Insesti-isä nussii tytärtään

insis

Työskentelen yrityksessä, jossa on vuosikausia ollut tapana lähteä syyskuun alussa syysristeilylle Helsingistä Tukholmaan ja takaisin. Matka on aina tehty niin, että mukaan pääsevät myös työntekijöiden puolisot. Tälläkin kertaa olin ilmoittanut vaimoni mukaan matkalle, mutta hänelle tuli lähtöpäivän aamuna yllättävä vaihdos työvuoroissa eikä hän päässyt lähtemään kanssani. Vaimo ehdotti, että ottaisin mukaan jo aikuisen tyttäremme Miian, joka oli sairaslomalla loukattuaan kätensä. Soitin Miialle ja hän lupautuikin lähtemään. Hän asetti vain ehdoksi että auttaisin häntä asioissa, joissa tarvittaisiin kahta kättä, kuten pihvin leikkaamisessa ja tuliaisten kantamisessa.

Hytit oli varattu firman puolesta ja vasta avatessani hytin oven ja päästäessäni Miian sisään tajusin, että nukkuisimme samassa parivuoteessa. En ollut nukkunut yhdessä Miian kanssa sen jälkeen, kun hän oli täyttänyt yksitoista, eli kymmeneen vuoteen.

Laskin kassimme alas ja kysyin Miialta, haluaisiko hän käydä ensin suihkussa. Yritys tarjoaisi päivällisen tunnin kuluttua. Miia myöntyi ja lähti pieneen yhdistettyyn vessaan ja suihkuun. Purin sillä aikaa kasseistamme vaatteita valmiiksi sängylle. Jonkin ajan kuluttua kylpyhuoneesta kuului Miian ääni: “Isä, tuutko vähän auttamaan.”

Mennessäni sisään Miia seisoi lattialla yllään rintaliivit ja pikkupöksyt. Hän ei saanut liivien hakasia auki siteessä olevalla kädellään. Avasin liivit ja kysyin, pärjäisikö hän siitä eteenpäin. “Joo, kyllä muuten, mutta tukan pesu on hankalaa”, hän vastasi. Miialla olikin hyvin pitkät ja runsaat mustat hiukset ja shampoon hierominen niihin ja huuhtelu eivät varmasti olleet helppoja, kun toisen käden piti pysyä kuivana. Ehdotin, että pesisin Miian hiukset lavuaarin päällä, mutta kylpyhuone oli ahdas ja hankala.

Loppujen lopuksi Miia meni suihkutilaan ja pyysi minut pesemään hiuksensa. Hän kääntyi selin ja kastelin hiukset – ja samalla tietysti paitani ja housuni.

– Perhana, mun paita kastuu…
– Ota se pois, ehdotti Miia.

Otin paidan, housut ja sukatkin pois jättäen vain alushousut jalkaani. Hieroin shampoota kumartuneena olevan tyttäreni hiuksiin ja huomasin tuijottavani hänen kiinteitä rintojaan, jotka heiluivat liikkeiden tahdissa. Yritin pitää katseeni kurissa ja ajatella, että kyseessä oli sentään oma tyttäreni. Kuitenkin hetken kuluttua huomasin katselevani hänen vartaloaan. Hän oli upean näköinen; nuori, sileä iho oli märkä ja siellä täällä oli shampoota. Tunsin kiihottuvani katsellessani Miiaa.

Yritin ajatella muita asioita, kuten pakastimen korjausta sisältä päin, veronkorotuksia ja bensan hintoja, mutta kaikki ajatukset jäivät kesken ja tuijotin taas Miian vartaloa. Lantio kaartui kauniisti ja vyötärö oli hoikka. Hän oli kyykyssä edessäni huuhdellessani shampoota pois hänen hiuksistaan. Sain hiukset puhtaaksi ja tyttö avasi silmänsä nousten suoraksi seisomaan. Hän kääntyi ja huomasin, että hänen jalkojensa yhtymäkohdassa ei ollut karvoitusta muuta kuin ohuen viivan verran. Viivan, joka nousi kapeana hänen häpyhuuliensa yläpäästä muutaman sentin mustana karvoituksena päättyen sitten.

Miia huomasi, että tuijotin hänen alapäätään ja katsoi minua pitkään. Miia näki alushousuissani ison pullistuman ja ymmärsi, että minulla seisoi. Käännyin pois kasvot tulipunaisena ja menin pois kylpyhuoneesta. Kiedoin itseni pyyhkeeseen ja odotin hänen tulevan pois suihkusta. Hän tulikin hetken kuluttua vartalo tiukasti valkoiseen pyyhkeeseen kietoutuneena. Emme katsoneet toisiamme silmiin emmekä sanoneet mitään, kun menin suihkuun.

Päivällisen jälkeen koko työporukka vetäytyi baarin puolelle. Miia pysyi seurassamme, vaikka olinkin kertonut hänelle etukäteen, että hän oli aivan vapaa viettämään aikaansa laivalla miten haluasi. Muutamia kertoja illan aikana huomasin Miian katsovan minua mietteliäs ilme kasvoillaan. Hän ei juonut paljoa, mutta kuitenkin muutaman drinkin. Itse join hiukan enemmän, mutta en kuitenkaan liikaa.

Menimme nukkumaan noin kahden aikaan yöllä ja nukahdimme eri puolille kohtuullisen leveää sänkyä. Yöllä näin unta, jossa rakastelin nuoren ja kauniin tytön kanssa; tyttö muistutti hiukan liikaa Miiaa. Unessani olin juuri naimassa tyttöä takaapäin, kun heräsin johonkin. Avasin silmäni ja makasin selälläni liikahtamatta. Ikkunan vieressä oleva valo oli jäänyt päälle ja sen valossa näin Miian istuvan sängyssä katsellen alushousuissani olevaa kohoumaa. Peitto oli valunut jalkopäähän ja huomasin Miialla olevan päällään vain pikkuhousut, rintaliivit hän oli ottanut jossain vaiheessa pois.

Katselin hämärässä Miian kauniita rintoja, jotka peittyivät osaksi vapaana oleviin pitkiin hiuksiin. Huomasin Miian toisen käden liikkuvan hitaasti hänen sylissään, pikkuhousujen alla ...

Lue koko kiihottava insestifantasia täältä:
http://insesti.seksifantasiat.net/2018/03/isa-tytar-seksifantasiat/insesti-isa-nussii-tytartaan/

0

6791

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
        Ikävä
        21
        3327
      2. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
        Maailman menoa
        540
        2692
      3. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
        Maailman menoa
        53
        2260
      4. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
        Maailman menoa
        211
        2234
      5. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
        Joensuu
        13
        1709
      6. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
        Ikävä
        219
        1519
      7. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
        Suomussalmi
        52
        1471
      8. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
        Ikävä
        97
        1379
      9. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
        Ikävä
        62
        1211
      10. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
        Maailman menoa
        95
        1174
      Aihe