En tajua hommaa: tapahtumavirta on nyt n. -15€, mutta tilillä kuitenkin n. 77€...sehän nyt kumminkin merkkaa, mitä käytettävissä.
Tapahtumavirran tunnusluku kuvaa tulojen ja menojen erotusta.
Viittaakohan tuo MIINUS 15€ siihen, että olen nyt elämässä yli varojeni, suunta alaspäin?
OP:n tilin "tapahtumavirta"?
3
730
Vastaukset
- hsdskdjskdj
Olisiko katevaraukset purkautuneet, ei ne siellä ole kuin muutamia päiviä. Lisää rahaa tilille, ettei mene miinukselle. Danskella on sellainen vittumainen juttu, ettei siellä edes katevaraukset näy perjantaista lähtien. Siksi käytän aika viikonloppuisin vaan käteistä.
- zxcvxzcvcvxzcvxzv
>>että olen nyt elämässä yli varojeni, suunta alaspäin?>>
kyllä! huomenna olet jo ulosotossa, ylihuomenna vedät heroiinia ja lauantaina asut jo soutuveneen alla. kyllä op:n ennustaja tietää! - pankkiasiaa
OPn uudistus merkitsi muutosta huonompaan suuntaan niinkuin ns. palvelun parannukset usiemmiten.
Entiset selkeät sivut muutettiin sekavaksi ulkonäöltään ja toiminnoiltaan.
"Tapahtumavirta" esimerkiksi on omituinen päälläkkäisesitys joka ei tarjoa mitään lisäinformaatiota.
Käyttäjät osaavat kyllä itse asettaa tapahtumat ajallisesti kohdalleen, tuollainen taiteilu graafisilla tehokeinoilla on sekava ja turha.
Varsinkin yleisön pankkiohjelmat tulisi olla selkeitä, helppokäyttöisiä ja mahdollisimman pienimuotoisia.
Grafiikasta voidaan sitten nauttia taidesivustoilla tai -näyttelyissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773174
- 492400
- 322107
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812102- 1371869
- 311735
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313291691Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne91536Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51240Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61234