Taas kerran paljon melua tyhjästä!

Perussuomalaiset

Mikä siinä Huhtasaaren gradussa on sellaista, että aiheuttaa se vihervassareille vaginaorgasmin? Tolkullinen tapa suhtautua koko episodiin on se, että paskasta aiheesta (monikulttuurisuus) tulee paska gradu. Kasvatustieteen laitoksella on annettu tuo sama tutkimusaihe ties kuinka monelle opiskelijalle, eikä takuulla ole kaikkia sellaisen länsimaisia arvoja mädättävän prosessin selvittäminen kiinnostanut. Näin ollen on lähes itsestään selvää, että asiat laitetaan nopeasti halki poikki pinoon ja lyödään kannet kiinni, että päästään koko paskasta eroon! "Abusus non tollit usum!"

Tällaisiin vihervasemmiston ja globaalin eliitin hyökkäyksiin tulee suhtautua samanlaisella kylmänviileydellä kuin kansanedustaja Teuvo Hakkarainen: "Kohu tulee, kohu menee."

13

193

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paligiaatti-Laura

Mutta Lauran maine on mennyttä. Kerran petkuttaja aina petkuttaja... ja helkatin tyhmä sellainen.

• Isopersemerjaaaaggg

Lii pilasi maineensa lopullisesti hänen pitäisi hävetä

• Eihuijareia

Kyseessä ei ole oikeastaan edes Laura gradu vaan Simpasen gradu, jonka Laura kopioi ja väitti itse tehneensä. Eli kyseessä oli varkaus. Pitäisikö siitä sitten olla hiljaa?

• pikku-lillä_ei.gradua

No tietysti se ettei pikku-Lilllä ja alkoholisti arhiksella ole kummallakaan mitään gradun tapaistakaan

• HulluPersuApina

No, ei ole kyllä huhtasaarellakaan...

• vihreiden_pressaehdokas

Tietenkään unohtamatta että vihreiden pressaehdokas on täysin kouluttamaton

• onko.vaikeeta

kysyt meiltä huhtasaaren gradun ongelmasta, koska itse et ymmärrä?
      kyllä se on eri medioissa jo kerrottu, katso sieltä.
      mutta älä katso suomen uutisista, se ei kerro totuutta tästä asiasta.

• Numero5

Vihervassarit ulisee kaikesta ne(esim ) jopa 10 vuotta vanhoista jutuista ne jopa ulisee siitä jos annat bännin YouTuben chattiin koska ne alati haukkuu ihmisiä

• QueenOfCopy

Voi pimpsa sentään tuota looraa,minkä teki

• Antivaras

Graduvaras on varas. Miten joku voi puolustaa varasta, joka ei edes itse ymmärrä tekonsa vakavuutta.

• Parempi kai ei gradua ollenkaan (vrt. esim. Vihreiden Haavisto) kuin varastettu gradu.

• Valemaisteri

Valemaisteri plagioidulla gradulla? Jotenkin siitä tulee sellainen valkovuotoinen, sellainen härski sillimäinen odööri.

Ei mikään kovin kunnioitettava habitus.

Nuuhkipaaapa ilmaa, kun seuraavan kerran menette Lauran tilaisuuteen kuuntelemaan. Aistikaa sillinen ilmapiiri.

• HulluPersuApina

Niin, graduaiheen saa ,ja se jopa pitää, valita ihan itse, joten huhtasaari on itse aiheensa valinnut, tämä vaan persulle tiedoksi, koska et sitä apukouluakaan läpäissyt. Ja siinä on olemassa säännöt miten gradu tehdään, ja ne annetaan jokaiselle ihan kirjallisena ja jopa nettisivu mistä tarvittaessa tarkistaa. Joten huhtasaari on ihan itse toiminut väärin ja siitä on turha persujen vinkua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Varmaan olen odotellut ihan turhaan

Kutsua luoksesi kylään Superman?
      Ikävä
      44
      1760
    2. Kaksi rikollista

"Molemmat vangitut ovat osoitetietojen perusteella kotoisin reilun sadan kilometrin päästä Suomussalmelta. Molemmilla on
      Suomussalmi
      8
      1677
    3. Mitä tekee Rebelwerks?

Rebelwerks myy melkein kaiken tavaransa. Onko Rebelwerks menettänyt järkensä? Vai onko hän lopultakin tullut järkiinsä
      Taivalkoski
      15
      1623
    4. Jos meillä ei olisi

Ikäeroa, niin oltais aikoja sitten oltu aito pari! Me kuulutaan yhteen🥰
      Ikävä
      159
      1239
    5. **** mies anna jokin vinkki

Mistä tiedän, että vielä toivot että kuulet minusta. Aikaa on kulunut...
      Ikävä
      87
      1236
    6. Suojeluvaisto

Mikä herättää miehessä suojeluvaiston naista kohtaan?
      Ikävä
      180
      1208
    7. Ei se yhteys

Niin vain poistu ja lakkaa olemasta. Muista tämä nainen.
      Ikävä
      67
      1075
    8. Eli sä nainen

Siis halusit pitää jonkinlaisen kontaktin ja ylläpitää yhteyttä. Etsitkö jotain mysteeristä ja kiehtovaa vai halusitko t
      Ikävä
      65
      1036
    9. P-karjalassa juorutaan ihan kaikki.Pitäisikö muuttaa Etelä-karjalaan?

Täällä Pohjois-karjalassa juorutaan ihan kaikki. Ei voi luottaa edes viranomasiin joita sitoo vaitiolovelvollisuus. Ka
      Imatra
      18
      1013
    10. Kolme sanaa jotka kuvaa naista jota kaipaat

Kerro jotain hyvää. Hyvä kiertämään.
      Ikävä
      58
      995
    Aihe