Tässä yksi

876jkh

6

239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jarmo__Eklund

      Ei kannata ketään nimittää vääränä koska voit olla itse väärässä. Älä tee tätä vaikka kuinka tuntuisi että se on väärä. En minä itsekään tiedä varmaa tästä Owourista, mikä lie... Kuulostaa niin oudolta mutta hänen pelikenttänsä on siellä Afrikassa, joten uskon että se voi olla varsin hänelle oikea tapa toimia, kun ajattelee länsimaita joissa ihmisille on jo kerrottu, ettei ihmeitä ole... edes kirkossa.

      • tupuna10

        joku sanoi, että sillä owuorilla on aseistetut vartijat. en tiedä sitten mikä mies lienee.


    • 10001jatuhatjayksi

      Näkeehän tuon sokea Reettakin ,- että on väärä profeetta. Jos joku ennustaa Jeesuksen tuloa takaisin ,- hän on jo väärä profeetta ! Koska juutalaiset ovat luoneet uskontoon tarun Jeesuksesta sitä ette vain epäuskonne tähden ole huomannnnet. Ja olette alkaneet sepittää valheita Jeesuksen takaisintulosta , sellainenkin on vääpä profeetta, joka 1000 valheesta edes yhtä Jeesuksen tulo valhetta levittää toisille. Kaikella kunnioituksella kuitenkin kaikille sillä syy ei ole teissä , vaan epäuskossanne joka on saatu syttymään sionisminopissa tai jossain muussa jota ette ole valheeksi huomanneet, sen takia koska olette hyljänneet ehdottoman rehellisyytenne. "älkäkää antako itseänne pettää väärillä lupauksilla". "kun kolikko kirstuun kilahtaa , sielu taivaaseen vilahtaa".

    • 546gjh
    • Eikös hän ole joskus sanonut olevansa toinen Ilmestyskirjan "säkkipukuisista todistajhista"? Tuollaisia väittävään on aika vaikea suhtautua muuten kuin erittäin kriittisesti.

    • 5576jk

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1734
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      101
      1229
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1088
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1045
    5. Se ääni ja

      Olemus vaan, kyl teis jotain samaa on ja samoja luonteenpiirteitäkin löytyy vaikka paljon on höpöäkin mukana 😍😂🤭 vaik
      Ikävä
      13
      984
    6. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      55
      950
    7. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      863
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      822
    9. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      814
    10. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      813
    Aihe