä läpän taso.
- PyhäProfeetta1
Kirjoitin aiemmin "Mutta periaatteessa yliopiston ihmiskokeisiin pelkkä 'mmm' tai hiljaisuus riittää suostumukseksi, eikä yliopistoa koskevan lain mukaan keinoja, joilla suostumus ihmiskokeeseen on saatu koske suomen laki. Joten paperin kohta 'saavat kuolemantapauksessa kaiken' on ainoa järkevä syy nimen vaatimiseen kyseiseen paperiin."
Niin ja toinen syy nimen pyytämiseen paperiin on se, että kyseessä ei olisi testi tai tutkimus laisinkaan, vaan pelkkä ennenaikaisen kuoleman järjestämiseen oikeuttava paperi. Tässä tapauksessa oikeita yliopiston testihenkilöitä/ihmiskoehenkilöitä on saatettu käyttää täysin heidän testiin kuulumattoman gang stalkingin innokkaina vainoajina. Mutta paperi toisaalta todennäköisesti lisäksi oikeuttaa kaikki itsemurhaan pakottamisesta/elämän lyhentämisestä kiinnostuneet suomen kansalaiset sekä ulkomaalisen avun (maahanmuuttajat) tekemään melkein mitä vain rikoksia uhrille: näyttäisi siltä, että sellaisia suomesta löytyy kymmenen tusinasta, siellä missä minä olen liikkunut.
Eli nämä kaksi syytä nimen pyytämiseen paperiin lienevät järkevin syy gang stalkingille. Ja vaikuttaa vahvasti siltä, että gs:n johdossa on yliopiston loppututkinnon omaavat henkilöt.
Suomesta on tullut uusi Neuvostoliitto, jossa kansa rakastaa itsemurhaan vainoamista/elämän lyhentämistä!!!!- kaikki.on.hyvin
Voi teitä lapsia.
Suomi on aina ollut Kekkoslovakia, viimeinen Neuvostovaltio.
Mutta miksi kauhea valitus, kaikilla on ihan hyvä elämä eikä ole mitään hätää tai puutteita. Hyvinvointia riittää. - PyhäProfeeetta1
kaikki.on.hyvin kirjoitti:
Voi teitä lapsia.
Suomi on aina ollut Kekkoslovakia, viimeinen Neuvostovaltio.
Mutta miksi kauhea valitus, kaikilla on ihan hyvä elämä eikä ole mitään hätää tai puutteita. Hyvinvointia riittää."Mutta miksi kauhea valitus, kaikilla on ihan hyvä elämä eikä ole mitään hätää tai puutteita. Hyvinvointia riittää. "
Niin, hyvästä elämästä tuskin kohdallani voidaan puhua, täydellisesti tärvelty elämä olisi oikeampi versio. Mutta näinhän kansa näkee asiat, juuri niin kuin kirjoitit. He ajattelevat, kun sanoo, ettei ole vainoa, se muuttuu todeksi. Kun sanoo on hirveästi rasismia, sekin muuttuu todeksi. Jos hyppää järveen ja alkaa huutamaan uidessaan, täällä ei ole vettä ei se tee siitä kuitenkaan totuutta. - En.Voi.Käsittää
Kyllä rasismia edelleenkin on miksi koitat kieltää etnisestä taustasta johtuvan syrjinnän miksi?
- PyhäProfeetta1
En.Voi.Käsittää kirjoitti:
Kyllä rasismia edelleenkin on miksi koitat kieltää etnisestä taustasta johtuvan syrjinnän miksi?
"Kyllä rasismia edelleenkin on miksi koitat kieltää etnisestä taustasta johtuvan syrjinnän miksi?"
Aivan, ymmärsit asian väärin! En tarkoita, etteikö rasismia olisi esim. rapakon takana: sitä ei vain ole suomessa.
Jos menet PK-seudulla mihin tahansa markettiin, huomaat yllättävän monen työntekijän olevan maahanmuuttajataustaisia. Heitä on suhteessa paljon enemmän töissä kuin prosentuaalisesti olisi edes mahdollista, jotta tasapuolinen kohtelu toteutuisi, joten heitä on suosittutyönhaussa. Kun katselet vapaamuurarien listaa, heistä yllättävän monella on vierasperäinen sukunimi, heitä on siis valittu enemmän kuin suhteessa on mahdollista, joten heitä on suosittu. Katsot kunnanvaltuutettujen listaa, mitä huomaat jne.? Entäpä yritysjohtajat heitä on maahanmuuttajataustaisissa suhteellisesti huomattavasti prosentuaalisesti enemmän kuin kantasuomalaisissa, joten maahanmuuttajataustaisten räikeä suosiminen kantasuomalaisten kustannuksella on totta ja maahanmuuttajien kokema rasismi on valetta. - kaikki.on.hyvin
PyhäProfeeetta1 kirjoitti:
"Mutta miksi kauhea valitus, kaikilla on ihan hyvä elämä eikä ole mitään hätää tai puutteita. Hyvinvointia riittää. "
Niin, hyvästä elämästä tuskin kohdallani voidaan puhua, täydellisesti tärvelty elämä olisi oikeampi versio. Mutta näinhän kansa näkee asiat, juuri niin kuin kirjoitit. He ajattelevat, kun sanoo, ettei ole vainoa, se muuttuu todeksi. Kun sanoo on hirveästi rasismia, sekin muuttuu todeksi. Jos hyppää järveen ja alkaa huutamaan uidessaan, täällä ei ole vettä ei se tee siitä kuitenkaan totuutta.Kaiken sen perusteella mitä olet kertonut sulla on asiat tosi hyvin.
Ei syytä siis huoleen tai muutokseen. - TotuusSattuuQC
"Kyllä rasismia edelleenkin on miksi koitat kieltää etnisestä taustasta johtuvan syrjinnän miksi?"
Aivan, ymmärsit asian väärin! En tarkoita, etteikö rasismia olisi esim. rapakon takana: sitä ei vain ole suomessa.
Jos menet PK-seudulla mihin tahansa markettiin, huomaat yllättävän monen työntekijän olevan maahanmuuttajataustaisia. Heitä on suhteessa paljon enemmän töissä kuin prosentuaalisesti olisi edes mahdollista, jotta tasapuolinen kohtelu toteutuisi, joten heitä on suosittutyönhaussa. Kun katselet vapaamuurarien listaa, heistä yllättävän monella on vierasperäinen sukunimi, heitä on siis valittu enemmän kuin suhteessa on mahdollista, joten heitä on suosittu. Katsot kunnanvaltuutettujen listaa, mitä huomaat jne.? Entäpä yritysjohtajat heitä on maahanmuuttajataustaisissa suhteellisesti huomattavasti prosentuaalisesti enemmän kuin kantasuomalaisissa, joten maahanmuuttajataustaisten räikeä suosiminen kantasuomalaisten kustannuksella on totta ja maahanmuuttajien kokema rasismi on valetta."Jos menet PK-seudulla mihin tahansa markettiin, huomaat yllättävän monen työntekijän olevan maahanmuuttajataustaisia. Heitä on suhteessa paljon enemmän töissä kuin prosentuaalisesti olisi edes mahdollista, jotta tasapuolinen kohtelu toteutuisi, joten heitä on suosittutyönhaussa."
Entäpä jos he hakeutuvat tuon alan töihin innokkaammin kuin kantasuomalaiset? Eli siis sama juttu kuin kaikkialla maailmassa. Maahanmuuttajat työllistyvät aloille joissa palkka ei ole kummoinen ja työajat ikävät koska nuo alat eivät kelpaa kovin hyvin kantaväestölle.
" Kun katselet vapaamuurarien listaa, heistä yllättävän monella on vierasperäinen sukunimi, heitä on siis valittu enemmän kuin suhteessa on mahdollista, joten heitä on suosittu."
Ei vaan koska vapaamuurarit edustavat taloudellista ja sivistyksellistä eliittiä, heidän joukossaan on luonnollisestikin paljon sitä entistä taloudellista yläluokkaa joka on historiallisista syistä tullut usein ulkopuolelta, Ruotsista ja Keski-Euroopasta.
"Katsot kunnanvaltuutettujen listaa, mitä huomaat"
No että kunnanvaltuutetuissa maahanmuuttajien osuus ei vastaa lähellekään heidän osuuttaa Suomen koko väestöstä. Kun suomessa oli viime vuonna 372000 ulkomailla syntynyttä ihmistä, heitä pitäisi siis olla 15% kunnanvaltuutetuista. Esim. Vantaalla, jossa nyt on aika paljon maahanmuuttajia, heidän osuutensa valtuutettujen määrästä on noin 5%.
"Entäpä yritysjohtajat heitä on maahanmuuttajataustaisissa suhteellisesti huomattavasti prosentuaalisesti enemmän kuin kantasuomalaisissa,"
Onko? Mihin perustat väitteesi? Lasketko kaikki pitserian omistajat yritysjohtajiksi? - PyhäProfeetta1
TotuusSattuuQC kirjoitti:
"Jos menet PK-seudulla mihin tahansa markettiin, huomaat yllättävän monen työntekijän olevan maahanmuuttajataustaisia. Heitä on suhteessa paljon enemmän töissä kuin prosentuaalisesti olisi edes mahdollista, jotta tasapuolinen kohtelu toteutuisi, joten heitä on suosittutyönhaussa."
Entäpä jos he hakeutuvat tuon alan töihin innokkaammin kuin kantasuomalaiset? Eli siis sama juttu kuin kaikkialla maailmassa. Maahanmuuttajat työllistyvät aloille joissa palkka ei ole kummoinen ja työajat ikävät koska nuo alat eivät kelpaa kovin hyvin kantaväestölle.
" Kun katselet vapaamuurarien listaa, heistä yllättävän monella on vierasperäinen sukunimi, heitä on siis valittu enemmän kuin suhteessa on mahdollista, joten heitä on suosittu."
Ei vaan koska vapaamuurarit edustavat taloudellista ja sivistyksellistä eliittiä, heidän joukossaan on luonnollisestikin paljon sitä entistä taloudellista yläluokkaa joka on historiallisista syistä tullut usein ulkopuolelta, Ruotsista ja Keski-Euroopasta.
"Katsot kunnanvaltuutettujen listaa, mitä huomaat"
No että kunnanvaltuutetuissa maahanmuuttajien osuus ei vastaa lähellekään heidän osuuttaa Suomen koko väestöstä. Kun suomessa oli viime vuonna 372000 ulkomailla syntynyttä ihmistä, heitä pitäisi siis olla 15% kunnanvaltuutetuista. Esim. Vantaalla, jossa nyt on aika paljon maahanmuuttajia, heidän osuutensa valtuutettujen määrästä on noin 5%.
"Entäpä yritysjohtajat heitä on maahanmuuttajataustaisissa suhteellisesti huomattavasti prosentuaalisesti enemmän kuin kantasuomalaisissa,"
Onko? Mihin perustat väitteesi? Lasketko kaikki pitserian omistajat yritysjohtajiksi?"Entäpä jos he hakeutuvat tuon alan töihin innokkaammin kuin kantasuomalaiset? Eli siis sama juttu kuin kaikkialla maailmassa. Maahanmuuttajat työllistyvät aloille joissa palkka ei ole kummoinen ja työajat ikävät koska nuo alat eivät kelpaa kovin hyvin kantaväestölle."
Kaupan ala sattuu olemaan yksi suomen suurimmista työllistäjistä ja kaupallisessa koulutuksessa on valtavasti enemmän suomalaisia kuin maahanmuuttajia. Kaupan alan palkkaus on ok ja työ myös. Työt sijoittuvat yleensä ilta tai aamu painotteisesti, mutta on niitäkin yrityksiä, joissa velvoitetaan työntekijöitä tulemaan töihin tarvittaessa kaikkina kaupan aukioloaikoina. Siis 99% hakijoista on suomalaisia, mutta maahanmuuttajia yksinkertaisesti suositaan tälläkin alalla.
"Ei vaan koska vapaamuurarit edustavat taloudellista ja sivistyksellistä eliittiä, heidän joukossaan on luonnollisestikin paljon sitä entistä taloudellista yläluokkaa joka on historiallisista syistä tullut usein ulkopuolelta, Ruotsista ja Keski-Euroopasta."
Vapaamuurarit edustuvat kyllä eliittiä, mutta tarkoitin vierasperäisillä sukunimillä lähinnä arabialaisia ja venäläisiä nimiä. Keski-eurooppalaisia nimiä heidän listassaan ei juurikaan ole, mutta ruotsinkielisiä kyllä.
"No että kunnanvaltuutetuissa maahanmuuttajien osuus ei vastaa lähellekään heidän osuuttaa Suomen koko väestöstä. Kun suomessa oli viime vuonna 372000 ulkomailla syntynyttä ihmistä, heitä pitäisi siis olla 15% kunnanvaltuutetuista. Esim. Vantaalla, jossa nyt on aika paljon maahanmuuttajia, heidän osuutensa valtuutettujen määrästä on noin 5%."
En tarkoittanut aivan tuota, tarkoitin heidän saamaansa mediahuomiota ja vaaliapua medialta. Suomalaisille kunnanvaltuutetuille harvoin annetaan niin paljon nostetta ja ilmaista apua medialta kuin maahanmuuttajataustaisille. Toinen asia mitä ajoin takaa oli heidän edustuksensa ympäri suomea, esim.Turussa valtuuston varapuheenjohtajana toimii Hra Ali, joten heitä on ympäri suomen hyvin edustettuna:
http://www.turku.fi/henkilo/alas-ali
Mutta, jos väität vain 5% kunnanvaltuuston jäsenistä olevan maahanmuuttajataustaisia vantaalla, en tee laskutoimituksia enkä väitä vastaan: heitä on 5 tai 6 kaikista 67 edustajasta riippuen siitä laskeko rva Orlandon sellaiseksi. Helsingissä asia on toisin 85 valtuutettua, joista 9 on maahanmuuttajataustaisia: eli 10,6 % on maahanmuuttajataustaisia. Jos kuitenkin ajattelemme maahanmuuttajien osuutta valtakunnallisesti, se on kutakuinkin 7 %, ovat he sangen vahvasti edustettuina kunnanvaltuustoissa.
https://www.hel.fi/helsinki/fi/kaupunki-ja-hallinto/paatoksenteko/kaupunginvaltuusto/jasenet/
"Onko? Mihin perustat väitteesi? Lasketko kaikki pitserian omistajat yritysjohtajiksi? "
Pitserian omistajat ovat yritysjohtajia ja tienaavat ihan kivasti, miksi halveksut maahanmuuttajayrittäjiä? Typeryksenkin luulisi tajuvan että maahanmuuttajissa on suhteessa enemmän yrittäjiä kuin suomalaisissa. Mutta leikitään idioottia: Laita viivan alle kantasuomalaisten määrä ja päälle kantasuomalaisten yrittäjien määrä ja kerro 100. Sitten tee sama maahanmuuttajataustaisilla ja huomaat että olin enemmän kuin oikeassa. Jos teet laskutoimituksen niin voit kertoa sen jälkeen puhutaanko prosenteista vai peräti kertoimista. Niin jos kerran kertoimista puhutaan miksi edes kysyt`?
- 968472
Älkää ottako niin vakavasti sitä Gang Stalkingia, urpot. Vähän leikkimieltä!
Leikki on kovin kaukana, kun henkeä on uhattu, konkreettisesti levittämällä vahvasti korruptoivaa materiaalia kotiin, ottamalla tietokoneet 'haltuun' pois lukien ne, joihin aika james bondilta ei riittänyt, jotka hän sabotoi muuten, häh ei tiennyt mit teki, se sata portin kaapeli ei ollut kiinni emolevyssä, ihmisiä ne bonditkin on... mutta jos on ottanut 10.000 clickkiä koko yön kotonaan CPM, ei enää tartte hirveesti jännittää. Tein rikosilmoituksen kotirauhan häirinnästä. Mitä muita rikosilmoituksia olisiin voinut tehdä? Radioaktiivista korruptoivaa säteilyä lähettävän materiaalin levittäminen Pohjois-Haagaan? Eiraan? jne... eikö sellainen ole jo sodanjulistus venäläisten igor/jamesbondien taholta? On siellä lähetystoöjen mittareissa näkynyt punaista. Ja me olemme vain hiljaa.
- kun.kerta.kysyit
temppuilija kirjoitti:
Leikki on kovin kaukana, kun henkeä on uhattu, konkreettisesti levittämällä vahvasti korruptoivaa materiaalia kotiin, ottamalla tietokoneet 'haltuun' pois lukien ne, joihin aika james bondilta ei riittänyt, jotka hän sabotoi muuten, häh ei tiennyt mit teki, se sata portin kaapeli ei ollut kiinni emolevyssä, ihmisiä ne bonditkin on... mutta jos on ottanut 10.000 clickkiä koko yön kotonaan CPM, ei enää tartte hirveesti jännittää. Tein rikosilmoituksen kotirauhan häirinnästä. Mitä muita rikosilmoituksia olisiin voinut tehdä? Radioaktiivista korruptoivaa säteilyä lähettävän materiaalin levittäminen Pohjois-Haagaan? Eiraan? jne... eikö sellainen ole jo sodanjulistus venäläisten igor/jamesbondien taholta? On siellä lähetystoöjen mittareissa näkynyt punaista. Ja me olemme vain hiljaa.
Itse tekisin rikosilmoituksen terveydenhoitoviranomaisista kun antavat tuollaisten vaarallisten potilaiden kulkea yleisellä paikalla ja käyttää internettiä; avohoidon pitäisi olla lailla kiellettyä.
Yhteiskunnalla on velvollisuus suojella yleisöä vaarallisilta mielisairailta; kaikki pitäisi olla 24/7 lukon takana ja avain sulattaa. - 96847
temppuilija kirjoitti:
Sinun pitää vain ottaa asia huumorilla. Hanki vaikka joka päivä kierrätyskeskuksesta tietokone, niin stalkkerit kyllästyvät pian kantamaan niitä ulos! Sitten voitte yhdessä juoda kaljat ja nauraa nokkeluudellesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti27034764Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos294424Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s734085Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2583842Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori963133Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös192489Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta532424En suuttunut missään vaiheessa
Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk122004Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi411548Trump on jo ihan seonnut...
Nato maa uhkailee toista Natomaata....Amerikan tuho näyttää toteutuvan Trumpin kaudella 100 varmasti.3701540